ارتباط بین کوچ مریم مقدس به اوفیر و امیرعباس هویدا
در مقاله به کتاب مقدس اول پادشاهان اشاره شده است. در آیه ۱۰:۱۱ کتاب مقدس اول پادشاهان به اوفیر اشاره شده است. اگر کلمه ریاض را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۰۱۱ میشود. اگر از عدد ۱۰۱۱ رقم صفر را کنار بگذاریم به عدد ۱۱۱ میرسیم. در مقاله عدد ۱۱۱ ذکر شده است. در غزل ۱ محتشم کاشانی کلمات هویدا و غریبان و در مثنوی ۱ حافظ کلمه غریبان و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در قصیده ۱ عراقی و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در قصیده ۱۸۰ کمال الدین اسماعیل کلمه غریب وجود دارد. امیرعباس هویدا نویسنده کتابهای «در سرزمین غریبه»، «اعراب چه میخواهند» و «برف در صحرای سینا» است. عنوان این کتابها به کوچ، عربستان و مصر اشاره میکنند. کلیسا در انجیل فرار مریم مقدس و نامزدش یوسف به اوفیر را به مصر تحریف کرده است. در توضیحات امیرعباس هویدا در ویکیپدیا بیان شده: «با اعلام بیطرفی ارتش به دستور ارتشبد عباس قرهباغی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ خورشیدی، به نگهبانان زندان که همگی عضو ساواک بودند دستور داد هویدا را از زندان آزاد کنند و به هویدا هم توصیه کنند که فرار کند و برای کمک به هویدا، کلید یک اتومبیل و یک قبضه هفتتیر در اختیارش قرار دادند. هویدا توصیه قره باغی را نادیده گرفته و با دختر خالهاش خانم دکتر فرشته انشاء تماس گرفته و میگوید: میخواهد خود را تسلیم مقامهای دولت جدید کند. فرشته انشاء نیز بنابر درخواست هویدا، با داریوش فروهر تماس میگیرد.» در قصیدههای ۱۰۸ و ۱۸۰ ناصر خسرو کلمه امیر و در شعر «فی التوحید باری تعالی جل و علا» عطار کلمات عباس، تسلیم، دولت و زندان و در غزل ۱ محتشم کاشانی کلمات هویدا و دولت و در باب ۷۳ انجیل برنابا و در آیه ۱۰۸ سوره یونس کلمه نگهبان و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمه زندان و در غزل ۳۷ حافظ و در قصیده ۱۰۸ ناصر خسرو کلمه آزاد و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات آزاد و دولت و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات دولت و کلید و در غزل ۱ شهریار و در برگ ۱۸۰ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه کلید و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه قبضه و در رباعی ۱۰۸ ابوسعید ابوالخیر کلمه قبضه و در برگ ۱۰۸ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمات توصیه و خانم و در بابهای ۱ و ۷۳ انجیل برنابا و در غزل ۷۳ شهریار و در غزل ۸۱۰ مولانا کلمه فرشته و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمات انشاء، قبضه، دولت و بهمن و در باب ۱ انجیل مرقس کلمات زندان، فرشته و جدید و در مطلب زیر از توضیحات هوش مصنوعی درباره قصیده ۱۰۸ سنایی در سایت گنجور کلمه جدید وجود دارد. اشو نویسنده کتاب «زبان فرشتگان» است. صادق هدایت نویسنده کتاب «علویه خانم» است. سوره یوسف ۱۱۱ آیه دارد. در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات یوسف و نامزد و در باب ۱ کتاب مقدس یوشع و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در غزل ۱ غنی کشمیری و در غزل ۷۳ طبیب اصفهانی کلمه کنعان وجود دارد. یوسف نامزد مریم مقدس و یوسف کنعان همنام هستند. در توضیحات سوره یوسف در ویکیپدیا بیان شده منظور قرآن از «مادر یوسف» خاله او بوده است. در سوره یوسف در قرآن کلمه أَبَوَيْهِ ذکر شده که به معنی والدین است. در مطلبی که درباره هویدا بیان گردید کلمه خاله وجود دارد. صادق هدایت نویسنده داستان «نمایشگاه شرقی» است. در آیه نور کلمات ستاره، اختر و شرقی و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات ستاره، اختر و شرق و در قصیده ۱ حافظ کلمات اختر و شرق و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در باب ۱ کتاب مقدس یوشع کلمه شرق و در مثنوی ۱ نسیمی و در قصیده ۱۰۸ سنایی و در برگ ۱۰۸ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه مشرق و در باب ۱۰۸ انجیل برنابا و در آیه ۷:۳ انجیل برنابا کلمه ستاره و در غزل ۱۰۸ حزین لاهیجی کلمه اختر وجود دارد. آیه ۲:۲ انجیل متی بیان میکند: «پرسیدند: «کجاست آن نوزاد که باید پادشاه یهود گردد؟ ما طلوعِ ستاره او را در شرق دیدهایم و آمدهایم تا او را بپرستیم.»» این آیه تحریف شده و اینگونه بوده: «پرسیدند: «كجاست مادر آن نوزاد که پادشاه یهود است؟ ما طلوع ستاره او را دیده و برای پرستش او آمدهایم.» در این آیه کلمه مادر را پاک کردند. در سوره ۲۲ قرآن (سوره حج) و در سورههای مریم و یوسف کلمات مادر و پاک و در باب ۲ انجیل برنابا کلمات مریم، یوسف، مادر و پاک و در شعر «فی التوحید باری تعالی جل و علا» عطار و در مثنوی ۱ نسیمی کلمات یوسف و پاک و در باب ۱ انجیل مرقس و در باب ۱ انجیل برنابا کلمات مادر و پاک و در آیه ۱۰:۸ انجیل برنابا و در آیه ۱۸۰ سوره ۲ قرآن (سوره بقره) کلمه مادر و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در مثنوی ۱ نسیمی و در بابهای ۲۲ و ۳۷ انجیل برنابا و در آیات ۱ و ۱۰۸ سوره اسراء و در مثنوی ۱۸۰ نراقی و در قصیده ۱۸۰ ناصرخسرو کلمه پاک و در غزل ۷۳ شهریار کلمات مادران و «پاک کن» در غزل ۳۵۴۱ صائب تبریزی کلمه یوسف وجود دارد. در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات مادر، تاج و تخت ذکر شدهاند. «آمرزگاری مادر» عنوان یکی از قسمتهای سریال بازی تاج و تخت است. در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در قطعه ۱ خاقانی و در قصیده ۱۰۸ سنایی و در غزل ۱۸۰ محتشم کاشانی و در قصیده ۱۸۰ کمال الدین اسماعیل و در غزل ۳۵۴۱ صائب تبریزی کلمه فلک و در قصیده ۱ حافظ و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در شعر «فی التوحید باری تعالی جل و علا» عطار و در قصیده ۱ سلیم تهرانی و در مثنوی ۱۸۰ نراقی کلمات فلک و ماهی و در باب ۱ انجیل مرقس و در مثنوی ۱ حافظ کلمه ماهی وجود دارند. در توضیحات صورت فلکی ماهی در ویکیپدیا بیان شده: «پیش از آن که تیتونوس بتواند به آنها برسد، مادر و پسر به دریا پریدند و خود را به شکل دو ماهی درآوردند.» «عیسی مسیح(ع)، در دوران ابتدایی مسیحیت با این صورت فلکی ارتباط داده میشد.» در این مطلب نیز کلمه مادر وجود دارد. باب ۲ انجیل متی و باب ۲ انجیل لوقا بیان میکنند که مسیح(ع) در بیت لحم متولد شده است. باب ۲ انجیل متی بیان میکند که بعد از تولد مسیح(ع) در بیت لحم مریم مقدس و نامزدش یوسف به مصر فرار کردند. آیه ۲۲ سوره مریم بیان میکند که قبل از تولد مسیح(ع) مریم مقدس به نقطه دوردستی رفت. این نیز نشان میدهد که درباره تولد مسیح(ع) در انجیل تحریف صورت گرفته است. منظور از نقطه دور در آیه ۲۲ سوره مریم اوفیر یا حجرالیمامه یا ریاض کنونی است. در باب ۲۲ کتاب مقدس ایوب و در باب ۲۲ کتاب مقدس اول پادشاهان به اوفیر اشاره شده است. شعر «فی التوحید باری تعالی جل و علا» عطار به ایوب(ع) اشاره شده است. آیه ۲۲ سوره مریم و ترجمه مکارم شیرازی بیان میکند: «سرانجام (مريم) باردار شد و او را به نقطه دوردستي برد.» در ترجیع بند ۱ خاقانی و در قطعه ۱ خاقانی کلمات نقطه و دور و در مثنوی ۱ نسیمی کلمه نقطه و در قصیده ۱ نسیمی کلمات نقطه و ریاض ذکر شدهاند. آیه ۲۲ سوره مریم و ترجمه الهی قمشهای بیان میکند: «پس مریم (به مشاهده جبرئیل، در گریبانش نسیم اهتزازی یافت و) به آن پسر بار برداشت و (برای آنکه از سرزنش قوم جاهل برکنار باشد) با آن به مکانی دور خلوت گزید.» در باب ۱ انجیل برنابا کلمات مریم، پسر و جبرئیل و در قصیده ۱۰۸ سنایی کلمات مریم، جبرئیل و روح الامین یا جبرئیل و در مقاله کلمات نسیم و مشاهده و در قصیده ۱ نسیمی و در خطبه ۱۰۸ نهج البلاغه کلمه جهل و در آیه ۱۰۸ سوره انعام کلمه جهالت ذکر شده است.
مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «فرمانروایی و حاکمیت مطلق ویژه خداست» است که آدرس آن در زیر آمده است.
https://noorvaneshaneha.blogspot.com/2025/02/blog-post.html
https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/d92580
نظرات
ارسال یک نظر