انقلاب یا فتنه خمینی؟

در برگ‌های ۲۲۴ و ۲۴۲ کتاب زهیر و در برگ ۲۴۲ کتاب الف کلمه برنامه و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی و در قطعه ۱ خاقانی کلمه پرگار وجود دارد. در زیر مصاحبه استاد طاهری با برنامه پرگار بی‌بی‌سی با عنوان «عرفان حلقه، پاسخ به نقدها توسط محمدعلی طاهری، پرگار» آمده که در آن استاد طاهری به دریافت جایزه یا هدیه از امیرعباس هویدا اشاره می‌کنند. در غزل ۱ محتشم کاشانی و در خبری از ایران اینترنشنال با عنوان ««پایاب شکیبایی»؛ تلاش ظریف برای توجیه علاج‌گری» که در ادامه مقاله آمده کلمه هویدا و در مقاله کلمه هدیه ذکر شده است. در ویدئو مصاحبه استاد طاهری با برنامه پرگار هدف مجری برنامه تخریب عرفان حلقه است و نیت خیری ندارد. در قصیده ۱ فضولی و در غزل ۲۲۴ مولانا کلمه نیت و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات نیت و خیر ذکر شده‌اند. در عکسی که از این مستند در زیر آمده استاد طاهری و داریوش کریمی مشخص هستند. استاد طاهری و داریوش کریمی متولد کرمانشاه هستند. فامیل مجری برنامه پرگار بی‌بی‌سی کریمی است. در توضیحات امیرعباس هویدا در ویکی‌پدیا بیان شده که شخصی به نام کریمی تیر خلاص به جمجمه یا مغز هویدا زد. در غزل ۱ محتشم کاشانی و در برگ ۲۴۲ کتاب الف کلمه هویدا و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمات امیر و کریمی و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمه کریم و در قصیده ۲۴ امیر معزی کلمات کریم و تیر و در مثنوی ۱ نسیمی کلمات کریم و خلاص و در قطعه ۱ سلیم تهرانی کلمات تیر و خلاص و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات امیر، کریمی، مغز و تیر و در مثنوی ۱ حافظ و در شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی گنجوی و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل ۱ مسعود سعد سلمان و در برگ ۴۴۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه و در غزل ۱۲۶۴ صائب تبریزی کلمه مغز و در قصیده ۱ حافظ و در لمعات ۱ عراقی و در مثنوی ۱ مسعود سعد سلمان و در قصیده ۱ میلی و در شعر ۲۴ خسرو و شیرین نظامی گنجوی و در قصیده ۲۴ خاقانی و در قصیده ۲۴ امیر معزی و در شعر ۴۲ پادشاهی بهرام گور شاهنامه فردوسی و در غزل ۴۲ آشفته شیرازی و در غزل ۱۵۵۴ امیرخسرو دهلوی کلمه تیر وجود دارد. آوردن رژیمی بدون تفکر و اندیشه باعث کشته شدن بسیاری از انسان‌ها گردید. در مقاله خبری از ایران اینترنشنال با عنوان «سال ۱۴۰۴ با شعارهای اعتراضی مردم در اماکن تاریخی آغاز شد» آمده که به ضحاک اشاره می‌کند. در توضیحات ضحاک در ویکی‌پدیا بیان شده: «در شاهنامه، فردوسی او را مردی شناسانده که دو مار به انگیزه بوسه اهریمن از شانه‌هایش درآمده بود و سالیان دراز در ایران به ستمکاری و کشتار جوانان ایران و سودجویی از مغز آنان برای خورش مارهای روی شانه‌هایش می‌پرداخت، تا سرانجام با رستاخیز کاوه آهنگر و فریدون پور آبتین، ضحاک دستگیر و در البرزکوه زندانی گردید. واژه اژدها یک واژه اسطوره‌ای است و آن باید کوه آتش‌فشان ویران‌گر و نابودکننده باشد.» منظور از خوردن مغز جوانان، جلوگیری از تفکر و اندیشه است. در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات کاوه، مغز و ضحاک و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمه فریدون و در مثنوی ۱ حزین لاهیجی کلمات کوه البرز، مرد، شناسا و جوان و در قصیده ۱ امیر معزی کلمات کوه و شناسنده و در قصیده ۲۴ خاقانی کلمه شناسد و در برگ ۲۴۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه می‌شناسد و در قصیده ۱ طبیب اصفهانی کلمات شناسم و بوسه و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات جوان، سالیان و زندان و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمات دستگیر و مار و در شعر ۴۲ پادشاهی بهرام گور شاهنامه فردوسی و در قصیده ۴۲۲ امیر معزی کلمه بوسه و در شعر ۲۴ منوچهر شاهنامه فردوسی و در غزل ۲۴۴ سعدی و در نامه‌های فارسی ۱۰۰ قائم مقام فراهانی کلمه بوس و در غزل ۱۲۳۵ مولانا کلمه ببوسید و در غزل ۱۲۴۶ مولانا کلمه بوسید و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات بوسه، مغز و مار و در شعر ۴۲ تحفة‌الاحرار جامی و در غزل ۲۲۴ بلند اقبال و در برگ ۲۲۴ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه شانه و در شعر ۲۴ خسرو و شیرین نظامی گنجوی کلمات کوه و شانه و در قصیده ۱ سلیم تهرانی کلمات شانه و مار و در ترجیع بند ۱ میلی و در شعر ۲۴ مخیل نامه نظام قاری کلمه مار وجود دارد. پل هگیس کارگردان فیلم «آخرین بوسه» است. «کوه و افعی» عنوان یکی از قسمت‌های سریال بازی تاج و تخت است. در قصیده ۲۴ امیر معزی کلمات کوه و افعی ذکر شده‌اند. در توضیحات حسین منصور حلاج در ویکی‌پدیا ابیات زیر از حافظ و اقبال لاهوری آمده‌اند که در آن‌ها کلمات هویدا و فتنه ذکر شده‌اند.

گفت آن یار کزو گشت سر دار *** بلند جرمش این بود که اسرار هویدا می‌کرد (حافظ)

کم نگاهان فتنه‌ها انگیختند *** بنده حق را بدار آویختند (اقبال لاهوری)

هویدا قربانی فتنه خمینی گردید. در زیر خبری از بی‌بی‌سی با عنوان «هویدا قربانی محمدرضا شاه یا آیت‌الله خمینی؟» آمده است. اینکه هویدا قربانی خمینی جنایتکار شده موضوعی آشکار است و با این وجود بی‌بی‌سی از این عنوان استفاده کرده است. بی‌بی‌سی نیت خیری ندارد. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات نیت و خیر ذکر شده‌اند. بی‌بی‌سی معنای آیت الله را می‌داند و با این وجود به خمینی جنایتکار آیت الله می‌گوید. به آخوندهای جنایتکار آیت الله نگویید. در مقاله و در خبر زیر از بی‌بی‌سی به ارتشبد قره‌باغی اشاره شده است. در توضیحات بی‌بی‌سی فارسی در ویکی‌پدیا بیان شده: «ارتشبد عباس قره‌باغی به ویلیام سالیوان سفیر وقت آمریکا، گفته بود: «یک طرح عملیات براندازی کامل علیه دولت ایران اجرا می‌شود و روزبروز هم شدیدتر می‌گردد. این همه تبلیغات که به وسیله بی‌بی‌سی علیه دولت و به نفع مخالفان و آقای خمینی صورت می‌گیرد چیست؟». قره‌باغی در ملاقاتش با آنتونی پارسونز نیز مسئله تبلیغات رادیو بی‌بی‌سی علیه دولت ایران را مطرح می‌کند و می‌گوید با روابط حسنه دو کشور مغایرت دارد آیا ممکن است به نشانه دوستی متقابل، درباره برنامه این رادیو اقدام کنید تا دولت حاضر در انجام برنامه‌های اصلاحی خود موفق گردد؟ سفیر در جواب اظهار داشت: متأسفانه این مطلب صحیح است ولی رادیو بی‌بی‌سی یک رادیوی آزاد است اگر چه بودجه و هزینه‌اش را دولت انگلستان می‌پردازد، ولی در کیفیت برنامه‌های آن، دولت نمی‌تواند دخالت داشته باشد. حتی غالباً علیه خود دولت انگلستان هم مطلب پخش می‌نماید و همیشه به‌طور آزاد عمل می‌کند!. قره‌باغی می‌نویسد: «جریان مذاکرات و اظهارات سفیر بریتانیا را به اعلیحضرت عرض کردم. در مورد بی‌بی‌سی فرمودند: «بلی، متأسفانه همیشه همین جواب را داده‌اند.»» در برگ ۲۴۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه متاسفم و در برگ ۲۴۴ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه متاسفانه وجود دارد. مصطفی فرزانه نویسنده کتاب «راست و دروغ» است. در آیه ۲۲۴ سوره بقره عبارت راست و دروغ و در قصیده ۲۴ خاقانی کلمه کذاب یا دروغگو و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در برگ ۲۴۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه و در غزل ۲۶۱۴ مولانا کلمه دروغ وجود دارد. در توضیحات فتنه خمینی در ویکی‌پدیا و بخش نقش خارجی‌ها بیان شده: «سپهبد امیرحسین ربیعی به هایزر یک نمونه ارائه داده بود: شب قبل بی‌بی‌سی به دروغ گزارش داده‌است که ربیعی قصد استعفا دارد. این دروغ در سراسر کشور شنیده شده و در میان غیرنظامیان و نظامیان ایجاد نگرانی کرده‌است.» دلیل همدستی رژیم انگلیس و بی‌بی‌سی با فتنه خمینی حسادت به عظمت تاریخ ایران و پیشرفت‌های ایران در دوران محمدرضاشاه پهلوی بوده است. در شعر ۱ عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات دزدان، همدست و فتنه و در قصیده ۱۶ عطار کلمات فتنه و حسود و در قصیده ۴۲۲ امیر معزی کلمات فتنه و حسد و در قصیده ۱ حافظ و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی و در غزل ۲۶۱۴ مولانا کلمه رشک و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمه حسادت و در قصیده ۲۴ امیر معزی کلمات حسد و حسود و در قصیده ۴۲ محتشم کاشانی کلمات رشک و حاسد و در قصیده ۲۴ محتشم کاشانی و در قصیده ۲۴ ظهیر فاریابی کلمات حسود، دوران و شاه و در قصیده ۱ ملک الشعرا کلمات حسود و پهلوی و در شعر ۶۱ دفتر چهارم مثنوی و معنوی مولانا کلمات رشک و پهلوی وجود دارند. اگر عبارت «انقلاب یا فتنه خمینی؟» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۴۴۰ می‌شود. در مقاله خبری از ایران اینترنشنال با عنوان «سال ۱۴۰۴ با شعارهای اعتراضی مردم در اماکن تاریخی آغاز شد.» آمده که در آن به انقلاب ۱۳۵۷ یا عبارت بهتر فتنه ۱۳۵۷ و گاه‌شمار شاهنشاهی اشاره شده است. ارقام عددهای ۱۴۰۴ و ۱۴۴۰ مشترک هستند. در توضیحات گاه‌شماری شاهنشاهی در ویکی‌پدیا بیان شده: «آنتونی پارسونز آخرین سفیر انگلیس در دوره پهلوی دراین‌باره در کتاب «غرور و سقوط» نوشت: «تقویم شاهنشاهی یکی از نامعقول‌ترین اقداماتی بود که شاه در چند سال قبل به آن دست زد و موجبات خشم و بدگمانی عناصر مذهبی را نسبت به خود فراهم ساخت».» تاریخ ایران به قبل‌تر از مبدا گاه‌شمار شمسی باز می‌گردد. گاه‌شمار شاهنشاهی محوریت قوی‌تری برای وحدت مردم است. در مقاله بیان شده که در عربستان بودن قبله محوریت قوی‌تری برای وحدت مسلمانان بوده است. مطلبی که آنتونی پارسونز بیان کرده حسادت رژیم انگلیس به عظمت تاریخ ایران را نشان می‌دهد. در توضیحات کتاب غرور و سقوط در ویکی‌پدیا بیان شده: «پارسونز این کتاب خود را به دوستان اعدام شده ایرانیش ازجمله امیرعباس هویدا، غلامرضا نیک‌پی و عباسعلی خلعتبری تقدیم کرده است. در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: "این کتاب، از دسیسه‌های شوم علیه شاه و دولت او پرده برنمی‌دارد و درباره توطئه‌های پنهانی من و آیت‌الله‌های قم و مشهد مطلبی فاش نمی‌کند... آنهایی که دست پنهان انگلیس را در همه جا و هرکاری جستجو می‌کنند، داستان مرا قانع کننده نخواهند یافت.» در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمات شاه، قم، پرده و پنهان و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات شاه، دولت، کتاب، پرده، پنهان و قم و در ترجیع بند ۱ اوحدی و در غزل ۱ بیدل دهلوی کلمات پرده و فاش و در غزل ۴۲۲ عطار کلمه فاش وجود دارد. رژیم انگلیس امیرعباس هویدا و بسیاری از انسان‌ها بزرگ دیگر را قربانی هوس‌های خود کرده است. با این وجود سفیر انگلیس با وقاهت بیان کرده که کتاب خود را به دوستان اعدام شده ایرانیش از جمله امیرعباس هویدا، غلامرضا نیک‌پی و عباسعلی خلعتبری تقدیم می‌کند. سفیر انگلیس تعریف دوست را نمی‌داند. درگذشت آنتونی پارسونز در سال ۱۳۷۵ قمری بوده است. فتنه خمینی در سال ۱۳۵۷ خورشیدی بوده است. ارقام عددهای ۱۳۵۷ و ۱۳۷۵ مشترک هستند. در برگ ۴۲۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه و در باب ۱ انجیل مرقس و در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء کلمه قربانی و در قصیده ۲۴ امیر معزی کلمات باب، قربان و حسود ذکر شده‌اند. در خبر زیر از پیشخوان با عنوان «قربانی ملکه حسود» بر اساس روزنامه وطن امروز و فیلم اسپنسر به حسادت الیزابت دوم به دایانا اسپنسر اشاره شده است. در مثنوی ۱ حزین لاهیجی و در قصیده ۱۶ عطار کلمات خبر و امروز و در باب ۱ کتاب مقدس ارمیا و در ترجیع بند ۱ مولانا و در غزل ۱ بیدل دهلوی و در قطعه ۱ پروین اعتصامی و در غزل و تضمین ۱ فروغی بسطامی و در غزل ۱ آشفته شیرازی و نامه‌های فارسی ۱۰۰ قائم مقام فراهانی و در رباعی‌های ۱۰ و ۲۴ خیام و در قصیده ۲۴ خاقانی و در قصیده ۲۴ محتشم کاشانی و در غزل ۲۴ میرزاده عشقی و در برگ ۲۲۴ کتاب زهیر و در غزل ۱۲۶۴ صائب تبریزی کلمه امروز و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی کلمات امروز و تاج و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات خبر، امروز و تاج و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات وطن، امروز و تاج و در مقاله کلمه تاج ذکر شده است. در خبر پیشخوان به سریال تاج درباره الیزابت دوم اشاره شده است. الیزابت دوم متولد سال ۱۹۲۶ میلادی است. در مقاله عدد ۱۶۲۹ ذکر شده است. ارقام عددهای ۱۶۲۹ و ۱۹۲۶ مشترک هستند. در مقاله به قارون اشاره شده است. در ویکی‌پدیا بیان شده: «قارون از افراد بنی‌اسرائیل (مصر باستان)، معاصر موسی پیامبر و به قولی پسرعموی وی بود. قارون جاه‌طلب، بخیل، حسود و بسیار ثروتمند بود، آن‌چنان‌که چند تن زورمند زیر بار کلیدهای مخازن و دفاتر حساب اموالش زانو می‌زدند. هرچند او را اندرز می‌دادند که به مال دنیا مغرور نشود، و آن را در راه خیر مردم صرف کند، نمی‌پذیرفت.» در باب ۱ انجیل مرقس کلمات موسی و زانو و در ترجیع بند ۱ میلی کلمه زانو و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی گنجوی و در غزل ۱ شهریار کلمه کلید و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات کلید و خزینه و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمات کلید و خزانه و در لمعات ۱ عراقی و در قطعه ۱ سلیم تهرانی کلمه مخزن و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمه خزاین و در قصیده ۱ حافظ کلمه خزینه و در قطعه ۱ خاقانی و در شعر ۲۴ خسرو و شیرین نظامی گنجوی کلمه خازن و در قصیده ۲۴ امیر معزی کلمه خزاین وجود دارد. در توضیحات قارون در ویکی‌پدیا بیان شده: «خدا زلزله‌ای سخت پدیدآورد و زمین «قارون، خانه و گنجش» را به کام خود کشید» در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمه قارون و عبارت «زمین از تب لرزه» و در خطبه ۱ نهج البلاغه عبارت لرزش زمین و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات زمین و لرزان و در قصیده ۱ حافظ کلمات زمین و لرزه و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمه زلزله وجود دارد. در توضیحات فتنه ۱۳۵۷ در ویکی‌پدیا و بخش نقش خارجی‌ها بیان شده که در دوره نهضت ملی نفت ایران بی‌بی‌سی از شاه در برابر مصدق حمایت کرده است. دلیلش این بوده که مصدق علنا با استعمار رژیم انگلیس و کشورهای بیگانه مخالف بوده است. در توضیحات فتنه ۱۳۵۷ در ویکی‌پدیا و بخش نقش خارجی‌ها بیان شده که شبکه بی‌بی‌سی در جریان فتنه ۱۳۵۷ حمایت گسترده از خمینی انجام داد. دلیل این حمایت افزایش قیمت نفت توسط محمدرضاشاه پهلوی و حسادت به عظمت تاریخ ایران و پیشرفت‌های دوران محمدرضا شاه پهلوی بوده است. در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل ۱ فروغی بسطامی و در قصیده ۱ فضولی و در قصیده ۲۴ محتشم کاشانی کلمه قیمت وجود دارد. رژیم انگلیس چشم طمع به منابع ایران داشته است. فرمان دهم لوح‌های ده فرمان این است که چشم طمع به مال و ناموس همسایه نداشته باش. در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات لوح، ده، فرمان، موسی و همسایه و در مثنوی ۱ نسیمی کلمات موسی و لوح و در مقاله کلمه لوح و در غزل ۱ بیدل دهلوی و در غزل ۱ سلیم تهرانی کلمه ناموس و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمات الواح، ده و همسایه و در قصیده ۲۴ ظهیر فاریابی کلمات ده و فرمان و در متفرقات ۱ شاه نعمت الله ولی کلمه همسایه و در باب ۶۱ انجیل برنابا کلمات موسی، همسایه و دزد وجود دارند. فرمان هشتم لوح‌های ده فرمان این است که دزدی نکن. رژیم انگلیس دزد و غارتگر است. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات فتنه و دزد و در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء کلمات دزد و غارت و در شعر ۱ دیگر سروده‌های فرخی یزدی کلمات فتنه و غارت و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمه فتنه و در قصیده ۴۲۲ امیر معزی کلمات فتنه، ربود و یغما و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمه یغما و در قصیده ۱ امیر معزی کلمات یغما و غارت و در غزل ۱ یغمای جندقی کلمه ربوده و در قصیده ۱ عراقی کلمات ربوده و تاراج و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات تاراج و دزدان و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در قصیده ۲۴ خاقانی و در قصیده ۲۴ امیر معزی و در باب ۶۱ انجیل برنابا کلمه دزد و در غزل ۲۴ میرزاده عشقی کلمات یغما و ربود و در قصیده ۲۴ محتشم کاشانی و در غزل ۲۴۲ سنایی کلمه ربود و در غزل ۴۲۲ بلند اقبال کلمه تاراج و در رباعی ۱۰۰ سلمان ساوجی کلمه غارت وجود دارد. در مقاله به سوره مائده اشاره شده است. در سوره مائده و ترجمه خرمشاهی بیان شده: «دستان مرد و زن دزد را به كيفر كارى كه كرده‏اند ببريد كه عقوبتى الهى است و خداوند پيروزمند فرزانه است‏» در این آیه کلمه الهی وجود دارد. آیه ۱ سوره مسد و ترجمه الهی قمشه‌ای بیان کند: «ابو لهب (که دایم در پی آزار و دشمنی پیغمبر بود با تمام اقتدار و دارایی) نابود شد و دو دستش (که سنگ به رسول می‌افکند) قطع گردید.» در بیت زیر از غزل ۱۲۴۶ مولانا کلمات بولهب و دست ذکر شده‌اند.

بولهب را دیدم آن جا دست می‌خایید سخت *** بوهریره دست کرده در دل انبان خویش

بر اساس آیه‌ای از سوره مائده که به آن اشاره گردید دست دزد را قطع می‌کنند. اگر طبق سوره مائده دست دزد قطع شود، طبق سوره مسد باید دست هر کسی که سنگ می‌اندازد نیز قطع شود! دست در این دو آیه معنای حقیقی و مجازی می‌دهند. حقیقت آیه سوره مائده کوتاه کردن دست دزد از امکان دزدی است؛ نه اینکه دست دزد به طور فیزیکی قطع شود. سوره مسد سوره ۱۱۱ قرآن است. در مقاله عددهای ۱۱۱ و ۱ ذکر شده‌اند. در مقاله بیان شده که رژیم انگلیس دزد و غارتگر است. دست رژیم انگلیس را نمی‌توان به طور فیزیکی قطع کرد. باید جلوی امکان دزدی را گرفت. در ویکی‌پدیا بیان شده ابولهب مثل ابولحیة و به معنای «پدر ریش/مرد ریشو» است. در ادامه مقاله بیان شده که خمینی بیان کرده: «تراشیدن ریش و یا ماشین زدنی که در حکم تراشیدن باشد، حرام است علی الاحوط.» در توضیحات سید روح‌الله خمینی در ویکی‌پدیا بیان شده: «من تا اُنجایی که بتوانم، تا اُنجایی که اخلاق اسلامی اقتضا می‌کند که همه اینها را به آرامش دعوت کنم، همه گروه‌ها و گروهکها را به آرامش دعوت کنم، همه افراد را به آرامش اِ دعوت کنم، عمل خواهم کرد، نصیحت خواهم کرد، نصیحت برادرانه خواهم کرد، نصیحت خاضعانه خواهم کرد، لکن این را باید همه بدانند اُن روزی که من احساس خطر برای جمهوری اسلامی بکنم، اُن روزی که من احساس خطر برای اسلام بکنم، اُن روز این‌طور نیست که بَز ما باز من بشینم نصیحت کنم؛ دست همه را قطع خواهم کرد.» اگر عبارت «سید روح‌الله خمینی ابولهب» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۷۵ می‌شود. در مقاله به فتنه ۵۷ خمینی اشاره شده است. سپهبد ربیعی افسر و فرمانده نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی و نگهبان و پاسبان ایران بود که در فتنه خمینی و در زندان قصر تیرباران و شهید گردید. در قصیده ۱ میلی کلمات شهیدان، پاسبان و شهنشه و در باب ۱ کتاب مقدس استر کلمات فرمانده، افسر و شاهنشاهی و در غزل ۱ ابن یمین کلمات افسر شاهی و زندان و در قصیده ۱ حافظ کلمات افسر، شهنشاه و قصر و در شعر ۴۲ پادشاهی بهرام گور شاهنامه فردوسی کلمات سپهدار، افسر، شهنشاه و پهلوی و در قصیده ۱ طبیب اصفهانی کلمه نگهبان و در قصیده ۲۴ محتشم کاشانی کلمات نگهبان و قصر و در قصیده ۱ مجد همگر کلمه پاسبان و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمه شهنشه و در ترجیع بند ۱ شاه نعمت الله ولی کلمه شاهنشهی و در ترجیع بند ۱ نسیمی و در قصیده ۱ فضولی کلمه شاهنشه و در تضمین ۱ فروغی بسطامی کلمه شهنشاه و نامه‌های فارسی ۱۰۰ قائم مقام فراهانی کلمه شاهنشاه و در شعر سایه گیسو رهی معیری و در قصیده ۴۲۲ امیر معزی کلمات افسر و فتنه و در برگ ۴۲۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه ارتش و در شعر ۲۴ منوچهر شاهنامه فردوسی و در غزل ۱۲۶۴ صائب تبریزی کلمه افسر و در مقاله کلمه زندان و در غزل ۱ شهریار و در باب ۱۶ انجیل برنابا و در قصیده ۲۴ محتشم کاشانی کلمه قصر وجود دارد. «و اینک نگهبانی او پایان یافت» عنوان یکی از قسمت‌های سریال بازی تاج و تخت است. در توضیحات امیر حسین ربیعی در ویکی‌پدیا بیان شده: «او پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ دستگیر، توسط خلخالی به مرگ محکوم و در زندان قصر اعدام شد.» در شعر ۱ دیگر سروده‌های فرخی یزدی کلمات فتنه و خلخال وجود دارند. فرخی یزدی نیز در زندان قصر بوده است. ویکتور هوگو نویسنده رمان «آخرین روزهای یک محکوم به اعدام» است. در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات افسر و لایق و در قصیده ۱ جهان ملک خاتون و در ترجیع بند ۱ شاه نعمت الله ولی و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمه شایسته و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمه شایستگی و در شعر «همچون کرگدن تنها سفرکن» از بودا(ع) کلمات نگهبان و لایق و در باب ۱ انجیل مرقس و در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء و در غزل ۱۲۴۶ مولانا کلمه لایق و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات افسر و ضعیف و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در غزل ۱ مسعود سعد سلمان و در حکایت ۱۰ باب اول در سیرت پادشاهان گلستان سعدی و در باب ۱۶ انجیل برنابا کلمه ضعیف وجود دارد. خمینی با اعدام فرماندهان، افسران و نگهبانان بالیاقت، ایران را ضعیف کرد و موجب گردید که صدام از رژیم بعث عراق به کشور حمله کند. در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء کلمه انتقام وجود دارد. اعدام انتقام‌جویی است. اگر عبارت «جنگ ایران و عراق» را در اینترنت جستجو کنیم اولین نتیجه ویدئو زیر با عنوان «جنگ ایران و عراق چگونه رخ داد؟ همراه با نقشه جنگ» اگر عنوان این ویدئو را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۱۶۱ می‌شود. در مقاله عدد ۱۶۱ ذکر شده است. مدت زمان این ویدئو ۱۵:۳۲ است. در مقاله عددهای ۱۲۳۵ و ۱۳۲۵ ذکر شده‌اند. ارقام این عددها مشترک هستند. در ویدئو زیر نیز به اعدام فرماندهان توسط خمینی اشاره شده است. در ویدئو زیر به بمباران یک زمین فوتبال توسط صدام اشاره شده است. در ادامه مقاله به فوتبال اشاره شده است. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمه شاپور و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه بختیاری وجود دارد. در توضیحات شاپور بختیار در ویکی‌پدیا و بخش «شاپور بختیار و جنگ ایران و عراق» بیان شده: «از سوی دیگر ارتش بر اثر اقدامات خمینی به شدت تضعیف و تحقیر شده و دیگر آن انسجام لازم را ندارد.» در توضیحات شاپور بختیار در ویکی‌پدیا بیان شده: «تیمور بختیار، پسرعموی شاپور، ۴ سال ریاست ساواک را بر عهده داشت. از دیگر خویشاوندان بختیار ثریا اسفندیاری (دخترعموی بختیار)، لوئیز صمصام بختیاری و محمدعلی قطبی هستند.» در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات شاپور و ریاست و در شعر ۴۲ تحفة‌الاحرار جامی کلمه ریاست و در مقاله کلمات بختیاری، ساواک، عمو، محمدعلی و قطب و در مثنوی ۱ نسیمی کلمه قطب و در غزل ۱ محتشم کاشانی و در قصیده ۱ امیر معزی و در غزل ۱۶۴۲ مولانا کلمه ثریا وجود دارد. آرامگاه بختیار در پاریس است. در مقاله به پاریس اشاره شده است. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در قصیده ۱ نظام قاری و در ترجیع بند ۱ میلی و در برگ ۲۲۴ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه ریش و در شعر ۴۲ تحفة‌الاحرار جامی کلمه محاسن یا ریش وجود دارد. خمینی بیان کرده: «تراشیدن ریش و یا ماشین زدنی که در حکم تراشیدن باشد، حرام است علی الاحوط.» مردم با طناب فردی با اینگونه عقیده‌ها در چاه رفتند. شواهد نشان می‌دهد که مردم به پیشرفت‌های دوران محمدرضا شاه قانع نبودند و به حرف‌های پوچ خمینی طمع کردند و بدون، تفکر، اندیشه و آگاهی و همانند افراد کر، لال و کور به فتنه خمینی رای آری دادند. در ترجیع بند ۱ مولانا کلمات دوران، شاه و اندیشه و در شعر ۴۲ پادشاهی بهرام گور شاهنامه فردوسی کلمات شاه، پهلوی، آگاه، اندیشه و رای و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در قصیده ۱ فضولی کلمات شاه، توقع، اندیشه و رای و در شعر «همچون کرگدن تنها سفرکن» از بودا(ع) کلمات شاه، آگاه، تفکر، اندیشه و آز و در قصیده ۴۲ محتشم کاشانی کلمات حرص و آز و رای و در رباعی ۱۰۰ خیام کلمه فکر و در رباعی ۱۰ خیام و در شعر ۴۲ تحفة‌الاحرار جامی و در آیه ۲۴۲ سوره بقره و در غزل‌های ۲۴۲ عطار و سنایی کلمه اندیشه و در برگ ۲۴۲ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمات عطار، سنایی و اندیشه و در شعر ۴۲ روضة المحبین ابن عماد کلمه بیندیش و در شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی گنجوی کلمه رای و در قطعه ۱ سلیم تهرانی کلمات آگاه، رای و آری و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات آگاه، تفکر، اندیشه و رای و در قصیده ۱ حزین و در باب ۱ کتاب مقدس زبور و در قصیده ۱ نظام قاری کلمه تفکر و در قصیده ۲۴ امیر معزی کلمات تفکر و جاه و در مثنوی ۱ حزین لاهیجی کلمات اندیشه، آگاه و کور و در باب ۱ کتاب مقدس استر و در متفرقات ۱ شاه نعمت الله ولی کلمه آگاه و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی کلمات اندیش، آگاه و حرف و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات اندیشناک، بداندیش، جاه، فتنه و رای و خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات بدون، فکر و اندیشه و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات اندیشه، آگاه، حرف و فتنه و در مثنوی ۱ نسیمی و در غزل ۱ سلیم تهرانی و در غزل ۱ فیض کاشانی و در برگ ۲۲۴ کتاب الف و در برگ‌های ۲۲۴ و ۲۴۴ کتاب زهیر و در غزل ۱۲۶۴ صائب تبریزی و در غزل ۲۶۱۴ مولانا کلمه حرف و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمات حرف، صم و بکم و در برگ ۴۲۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه کورکورانه و در شعر ۶۱ دفتر چهارم مثنوی و معنوی مولانا کلمات طمع و کر و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل ۱ آشفته شیرازی کلمه لال و در باب ۱ کتاب مقدس یوشع کلمات تفکر و آری و در تضمین ۱ فروغی بسطامی کلمات اندیش، حرف و آری و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمات آگه، نیندیشی و بلی و در قصیده ۱۶ عطار کلمات آگاه، اندیشه، طمع، حرص و فتنه و در غزل ۲۴ میرزاده عشقی کلمات طمع و بلی و در باب ۱۶ انجیل برنابا و در غزل ۲۲۴ حافظ کلمه طمع و در قصیده ۴۲۲ امیر معزی کلمات طمع و فتنه و در قصیده ۱ امیرخسرو دهلوی و در قصیده ۱ سوزنی سمرقندی کلمه جاه و در قصیده ۲۴ خاقانی کلمات جاه و آری و در شعر ۲۴ خسرو و شیرین نظامی گنجوی کلمات آگاه، اندیشه، حرف و بلی و در ترجیع بند ۱ اوحدی کلمات حرف و بلی و در غزل ۱ مسعود سعد سلمان کلمه بلی و در برگ ۲۴۴ کتاب الف کلمه بله و در باب ۱ کتاب مقدس ارمیا و در مثنوی ۱ حافظ و در برگ ۴۴۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه آری و در غزل ۱ شهریار کلمات آری و اشتباه ذکر شده‌اند. در قصیده ۲۴ امیر معزی کلمه الماس وجود دارد. اشو نویسنده کتاب‌های «الماس آگاهی» و «بگو آری!» است. صادق هدایت نویسنده کتاب «بوف کور» است. در شعر ۲۴ مخیل نامه نظام قاری کلمات پهلوی و فتنه و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات فتنه و خطا و در تضمین ۱ فروغی بسطامی کلمات آری و خطا و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در غزل ۱ شهریار و در قصیده ۱ فضولی کلمات رای و خطا در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی و در غزل ۱ ملک الشعراء بهار و در قصیده ۱ سوزنی سمرقندی و در حکایت ۱۰ باب اول در سیرت پادشاهان گلستان سعدی و در قصیده ۲۴ امیر معزی و در غزل ۲۴ میرزاده عشقی و در قصیده ۲۴ محتشم کاشانی و در باب ۶۱ انجیل برنابا کلمه خطا و در غزل ۱ شهریار کلمه اشتباه وجود دارد. فتنه خمینی خطا و اشتباه بوده است. در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات هدایت و هما و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات هما و ناطقند و در قصیده ۲۴ امیر معزی و در غزل ۱۲۴۸ مولانا کلمه هما و در لمعات ۱ عراقی کلمه ناطق و در غزل ۱ محتشم کاشانی و در ترجیع بند ۱ شاه نعمت الله ولی و در قصیده ۱ میلی و در قصیده ۲۴ خاقانی کلمه نقد و در قصیده ۱ فضولی کلمات هما، اندیشه و اظهار و در شعر ۱ آغاز کتاب عراقی و در غزل ۱ بیدل دهلوی و در قصیده ۱ نظام قاری و در نامه‌های فارسی ۱۰۰ قائم مقام فراهانی کلمه اظهار و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات اندیشه و پشیمان و در بیت ۱۶ شعر ۱ النوبة الثالثة - سوره سبا میبدی کلمه پشیمان و در ترجیع بند ۱ میلی کلمات سرگین و گوه وجود دارند. در توضیحات هما ناطق در ویکی‌پدیا بیان شده: «ناطق در این سال‌ها به نقد اندیشه‌ها و کرده‌های سیاسی خود به‌ویژه در دوران انقلاب پرداخت و از مشارکت خود در آن اظهار پشیمانی کرد. وی در این باره با بیان اینکه پرونده او با توجه به اینکه هم مدرّس بود و هم محقّق نابخشودنی‌تر است، گفته بود: گه زدم. و به قول صادق هدایت اکنون آن گه را «قاشق قاشق» می‌خورم و پشیمان از خیانت به ایران، گوشه‌ای خزیده‌ام تا چه پیش آید.» درگذشت هما ناطق در فرانسه بوده است. خمینی مدتی به فرانسه و پاریس تبعید شده بود. در باب ۱ کتاب‌های مقدس ارمیا و حزقیال کلمه تبعید وجود دارد. مصطفی فرزانه نویسنده کتاب «خانه تبعید» است. مصطفی فرزانه نویسنده، فیلم‌ساز و متفکر ایرانی مقیم پاریس بود. در برگ ۲۴۴ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه پاریس وجود دارد. در باب ۱ کتاب‌های مقدس استر، ارمیا و اشعیاء و در قصیده ۱ حافظ و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در قصیده ۴۲ محتشم کاشانی کلمه سلطنت ذکر شده است. در توضیحات محمد مصدق در ویکی‌پدیا بیان شده: «مصدق از طرفداران انقلاب مشروطه ایران بود و معتقد بود که مقام سلطنت مقام عالی تشریفاتی است. او در دوران نخست‌وزیری کوشید تا قدرت شاه را محدود به چارچوب مشخص‌شده آن در قانون اساسی مشروطه کند و نهادهای مدنی را تقویت کرد.» مردم باید از افرادی مانند محمد مصدق حمایت می‌کردند. درگذشت محمد مصدق در سال ۱۹۶۷ میلادی بوده است. در مقاله بیان شده که سوره اسراء ۶۷۹۱ حرف دارد. ارقام عددهای ۱۹۶۷ و ۶۷۹۱ مشترک هستند. در سوره اسراء و در مسمط ۱ ادیب الممالک و در قصیده ۱ سوزنی سمرقندی و در شعر ۱ دیگر سروده‌های فرخی یزدی و در حکایت ۱۰ باب اول در سیرت پادشاهان گلستان سعدی و در قصیده ۱۶ عطار و در قصیده ۲۴ محتشم کاشانی کلمه صدق وجود دارد. کلمات صدق و مصدق هم‌معنی هستند. در توضیحات حزب توده ایران در ویکی‌پدیا بیان شده تصمیمِ مصدق برای عدم تمدید امتیازِ به پایان رسیده شوروی برای ماهی‌گیری در دریای خزر، موجب نکوهش حزب توده شد. «فلکلر یا فرهنگ توده» نوشته صادق هدایت است. در شعر سایه گیسو رهی معیری و در مسمط ۱ ادیب الممالک و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمه توده و در ترجیع بند ۱ خاقانی و مقاله کلمات خزر و ماهی وجود دارند. در ویکی‌پدیا بیان شده که قدر ظاهری سحابی پوماهی ۷۵/۱۰ است. در مقاله عدد ۱۰۷۵ ذکر شده است. نام دیگر سحابی پوماهی Hen-3-1357 است. در مقاله عدد ۱۳۵۷ ذکر شده است. در زیر خبری از صدای آمریکا با عنوان: «محمد خاکپور در پخش زنده صداوسیما به میهن‌دوستی محمدرضا شاه پهلوی اشاره کرد» آمده است. در سوره اسراء و در ترجیع بند ۱ اوحدی کلمات خبر، صدا، خاک و زنده و در قصیده ۱ فضولی کلمات خبر، صدا، خاک و شاه و در قصیده ۱ سلیم تهرانی کلمات خبر، صدای و خاک و در باب ۱ انجیل مرقس و در برگ ۲۴۲ کتاب زهیر کلمات خبر و صدا و در برگ ۲۲۴ کتاب آشنایی با صادق هدایت و در برگ ۲۴۲ کتاب الف و در برگ ۲۴۴ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در برگ ۴۴۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه صدا و در باب ۱ کتاب مقدس حزقیال کلمات صدا، خاک و زنده و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات خبر، خاک و زنده و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات خبر، خاک و زنده و شاه ذکر شده‌اند. نازنین بنیادی در فیلم «میهن» بازی کرده است. با فتنه خمینی افراد میهن و وطن‌دوست و خادم و با سابقه درخشان در سازندگی ایران مانند ملکه فرح دیبا پهلوی و محمدرضا شاه پهلوی مجبور به ترک کشور شدند و دولت به دست جنایتکاران و قاتلان افتاد. «عدالت ملکه» عنوان یکی از قسمت‌های سریال بازی تاج و تخت است. در باب ۱ کتاب مقدس استر کلمه ملکه و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» کلمات دیبا و شاه و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمات دیبا، شاه و خدمت و در مسمط ۱ ادیب المماک کلمات ملک، دیبه، شاه و خادم و در قصیده ۱ فضولی کلمات فرح، شاه و خدمت و در شعر ۴۲ پادشاهی بهرام گور شاهنامه فردوسی کلمات شاه و خادم و در قصیده ۱ میلی کلمات فرح و شه و در مثنوی ۱ حافظ و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه فرح و در قصیده ۱ حافظ و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در قصیده ۱ سوزنی سمرقندی و در شعر ۲۴ خسرو و شیرین نظامی گنجوی و در قصیده ۲۴ ظهیر فاریابی کلمات شاه و خدمت و در مثنوی ۱ نسیمی و در قطعه ۱ خاقانی کلمه شاه و در باب ۱ کتاب مقدس یوشع کلمه خدمتگزار و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات شاه، خدمت، خدمتگزار و فتنه و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمات شاه، خدمت و مور و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات شاه، خدمت و مورچه و در قصیده ۱ سلیم تهرانی کلمات شاه، خدمت و زنبور و در غزل ۱۵۵۴ امیرخسرو دهلوی کلمه زنبور و در قصیده ۱ نظام قاری کلمات شاه، دیبا و عسل و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در باب ۱ انجیل مرقس و در قصیده ۱ عراقی و در قصیده ۱ جهان ملک خاتون و در ترجیع بند ۱ میلی و در برگ ۲۴۲ کتاب الف و در باب‌های ۱۶، ۶۱ و ۲۴ انجیل برنابا و در برگ ۴۲۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه و در غزل ۱۲۴۶ مولانا کلمه خدمت و در باب ۱۰ انجیل برنابا کلمات خدمت و درخشان و در باب ۴۲ انجیل برنابا کلمات خدمت و درخشید و در مقاله کلمه درخشان ذکر شده است. مورچه و زنبور عسل نماد خدمت هستند. در توضیحات داریوش کریمی در ویکی‌پدیا و بخش نقدها بیان شده: «شاهین نجفی: «مقاله کارمند بی‌بی‌سی در قیاس اسما اسد و شهبانو فرح در ادامه عقده‌گشایی و کینه همیشگی از پهلوی‌ست. این عقده درونی و دیرینه راه را بر اندیشه مستقل و نقد منصفانه تاریخی می‌بندد. اما جایگاه شهبانو فرح در قلب میلیون‌ها ایرانی و در دل تاریخ هنر مدرن ما ثابت شده است.» در مقاله کلمات شاهین و فرح پهلوی و در قصیده ۱ فضولی کلمات فرح، نجف، راه، اندیشه و دل و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمات دیبا، دل و کین و در شعر «همچون کرگدن تنها سفرکن» از بودا(ع) کلمات راه، اندیشه، دل، ثابت و کینه و در مسمطات ۱ ادیب الممالک کلمات راه، اندیشه، انصاف، دل و ثابت و در شعر ۴۲ تحفة‌الاحرار جامی کلمات راه، اندیشه، انصاف و دل و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات اندیشناک، دل و انصاف و در قصیده ۲۴ خاقانی کلمات نقد، انصاف و قلب و در در بیت ۴ شعر ۲ النوبة الثالثة - سوره ص میبدی کلمات انصاف و دل و در شعر ۲۴ مخیل نامه نظام قاری کلمات پهلوی، دل و کینه و در قصیده ۱ ملک الشعرا کلمات پهلوی و کینه و در غزل ۱ فیض کاشانی و در تضمین ۱ فروغی بسطامی کلمه عقده و در ترجیع بندهای ۱ مولانا و خاقانی و در قصیده ۱ مجد همگر و در شعر ۱ دیگر سروده‌های فرخی یزدی و در قصیده ۴۲ محتشم کاشانی کلمه کین وجود دارد. تک آهنگ بی‌بی‌ بی‌بی‌سی اثر شاهین نجفی است. اسما اسد متولد لندن پایتخت انگلیس است. در مقاله به لندن اشاره شده است. در ویکی‌پدیا بیان شده که اسما اسد در حال درمان بیماری سرطان است. در قصیده ۱ سوزنی سمرقندی کلمات اسد و سرطان و در قطعه ۱ خاقانی و در قصیده ۲۴ خاقانی کلمه سرطان وجود دارد. در توضیحات نازنین بنیادی در ویکی‌پدیا بیان شده: «بنیادی از یک آموزشگاه خصوصی در لندن فارغ‌التحصیل شد. او دارای مدرک تحصیلی لیسانس از دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در رشته زیست‌شناسی است و پژوهش‌هایی هم در مورد سرطان داشته‌است که باعث شد برنده جایزه چانگ پی-چون دانشجویان دوره کارشناسی شود.» در برگ‌های ۲۲۴ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه دانشگاه و در برگ ۲۴۴ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمات دانشگاه و دانشجویان وجود دارند. اسما اسد همسر بشار اسد است. در شعر «همچون کرگدن تنها سفرکن» از بودا(ع) و در قصیده ۱ حافظ و در قصیده ۱ حزین لاهیجی و در قصیده ۴۲ محتشم کاشانی کلمه همسر وجود دارد. همسران خوش ویندزور نمایش‌نامه‌ای کمدی اثر ویلیام شکسپیر است. عکسی از خبر بی‌بی‌سی که در ادامه آمده چند سال قبل گرفته شده است. در کنار خبر بی‌بی‌سی خبر دیگری با عنوان «آیا با درگیری روسیه در اوکراین، سپاه در سوریه قدرت بیشتری می‌گیرد؟» آمده که در آن عکس بشار اسد مشخص است. در قصیده ۱ سوزنی سمرقندی کلمات اسد و سپاه و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات روس و سپه و در مقاله کلمه سپاه وجود دارد. بشار اسد بلند قد و لاغر است. در ترجیع بند ۱ نسیمی عبارت بلند قامت و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی و در قصیده ۲۴ محتشم کاشانی و در غزل ۲۲۴ مولانا کلمه قامت و در قصیده ۱ مجد همگر و در قصیده ۱ فضولی کلمات قامت و قد و در ترجیع بندهای ۱ مولانا، اوحدی و میلی و در قصیده ۱ نظام قاری و در قصیده ۱ حزین لاهیجی و در تضمین ۱ فروغی بسطامی و در شعر ۲۴ منوچهر شاهنامه فردوسی و در شعر ۴۲ تحفة‌الاحرار جامی و در قصیده ۴۲۲ امیر معزی کلمه قد و در شعر «همچون کرگدن تنها سفرکن» از بودا(ع) و در باب‌های ۱ و ۲۴ انجیل برنابا و در قصیده‌های ۱ حافظ و سلیم تهرانی و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در شعر ۱ دیگر سروده‌های فرخی یزدی و در قصیده ۱ امیر معزی و در برگ ۲۴۲ کتاب الف و در غزل ۱۵۷۰ امیرخسر دهلوی کلمه بلند و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمات بلند و لاغر و در غزل ۱ آشفته شیرازی و در غزل ۲۶۱۴ مولانا کلمات یوسف و لاغر وجود دارند. آیه ۱۲:۴۶ قرآن (سوره یوسف) بیان می‌کند: «(در زندان رفت و گفت) یوسفا! ای که هر چه گویی همه راست گویی، ما را به تعبیر این خواب که هفت گاو فربه را هفت گاو لاغر می‌خوردند و هفت خوشه سبز و هفت خوشه خشک (که آنها را نابود ساختند) آگاه گردان، باشد که نزد مردم بازگردم و (شاه و دیگران همه تعبیر خواب و مقام تو را) بدانند.» در سوره یوسف تعبیر این خواب اینگونه بیان شده: «که چون این هفت سال بگذرد هفت سال قحطی پیش آید که ذخیره شما را بخورند جز اندکی که (برای تخم کاشتن) در انبار نگه دارید.» در ادامه مقاله به نقل از توضیحات بشار اسد در ویکی‌پدیا بیان شده که رژیم اسد در طول جنگ داخلی سوریه متهم به ارتکاب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شد. این اعمال شامل ایجاد قحطی از طریق محاصره‌های طولانی‌مدت شهرها و بمباران منابع غذایی که به گرسنگی‌دادن صدها هزار غیرنظامی منجر می‌شد. در این مطلب نیز به قحطی اشاره شده است. در ترجیع بند ۱ مولانا کلمات یاسمین و جولان و در شعر ۲۴ خسرو و شیرین نظامی گنجوی و در قصیده ۲۴ ظهیر فاریابی و در قصیده ۴۲۲ امیر معزی کلمه جولان وجود دارد. در مقاله بیان شده که نماد شهر دمشق پایتخت سوریه گل یاسمین است. ابومحمد جولانی رهبر کنونی سوریه است. در قصیده ۱ حافظ و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در قصیده ۱ فضولی و در قصیده ۱۶ عطار کلمه شرع وجود دارد. نام دیگر ابومحمد جولانی احمد حسین الشرع است. در ویکی‌پدیا بیان شده که ابومحمد الجولانی یا احمد حسین الشرع رهبری جبهه النصره، شاخه القاعده در سوریه را بر عهده داشت. در ترجیع بند ۱ مولانا کلمات جولان و قاعده و در مثنوی ۱ نسیمی و در قصیده ۲۴ محتشم کاشانی کلمه قاعده وجود دارد. علی سیستانی نویسنده رساله در قاعده ید، رساله در قاعده تجاوز و فراغ، رساله در قاعده لاضرر و لاضرار، رساله در قاعده الزام و رساله در قاعده قرعه است. احمد حسین الشرع متولد شهر ریاض پایتخت عربستان است. در قصیده ۱ فضولی کلمات شرع و ریاض و در قصیده ۱ عراقی و در مقاله کلمه ریاض و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات نجد و یمامه وجود دارند. یمامه یا حجرالیمامه ریاض کنونی بوده است. ریاض در فلات نجد قرار دارد. در زیر خبری از صدای آمریکا با عنوان «اختلاس با طعم «چای دبش» در سایه سکوت مجلس؛ واکنش‌ها: از «جیب مردم» است» آمده است. در باب ۱ انجیل مرقس کلمات خبر، صدای و ساکت و در ترجیع بند ۱ اوحدی و در مقاله کلمات خبر، صدا، سایه و مجلس و در برگ ۲۴۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه سکوت و در قصیده ۱ فضولی کلمات خبر، صدا، سایه و مردم و در غزل ۱ بیدل دهلوی و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در شعر ۲۴ مخیل نامه نظام قاری کلمه جیب و در مثنوی ۱ حافظ و در قصیده ۱ نظام قاری و در ترجیع بند ۱ میلی کلمات جیب و مردم و در برگ ۲۴۴ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه چای وجود دارد. اشو نویسنده کتاب‌های «یک فنجان چایی» و «صوفی مرد راه: آوازه سکوت» است. در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات صوفی، مرد، راه و آوازه و در شعر ۴۲ تحفة‌الاحرار جامی کلمات صوفی، راه و آوازه ذکر شده‌اند. در خبر زیر بیان شده: «بهنام امینی، فعال سیاسی، با یادآوری سخنی از امیرعباس هویدا، نخست‌وزیر دوره محمدرضا شاه پهلوی که دوره کار او با رشد و شکوفایی اقتصادی همراه بود، در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: «به قله‌های فساد نزدیک شده‌اند، رکورد اختلاس دزدی و فساد در تاریخ ایران با یک چای دبش شکسته شد، این ادعای خامنه‌ای که به قله‌ها نزدیک شده‌ایم را مقایسه کنید با سخن هویدا نازنین که می‌گفت ما نمی‌خواهیم مردم را ناراحت کنیم!»» در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات سخن، امیر و امین و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات سخن، هویدا و امین و در شعر ۲۴ خسرو و شیرین نظامی گنجوی کلمات سخن، نازنین و بربود و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان کلمه امین و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات امینان و قله و در سوره اسراء و در شعر ۱ آغاز کتاب عراقی و در قصیده ۱ فضولی و در شعر ۶۱ دفتر چهارم مثنوی و معنوی مولانا کلمه فساد و در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء کلمات فاسد و دزد و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات قله و دزد و در مقاله کلمه دزد وجود دارد. در خبر زیر از بی‌بی‌سی به انقلاب میخک‌ها یا جمهوری در پرتغال اشاره شده است. در قصیده ۱ نظام قاری کلمه میخک وجود دارد.

آغاز جام جهانی فوتبال 1966 در انگلستان

جنگ ایران و عراق چگونه رخ داد؟ همراه با نقشه جنگ

https://www.aparat.com/v/R1x30

مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «لذت حقیقت» است که آدرس آن در زیر آمده است.

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/d92580

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کتاب نور و کتاب نشانه ها

گوشه ای از تحریف ها در کتاب های مقدس و دین ها

ارتباط بین کلمه ها و عددها در قرآن، کتاب های مقدس، شعرها و ...