اشتباه داوود(ع)

در توضیحات داوود در ویکی‌پدیا بیان شده: «مطابق روایت تنخ، بعد از بروز اختلاف میان یهوه و شائول، یهوه به سموئیل دستور داد نزد یسی برود و پسر او را به عنوان پادشاه جدید مسح کند و او نیز داوود را یافت و چنین کرد. مدتی بعد، داوود به عنوان نوازنده به دربار شائول برده شد و صدای ساز او پادشاه را از روح شیطانی که آزارش می‌داد در امان نگه می‌داشت. در ادامه روایت، میان اسرائیل و فلیسطی‌ها جنگی درگرفت و داوود در این جنگ به عنوان پهلوان اسرائیل با جالوت که پهلوان فلیسطی‌ها بود جنگید و او را شکست داد. روایت می‌گوید بعد از جنگ، داوود میان اسرائیلیان بسیار محبوب شد و این حسادت شائول را برانگیخت که باعث شد داوود از ترس جانش فرار کند اما در واقعیت احتمالاً او برای غصب سلطنت تلاش کرده و شکست خورده‌است. داوود سپس مدتی با غارت دهکده‌های اطراف گذران زندگی کرد و نهایتاً، به عنوان مزدور به خدمت فلیسطی‌ها درآمد.» اگر این متن را به عدد ابجد وسیط و صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۷۵۲ و ۱۹۷۲ می‌شود. در ادامه مقاله درباره داوود(ع) به عدد ۷۵۵۲ اشاره شده است. ارقام عددهای ۲۷۵۲ و ۷۵۵۲ مشترک هستند. در مقاله بیان شده که سوره انعام ۲۹۷۱ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۹۷۲ و ۲۹۷۱ مشترک هستند. در سوره انعام کلمات اختلاف، دستور، پسر، پادشاه، داوود، همصدا، ساز، روح، شیطان، آزار، در امان، نگه داشته‌اند، اسرائیل، جنگ، شکست، می‌ترسم، جان، فرار، اما و واقعیت و در باب ۱ انجیل برنابا و در ترجیع بند ۱ مولانا کلمه داوود و در ترجیع بند ۱ نسیمی و در شعر ۶۱ دفتر چهارم مثنوی و معنوی مولانا و در برگ ۲۲۴ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه محبوب و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در رباعی ۱۶ خیام کلمه مزدور وجود دارد. داوود به معنی محبوب است. در مقاله به سوره انبیاء اشاره شده است. آیه ۲۱:۷۹ قرآن (سوره انبیاء) بیان می‌کند: «و آن را به سليمان فهمانديم، و به هر دو حكمت و علم بخشيديم، و كوهها و پرندگان را تسخير كرديم كه همراه با داوود تسبيح مى‏گفتند، و تواناى آن كار بوديم‏» ارقام عددهای ۱۹۷۲، ۲۱:۷۹ و ۲۹۷۱ مشترک هستند. در قرآن و انجیل به داوری داوود(ع) در مورد گوسفندان اشاره شده است. در بیت ۴ شعر ۲ النوبة الثالثة - سوره ص میبدی کلمات داود و داوری و در باب ۱ کتاب مقدس زبور و در قصیده ۱ حافظ و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در قصیده ۴۲۲ امیر معزی کلمه داور و در باب ۱ کتاب مقدس زبور و در قصیده ۱ حافظ و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات داور، اغنام و بره و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات داور و گوسفند و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه بزغاله و در شعر ۴۲ پادشاهی بهرام گور شاهنامه فردوسی کلمه بره و در شعر «همچون کرگدن تنها سفرکن» از بودا(ع) کلمه گله وجود دارد. آیه ۱۰ سوره سبا و ترجمه مکارم شیرازی بیان می‌کند: «ما به داود از فضل خود نعمتي بزرگ بخشيديم، (ما به كوهها و پرندگان) گفتيم اي كوهها! و اي پرندگان! با او هم آواز شويد (و همراه او تسبيح خدا گوئيد) و آهن را براي او نرم كرديم.» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۷۵۵۲ می‌شود. در مقاله عدد ۷۵۲ و کلمات نعمت، بزرگ، کوه، آواز و آهن و در قصیده ۱ نظام قاری و در قصیده ۲۴ امیر معزی کلمه نرم وجود دارد. اگر متن عربی آیه ۱۰ سوره سبا را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۲۲۴۲ می‌شود. در مقاله عدد ۲۲۲۴ ذکر شده است. در آیه ۲۴:۲۲ کتاب مقدس اول سموئیل کلمه داوود وجود دارد. آیه ۲۴:۲۲ کتاب مقدس اول سموئیل و ترجمه مژده برای عصر جدید بیان می‌کند: « داوود قسم خورد. بعد شائول به خانۀ خود رفت و داوود و همراهانش به غار بازگشتند.» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۲۴ می‌شود. آیه ۲۴:۲۲ کتاب مقدس اول سموئیل و ترجمه معاصر بیان می‌کند: «پس داوود برای او قسم خورد و شائول به خانه خود رفت، ولی داوود و همراهانش به مخفیگاه خود برگشتند.» اگر این آیه را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۳۲۵ می‌شود. در مقاله عدد ۳۲۵ ذکر شده است. در آیه ۵:۷ کتاب مقدس دوم سموئیل نیز کلمه داوود وجود دارد. آیه ۵:۷ کتاب مقدس دوم سموئیل و ترجمه معاصر بیان می‌کند: «(اما داوود و سربازانش آنها را شکست داده، قلعه صهیون را گرفتند. این قلعه امروز به «شهر داوود» معروف است.)» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۸۴ می‌شود. در مقاله عدد ۲۸۴ ذکر شده است. سوره حدید سوره ۵۷ قرآن است. سوره حدید یا آهن ۲۶۳۸ حرف دارد. در آیه ۳۸:۲۶ قرآن کلمه داود وجود دارد. آیه ۳۸:۲۶ قرآن (سوره صاد) و ترجمه فولادوند بیان می‌کند: «اى داوود ما تو را در زمين خليفه [و جانشين] گردانيديم پس ميان مردم به حق داورى كن و زنهار از هوس پيروى مكن كه تو را از راه خدا به در كند در حقيقت كسانى كه از راه خدا به در مى ‏روند به [سزاى] آنكه روز حساب را فراموش كرده‏ اند عذابى سخت‏ خواهند داشت» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۲۷۷۹ می‌شود. در مقاله بیان شده که سوره انعام ۲۹۷۱ کلمه دارد. ارقام عددهای ۲۹۷۱ و ۱۲۷۷۹ مشترک هستند. در سوره انعام کلمات داوود، زمین، میان مردم، به حق، داوری، زنهار، هوس، پیروی مکن، تو را از، راه خدا، به در، کند، حقیقت، کسانی، راه خدا، به در، می‌رود، روز حشر، فراموش، کرده‌اند، عذاب، سخت، خواهند و داشت ذکر شده‌اند. در آیه ۱۰ سوره سبا و در بیت زیر از ترجیع بند ۱ مولانا بیان شده که داود(ع) آهن را نرم کرده است.

خود در فسون شیرین لبی مانند داود نبی *** آهن چو مومی می‌شود بر می کنیش از آهنی

در ترجیع بند ۱ مولانا تنها در بیت زیر کلمه آتش وجود دارد. اگر بیت زیر را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۵۴۵۱ می‌شود. در مقاله بیان شده که سوره آل عمران ۱۵۴۰۱ حرف دارد. بین عددهای ۵۴۵۱ و ۱۵۴۰۱ چهار رقم مشترک هستند. در سوره آل عمران کلمات نرم و آتش وجود دارند. خداوند به داوود(ع) یاد داده که چگونه به کمک آتش آهن را ذوب یا نرم کند. در مقاله بیان شده که سوره قاف ۱۵۵۴ حرف دارد. ارقام عددهای ۱۵۵۴ و ۵۴۵۱ مشترک هستند. در سوره قاف و در بیت زیر کلمه مست وجود دارد. در ادامه مقاله به مستی داوود(ع) اشاره شده است.

گر من نبینم مستیت آتش زنم در هستیت *** باده‌ت دهم مستت کنم با گیر و دار و عربده

 در بیت زیر از شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» بیان شده که فر کیی یا روح الله یا روح القدس به جمشید یاد داده که آهن را نرم کرد.

به فر کیی نرم کرد آهنا *** چو خود و زره کرد و چون جو شنا

در ادامه مقاله بیان شده که طوفان نوح در دوران جمشید رخ داده است. در ادامه مقاله به مستی نوح(ع) اشاره شده است. در مقاله کلمات نقد، کتاب مقدس و داوود و در غزل ۱ محتشم کاشانی کلمات نقد و مست و در ترجیع بند ۱ مولانا کلمات داود و مست و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در ترجیع بند ۱ میلی و در قصیده ۱ عراقی و در غزل ۱ غنی کشمیری و در قصیده ۱ نظام قاری و در غزل ۱ یغمای جندقی و در رباعی‌های ۱۶ و ۴۲ خیام و در غزل ۲۲۴ حافظ و در برگ ۲۴۴ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۱۶۴۲ مولانا کلمه مست ذکر شده است. در مطلب زیر از نقد کتاب مقدس در ویکی‌پدیا به مستی و زنای داوود پیامبر با زن شوهردار اشاره شده است. در مطلب زیر به پانویس ۲۴ ارجاع داده شده است. در بیت ۴ شعر ۲ کشف الاسرار و عدة الابرار میبدی در مورد سوره صاد نیز به این موضوع اشاره شده است. اعداد ۴ و ۲ در کنار یکدیگر عدد ۲۴ را ایجاد می‌کند. در توضیحات داود(ع) در ویکی‌پدیا بیان شده «قصه مرد غنی و مرد فقیر که ناتان در کتاب دوم سموئیل برای داوود تعریف می‌کند، با تغییراتی در سوره ص بازگو شده ‌است و به نظر می‌رسد اشاره‌ای به ماجرای داوود و همسر اوریای حتی است. در واقع، قصه زنای داوود و بث‌شبع در قرآن وجود ندارد اما آیات بعدی سوره ص نشان می‌دهد که داوود خود را گناهکار می‌داند و به درگاه خدا برای توبه دعا می‌کند. بنابر یک دیدگاه نخستین مفسران مسلمان این آیات را اشاره‌ای به ماجرای زنای داوود و بث‌شبع تفسیر کرده‌اند اما با گذشت زمان و به وجود آمدن مفهوم «عصمت» پیامبران نزد مسلمانان، از مرتبط دانستن این آیات با بث‌شبع فاصله گرفتند.» اگر این متن را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۳۸۹ می‌شود. در مقاله عدد ۱۳۸۹ ذکر شده است. مطلبی که از ویکی‌پدیا بیان گردید به آیه ۲۴ سوره صاد و داوری داوود(ص) درباره گوسفندان اشاره می‌کند. آیه ۲۴ سوره صاد و ترجمه مکارم شیرازی بیان می‌کند: «(داود) گفت: مسلما او با درخواست يك ميش تو براي افزودن آن به ميشهايش بر تو ستم كرده، و بسياري از دوستان به يكديگر ستم مي‏كنند مگر آنها كه ايمان آورده‏ اند و عمل صالح دارند، اما عده آنان كم است!، داود گمان كرد ما او را (با اين ماجرا) آزموده‏ ايم، از پروردگارش طلب آمرزش نمود و به سجده افتاد و توبه كرد.» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۲۷۹۷ می‌شود. در مقاله بیان شده که سوره انعام ۲۹۷۱ کلمه دارد. ارقام عددهای ۲۹۷۱ و ۱۲۷۹۷ مشترک هستند. در سوره انعام کلمات داوود، طلب، آمرزش و توبه و در بیت ۴ شعر ۲ کشف الاسرار و عدة الابرار میبدی کلمات داود و توبه ذکر شده‌اند. اگر بیت ۴ شعر ۲ کشف الاسرار و عدة الابرار میبدی را به عدد ابجد وسط تبدیل کنیم حاصل ۱۱۵۴۵ می‌شود. در مقاله بیان شده که سوره آل عمران ۱۵۴۰۱ حرف دارد. بین عددهای ۱۵۴۰۱ و ۱۱۵۴۵ چهار رقم مشترک هستند. در سوره آل عمران کلمات طلب، آمررش، سجده و توبه وجود دارند. در مقاله به سوره نور اشاره شده است. آیات ۴ و ۲ سوره نور به زنا اشاره می‌کنند. سوره نور سوره ۲۴ قرآن است. در بیت ۴ شعر ۲ النوبة الثالثة - سوره ص میبدی و در بیت ۱۶ شعر ۱ النوبة الثالثة - سوره سبا کلمات داود و قدم و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات بام، قدم و زن و در ترجیع بند ۱ اوحدی کلمات بام و زن و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در مسمط ۱ ادیب الممالک و در قصیده ۲۴ محتشم کاشانی و در شعر ۲۴ منوچهر شاهنامه فردوسی و در شعر ۴۲ پادشاهی بهرام گور شاهنامه فردوسی کلمه کاخ و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمات کاخ و زیبا و در شعر «همچون کرگدن تنها سفرکن» از بودا(ع) و در باب ۱ کتاب مقدس یوشع و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در ترجیع بند ۱ شاه نعمت الله ولی و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی و در تضمین ۱ فروغی بسطامی و در قصیده ۱ طبیب اصفهانی و در قصیده ۱ امیر معزی و در مثنوی ۱ حزین لاهیجی و در قصیده ۱ طبیب اصفهانی و در قصیده ۱ میلی و در قصیده ۱۶ عطار و در شعر ۴۲ تحفة‌الاحرار جامی و در برگ‌های ۲۴۲ و ۲۴۴ کتاب زهیر و در غزل ۴۲۲ عطار کلمه قدم و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» کلمات کاخ و گرمابه و در برگ ۲۲۴ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۴۲۲ عطار و ادامه مقاله کلمه حمام ذکر شده است. آیه ۱۱:۲ کتاب مقدس دوم سموئیل بیان می‌کند: «یک روز، بعد از ظهر داوود از بستر برخاست و به پشت‌بام کاخ رفت و به قدم زدن پرداخت. از روی بام نظرش بر زنی افتاد که حمام می‌کرد. آن زن زیبایی فوق‌العاده‌ای داشت.» در کتاب نور و کتاب نشانه‌ها مشخص شده که حرف مقطعه صاد بیانگر زن، زیبایی و جنبه معشوقیت خداوند است. در مقاله عدد ۵۷ و کلمه کرمان و در قطعه ۱ خاقانی کلمه معما ذکر شده است. در بیت زیر از معمیات ۵۷ خواجوی کرمانی کلمه صاد و در مطلب زیر از توضیحات هوش مصنوعی در سایت گنجور درباره معمیات ۵۷ خواجوی کرمانی کلمه زیبا وجود دارد. اگر بیت زیر را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۲۲ می‌شود. در کتاب نور شماره بخش نقش والای زنان ۲-۱۲ است.

عین چون در میان صاد نهی *** نام آن سرو سیمتن گردد

 اگر عبارت «صاد زیبا» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۶ می شود. در آیه ۱:۶ کتاب مقدس نوحه عبارت «زیبایی دختر» وجود دارد. در آیه ۱:۶ انجیل متی و ترجمه مژده بیان می‌کند: «و یَسّی پدر داوود پادشاه بود. داوود پدر سلیمان بود از زنی که قبلاً همسر اوریای حتّی بود» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۲۱ می‌شود. ارقام عددهای ۱۱:۲ و ۲۲۱ مشترک هستند. اگر عبارت «سلیمان پسر بث‌شبع» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۶۱ می‌شود. در باب ۱۶ انجیل برنابا و در بیت ۱۶ شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه سلیمان وجود دارد. در بیت ۶ شعر ۱۱ النوبة الثانیة - سوره ۶ قرآن (انعام) میبدی بیان شده که سلیمان(ع) پسر زن اوریا یا بث‌شبع است. عددهای ۶، ۱۱ و ۶ در کنار یکدیگر عدد ۶۱۱۶ را ایجاد می‌کنند. در بیت ۱۶ شعر ۱ النوبة الثالثة - سوره سبا میبدی نیز به داود(ع) و زن اوریا اشاره شده است. عددهای ۱۶ و ۱ در کنار یکدیگر عدد ۱۱۶ را ایجاد می‌کنند. در آیه‌های ۶:۱، ۶:۱۶، ۱۶:۱، ۱۶:۶، ۱۶:۱۱ و ۱۶:۱۶ کتاب مقدس دوم سموئیل کلمه داوود و در آیه ۱۱:۶ کتاب مقدس دوم سموئیل کلمه‌های داود و اوریای حِتّی وجود دارند. در قرآن کلمه داوود ۱۶ بار تکرار شده است. ارقام این عددها مشترک هستند. اگر آیات ۴ و ۲ سوره نور و ترجمه فولادوند را به عددهای ابجد وسیط تبدیل کرده و با یکدیگر جمع کنیم حاصل ۱۱۶۶ می‌شود. در بالای توضیحات سموئیل در ویکی‌پدیا عبارت «۶۱ زبان» نوشته شده است. در مقاله عدد ۶۱ و کلمه زبان نوشته شده است. در توضیحات سموئیل در ویکی‌پدیا بیان شده: «مادر سموئیل حنا نام داشت و پدرش القانه بود.» اگر این جمله را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۹۶۷ می‌شود. در مقاله بیان شده که سوره اسراء ۶۷۹۱ حرف دارد. در سوره اسراء کلمات پدر و مادر و در قصیده ۱ سلیم تهرانی و در غزل ۴۲۲ بلند اقبال کلمه حنا وجود دارد. نازنین بنیادی در فیلم «ادامه بده» نقش حنا را بازی کرده است. در توضیحات سموئیل(ع) در ویکی‌پدیا بیان شده: «در یک شب سموئیل صدایی شنید که او را صدا می‌زد. سموئیل در این زمان دوازده ساله بود. او تصور کرد که عیلی او را صدا می‌کند و به نزد الی رفت. الی به او گفت که وی را صدا نکرده و او را به خواب تشویق کرد. این اتفاق سه بار تکرار شد تا الی متوجه شد که خداوند سموئیل را صدا می‌کند. وقتی سموئیل پاسخ داد، خداوند به او گفت که گناهان فرزندان الی باعث خواهد شد که نسل او به عنوان پیامبر ادامه نیابد. صبح روز بعد الی از سموئیل پرسید که خداوند به او چه گفته‌است و سموئیل اتفاق شب گذشته را تعریف کرد. الی بدون ناراحتی ابراز کرد که خداوند هر چه را که درست است انجام خواهد داد.» اگر این متن را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۴۱۵ می‌شود. در مقاله عدد ۱۴۱۵ و در سوره اسراء کلمات خداوند، شب، صدا، تصور، خواب، صبح، روز، بعد، فرزندان، گناهان، نسل، بدون و ناراحتی و در باب ۱ انجیل مرقس کلمات صدا، خواب و صبح و در قصیده ۱ سلیم تهرانی کلمات صدا و خواب و در باب ۱ کتاب مقدس حزقیال و در لمعات ۱ عراقی کلمه صدا و در مقاله کلمات صدا، خواب و صبح وجود دارند. اگر عبارت «سموئیل داوود» را به عددهای ابجد وسیط و صغیر تبدیل کنیم حاصل ۵۷ و ۴۲ می‌شود. در مقاله عددهای ۵۷ و ۴۲ ذکر شده‌اند. در توضیحات داوود در ویکی‌پدیا بیان شده: «داوود در سال‌های بعدی سلطنت خود با بث‌شبع که همسر اوریای حتی بود، زنا کرد و با حامله‌شدن بث‌شبع، داوود برای قتل اوریا توطئه‌چینی کرد. بعد از این اتفاقات، خدا ناتان نبی را نزد داوود فرستاد تا او را سرزنش کند و به او اطلاع داد فرزند اولش از بث‌شبع، خواهد مُرد و خانواده‌اش درگیر جنگ خواهد شد. چندی بعد، امنون پسر ارشد و ولیعهد داوود به خواهر خود تامار تجاوز کرد اما داوود که امنون را بسیار دوست می‌داشت، او را مجازات نکرد. ابشالوم، برادر تنی تامار، برای انتقام امنون را کشت و بر داوود شورید و او را از اورشلیم بیرون راند اما داوود موفق شد شهر را پس بگیرد و ابشالوم را بکشد. ادامه روایت داوود را چون پیرمردی نمایانده که قدرت جسمی و ذهنی خود را از دست داده‌است؛ بث‌شبع و ناتان نبی با همکاری هم داوود را فریب دادند تا سلیمان پسر بث‌شبع را به جای آدونیا که وارث قانونی بود، جانشین خود کند. داوود پذیرفت و اندکی بعد مرد و در اورشلیم دفنش کردند.» اگر این متن را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۱۶۹ می‌شود. در مقاله متنی آمده که به داوود اشاره می‌کند. در مقاله بیان شده که اگر این متن را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۲۹۶ می‌شود. ارقام عددها ۱۲۹۶ و ۲۱۶۹ مشترک هستند. در مقاله کلمات داوود، سلطنت، بث‌شبع، همسر، اوریای حتی، زنا، خانواده، جنگ، پسر، ولیعهد، خواهر، تجاوز، برادر، انتقام، اورشلیم، بیرون، پیرمرد، قدرت، ذهن، فریب، میراث و قانون و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات فریب و سلیمان ذکر شده‌اند. در مقاله کلمات آغاز، داوود، جنگ، میدان، داستان، فتح، قصه، زنا و قربانی و در شعر «همچون کرگدن تنها سفرکن» از بودا(ع) کلمات آغاز، فتح، خانه و شهوت و در ترجیع بند ۱ نسیمی و در قصیده ۱ نظام قاری و در قصیده ۱۶ عطار کلمه شهوت وجود دارد. در توضیحات داوود در ویکی‌پدیا بیان شده: «به روایت تنخ، ماجرا بدین صورت آغاز می‌شود که داوود یوآب را به جنگ ربه می‌فرستد. روایت هیچ اشاره‌ای نکرده چرا داوود شخصاً راهی میدان نبرد نشد؛ البته به نظر می‌رسد داستان فتح ربه قصه مستقلی از داستان زنای داوود با بث‌شبع بوده و ویراستاری متاخر آن‌ها را ترکیب کرده‌است. همچنین اینطور پیداست که ماجرا مربوط به سال‌های پایانی سلطنت داوود است. عصر هنگام داوود بالای پشت‌بام خانه خود بود که زن زیبایی را در حال حمام در حیاط خانه خود می‌بیند. داوود بعد از پرس و جو، پی برد که آن زن، بث‌شبع همسر اوریای حتی، یکی از سردارانش، است. پس به سراغش فرستاد و با او همبستر شد. راوی درباره احساسات بث‌شبع هیچ نمی‌گوید و او را چون قربانی شهوت داوود می‌نمایاند. به هر روی، بث‌شبع در اثر همخوابگی با داوود حامله شد.» اگر این متن را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۷۳۸ می‌شود. در مقاله بیان شده که سوره یوسف ۱۷۳۸ کلمه دارد. یوسف(ع) مظهر وفاداری است. آیه ۳۸:۱۷ قرآن (سوره صاد) و ترجمه الهی قمشه‌ای بیان می‌کند: «و بر سخنان (طعن و سخریّه) آنها صبر کن و از بنده ما داود یاد کن که (در اجرای امر ما) بسیار نیرومند بود (از احدی اندیشه نداشت) و دایم توبه و انابه می‌کرد.» در این آیه نیز کلمات داود و توبه ذکر شده‌اند. اگر این آیه را به عدد ابجد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۴۸۲ می‌شود. در مقاله عدد ۴۸۲ ذکر شده است. در مقاله بیان شده که سوره توبه ۱۱۴۲۸ حرف دارد. در انتهای این شماره عدد ۴۲۸ مشخص است. آیه ۳۸:۱۷ قرآن (سوره صاد) و فولادوند بیان می‌کند: «بر آنچه مى‏ گويند صبر كن و داوود بنده ما را كه داراى امكانات [متعدد] بود به ياد آور آرى او بسيار بازگشت‏ كننده [به سوى خدا] بود.» اگر این آیه را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۴۲۲ می‌شود. در مقاله عدد ۴۲۲ ذکر شده است. داود(ع) گناه و اشتباه کرده و باید پاسخ گناهش را در قیامت و جهنم بدهد. در بیت ۴ شعر ۲ کشف الاسرار و عدة الابرار میبدی به قیامت و جهنم اشاره شده است. اگر عبارت «اشتباه داوود(ع)» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۴۴ می‌شود. در مقاله عدد ۴۴ ذکر شده است. در کتاب نور و کتاب نشانه‌ها که آدرس آن‌ها در ادامه مقاله آمده رسیدن داود(ع) به جهان‌های عدم بیان شده است. داود(ع) در جهان روح الله دیگر و مجموعه جهان‌های دوقطبی آن به جهان‌های عدم رسیده است. در شکل راه کمال که در مقاله آمده یک جهان روح الله و جهان‌های دوقطبی آن نشان داده شده است. خداوند تنها این زندگی را ملاک انتخاب پیامبران قرار نمی‌دهد و سابقه و عملکرد کلی آنان در جهان‌های مختلف را در نظر می‌گیرد. در مقاله بیان شده که تنها خداوند و موجوداتی که خداوند آفریده و اختیاری از خود ندارند معصوم هستند.

عبارت ۶۱ زبان در بالای توضیحات سموئیل در ویکی پدیا
مستی و زنای داوود پیامبر با زن شوهردار

مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «لذت حقیقت» است که آدرس آن در زیر آمده است.

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/d92580

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کتاب نور و کتاب نشانه ها

گوشه ای از تحریف ها در کتاب های مقدس و دین ها

ارتباط بین کلمه ها و عددها در قرآن، کتاب های مقدس، شعرها و ...