تقلید نه؛ تحقیق آری
در توضیحات شهریار در ویکیپدیا بیان شده: «برخی منابع همچون سایت فصل نو ادعا میکنند که شهابالدین مرعشی نجفی از فقهای شیعه درست در لحظه سرودن شعر «علی ای همای رحمت» توسط شهریار در خواب آن را شنیده است.» در ترجیع بند ۱ خاقانی و در قصیده ۱ فضولی کلمات علی، هما و نجف و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمه هما و در قصیده ۲۴ امیر معزی کلمات هما، شهاب دین و خواب و در مسمط ۱ ادیب الممالک و در مقاله کلمات علی، رحمت و خواب و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمات مرتضا و خواب و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» کلمات شهریار، خواب و نو و در غزل ۱ یغمای جندقی کلمه فقیه و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه الشهب یا شهاب وجود دارد. در مقاله به شهابالدین یحیی سهروردی اشاره شده که با شهاب الدین مرعشی نجفی همنام است. در ویکیپدیا بیان شده: «سیّد شهابالدّین مرعشی نجفی فقیه و مرجع تقلید شیعه اهل ایران بود.» اگر این جمله را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۲۷۵ میشود. در مقاله عدد ۲۷۵ ذکر شده است. در ادامه مقاله به سید علی سیستانی اشاره شده است. در ویکیپدیا بیان شده: «سید علی حسینی سیستانی فقیه، اصولی ایرانی، زعیم حوزه علمیه نجف و از تأثیرگذارترین و با نفوذترین مراجع تقلید شیعه است.» در این مطلب نیز به نجف و مرجع تقلید اشاره شده است. «مرغ مقلد» و «زنجیر شکن» عنوان قسمتهایی از سریال بازی تاج و تخت هستند. تقلید یک موضوع ساختگی و تحریف دین است. تقلید را آخوندهای درباری برای اسارت و بردگی گرفتن مردم به وجود آوردند. در شعر سایه گیسو رهی معیری و در مسمط ۱ ادیب الممالک و در غزل ۱ ابن یمین و در شعر ۶۱ دفتر چهارم مثنوی و معنوی مولانا کلمه زنجیر و در غزل ۱ غنی کشمیری کلمات زنجیر و اسیر وجود دارند. زنجیر نماد اسارت است. در باب ۱ کتاب مقدس حزقیال کلمه اسارت و در باب ۱ کتاب مقدس ارمیا و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در غزل ۱ ملک الشعراء بهار و در غزل ۴۲ آشفته شیرازی کلمه اسیر وجود دارد. منشور کوروش مبین حقوق بشر، نفی نژادپرستی و بردهداری است. فریدون فرهودی بازیگر مجموعه تلویزیونی «برده رقصان» است. در توضیحات استوانه کوروش در ویکی پدیا به محمود احمدینژاد اشاره شده است. در زیر خبری از خبرآنلاین با عنوان «ببینید | احمدی نژاد نانجیب بود و بر سر روحانیت کلاه گذاشت» آمده که در آن ویدئویی قرار دارد که بر اساس آن محمود احمدینژاد بیان کرده که تقلید کار میمون است. در لمعات ۱ عراقی و در مسمط ۱ ادیب الممالک و در قصیده ۴۲ محتشم کاشانی و در اشعار باقیمانده ۴۲ عسجدی و در شعر ۴۲ روضة المحبین ابن عماد کلمه محمود و در غزل ۱ حافظ و در غزل ۱ جهان ملک خاتون و در قطعه ۱ پروین اعتصامی و در مثنوی ۱ مسعود سعد سلمان کلمه خبر و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در شعر ۲۴ خسرو و شیرین نظامی گنجوی کلمات خبر و کُله و در مقاله کلمات خبر و کلاه و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمات خبر و روحانی و در برگهای ۲۲۴ و ۲۴۲ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه روحانی و در مثنوی ۱ نسیمی کلمه روحانیان و در قطعه ۱ سلیم تهرانی کلمه میمون وجود دارد. فریدون فرهودی نویسنده فیلم «کلاهی برای باران» است. مدت زمان ویدئویی که در خبر زیر آمده ۲:۴۸ است. در مقاله عددهای ۲۸۴ و ۴۲۸ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. تقلید باعث کنار گذاشتن تفکر و اندیشه میشود. نمایشنامه «حلوا الفقرا» اثر میرزاده عشقی است. در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در قصیده ۱ ملک الشعرا و در غزل ۱ آشفته شیرازی کلمه حلوا و در قصیده ۱ حزین لاهیجی و در برگ ۲۲۴ کتاب آشنایی با صادق هدایت و در برگ ۲۴۴ کتاب زهیر و در برگهای ۴۲۲ و ۴۴۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه زحمت و در برگ ۲۴۴ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه الزحمه و در حکایت ۱۰ باب اول در سیرت پادشاهان گلستان سعدی کلمات زحمت و اندیشناکم وجود دارند. حلوا اشاره به دست آوردن چیزی بودن زحمت یا بدون تفکر و اندیشه دارد. در نامههای فارسی ۱۰۰ قائم مقام فراهانی کلمات زحمت و اردکان ذکر شدهاند. در توضیحات اردکان در ویکیپدیا بیان شده: «ارده و حلوا ارده (که از کنجد به دست میآید) از سوغاتیهای مشهور این شهر است.» در توضیحات اردکان (سپیدان) در ویکیپدیا بیان شده که رهآورد این شهر حلوا است. در مقاله ویدئویی با عنوان «الهی قمشه ای-پیامبر رحمت» آمده که در آن الهی قمشهای بیان میکنند که دنبال حلوا نباشیم. باید تقلید را رها کرد و روش تحقیق را در پیش گرفت. اگر عبارت «تقلید نه؛ تحقیق آری» را به عددهای ابجد کبیر و صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۴۲۸ و ۴۲ میشود. در مقاله عددهای ۱۴۲۸ و ۴۲ ذکر شدهاند. در خطبه ۱ نهج البلاغه و در بابهای ۱، ۱۰ و ۱۶ انجیل برنابا و در شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی گنجوی و در غزل ۱ نسیمی و در قصیده ۱ نظام قاری و در قصیده ۱ فضولی و در قصیده ۲۴ خاقانی و در باب ۴۲ انجیل برنابا کلمه تحقیق و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمه محقق وجود دارد. ترانههای خیام کتابی تحقیقی-ادبی از صادق هدایت است. درگذشت صادق هدایت در سال ۱۳۳۰ خورشیدی است. ساعت خبر زیر ۱۳:۳۰ است. درگذشت صادق هدایت در پاریس بوده است. در توضیحات فریدون فرهودی در ویکیپدیا بیان شده: «فریدون فرهودی (متولد ۱۳۳۰) نویسنده و کارگردان اهل ایران است. وی دوران کودکی و نوجوانی را در خوزستان و سالهای پایانی دبیرستان را در مدرسه خوارزمی تهران گذراند. وی پس از طی دوره کارشناسی در دانشکده هنرهای دراماتیک، برای گذراندن فوق لیسانس به دانشگاه ونسن پاریس رفت.» در مقاله کلمات کودک، خورستان، مدرسه، تهران، دانشگاه، هنر و پاریس و در قصیده ۱ حافظ و در قصیده ۱ مجد همگر کلمه نوجوان وجود دارد. در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات فیض و سفینه و در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء و در قصیده ۱ جهان ملک خاتون و در مثنوی ۱ مسعود سعدی سلمان و در برگ ۲۴۲ کتابهای الف و زهیر کلمه نجات و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه اجتهاد و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در برگ ۲۴۲ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه سنت وجود دارد. در توضیحات فیض کاشانی در ویکیپدیا بیان شده: «سفینة النجاة یکی از مهمترین نوشتههای فیض کاشانی است که محمدرضا دورودیان تفرشی ترجمه کردهاست و موضوع آن در رد مجتهدان و اصولیین میباشد و با استدلال و با شواهد از روایتهای اهلبیت اجتهاد و اجماع را بدعت و ضلالت و خلاف روش فکری شیعیان میداند. در بخش خطبه این کتاب مینویسد: «اجتهاد در احکام شرعیه یعنی استعمال اصول و امارات ظنیه در استنباط آنها و همچنین اخذ بهاتّفاقِ آرا بدعت نهادن است در دین و از اختراعات اهل سنّت است.»» در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در ترجیع بند ۱ اوحدی و در قصیده ۱۶ عطار کلمه مور و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات مور، سلیمان ذکر شدهاند. پیام داستان سلیمان(ع) و هدهد در سوره نمل یا مورچه تحقیق کردن است. در غزل ۲۲۴ حافظ کلمات هدهد و مکارم ذکر شدهاند. مکارم شیرازی مجتهد و مرجع تقلید شیعه است. ناصر مکارم شیرازی متولد سال ۱۹۲۷ میلادی است. در مقاله بیان شده که سوره انعام ۲۹۷۱ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۹۲۷ و ۲۹۷۱ مشترک هستند. در سوره انعام کلمه تحقیق وجود دارد. در توضیحات ناصر مکارم شیرازی در ویکیپدیا به محمود احمدینژاد و کلاه اشاره شده است. در توضیحات ناصر مکارم شیرازی در ویکیپدیا بیان شده: «وی از جمله فقیهان در نظام جمهوری اسلامی ایران است که به فساد بزرگ اقتصادی متهم شده است.» در سوره انعام کلمات نظام، فساد، بزرگ و متهم و در مقاله کلمات فساد و بزرگ ذکر شدهاند. در مقاله ویدئویی با عنوان «الهی قمشه ای-پیامبر رحمت» آمده که در آن کلمات مکارم و شکر ذکر شدهاند. در زیر خبری از IRANWIRE با عنوان «پروندههای فساد اقوام ناصر مکارم شیرازی؛ قاسم، سامان و سلطان شکر» برای تاریخ ۱۶ شهریور آمده است. در مقاله عدد ۱۶ ذکر شده است. اگر عنوان این خبر را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۲۷۷۵ میشود. در مقاله عدد ۲۷۵ ذکر شده است. ارقام عددهای ۲۷۵ و ۲۷۷۵ مشترک هستند. در توضیحات ناصر مکارم شیرازی در ویکیپدیا بیان شده: «همان گونه که در برخی از منابع رسمی دیگر، وی به همراه برخی از فقیهان و نظامیان نظام جمهوری اسلامی ایران به فساد بزرگ اقتصادی، از جمله، به عنوان «سلطان شکر» و فساد بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، متهم شد.» در غزل ۲۲۴ حافظ کلمات مکارم و شکر و در غزل ۱۲۴۶ مولانا کلمه سلطان و در قصیده ۱ امیر معزی و در ترجیع بند ۱ میلی و در مقاله کلمه سلطان و عدد ۱۰۰ و در قصیده ۱ فضولی کلمات سلطان، شکر، فساد و عدد ۱۰۰ و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات سلطان و شکر و در ترجیع بند ۱ اوحدی کلمات شکر و شیراز و در ترجیع بند ۱ نسیمی و در تضمین ۱ فروغی بسطامی و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در قصیده ۱ طبیب اصفهانی و در قصیده ۱ حزین لاهیجی و در شعر ۲۴ خسرو و شیرین نظامی گنجوی و در قصیده ۲۴ ظهیر فاریابی و در شعر ۴۲ تحفةالاحرار جامی و در رباعی ۴۲ سلمان ساوجی و در قصیدههای ۲۴ و ۴۲۲ امیر معزی و در غزل ۱۲۳۵ مولانا کلمه شکر وجود دارد. در زیر خبری از ایران اینترنشنال با عنوان «مافیای شکر کیست؛ مکارم شیرازی، مدلل یا یوسفی؟» برای تاریخ ۱۰ خرداد سال ۱۳۹۸ خورشیدی است. در مقاله عددهای ۱۰ و ۱۳۹۸ ذکر شدهاند. در خبر ایران اینترنشنال بیان شده: «مایک پمپئو تیرماه سال گذشته در کتابخانه رونالد ریگان در لسآنجلس و در جمع ایرانیان ساکن آمریکا با متهم کردن مقامات حکومت ایران به دست داشتن در مافیا اقتصادی گفته بود: «او به خاطر تجارت غیرقانونی شکر که باعث کسب بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد شد به سلطان شکر معروف است. او بر حکومت ایران فشار آورده یارانه تولیدکنندگان داخلی شکر را کم کند در حالی که خودش بازار را از شکر وارداتی گرانتر اشباع میکند. همین کارهاست که یک ایرانی متوسط را بیکار میکند.» در مقاله کلمات لسآنجلس و آمریکا و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات سلطان، شکر و بازار و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمات سلطان، شکر، گران و بازار و در قصیده ۱ نظام قاری و در قصیده ۴۲ محتشم کاشانی کلمه بازار و در ترجیع بند ۱ میلی کلمات سلطان و گران و در ترجیع بند ۱ مولانا و در قصیده ۱ حافظ و در قطعه ۱ خاقانی و در قصیده ۱ عراقی و در قصیده ۱ میلی و در قصیده ۲۴ خاقانی و در شعر ۴۲ پادشاهی بهرام گور شاهنامه فردوسی و در غزل ۱۵۷۰ امیرخسر دهلوی کلمه گران و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه بیکار وجود دارد. در کتاب نور شماره بخش مایک پمپئو ۴-۲ است. در مقاله عدد ۲۴ ذکر شده است. اگر عبارت «مایکل ریچارد پامپِیو» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۸۸ میشود. در مقاله عدد ۸۸ ذکر شده است. اگر عبارت «مایکل ریچارد پامپِیو ناصر مکارم شیرازی» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۷۵۰ میشود. در مقاله عدد ۱۷۵۰ ذکر شده است. در مقاله به خورستان اشاره شده است. در خبر ایران اینترنشنال بیان شده: «نکته قابل تامل درباره سخنان تازه این مرجع تقلید آن است که او قبلا هرگونه ارتباط خود با بازار شکر را تکذیب کرده بود، اما در بیانیه اخیر بهطور تلویحی اذعان کرده که زمانی سهامدار یک کارخانه شکر در خوزستان بوده است.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۴۶۲۶ میشود. در مقاله عددهای ۱۲۴۶ و ۲۴۱۶ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. در خبر ایران اینترنشنال بیان شده: «آنچه باعث شده آیتالله مکارم شیرازی این بار نتواند کل ماجرا را تکذیب کند، انتشار یک سند در فضای مجازی است که نشان میدهد آقای مکارم به عنوان رییس هیات مدیره «موسسه اقتصادی امام امیرالمومنین (ع) حوزه علمیه قم» زیر نامه واگذاری بخشی از سهام شرکت قند دزفول را به شخصی دیگر امضا کرده است. این نامه در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۷۴ امضا شده؛ نزدیک به ۲۴ سال پیش.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۲۱۶۹۱ میشود. در مقاله عددهای ۱۲۹۶، ۱۶۹۲ و ۲۴ و کلمات علی(ع)، نامه و قم و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی کلمات مرتضا (علی(ع)) و سهام و در مسمطات ۱ ادیب الممالک کلمات علی، سهم و شکر و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در قصیده ۱ نظام قاری کلمه قند ذکر شده است. شکر و قند باعث فاسد شدن دندانها میشود. در مسمط ۱ ادیب المماک و در قصیده ۱ مجد همگر و در شعر ۴۲ تحفةالاحرار جامی کلمات شکر و دندان و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در ترجیع بند ۱ میلی و در غزل ۲۴۲ انوری کلمه دندان وجود دارد. آیه ۲۷:۲۵ قرآن (سوره فرقان) و ترجمه مکارم شیرازی بیان میکند: «و به خاطر بياور روزي را كه ظالم دست خويش را از شدت حسرت به دندان ميگزد و ميگويد: اي كاش با رسول خدا راهي برگزيده بودم.» در انجیل متی و ترجمه معاصر بیان شده: «حالا این خدمتگزار را که به درد هیچ کاری نمیخورد، بگیرید و در تاریکی بیندازید، تا در آنجا از شدت گریه، دندانهایش را بر هم بفشارد.“» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۷۲۲۵ میشود. در کتاب مقدس اعمال رسولان و ترجمه TPV بیان شده: «اعضای شورا از شنیدن این سخنان چنان به خشم آمدند كه دندانهای خود را به هم میساییدند.» اگر این آیه را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۲۷۵ میشود. در مقاله بیان شده که اگر عبارت «پروندههای فساد اقوام ناصر مکارم شیرازی؛ قاسم، سامان و سلطان شکر» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۲۷۷۵ میشود. ارقام عددهای ۲۷۵، ۲۷:۲۵، ۲۷۷۵ و ۷۲۲۵ مشترک هستند. آیه ۲۲:۱۳ انجیل متی و ترجمه هزاره نو بیان میکند: « آنگاه پادشاه خادمان خود را گفت: ”دست و پایش را ببندید و او را به تاریکیِ بیرون بیندازید، جایی که گریه و دندان به دندان ساییدن خواهد بود.“» در ادامه مقاله درباره مکارم شیرازی به عدد ۲۳۱۳ اشاره شده است. ارقام عددهای ۲۲:۱۳ و ۲۳۱۳ مشترک هستند. اگر آیه ۲۲:۱۳ انجیل متی و ترجمه هزاره نو را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۴۵۳ میشود. در مقاله عدد ۴۵۳ ذکر شده است. آیه ۱:۶ کتاب مقدس یوئیل و ترجمه مژده برای عصر جدید بیان میکند: «امّتی با لشکری بیشمار و نیرومند بر سرزمین من هجوم آوردهاند. دندانهای ایشان مانند دندان شیر، تیز است.» اگر این آیه را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۳۵۴ میشود. ارقام عددهای ۳۵۴ و ۴۵۳ مشترک هستند. آیه ۱:۶ کتاب مقدس یوئیل و ترجمه TPV بیان میکند: « امّتی که بسیار قوی و بیشمارند بر سرزمین من هجوم آوردهاند. دندانهای ایشان مانند دندان شیر، تیز است.» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۵۳ میشود. در مقاله عدد ۲۵۳ ذکر شده است. آیه ۳۱:۳۰ کتاب مقدس ارمیا و ترجمه نسخه قدیمی فارسی بیان میکند: « بلکه هر کس به گناه خودخواهد مرد و هرکه انگور ترش خورد دندان وی کند خواهد شد.» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۲۴ میشود. در مقاله عددهای ۱۳۳۰ و ۲۲۴ ذکر شدهاند. ارقام عددهای ۱۳۳۰ و ۳۱:۳۰ مشترک هستند. در باب ۱۰ کتاب مقدس امثال و ترجمه مژده بیان شده: «کار خود را به مردم تنبل مسپار؛ آنها مثل سرکه برای دندان و مانند دود برای چشم زیانبخش هستند.» اگر این آیه را به عددهای ابجد وسیط و صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۸۴ و ۲۴۲ میشود. در مقاله عددهای ۲۸۴ و ۲۴۲ ذکر شدهاند. در آیه ۴:۲ غزل غزلهای سلیمان(ع) نیز کلمه دندان وجود دارد. در مقاله عدد ۴۲ ذکر شده است. غزل غزلهای سلیمان(ع) و ترجمه TPV بیان میکند: «دندانهای تو به سفیدی گوسفندانی هستند که تازه شسته شده باشند و همگی جفتجفت و مرتب هستند.» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۸۴ میشود. در مقاله عدد ۲۸۴ ذکر شده است. در غزل غزلهای سلیمان(ع) و ترجمه معاصر بیان شده: «دندانهای تو به سفیدی گوسفندانی هستند که به تازگی شسته شده باشند؛ هر کدام جفت خود را دارد و هیچکدام تنها نیست.» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۶۲۴۱ میشود. آیه ۱۲۴:۶ کتاب مقدس مزامیر و ترجمه هزاره نو بیان میکند: «متبارک باد خداوند که ما را طعمۀ دندانهای ایشان نساخت.» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۵۷ میشود. در مقاله عددهای ۱۲۴۶ و ۱۵۷ ذکر شدهاند. در کتاب مقدس سوگنامه و ترجمه TPV بیان شده: «رویم را به خاک مالید و دندانهایم را با سنگها شکست.» اگر این آیه را به عددهای ابجد کبیر و صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۴۶۱ و ۱۲۱ میشود. در مقاله عدد ۱۲۱ ذکر شده است. در کتاب مقدس سوگنامه و ترجمه مژده بیان شده: «رویم را به خاک مالید و دندانهایم را با سنگها شکست.» اگر این آیه را به عددهای ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۱۵۷ میشود. آیه ۲۹:۱۷ کتاب مقدس ایوب و ترجمه TPV بیان میکند: «دندانهای نیش ظالمان را میشکستم و شکار را از دهنشان میگرفتم.» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۴۵۱۴ میشود. در مقاله عددهای ۲۹۷۱ و ۱۵۵۴ ذکر شدهاند. ارقام عددهای ۲۹:۱۷ و ۲۹۷۱ و ارقام عددهای ۱۵۵۴ و ۴۵۱۴ مشترک هستند. در باب ۱۰ کتاب مقدس امثال و ترجمه نسخه قدیمی فارسی بیان شده: «چنانکه سرکه برای دندان و دود برای چشمان است، همچنین است مرد کاهل برای آنانی که او را میفرستند.» اگر این آیه را به عددهای ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۴۱۴۵ میشود. در غزل ۱۵۵۴ امیرخسرو دهلوی کلمات نازنین و دندان ذکر شدهاند. در توضیحات نازنین بنیادی در ویکیپدیا بیان شده: «آنها به نازنین نشان دادند که دوستپسر او در جلسه اعتراف گفته که به نازنین خیانت کردهاست؛ بنابراین رابطه آنها پایان یافت. پس از آن ارتودنسی دندانهای نازنین را بیرون کشیدند و از فروشگاه بربری بورلی هیز بیست هزار دلار آمریکا برایش لباس خریدند.» آیه ۷:۵ کتاب مقدس دانیال و ترجمه TPV بیان میکند: «حیوان دومی همانند خرس بود و روی پاهای خود ایستاده آماده حمله شد. در بین دندانهایش سه دنده دیدم و صدایی شنیدم که به آن حیوان میگفت: «برخیز و تا میتوانی گوشت بخور!»» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۸۳۱۴ میشود. در مقاله عددهای ۷۵ و ۱۳۸۴ ذکر شدهاند. ارقام عددهای ۱۳۸۴ و ۸۳۱۴ مشترک هستند. در خبر ایران اینترنشنال بیان شده: «در شهریور ۱۳۸۴، مدیرعامل وقت کارخانه قند دزفول در مصاحبهای که در وبسایت رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، گفت که کارگران این شرکت برای اعاده حقوق خود قصد دارند مقابل دفتر رییسجمهوری تجمع کنند.» در مقاله بیان شده که سوره آل عمران ۳۴۱۸ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۳۸۴ و ۳۴۱۸ مشترک هستند. در سوره آل عمران کلمه حقوق و در مقاله کلمات ،کارخانه، قند، وزرات، صنعت، معدن، تجارت و کارگر ذکر شدهاند. در خبر ایران اینترنشنال و در مقاله کلمه کشتی ذکر شده است. در خبر ایران اینترنشنال بیان شده: «یکی از ثروتمندترین خانوادههای ایرانی، خانواده مدلل هستند. در این خانواده سه برادر در صنعت روغن نباتی، سیمان، آب معدنی، چای، ذوب آهن و فولاد و بورس فعالیت دارند.» در مقاله کلمات برادر، صنعت، روغن، آب، معدن، چای، ذوب، آهن و فولاد و در آیه نور کلمه روغن و در برگ ۴۲۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه فولاد وجود دارد. در توضیحات ناصر مکارم شیرازی در ویکیپدیا بیان شده: «به نقل از روزنامه اطلاعات صفحه چهارده که به برندگان جایزه کتاب سال و دیدار آنان با محمدرضا پهلوی اشاره شده است: روز اول فروردین پس از این که جمعی از برندگان جایزه سلطنتی جایزه خود را از شاهنشاه دریافت کردند شخص شاه در خصوص ایده نوشتن کتاب از آقای مکارم شیرازی سؤال کرد: شما از کجا به این فکر افتادید؟ آقای مکارم شیرازی توضیح داد که از چندی به این طرف در حوزه علمیه قم عدهای از طلاب علوم به مطالعه در باب مکاتب فلسفی همت گماشته، و بهخصوص در اطراف مکتب ماتریالیسم – که اساس مطلب کمونیسم میباشد، به مطالعه و تحقیق پرداختهاند. کتاب نگارش یافته به سبک رمان و با مقصد تجزیه و تحلیل و انتقاد به مکتب کمونیسم تألیف یافته بود.» اگر این متن را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۲۳۱۳ میشود. در مقاله بیان شده که سوره قلم ۱۳۲۳ حرف دارد. ارقام عددهای ۱۳۲۳ و ۲۳۱۳ مشترک هستند. در سوره قلم کلمه کتاب و در منشور کوروش و در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء کلمه هدیه یا جایزه وجود دارد. «هدیه» عنوان یکی از قسمتهای سریال بازی تاج و تخت است. در مقاله خبری از ایران اینترنشنال با عنوان ««پایاب شکیبایی»؛ تلاش ظریف برای توجیه علاجگری» آمده که در آن کلمه کمونیسم وجود دارد. در ترجیع بند ۱ خاقانی به ملکه سبا اشاره شده است. در توضیحات ملکه سبا در سایت ویکیشیعه بیان شده: «قرآن داستان دیدار حضرت سلیمان و بلقیس را نقل کرده است. حضرت سلیمان توسط هدهد از سرزمینی آگاهی یافت که زنی صاحبْمکنت بر آن حکومت میکرد که همراه قومش خورشید را میپرستید. سلیمان نامهای به ملکه سبا نوشت و او را به پیروی از خود دعوت کرد. ملکه در پاسخ به نامه، برای جلوگیری از فساد و کشته شدن مردم، هدیهای برای سلیمان فرستاد؛ اما سلیمان هدیه را نپذیرفت.» در این مطلب و در مطالبی که درباره مکارم شیرازی بیان گردید به هدیه و فساد اشاره شده است. در توضیحات ملکه سبا در سایت ویکیشیعه بیان شده «ملکه سبا تنها زنی است که قرآن از او به عنوان حاکم یاد کرده و نهتنها مذمتی بر مدیریت او ذکر نکرده بلکه غیر مستقیم و با اشاره نکات مثبتی را برای او برشمرده است. امروزه مقالات بسیاری در بررسی نگاه قرآن به مدیریت زنان نوشته شده که بخشی از آنها به همین داستان ملکه سبا پرداخته و از این داستان برای اثبات نقش و حضور فعال زنان در جامعه استدلال شده است.» این متن در نسخههای جدید سایت ویکیشیعه پاک شده و در بخش «نمایش تاریخچه» سایت ویکیشیعه و نسخههای قدیمی موجود است. در توضیحات مکارم شیرازی در ویکیپدیا و بخش «مخالفت با وزیر شدن زنان» بیان شده: «پس از معرفی سه کاندیدای زن جهت تصدی مقام وزارت، یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی در مورد وزیر شدن زنان شبهه فقهی دارند. مکارم شیرازی در همین زمان گفت وزیر شدن زنان دنبالهروی از نظام ارزشی غرب است. وی پرسید: آیا انتخاب وزیر زن مشکلی از جامعه زنان حل میکند؟» اگر عبارت «مخالفت با وزیر شدن زنان» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۸۳۹ میشود. در مقاله عددهای ۱۳۸۹ و ۱۳۹۸ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. مکارم شیرازی معنا و مفهوم قرآن را تحریف کرده است. در ویدئو زیر روانبخش به محمد قوچانی نژاد میگوید که در دوره ۱۶ ساله ریاست جمهوری اصلاح طلبان حتی ۱ زن وزیر نشد. در ویدئو زیر بیان شده که تنها در دوره ریاست جمهوری محمود احمدینژاد ۱ وزیر زن منصوب شده است. محمد قوچانی متولد سال ۱۹۷۶ میلادی است. در مقاله به سال ۱۹۷۶ میلادی اشاره شده است. در ترجیع بند ۱ اوحدی و در قصیده ۱ نظام قاری و در غزل ۱۲۶۴ صائب تبریزی کلمه دستار و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات دستار و عمامه و در ترجیع بند ۱ فرخی سیستانی و در شعر ۴۲ تحفةالاحرار جامی کلمه طیلسان یا دستار و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات طیلسان و عمامه وجود دارند. در عکس زیر عمامه مشخص است.
https://www.khabaronline.ir/news/1689325/
https://iranwire.com/fa/videos/107321
توضیحات ملکه سبا در سایت ویکیشیعه
مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «لذت حقیقت» است که آدرس آن در زیر آمده است.
نظرات
ارسال یک نظر