دلیل انتخاب کتابها و اشعار
اگر عبارت «دلیل انتخاب کتابها و اشعار» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۲۱۳۵ میشود. در مقاله عددهای ۲۳:۵۱، ۳۵۱۲ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. در خطبه ۱ نهج البلاغه و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در قصیدههای ۱ نسیمی و عراقی و در قصیده ۱۱۴ خاقانی کلمه قرآن وجود دارد. در این مقاله به قرآن اشاره شده است. در قصیده ۲ ملک الشعراء بهار کلمه انجیل و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمه انگلیون یا انجیل وجود دارد. در مقاله به انجیل اشاره شده است. در برگ ۲۲ کتاب کیمیاگر به کتاب مقدس جامعه اشاره شده است. در مقاله به بابهای ۱، ۱۱، ۲، ۴ کتاب مقدس جامعه اشاره شده است. در ادامه پستی آمده که در آن الهی قمشهای به امرسون اشاره کرده است. رالف والدو امرسون نویسنده کتاب «جامعه و فرد» است. در مثنوی ۱ نسیمی و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمه یوشع وجود دارد. در مقاله به باب ۱ کتاب مقدس یوشع اشاره شده است. در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه هود وجود دارد. در مقاله به سوره هود اشاره شده است. سوره هود سوره ۱۱ قرآن است. ارقام عددهای ۱ و ۱۱ مشترک هستند. در ادامه مقاله به آیه ۱۱ سوره الرحمن اشاره شده است. در سوره الرحمن و در سوره ۱۱ قرآن (سوره هود) کلمات نعمت، الله و ولی و در خطبه ۱ نهج و در باب ۱ انجیل برنابا و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمات نعمت و الله و در قصیده ۱ حافظ کلمات شاه و نعمت و در غزل ۱۱ حافظ و در برگ ۱۱ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه و در حکایت ۲۰ باب سوم گلستان سعدی کلمه نعمت و در ادامه مقاله کلمه شاه ذکر شده است. در مقاله به ترجیع ۱ و غزل ۱۱ شاه نعمت الله ولی اشاره شده است. در آیه نور و در شعر ۴ بخش سیزده مصیبت نامه عطار کلمه فروغی و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات نور و فروغی و در غزل ۱ شهریار و در قصیده ۱ اوحدی و در غزل ۱۱۱ حافظ کلمه فروغ وجود دارد. در مقاله به تضمین ۱ و غزلهای ۱ و ۱۱ فروغی بسطامی اشاره شده است. در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمه سرآغاز و در باب ۱ انجیل مرقس و در لمعات ۱ عراقی و در برگ ۱۱ کتاب والکیریها و در برگهای ۱۱ و ۲ کتاب کیمیاگر و در غزل ۱۳۲۸ صائب تبریزی کلمه آغاز و در غزل ۳۵۲ سعدی کلمات آغاز و بوستان وجود دارند. در مقاله به شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و شعر ۱ باب اول در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی با عنوان سرآغاز اشاره شده است. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمه حکایت و در ادامه مقاله کلمه گلستان و در غزل ۲۰۰ عراقی کلمه قناعت وجود دارد. در مقاله به حکایت ۲۰ باب سوم در فضیلت قناعت گلستان سعدی اشاره شده است. در مقاله به غزل ۳۵۲ سعدی اشاره شده است. در شعر ۲۵۳ پیام مشرق اقبال لاهوری کلمه شیراز وجود دارد. سعدی متولد شیراز است. ارقام عددهای ۲۵۳ و ۳۵۲ مشترک هستند. در ادامه مقاله و در قطعه ۱ خاقانی و در قصیده ۱۱۴ خاقانی کلمه مجلس و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در غزل ۱ حافظ و در باب ۱ کتاب مقدس زبور و در باب ۱ کتاب مقدس جامعه و در باب ۱۱ انجیل مرقس و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی و در برگ ۱۱ کتابهای کیمیاگر و والکیریها و در برگ ۱۱۱ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه و در برگ ۲۰۰ کتاب والکیریها کلمه اول وجود دارد. در مقاله به شعر ۱ مجلس اول سعدی اشاره شده است. در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه محتشم وجود دارد. در مقاله به غزل ۱ محتشم کاشانی اشاره شده است. در در قصیده ۱ حافظ و شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی و در مثنوی و قصیده ۱ نسیمی و در لمعات ۱ عراقی کلمه فیض ذکر شده است. در مقاله به غزل ۱ فیض کاشانی اشاره شده است. در منشور کوروش کلمه شهریار وجود دارد. در مقاله به غزل ۱ شهریار اشاره شده است. در توضیحات شهریار در ویکیپدیا بیان شده: «شهریار نسبت به علی بن ابیطالب ارادتی ویژه داشت و همچنین شیفتگی بسیاری نسبت به حافظ و فردوسی داشته است.» در مقاله به خطبه ۱ نهج البلاغه اشاره شده است. در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات علی و عدالت و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات علی و عدل وجود دارند. عدل علی(ع) مشهور است. در قصیده ۱ نسیمی و در قصیده ۱۱۴ خاقانی کلمه علی و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات علی و شیر و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی کلمات علی، حیدر و مرتضی و ذوالفقار ذکر شدهاند. «دو شمشیر» و «شیر و گل سرخ» عنوان قسمتهایی از سریال بازی تاج و تخت هستند. علی(ع) ملقب به شیر خداست. در شعر ۱ اسرار خودی اقبال لاهوری کلمات رستم و شیر خدا و در غزل ۱۳۹۵ مولانا کلمه رستم و در ترجیع بند ۱ مولانا عبارت شیر خدا و در تضمین ۱ فروغی بسطامی کلمه شیر در قصیده ۱ طبیب اصفهانی کلمه دلیرانه وجود دارد. رستم، علی(ع) و شیر مظهر شجاعت، مردانگی و آزادگی هستند. علی(ع) در هنگام نماز خواندن در شب قدر با ضربت شمشیر زهرآگین ابن ملجم مرادی به قتل و شهادت رسیده است. در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات علی، حیدر، قدر و زهر و در قصیده ۱ نسیمی کلمات علی و صلوة و در باب ۱ نجیل برنابا کلمه نماز و در قصیده ۱ طبیب اصفهانی کلمات قدر، زهر و سم و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی کلمات شب قدر و سم و در قطعه ۱۱۱ سنایی کلمه زهر و در مقاله کلمه شمشیر ذکر شده است. در غزل ۲۷۹۷ مولانا کلمه خیبر وجود دارد. در توضیحات غزوه خیبر در ویکیپدیا بیان شده: «خیبر فتح نمیشد، فرماندهان یکی پس از دیگری شکست میخوردند و فرار میکردند، این خبر به محمد رسید، او بسیار ناراحت شد و گفت: لَأُعطِیَنَّ الرایَةَ غَداً رَجُلاً یُحب الله و رَسوله یُحِبُّهُ اللهُ و رَسولُهُ کَرارٌ غیر فرارٍ لا یرجِعُ حتی یَفتَحُ اللهُ عَلی یَدَیهِ؛ فردا این پرچم را به مردی خواهم داد که خدا و رسول او را دوست دارند و او خدا و رسولش را دوست دارد، هجوم کننده است و فرار کننده نیست، از حمله برنمیگردد تا خدا به دست او قلعه را فتح کند. فردای آن روز که همه انتظار به دست گرفتن پرچم و این مقام را داشتند، محمد، علی را خواست، پرچم را به دست او داد و علی توانست خیبر را فتح کند. » در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات مصطفی، علی، فتح، قلعه، پرچم و شکست و در مقاله کلمات محمد، علی، فتح و فرماندهان و در قصیده ۱ نسیمی و در برگ ۲۰ کتاب کیمیاگر کلمه قلعه و در باب ۲۰ کتاب مقدس زبور کلمه پرچم ذکر شده است. اگر عبارت «غزوه خیبر» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۸۳۰ میشود. در ادامه مقاله عدد ۱۸۳۰ ذکر شده است. در مقاله به شعر ۱ آغاز کتاب شاهنامه فردوسی اشاره شده است. در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات ابوالقاسم وفردوس و در غزل ۱ بیدل دهلوی کلمه فردوس و در برگ ۲۲ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه خراسان وجود دارد. آرامگاه فردوسی در خراسان است. عنوان غزل ۱ شهریار مکتب حافظ است. در مقاله به قصیده ۱ و غزلهای ۱، ۱۱، ۱۱۱، ۴، ۲، ۲۰ و ۲۲ حافظ اشاره شده است. در انتهای مختصات شمالی حافظیه در ویکیپدیا عدد ۳۱۴۵ ذکر شده است. تاریخ ثبت ملی حافظیه در سال ۱۳۵۴ خورشیدی است. در مقاله بیان شده که سوره اسراء ۱۵۳۴ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۳۵۴، ۱۵۳۴ و ۳۱۴۵ مشترک هستند. در سوره اسراء کلمات حافظ، ثبت و خورشید و در آیه ۱ سوره زنان که در ادامه مقاله آمده و در مسمط ۱ ادیب الممالک و در برگ ۲۰ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه حافظ و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات حافظان و خورشید و در غزل ۱۱ حافظ کلمه ثبت وجود دارد. تاریخ ثبت ملی آرامگاه خیام در استان خراسان و شهر نیشابور نیز در سال ۱۳۵۴ خورشیدی است. در مثنوی ۱ نسیمی کلمه خیام و در برگ ۲۰ کتاب آشنایی با صادق هدایت عبارت رباعیات خیام وجود دارد. در مقاله به رباعیهای ۱ و ۲۰ خیام اشاره شده است.در توضیحات شوریده شیرازی در ویکیپدیا بیان شده: «شوریده در هفتسالگی به علت ابتلای به بیماری آبله از هردو چشم نابینا و چهرهاش آبلهگون شد. او از نابینا بودن و آبلهرویی خود به حسرت یاد میکرد». در شعر ۲۵۳ پیام مشرق اقبال لاهوری کلمات شوریده و شیراز و در شعر ۴ بخش هفده الهی نامه عطار کلمه شوریده و در شعر ۴ بخش دوازده الهی نامه عطار کلمات شوریده و چشم و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در ترجیع بند ۱ مولانا و در قصیده ۱ حافظ و در شعر ۱ در تدبیر عدل و رای بوستان سعدی و در شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در قصیدههای ۱ نسیمی، سلیم تهرانی، اوحدی و عراقی و در غزل ۱ محتشم کاشانی و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در ادامه مقاله کلمه چشم و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی و در غزل ۱ کشیمری و در غزل ۱۱ مولانا کلمات چشم و چهره و در غزل ۱ فروغی بسطامی کلمات چشم و نابینا و در شعر ۴ بخش سیزده مصیبت نامه عطار کلمات چشم و کوری و در ادامه مقاله کلمه کور و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات چشم، بیمار و حسرت و در باب ۱ انجیل مرقس کلمه بیمار و در غزل ۳۵۴۱ صائب تبریزی کلمه آبله و در قطعه ۱۱۱ سنایی و در غزل ۲۰۰ عراقی کلمه حسرت وجود دارد. در توضیحات خیام در ویکیپدیا بیان شده: «همچنین گفته میشود که خیام هنگامی که سلطان سنجر، پسر ملکشاه در کودکی به آبله گرفتار بوده وی را درمان نموده است.» در غزل ۱ جهان ملک خاتون کلمه طبیب وجود دارد. در مقاله به قصیده ۱ طبیب اصفهانی با عنوان «در لذت غم و مدح رسول اکرم (ص) با تجدید مطلع گوید» اشاره شده است. اگر عنوان قصیده ۱ طبیب اصفهانی را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۱۹ میشود. در مقاله عدد ۱۱۹ ذکر شده است. اگر متن قصیده ۱ طبیب اصفهانی را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۰۲۸۰۳ میشود. در مقاله عددهای ۱۲۳۸، ۱۲۸۳ و ۱۳۲۸ ذکر شدهاند. بین عددهای ۱۲۳۸، ۱۲۸۳، ۱۳۲۸ و ۱۰۲۸۰۳ چهار رقم مشترک هستند. در شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمه فرخ وجود دارد. در مقاله به شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و غزلهای ۱۱ و ۲ فرخی یزدی اشاره شده است. عنوان شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی مسمط است. در مقاله به مسمط ۱ ادیب الممالک اشاره شده است. اگر کلمه مسمط را به عددهای ابجد کبیر و وسیط تبدیل کنیم حاصل ۱۴۹ و ۱۷ میشود. در مقاله عددهای ۱۴۹ و ۱۷ ذکر شدهاند. در مقاله کلمه جام و در ترجیع بند ۱ مولانا کلمات جام و لیلی و مجنون ذکر شدهاند. در مقاله به شعر ۱ لیلی و مجنون جامی «آغاز» اشاره شده است. در غزل ۲ فرخی یزدی و در شعر ۲ سبحةالابرار جامی کلمه سبحه و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه الابرار ذکر شده است. در مقاله به شعر ۲ سبحةالابرار جامی (جامی که قوی شکسته حال است) اشاره شده است. اگر متن شعر ۱ لیلی و مجنون جامی را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۳۹۳۱۵ میشود. در مقاله عددهای ۱۳۹۵ و ۵۹۳۱ ذکر شداند. ارقام عددهای ۱۳۹۵، ۵۹۳۱ و ۱۳۹۳۱۵ مشترک هستند. در غزل ۱۱ فرخی یزدی کلمه عریان وجود دارد. در مقاله به دوبیتی ۱۱۱ باباطاهر عریان اشاره شده است. در توضیحات آرامگاه باباطاهر در ویکیپدیا بیان شده: «برج آرامگاه بر قاعدهای هشت ضلعی واقع شده که ارتفاع آن از سطح فوقانی تپه ۲۰/۳۵ متر و از کف خیابان ۲۵/۳۰ متر میباشد.» در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه همدان و در ادامه مقاله عدد ۲۰۳۵ ذکر شده است. ارقام عددهای ۲۰۳۵، ۲۵/۳۰ و ۲۰/۳۵ مشترک هستند. در مقاله به شعر گوهر عشق رضی الدین آرتیمانی اشاره شده است. در قصیده ۱۱۴ خاقانی کلمات گوهر، رضی و الدین و در برگ ۲۲ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه رضی وجود دارد. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمه سلیم و در ادامه مقاله کلمه تهران ذکر شده است. در مقاله به غزل ۱ سلیم تهرانی اشاره شده است. در توضیحات محمدقلی سلیم تهرانی در ویکیپدیا بیان شده: «شعر او را به «نازکی خیال، خلق مضمونهای دقیق تازه و سعی در ارسال مثل و تمثیل» وصف کردهاند. به دیدگاه ذبیحالله صفا، زبانش در شعر ساده و گاه (بهویژه در قصیده و مثنوی) تا حدی سست و نزدیک به زبان عامیانه است «و این بیشتر از آنجاست که سلیم تحصیل مدرسهای کافی نداشت و گویا تتبع او هم در دیوانهای استادان گذشته کم بود و بیشتر به نیروی استعداد شاعری میکرد.»» اگر این متن را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۱۳۲۵ میشود. در مقاله بیان شده که سوره شوری ۳۵۲۱ حرف دارد. ارقام عددهای ۱۳۲۵ و ۳۵۲۱ مشترک هستند. در سوره شوری کلمات زبان، گویا و مثل و در مقاله کلمه زبان ذکر شده است. در ویکیپدیا بیان شده سلیم تهرانی چندسالی در اصفهان بسر برد سپس به شیراز کوچ کرد. در مقاله کلمات اصفهان، شیراز و کوچ ذکر شدهاند. درگذشت سلیم تهرانی در کشمیر بوده است. در مقاله به کشمیر اشاره شده است. در برگ ۲۰۰ کتاب الف کلمه صائب و در پستی از الهی قمشهای که در ادامه مقاله آمده کلمه تبریزی ذکر شده است. در مقاله به غزلهای ۲۰۰، ۱۲۷۰، ۲۵۳۹، ۳۲۵۹، ۳۲۹۵، ۳۵۲۹ و ۵۹۳۲ صائب تبریزی اشاره شده است. در ادامه مقاله دلیل انتخاب این غزلها مشخص شده است. در شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در غزلهای ۱۱ مولانا و سلمان ساوجی و در غزلهای ۱۲۷۰ و ۳۲۹۵ صائب تبریزی کلمه نسیم وجود دارد. در مقاله به مثنوی و قصیده ۱ نسیمی و غزل ۱۱ نسیمی اشاره شده است. در مثنوی ۱ نسیمی کلمه مجد وجود دارد. در مقاله به قصیده ۱ مجد همگر اشاره شده است. در مثنوی ۱ نسیمی کلمه اقبال وجود دارد. در مقاله به شعرهای ۱ اسرار خودی، زبور عجم، جاویدنامه و پس چه باید کرد؟ و شعر ۲۵۳ پیام مشرق اقبال لاهوری اشاره شده است. در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی کلمه دیباچه وجود دارد. عنوان شعر ۱ جاویدنامه اقبال لاهوری دیباچه است. در مسمط ۱ ادیب الممالک و در شعر ۲۵۳ پیام مشرق اقبال لاهوری کلمه کشمیر وجود دارد. در مقاله به غزل ۱ غنی کشمیری اشاره شده است. در توضیحات کشمیر در ویکیپدیا بیان شده: «کشمیر منطقهای در شمال غربی شبهقاره هند است که از ایالت جامو و کشمیر تحت کنترل هند، ایالت کشمیر آزاد تحت کنترل پاکستان و منطقه اقصی چین تحت کنترل جمهوری خلق چین تشکیل میشود.» در ادامه مقاله به هند و چین اشاره شده است. در توضیحات کشمیر در ویکیپدیا بیان شده: «ناحیه کشمیر مورد ادعای هند و پاکستان است. هر دو کشور بهطور جداگانه بخشهایی از این منطقه را اداره میکنند و این مناطق توسط خط کنترل از هم جدا شدهاند. این مناطق از زمان استقلال پاکستان، مورد منازعه هند و پاکستان بوده و چند دفعه باعث درگیری بین دو کشور شدهاست پاکستان این مناطق را جزئی از خود میداند در صورتی که این مناطق هندو نشین است و هند خواستار آزادی یا الحاق به خاک خود شدهاست گاندی رهبر هند نیز در زمان حیاتش خواستار این بود که خود مردم کشمیر تصمیم بگیرند به کدام کشور الحاق میشوند اما اکنون دولت های هند و پاکستان برای منافع بسیار زیاد این مناطق از انتخابات سرباز میزند» در ادامه مقاله به گاندی اشاره شده است. در زیر خبری از تسنیم با عنوان «کلیپ صوتی وعده گاندی به مردم کشمیر برای اولین بار منتشر شد» آمده که ساعت آن ۱۰:۱۲ است. در ادامه مقاله عدد ۱۰:۱۲ ذکر شده است. در خبر تسنیم بیان شده: «در این کلیپ گاندی به صراحت می گوید: هند و پاکستان نباید برای کشمیر تصمیم بگیرند بلکه این مردم کشمیر هستند که آزادانه تصمیم می گیرند که به کدام کشور ملحق شوند.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۷۱۸۳ میشود. در مقاله بیان شده که سوره یوسف ۱۷۳۸ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۷۳۸ و ۷۱۸۳ مشترک هستند. در سوره یوسف کلمات مردم، آزاد، رای و تصمیم، ملحق و شوند ذکر شدهاند. در خبر تسنیم بیان شده: «فیاض الحسن چوهان ضمن انتقاد از عملکرد دولت کنونی هند گفت: آنها حتی حاضر نیستند به سخنان و وعده های بنیانگذاران کشورشان عمل کنند.» اگر این متن را به عددابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۹۲۱۷ میشود. در مقاله بیان شده که سوره انعام ۲۹۷۱ حرف دارد. ارقام عددهای ۲۹۷۱ و ۹۲۱۷ مشترک هستند. در سوره انعام کلمات حاضر، نیستند، سخنان، وعده، عمل و کنند و در شعر خسرو و شیرین نظامی گنجوی و در مثنوی ۱ نسیمی کلمه فیاض وجود دارد. در خبر تسنیم بیان شده: «گفتنی است پیش از این نیز در اخبار به صورت مکتوب سخنان گاندی در خصوص کشمیر منتشر شده بود ولی صدای وی موجود نبود. این در حالی است که از «جواهر لعل نهرو» اولین نخست وزیر هند نیز سخنانی با همین مضمون وجود دارد که کلیپ صوتی آن نیز منتشر شده است.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۵۱۳۷ میشود. در ادامه مقاله عدد ۱۳۵۷ و کلمات صدا، لعل، اول، وزیر و هند و در باب ۱ انجیل مرقس و در لمعات ۱ عراقی و در غزل ۱۱ مولانا و در برگ ۱۱۱ کتابهای زهیر و والکیریها و در برگ ۴ کتاب کیمیاگر و در غزل ۲۲ حافظ و در برگ ۲۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه و در برگ ۲۰ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در برگ ۲۰۰ کتاب الف کلمه صدا و در غزل ۱ محتشم کاشانی کلمه هند و در قطعه ۱ خاقانی کلمه وزیر وجود دارد. ارقام عددهای ۱۳۵۷ و ۱۵۱۳۷ مشترک هستند. اگر عبارت «گاندی کشمیر هند پاکستان» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۶۶ میشود. اگر عبارت «جواهر لعل نهرو» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۶۶ میشود. در مقاله عدد ۶۶ ذکر شده است. در توضیحات دساتیر در ویکیپدیا بیان شده: «دَساتیر یا دساتیر آسمانی نام نسکی (کتابی) از یکی از پارسیان هند به نام آذرکیوان است که در سده دهم هجری قمری در زمان اکبر شاه گورکانی (همزمان با سلسله صفوی) نوشته شده است.آذر کیوان این کتاب را به پیامبری بنام «ساسان پنجم» نسبت داده است که به زبانی است که هیچ همسانی و خویشاوندیای با زبانهای دیگر ندارد اینگونه برمیآید که این زبان برساخته خود آذرکیوان بوده است.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۷۸۱۳ میشود. در مقاله بیان شده که سوره یوسف ۱۷۳۸ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۷۳۸ و ۱۷۸۱۳ مشترک هستند. در سوره یوسف کلمات کتاب، آسمانی و زبان و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات دساتیر، ساسان، پارس و هند و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه پارسیان و در حکایت ۲ باب هشتم در شکر بر عافیت بوستان سعدی کلمه آذر و در غزل ۱ شهریار کلمه کیوان وجود دارد. مصطفی فرزانه نویسنده کتاب «بنبست: نامههای مرتضی کیوان» است. در مسمط ۱ ادیب الممالک و در ادامه مقاله کلمه نامه و در قصیده ۱۱۴ خاقانی کلمات نامه و کیوان وجود دارد. در ادامه مقاله به عراق اشاره شده است. در مقاله به لمعات و قصیده ۱ عراقی و غزلهای ۱۹۴ و ۲۰۰ عراقی اشاره شده است. در قصیده ۱ عراقی کلمه اوحد وجود دارد. در مقاله به قصیده ۱ اوحدی اشاره شده است. در غزل ۱۱ نسیمی کلمه عبید وجود دارد. در مقاله به غزل ۱۱ عبید زاکانی اشاره شده است. در برگ ۲۰۰ کتاب پله پله تا ملاقات خدا به ابوسعید ابوالخیر اشاره شده است. در مقاله به رباعیهای ۲۰۰، ۲۰، ۱۱۱ و ۱۱ ابوسعید ابوالخیر اشاره شده است. در ترجیع بندهای ۱ مولانا و خاقانی و در تضمین ۱ فروغی بسطامی کلمات خسرو و بیدل و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی کلمه خسرو و در غزل ۱ جهان ملک خاتون کلمه بیدل وجود دارد. در مقاله به قصیده ۱ امیرخسرو دهلوی و غزل ۱ بیدل دهلوی اشاره شده است. در توضیحات امیرخسرو دهلوی در ویکیپدیا بیان شده: «آرامگاه او در یکی از محلههای شلوغ و پرتراکم دهلی که بنام نظامالدین اولیاء معروف است و نزدیک به ایستگاه قطار شهری بمبئی به نام ایستگاه قطار نظامالدین و در نزدیکی آرامگاه همایون واقع شده میزبان جمع کثیری از مردم و زیارتگاه مسلمانان و اهل تصوف است.» در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات هند، همایون، جمعی و مردم ذکر شدهاند. درگذشت بیدل دهلوی در سال ۱۷۲۰ میلادی است. مولانا متولد سال ۱۲۰۷ میلادی است. ارقام عددهای ۱۲۰۷ و ۱۷۲۰ مشترک هستند. اگر کلمه بیدل را به عدد ابجد وسط تبدیل کنیم حاصل ۲۰ میشود. در مقاله به ترجیع بند ۱ و غزلهای ۱۱، ۱۲۰۷، ۱۳۹۵، ۱۸۷۶ و ۲۷۹۷ مولانا اشاره شده است. دلیل انتخاب این شعرها در ادامه مقاله مشخص شده است. در توضیحات مولوی در ویکیپدیا بیان شده از برخی از اشعارش تخلص او را «خاموش» و «خَموش» و «خامُش» دانستهاند. در مسمط ۱ ادیب الممالک و در قصیده ۱ طبیب اصفهانی و در غزل ۱۱ مولانا و در غزل ۲۵۳۹ صائب تبریزی کلمه خاموش و در غزل ۲۲ حافظ کلمه خموش وجود دارد. در توضیحات مولانا در ویکیپدیا بیان شده مجموعه مواعظ و مجالس مولانا یعنی سخنانی است که به وجه اندرز و به طریق تذکیر بر سر منبر بیان کرده است. در این خطبهها رومی آیات قرآن و احادیث را تفسیر میکند. وی همچنین از اشعار سنائی، عطار و دیگر شاعران، منجمله آثار خود در این خطبهها استفاده میکند. در مقاله کلمه خطبه ذکر شده است. در توضیحات مولانا در ویکیپدیا بیت زیر آمده که به سنایی و عطار اشاره میکند. در مقاله به قطعه ۱۱۱ سنایی و شعر ۴ بخش دوازده الهی نامه عطار «حکایت شوریده دل بر سر گور» و شعر ۴ بخش هفده الهی نامه عطار «حکایت جواب آن شوریده حال در کار جهان» ودر شعر ۴ بخش سیزده مصیبت نامه عطار «الحكایة و التمثیل» اشاره شده است. اگر عبارت «حکایت شوریده دل بر سر گور» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۶۶ میشود. اگر عبارت «الحكایة و التمثیل» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۶۶ میشود. در ادامه مقاله عدد ۶۶ ذکر شده است.
عطار روح بود و سنائی دو چشم او *** ما از پی سنائی و عطار میرویم
در برگ ۱۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه مولانا و در برگ ۱۱ کتاب کیمیاگر کلمه بلخ و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه بلخیان وجود دارد. مولانا متولد بلخ است. در توضیحات بلخ در ویکیپدیا بیان شده: «شهر بَلخ (باختری: بخلو، (Baxlo)؛ آوانویسی اوستایی: باخذی (bāxδi)؛ پارسی باستان: باختریش (𐎲𐎠𐎧𐎫𐎼𐎡𐏁- Bāxtriš)؛ پارسی میانه: بخل (Baxl)؛ یونانی باستان: باکتریانه Βακτριανή؛ لاتین: باکتریانا Bactriana یا به طور سادهتر باکتریا Bactria) که به نام زریاسپه (Zariaspa) نیز آمده است، از شهرهای مهم افغانستان که امروزه در فاصله ۲۰ کیلومتری از مزار شریف مرکز ولایت بلخ در شمال افغانستان واقع شدهاست.» در این مطلب نیز خط میخی مشخص است. در غزل ۲ فرخی یزدی و در پستی از الهی قمشهای که در ادامه مقاله آمده کلمه باختر و در برگ ۱۱ کتاب والکیریها کلمه فاصله و در شعر ۱ مجلس اول سعدی عدد ۲۰ و در مثنوی ۱ نسیمی کلمه ولایت و در برگهای ۲۰ و ۲۲ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه بلخ و در باب ۱ کتاب مقدس جامعه و در باب ۱ کتاب مقدس یوشع کلمه شمال وجود دارد. اگر کلمه مولانا را به عددهای ابجد وسیط و صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۰ و ۲۰ میشود. اگر کلمه مولوی را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۰ میشود. در غزل ۵۹۳۲ صائب تبریزی و در شعر ۲۵۳ پیام مشرق اقبال لاهوری و در رباعی ۲۰ ابوسعید ابوالخیر و در غزل ۲ فرخی یزدی و در برگ ۲۲ کتاب زهیر و در برگ ۱۱۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۱ جهان ملک خاتون و در بابهای ۱۱ و ۱ انجیل مرقس و در غزلهای ۱۱ و ۱ حافظ و در شعر ۴ بخش سیزده مصیبت نامه عطار کلمه خبر و در سوره ۱۱ قرآن و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات خبر و فردا و در غزلهای ۱ و ۱۱ فروغی بسطامی و در غزل ۲ سلمان ساوجی و در غزل ۲۰۰ عراقی و در برگ ۲۰۰ کتاب والکیریها و در قصیده ۲۷۶ ملک الشعراء بهار کلمه فردا و در غزل ۱۱ مولانا کلمات افغان و زعفران ذکر شدهاند. در زیر خبری از رادیو فردا با عنوان «زعفران افغانستان برای چهارمین بار مقام بهترین زعفران دنیا را بدست آورد» آمده است. صادق هدایت نویسنده داستان «فردا» است. در خبر رادیو فردا بیان شده: «از این سه تن به عنوان نخستین زعفران کاران افغانسنان یاد میشود. محمد اکبر در ماه سنبله امسال فوت کرد و موسی خان نیز چند سال پیش از دنیا رفت. عبدالرزاق تنها بازمانده آن مثلث است که میگوید زعفران را جایگزین تریاک در غرب کشور کردند. او می گوید: "ما از سهصد متر مربع شروع کردیم به همکاری موسسه محترم داکار و همین قسم پیش رفتیم. در آن زمان همه تریاک کشت می کردند در هرات زعفران جایگزین کشت تریک شد و هم قیمت آن زیاد است و هم حلال است."وزارت صنعت و تجارت میگوید امسال زعفران افغانستان برای چهارمین بار بهترین ذایقه زعفران دنیا را از سوی انستیتیوت جهانی ذایقه اتحادیه اروپا بدست آورده است.» اگر این متن را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۲۱۷۰ میشود. در مقاله عدد ۲۱۷۰ و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمه سنبله و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه مثلث و در مسمط ۱ ادیب الممالک و در قصیده ۱۱۴ خاقانی کلمه تریاک وجود دارد. مردم افغانستان باید به جای کشت خشخاش گیاهانی مانند زعفران که نیاز به آب کم دارد را بکارند. در شعر ۱ عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی بیان شده:
که سهل است لعل بدخشان شکست *** شکسته نشاید دگرباره بست
در توضیحات ولایت بدخشان افغانستان در ویکیپدیا بیان شده بدخشان در اشعار بیشتر شاعران به کیفیت لعل خویش مشهور است. در غزل ۱ بیدل دهلوی کلمه کیفیت و در شعر در نیایش خداوند سعدی و در مسمط ۱ ادیب الممالک و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در قطعه ۱ خاقانی و در قصیده ۱ مجد همگر و در غزل ۱ محتشم کاشانی و در غزل ۱۱ فروغی بسطامی کلمه لعل وجود دارد. مولانا متولد سال ۱۲۰۷ میلادی است. در ادامه مقاله پستی آمده که در آن الهی قمشهای به غزل ۱۲۰۷ مولانا اشاره میکند. درگذشت مولانا در سال ۱۲۷۳ میلادی است. در ادامه مقاله بیان شده که احمدشاه مسعود متولد سال ۱۳۷۲ قمری است. ارقام عددهای ۱۲۷۳ و ۱۳۷۲ مشترک هستند. احمدشاه مسعود نیز متولد افغانستان است. در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمات احمد، شاه مسعود و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در مثنوی ۱ نسیمی کلمات احمد و شاه ذکر شدهاند. درگذشت مولانا در سال ۶۷۲ هجری قمری است. در مقاله به شعر ۲۶۷ پیام مشرق اقبال لاهوری اشاره شده است. ارقام عددهای ۲۶۷ و ۶۷۲ مشترک هستند. در توضیحات اقبال لاهوری بیت زیر از لاهوری آمده که به مولانا اشاره میکند. در توضیحات اقبال لاهوری در ویکیپدیا بیان شده: «اقبال در حالی که با فردریش نیچه و هانری برگسون آشنا بود، اندکی پیش از عزیمت به انگلستان، مولانا را کشف کرد و مثنوی را به دوستش سوامی راما تیرتا، که در ازای آن سانسکریت را به او آموزش داد، آموزش داد.» در برگهای ۴، ۱۱ و ۲۰ و ۲۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه به نیچه و در مقاله به انگلستان اشاره شده است.
ز اشعار جلال الدین رومی *** به دیوار حریم دل بیاویز (اقبال لاهوری)
آرامگاه مولانا در شهر قونیه ترکیه است. در برگهای ۱۱۱ و ۲۰۰ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمات مولانا و قونیه و در غزلهای ۱۲۰۷ و ۱۸۷۶ مولانا و در مثنوی ۲ دفتر اول مثنوی و معنوی مولانا و در مسمط ۱ ادیب الممالک و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی کلمه ترک و در برگ ۲۲ کتاب الف و در برگ ۱۱ کتاب مکتوب کلمه ترکیه وجود دارد. در مقاله به قصیده ۲۷۶ ملک الشعراء بهار اشاره شده است. ارقام عددهای ۲۶۷، ۲۷۶ و ۶۷۲ مشترک هستند. در بالای توضیحات محمد تقی بهار در ویکیپدیا عبارت «۲۲ زبان» نوشته شده است. در مقاله به قصیده ۲۲ خاقانی و ترجیع بند و قطعه ۱ خاقانی اشاره شده است. اگر کلمه خاقانی را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۷۶۲ میشود. ارقام عددهای ۲۶۷، ۲۷۶، ۶۷۲ و ۷۶۲ مشترک هستند. در قصیده ۱ حافظ کلمه خاقان وجود دارد. در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در قصیده ۱ حافظ و در شعر ۱ آغاز کتاب شاهنامه فردوسی و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در قصیدههای ۱ نسیمی و مجد همگر و در لمعات ۱ عراقی و در غزل ۱۱ سلمان ساوجی و در باب ۱ کتاب مقدس جامعه و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در برگ ۱۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۱۱۱ حافظ و در برگ ۴ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه و در برگ ۲۰ کتابهای کیمیاگر و آشنایی با صادق هدایت و در باب ۲۲ کتاب مقدس زبور و در برگ ۲۲ کتابهای الف و آشنایی با صادق هدایت و در شعر ۲۵۳ پیام مشرق اقبال لاهوری و در غزل ۲۵۳۹ تبریزی کلمه زبان وجود دارد. مصطفی فرزانه نویسنده کتاب «زبان سرخ» است. شاعران و نویسندگان زبان را غنی کردهاند. در قطعه ۱ خاقانی کلمه خاتون وجود دارد. در مقاله به قصیده و غزل ۱ جهان ملک خاتون اشاره شده است. در توضیحات جهان ملک خاتون در ویکیپدیا بیان شده: «یکی از نخستین کسانی که به معرفی جهانملک خاتون پرداخت، ادوارد براون بود، هرچند او به نسخهای ناقص از دستنویس دیوان جهان دسترسی داشتهاست. سپس سعید نفیسی و ذبیحالله صفا در آثارشان به دو نسخه از دیوان جهان در کتابخانه ملی پاریس اشاره کردهاند.» در غزل ۱ جهان ملک خاتون کلمه صفا و در مقاله کلمه پاریس ذکر شده است. در قصیده ۱ عراقی کلمه حمید الدین و در مقاله کلمه بلخ ذکر شده است. در مقاله به شعر ۱ حمید الدین بلخی «مقدمه کتاب» اشاره شده است. در قصیده ۱۱۴ خاقانی کلمات بوحنیفه و کوفه ذکر شدهاند. در توضیحات شهر بلخ در ویکیپدیا و بخش افراد مشهور دیگر به ابوحنیفه اشاره شده است. در ویکیپدیا بیان شده که نُعمان بن ثابت بن زوطا بن مرزبان مُکنّا و مشهور به ابوحَنیفه فقیه و متکلم نامدار کوفه و پایهگذار مذهب حنفی از مذاهب چهارگانه اهل سنت است. در برگ ۱۱ کتاب والکیریها و در برگ ۱۱۱ کتاب الف کلمه سنت وجود دارد. در توضیحات بلخ در ویکیپدیا بیان شده: «اسکندر مقدونی سغدیانه و پارس را فتح کرد. با این حال، در جنوب، قبل از اینکه به آمودریا برسد، با مقاومت شدیدی برخورد نمود. » در مقاله کلمات اسکندر و فتح و در باب ۱ کتاب مقدس یوشع کلمات جنوب و مقاومت ذکر شدهاند. در توضیحات جیحون در ویکیپدیا بیان شده: «در فرهنگ دهخدا چنین آمده: آمو: رود آموی. آمُل. آمویه. جیحون. آمودریا. اُقسوس. آمون. آب. رود. آبهی. نهر. ورز. سرچشمه این رود بلورکوه است به مشرق بدخشان، و در سابق این رود به خزرها میریخته و مغولان گاهِ جنگ (هنگام نبرد) با خوارزمشاه مجرای آن بگردانیدند به دریاچه آرال.» در مقاله کلمه بدخشان و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمه کلمه خزر وجود دارد. در آیه ۱:۳۸ کتاب مقدس اول پادشاهان کلمه جیحون یا آمودریا ذکر شده است. در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در حکایت ۲۰ باب سوم گلستان سعدی و در غزل ۳۵۲ سعدی کلمه پادشاهان و در ادامه مقاله عدد ۱۳۸ ذکر شده است. آیه ۱:۳۸ کتاب مقدس پادشاهان بیان میکند: «پس صادوق کاهن، ناتان نبی، بِنایا پسر یِهویاداع و محافظین سلطنتی رفتند و سلیمان را بر قاطر داوود پادشاه سوار کرده به جیحون بردند.» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۳۲۷ میشود. در ادامه مقاله عدد ۳۷۲ ذکر شده است. ارقام عددهای ۳۲۷ و ۳۷۲ مشترک هستند. در ادامه مقاله به سلیمان(ع) و داوود(ع) اشاره شده است. در ادامه مقاله بیان شده که عیسی(ع) در بازگشت پیروزمندانه به اورشلیم در یکشنبه پیش از عید پاک یا یکشنبه نخل، به جای اسب که نماد پادشاهان بود، سوار بر خر، نماد صلح وارد شهر شد. در قصیده ۱ حافظ و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمه کیقباد وجود دارد. در توضیحات کیقباد در ویکیپدیا بیان شده: «در تاریخ بلعمی از کیقباد و فرزندانش چنین یاد شدهاست: «و (کیقباد) دخترِ مهتری از مهتران ترکستان به زنی کرده بود. و او را از آن زن پنج فرزند آمد؛ نامهای ایشان یکی کیافنه و کیکاووس و کیآرش و کیپشین و کیبیه و کی به زبانِ پهلوی نیکو بود و این همه فرزندانِ کیقباد بودند. وی مَلکِی با عدل و داد بود و جهان آباد کرد و خراج نستد مگر عُشر. پس نشست به بلخ داشتی، به لبِ جیحون بدان حد که میان او بود و میان ترکان. و صد سال پادشاهی کرد. و آن قصههای بنیاسرائیل که از پسِ موسی بود همه در عهد کیقباد بود»» در مقاله کلمات بلخ، جیحون و موسی ذکر شدهاند. اگر کلمه کیقباد را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۱ میشود. در ویکیپدیا بیان شده که سلطنت کیقباد ۲۵۳۲ سال پس از کیومرث بوده است. در قصیده ۱ حافظ و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات کیقباد و سلطنت و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در غزل ۱۸۷۶ مولانا کلمه سلطنت و در ادامه مقاله عددهای ۲۵۳، ۳۵۲ و ۲۳۲۵ ذکر شده است. ارقام عددهای ۲۵۳، ۳۵۲، ۲۳۲۵ و ۲۵۳۲ مشترک هستند. سال سلطنت کیقباد اشتباه است. تعداد شاهان ایران بسیار بیشتر از آنچه در شاهنامه بیان شده بوده است. چون فردوسی اسامی تمام شاهان را نمیدانسته مدت سلطنت آنها را زیادتر بیان کرده است. در کتاب نور و کتاب نشانهها که آدرس آنها در ادامه مقاله آمده بر اساس اعداد سورههای قرآن سال سلطنت کیومرث و جمشید و سال تولد زردشت(ع) مشخص شده است. در قصیده ۱ حافظ به جمشید و در ادامه مقاله به زردشت(ع) اشاره شده است. در ویکیپدیا مختصات شمالی تخت جمشید ۲۹۹۳۵ ذکر شده است. در مقاله عددهای ۲۵۳۹ و ۳۲۹۵ ذکر شده اند. ارقام این عددها مشترک هستند. در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمه کیمیا و در قصیده ۱ مجد همگر و در قصیده ۲۲ خاقانی کلمه کیمیایی وجود دارد. در برگ ۱۱ کتابهای عطیه برتر و والکیریها به کتاب کیمیاگر اشاره شده است. در این مقاله به برگهای ۲، ۲۲، ۲۰، ۴ و ۱۱ کتاب کیمیاگر اشاره شده است. در برگ ۲۰۰ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه مکتوب و در برگ ۱۱۱ کتاب مکتوب کلمه عطیه و در برگ ۱۱۱ کتاب عطیه برتر عبارت عطیه برتر و در مثنوی ۱ نسیمی و در قطعه ۱ خاقانی کلمه الف وجود دارد. در مقاله به برگهای ۲، ۲۲، ۲۰، ۲۰۰، ۴، ۱۱ و ۱۱۱ کتابهای مکتوب، عطیه برتر و الف نوشته پائولو کوئلیو اشاره شده است. دلیل انتخاب شماره این برگها این است که بارها در مقاله تکرار شدهاند. علاوه بر این ارقام عددهای ۲ و ۲۲ و ارقام عددهای ۲۰ و ۲۰۰ و ارقام عددهای ۱۱ و ۱۱۱ مشترک هستند. در برگ ۲ کتاب الف و در برگهای ۲۲ و ۱۱۱ کتاب والکیریها به پائولو کوئلیو و در برگ ۱۱ کتاب مکتوب به سال تولد پائولو کوئلیو اشاره شده است. پائولو کوئلیو متولد سال ۶۶ قمری است. در ادامه مقاله عدد ۶۶ ذکر شده است. در برگ ۲۰ کتاب کیمیاگر و در برگ ۲۰۰ کتاب الف و در برگ ۲۲ کتاب آشنایی با صادق هدایت و در برگ ۱۱۱ کتابهای الف، مکتوب و پله پله تا ملاقات خدا کلمه ملاقات وجود دارد. در مقاله به برگهای ۲، ۲۲، ۲۰، ۲۰۰، ۴، ۱۱ و ۱۱۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا نوشته عبدالحسین زرینکوب اشاره شده است. درگذشت عبدالحسین زرینکوب در سال ۱۳۷۸ خورشیدی بوده است. در ادامه مقاله بیان شده که سوره یوسف ۱۷۳۸ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۳۷۸ و ۱۷۳۸ مشترک هستند. در سوره یوسف کلمه زرین وجود دارد. در مقاله به برگهای ۲۰، ۲۲، ۱۱ و ۱۱۱ کتاب آشنایی با صادق هدایت نوشته مصطفی فرزانه اشاره شده است. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در غزل ۱۱ مولانا کلمه آشنا و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در غزل ۴ حافظ و در قصیده ۲۲ خاقانی کلمه آشنایی و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات آشنای و صادق و در برگ ۲۰ کتاب کیمیاگر کلمه فرزانه وجود دارد. در توضیحات مصطفی فرزانه در ویکیپدیا بیان شده: «فرزانه سال اول حقوق را در تهران، و روانشناسی و مردمشناسی را در سوربن گذراند و تحصیل حقوق را تا دکتری حقوق بینالملل در پاریس و تولوز ادامه داد.» اگر این جمله را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۸۲۳۲ میشود. در ادامه مقاله عددهای ۲۲۳۸ و ۳۸:۲۲ ذکر شدهاند. ارقام عددهای ۲۲۳۸، ۳۸:۲۲ و ۸۲۳۲ مشترک هستند. در مقاله کلمات سال، اول، حقوق، تهران، دکتر و پاریس ذکر شدهاند. در خطبه ۱ نهج البلاغه و در مسمط ۱ ادیب الممالک کلمه تفسیر وجود دارد. در مقاله به برگهای ۲، ۲۲، ۲۰، ۲۰۰، ۴، ۱۱ و ۱۱۱ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه اشاره شده است.
https://da.azadiradio.com/a/31049500.html
مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «کافران مانند دخان یا دود حقیقت را میپوشانند.» است که آدرس آن در زیر آمده است.
https://noorvaneshaneha.blogspot.com/2025/02/blog-post_23.html
https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/d92580
نظرات
ارسال یک نظر