قدر غدیر

در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در قطعه ۱ خاقانی و در قصیده ۱ سلیم تهرانی و در قصیده ۱۰۸ سنایی و در غزل ۳۵۲ سعدی کلمه قلم وجود دارد. حرف مقطعه نون در ابتدای سوره قلم به کاف و نون یا لفظ کن یا کن فیکون یا حکم و فرمان خداوند اشاره می‌کند. در مثنوی ۱ حافظ عبارت «نون و القلم» و در قصیده ۱ جهان ملک خاتون عبارت کن فکان و در مثنوی ۱ نسیمی کلمات قلم و «کن» و در قصیده ۱ نسیمی کلمات قلم، «کن» و حکم و در قصیده ۱ حافظ و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در مثنوی ۱۸۰ ملا احمد نراقی و در قصیده ۱۸۰ کمال الدین اسماعیل کلمه حکم ذکر شده است. در قصیده ۱ نسیمی بیان شده:

به ذات پاک خدای کریم بی همتا *** که از اراده او گشت سر «کن» پیدا

در بیت زیر از شعر «فی التوحید باری تعالی جل و علا» عطار منظور از دو حرف کاف و نون یا کن یا کن فیکون است.

کرد در شش روز هفت انجم پدید *** وز دو حرف آورد نه طارم پدید

آیه ۷۳ سوره انعام و ترجمه مکارم شیرازی بیان می‌کند: «او كسي است كه آسمانها و زمين را به حق آفريد و آن روز كه به آنها مي‏گويد موجود باش، موجود مي‏شود، سخن او حق است و در آن روز كه در صور دميده مي‏شود حكومت مخصوص او است، از پنهان و آشكار با خبر است و حكيم و آگاه مي‏باشد.» در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمه صور وجود دارد. اگر آیه ۷۳ سوره انعام و ترجمه مکارم شیرازی را به اعداد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۸۰۱ می‌شود. «فرمانروایی و حاکمیت مطلق ویژه خداست» اگر این عبارت را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۲۳۵۵ می‌شود. ارقام عددهای ۳۵۲ و ۲۳۵۵ مشترک هستند. در قصیده ۱ حافظ و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات کیقباد و سلطنت و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمه سلطنت وجود دارد. در ویکی‌پدیا بیان شده که سلطنت کیقباد ۲۵۳۲ سال پس از کیومرث بوده است. ارقام عددهای ۲۳۵۵ و ۲۵۳۲ مشترک هستند. سال سلطنت کیقباد اشتباه است. تعداد شاهان ایران بسیار بیشتر از آنچه در شاهنامه بیان شده بوده است. چون فردوسی اسامی تمام شاهان را نمیدانسته مدت سلطنت آن‌ها را زیادتر بیان کرده است. در کتاب نور و کتاب نشانه‌ها که  آدرس آن‌ها در ادامه مقاله آمده بر اساس اعداد سوره‌های قرآن سال سلطنت کیومرث و جمشید و سال تولد زردشت(ع) مشخص شده است. در قصیده ۱ حافظ به جمشید و در ادامه مقاله به زردشت(ع) اشاره شده است. در جوامع باید دموکراسی برقرار باشد و همواره بهترین راه برای برقراری دموکراسی انتخاب شود. در شرایط کنونی بهترین راه برای برقراری دموکراسی، دموکراسی مستقیم و سیستم دو اکثریتی و مشابه کشور سوئیس است. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در آیه ۱۰۸ سوره طه کلمه مستقیم وجود دارد. در آیه ۱۵:۴۱ قرآن (سوره حجر) کلمه مستقیم وجود دارد. در ادامه مقاله به سوره حجر و عددهای ۱۱۵۴و ۵۴۱۱ اشاره شده است. ارقام عددهای ۱۱۵۴، ۱۵:۴۱ و ۵۴۱۱ مشترک هستند. در آیه ۵۴ سوره حج کلمه مستقیم وجود دارد. در ادامه مقاله به سوره حج و عدد ۵۴ اشاره شده است. در آیه ۱۷:۳۵ قرآن (سوره اسراء) کلمه مستقیم وجود دارد. در ادامه مقاله به سوره اسراء و عدد ۱۳۵۷ اشاره شده است. ارقام عددهای ۱۳۵۷ و ۱۷:۳۵ مشترک هستند. باید همواره نظر اکثریت مردم جامعه تعیین کننده باشد و حق اقلیت‌های جامعه نیز در نظر گرفته شود. رسیدن به این موضوع با سیستم دو اکثریتی امکان پذیر است. در سیستم دو اکثریتی هر استان یک رای دارد. قوانین برای اجرا باید رای اکثریت جامعه و رای اکثریت استان‌ها را داشته باشند. در باب ۱ کتاب مقدس یوشع و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در خطبه ۱۰۸ نهج البلاغه کلمه قوانین و در قصیده ۱۰۸ سنایی کلمه رای و در باب ۱ انجیل مرقس کلمه استان وجود دارد. صادق هدایت کتاب «جلوی قانون» نوشته فرانتس کافکا را ترجمه کرده است. در توضیحات سوئیس در ویکی‌پدیا بیان شده که ۳/۲۵ درصد جمعیت سوئیس اتباع خارجی هستند. در برگ ۳۷ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه خارجی وجود دارد. در غزل ۱۸۰ فروغی بسطامی کلمه درازی وجود دارد. در توضیحات کشور سوئیس در ویکی‌پدیا بیان شده: «درازای کشور سوئیس در بیشترین حالت ممکن براساس داده‌های دقیق جغرافیایی ۳۵۲ کیلومتر بوده است.» ارقام عددهای ۳/۲۵ و ۳۵۲ مشترک هستند. در توضیحات سوئیس در ویکی‌پدیا بیان شده: «سوئیس دارای سابقه طولانی بی‌طرفی در مناسبات جهانی است، به‌طوری‌که این کشور از سال ۱۸۱۵ تاکنون وارد هیچ جنگی نشده است.» در ادامه مقاله عدد ۱۸۱۵ و در خطبه ۱۸۰ نهج البلاغه و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه جنگ ذکر شده است. جنگ تنها در صورت دفاع قابل قبول است. سیاست بی‌طرفی سوییس نیز اشتباه است. در برگ ۱۰۸ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمات سیاسی و اشتباه و در غزل ۱ شهریار کلمه اشتباه و در غزل ۱۸۰ شاه نعمت الله ولی و در باب‌های ۱۰۸، ۷۳ و ۳۷ انجیل برنابا و در قصیده ۱ نسیمی و در تضمین ۱ فروغی بسطامی و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمه خطا وجود دارد. باید از جنگ دوری کرد و از حق دفاع کرد و برای برقراری صلح تلاش کرد. در قصیده ۱۰۸ ناصر خسرو به نبرد صفین اشاره شده که در سال ۳۷ هجری قمری اتفاق افتاده است. در قصیده ۱۰۸ ناصرخسرو به روز غدیر اشاره شده است. در حدیث غدیر کلمات ولی و مولا به معنی دوست هستند و نظر اهل سنت در مورد حدیث غدیر درست است. در قصیده ۱ اوحدی و در غزل ۳۷ حافظ کلمه حدیث و در سوره رعد کلمات علی و دوست و در قصیده ۱ نسیمی کلمات علی، حدیث، ولی و دوست و در مثنوی ۱ نسیمی کلمات ولایت و دوست و در قصیده ۱ سلیم تهرانی کلمات علی ولی الله و ولایت و در قصیده ۱ امیرخسرو دهلوی و در غزل ۱ فروغی بسطامی کلمه ولی و در مثنوی ۱ حافظ و در غزل ۷۳ شهریار کلمات ولی و دوست و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در تضمین ۱ فروغی بسطامی و در باب ۷۳ انجیل برنابا و در خطبه ۱۰۸ نهج البلاغه و در رباعی ۱۰۸ ابوسعید ابوالخیر و در غزل ۱۰۸ محتشم کاشانی و در غزل ۱۸۰ آشفته شیرازی و در غزل ۳۵۲ سعدی و در غزل ۱ جهان ملک خاتون و در غزل ۱ شهریار کلمه دوست و در منشور کوروش کلمات شهریار و دوست و در سوره کهف کلمات علی، ولایت، دوست، یاور و ذوالقرنین وجود دارند. در غزل ۸۱۰ مولانا کلمات علی و عمر ذکر شده‌اند. عمر خلیفه دوم اهل سنت است. در سوره مائده و ترجمه انصاریان بیان شده: «سرپرست و دوست شما فقط خدا و رسول اوست و مؤمنانی [مانند علی بن ابی طالب اند] که همواره نماز را برپا می دارند و در حالی که در رکوعند [به تهیدستان] زکات می دهند.» در این آیه کلمات علی و دوست ذکر شده‌اند. اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۴۱۵ می‌شود. در مقاله عدد ۱۴۵ ذکر شده است. ارقام عددهای ۱۴۵ و ۴۱۵ مشترک هستند. در سوره مائده و ترجمه الهی قمشه‌ای بیان شده: «ولیّ امر و یاور شما تنها خدا و رسول و مؤمنانی خواهند بود که نماز به پا داشته و به فقرا در حال رکوع زکات می‌دهند (به اتفاق مفسّران مراد علی علیه السّلام است).» در این آیه کلمات علی و یاور یا دوست وجود دارد. اگر این آیه را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۲۳ می‌شود. در مقاله عدد ۳۵۲ ذکر شده است. ارقام عددهای ۳۵۲ و ۵۲۳ مشترک هستند. در این آیه الهی قمشه‌ای عبارت ولی امر را اشتباه و خطا ترجمه کرده است. اگر عبارت «ولیّ امر اشتباه» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۴ می‌شود. اگر عبارت «ولیّ امر غلط» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۴ می‌شود. اگر عبارت «ولیّ امر خطا» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۴۵ می‌شود. در مقاله عددهای ۴۵ و ۵۴ ذکر شده‌اند. معنا کردن کلمات ولی و مولا به صاحب امر و اختیار برای اسارت و بردگی گرفتن مردم است. در شعر ۱ عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در غزل ۷۳ شهریار و در قصیده ۱۰۸ ناصرخسرو و در غزل ۱۰۸ حزین لاهیجی کلمه اسیر و در حکمت ۱۸۰ نهج البلاغه کلمه بردگی وجود دارد. در غزل ۱ غنی کشمیری کلمات اسیر و زنجیر و در غزل ۱۸۰ فروغی بسطامی و در مثنوی ۱۸۰ نراقی کلمه زنجیر ذکر شده که نماد اسارت است. «زنجیرشکن» عنوان یکی از قسمت‌های سریال بازی تاج و تخت است. منشور کوروش مبین حقوق بشر، نفی نژادپرستی و برده‌داری است. در ماجرای غدیر رسول اکرم(ص) توصیه کرده که علی(ع) را به عنوان جانشینش انتخاب کنند؛ اما مردم با دموکراسی مستقیم علی(ع) را انتخاب نکردند. در قصیده ۱۰۸ و ۱۸۰ ناصرخسرو به رسول اکرم(ص) و در خطبه ۱۰۸ نهج البلاغه به پیامبر(ص) و گوش‌های ناشنوا و در ادامه مقاله به توصیه کردن و گوش ندادن اشاره شده است. بیت زیر از قصیده ۱ نسیمی به وصیت یا توصیه رسول اکرم(ص) درباره جانشینی علی(ع) اشاره می‌کند.

علی کلام خدا و علی ولی خدا *** علی وصی رسول و علی امام هدی

در غزل ۱ محتشم کاشانی و در قصیده ۱۰۸ سنائی کلمه بدر وجود دارد. در توضیحات غزوه بدر در ویکی‌پدیا بیان شده: «غزوه بدر تأثیراتی را برای سال‌ها در میان دو طرف داشت. مسلمانان همواره این پیروزی را به عنوان افتخاری در میان خود می‌دانستند و حتی پس از درگذشت محمد، صحابه شرکت کننده در نبرد بدر، بر دیگر صحابه برتری داشتند. بر همین اساس عمر بن خطاب وقتی برای مسلمانان از فتوحات، سهمی را وضع کرد، برای اصحاب بدر جایگاهی به‌خصوص در نظر گرفت. همیطنور حضور اصحاب بدر در میان بیعت‌کنندگان با علی بن ابی‌طالب از دید مسلمانان مهم تلقی می‌شد.» در سوره انفال و ترجمه الهی قمشه‌ای بیان شده: «همان گونه که خدا تو را از خانه خود به حق (در جنگ بدر) بیرون آورد و گروهی از مؤمنان، سخت رأی خلاف و کراهت اظهار کردند (و تو به مخالفت آنها از حکم حق بازنگشتی، در امر انفال و غیر آن هم به خواهش مردم توجه مکن، پیرو امر خدا باش و از خلق ابدا اندیشه مدار).» در این آیه به جنگ بدر اشاره شده است. اگر این آیه را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۸۰۱ می‌شود. در ماجرای غدیر مردم به توصیه پیامبر(ص) درباره انتخاب علی(ع) به عنوان جانشین گوش ندادند و با دموکراسی مستقیم و رای‌گیری ابوبکر را انتخاب کردند. در آیه‌ای از سوره انفال که به آن اشاره گردید به مخالفت با پیامبر(ص) و رای اشاره شده است. مطلبی که در این آیه بیان شده شبیه ماجرای غدیر است. مردم باید به توصیه پیامبر(ص) گوش می‌دادند. رای گیری و روش انتخاب ابوبکر درست بوده است. در توضیحات سوره توبه در ویکی‌پدیا بیان شده: «در ترتیب مصحف پیش از «سوره یونس» و پس از «سوره انفال» آمده‌است. برطبق گزارش برخی از روایات شأن نزول، آیاتی از سوره پیش از غزوه بدر در مکه نازل شده‌است و همچنین دو آیه پایانی سوره را برخی از مفسران مکی گزارش کرده‌اند.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۲۱۳۵ می‌شود. در مقاله بیان شده که سوره شوری ۳۵۲۱ حرف دارد. ارقام عددهای ۳۵۲۱ و ۱۲۱۳۵ مشترک هستند. در سوره شوری کلمات نزول، آیات، مکه، دو، آیه، پایان و توبه ذکر شده‌اند. در سوره توبه بیان شده: «آیا رتبه سقایت و آب دادن به حاجیان (یعنی مقام عباس) و تعمیر کردن مسجد الحرام (یعنی مقام شَیْبه) را با (مقام) آن کس که به خدا و به روز قیامت ایمان آورده و در راه خدا جهاد کرده (چون علی علیه السلام) یکسان شمرید؟ هرگز آنان نزد خدا یکسان نخواهند بود، و خدا ظالمان را هدایت نخواهد کرد.» در این آیه به علی(ع) اشاره شده است. در قصیده ۱۰۸ ناصرخسرو ۷ بار کلمه علی تکرار شده است. در شعر «فی التوحید باری تعالی جل و علا» عطار و در قصیده ۱ نسیمی عدد ۷ و در برگ ۱۸۰ کتاب انسان، از منظری دیگر کلمه تکرار وجود دارد. اگر کلمه علی(ع) را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۸۰ می‌شود. در آیه ۱۸۰ سوره بقره و در قصیده ۱۸۰ ناصر خسرو کلمه عدل وجود دارد. عدل علی(ع) معروف است. علی(ع) در هنگام نماز خواندن در شب قدر با ضربت شمشیر زهرآگین ابن ملجم مرادی به قتل و شهادت رسیده است. در قصیده ۱ نسیمی کلمات علی و صلوة و در باب‌های ۱ و ۳۷ انجیل برنابا کلمه نماز و در قصیده ۱ جهان ملک خاتون کلمه صلات و در غزل ۸۱۰ مولانا کلمات علی و شب قدر و در قصیده ۱۰۸ ناصرخسرو کلمات علی، شب و قدر و در قصیده ۱۸۰ ناصرخسرو کلمات امیرالمومنین و قدر و در غزل ۷۳ شهریار کلمات ولی و قدر و در آیه ۱۸۰ سوره بقره و در قصیده ۱۰۸ سنایی و در غزل ۱۸۰ حکیم نزاری کلمه قدر و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات علی، حیدر، قدر و زهر و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه شمشیر و در غزل ۱۸۰ فیض کاشانی و در غزل ۳۷ صائب تبریزی کلمه زهرآلود و در غزل ۳۷ مولانا کلمه زهر وجود دارد. در غزل ۱ محتشم کاشانی و در قصیده ۱ عراقی و در قصیده ۱ سلیم تهرانی و در غزل ۷۳ طبیب اصفهانی به گل لاله اشاره شده که در ایران نماد شهادت است. در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه شهادت وجود دارد. «دو شمشیر» و «شیر و گل سرخ» عنوان قسمت‌هایی از سریال بازی تاج و تخت هستند. در تضمین ۱ فروغی بسطامی کلمات شمشیر و شیران ذکر شده‌اند. در ترجیع بند ۱ خاقانی و در قصیده ۱ سلیم تهرانی و در قصیده ۱۰۸ ناصرخسرو به ذوالفقار شمشیر علی(ع) اشاره شده است. علی(ع) ملقب به شیر خداست. در قصیده ۱ نسیمی و در قصیده ۱۰۸ ناصرخسرو کلمات علی، حیدر، شیر و مرد و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات علی، حیدر، رستم، شیر و شجاعت و مرد و در قصیده ۱ حافظ کلمه شجاع و در قصیده ۱۰۸ سنایی کلمات رستم، شیر و مرد و در قصیده ۱۸۰ کمال الدین اسماعیل کلمه شیر و در باب ۱ کتاب مقدس یوشع کلمات شجاع و مرد و در باب ۱ انجیل مرقس و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در باب ۱۰۸ انجیل برنابا و در غزل ۱۰۸ محتشم کاشانی و در غزل ۱۸۰ حیکم نزاری و در غزل ۳۵۲ سعدی کلمه مرد و در شعر ۱ عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمه مردانگی وجود دارد. علی(ع)، رستم و شیر مظهر شجاعت، مردانگی و آزادگی هستند. اشو نویسنده کتاب‌های «شهامت عشق ورزیدن» و «من درس شهامت می‌دهم» است. در مثنوی ۱ حافظ و در غزل ۱ فروغی بسطامی و در قصیده ۱ سلیم تهرانی و در قصیده ۳۷ مجد همگر و در قصیده ۱۰۸ ناصرخسرو و در غزل ۳۵۲ سعدی به درخت سرو اشاره شده که نماد آزادگی است. در خطبه ۱۰۸ نهج البلاغه کلمه درخت وجود دارد. در مقاله «قدر غدیر» نوشته استاد محمد علی طاهری که  آدرس آن در ادامه آمده بیان شده: «دل سپاری به ولی خدا دل را به سوی او سوق می دهد و رهسپاری در راه او را تضمین می کند. اما صد دریغ از آن که کسی دچار نا آگاهی باشد و خود را آگاه بداند؛ عشق حقیقی را نچشیده باشد و خود را عاشق بداند و بدون رهرویی راهنمایی خبره، راهی در پیش بگیرد و آن را راه خدا بداند! در این صورت است که گل وجود ولی پشت غبار جهل پنهان می شود و داس به دستان بر صحنه می مانند. امروز ماییم که در ادعای خداپرستی، عشق به اولیایی چون علی (ع) را گواه می آوریم و عزم کوهنوردی می کنیم. اما باید مراقب باشیم که دچار جهل ابن ملجم نشویم. نادان بودن یک خطر است و تأثیر جمعی آن هزاران خطر. گمراهی و رهرویی شیطان یک مشکل است و گمراهی و توهم در راه خدا بودن، هزاران مشکل! مگر نه این که ابن ملجم ها خداپرستان نادانی هستند که به نام حق در مقابل حق ایستاده، به نام خدا، راه خدا را می بندند و احساس رستگاری می کنند؟ مگر نه این که حاضرند حتی جان خود را دراین راه فدا کنند؟ مگر آنها مدعیان حقیقت و قربانی حماقت نیستند؟ چگونه می توان از این حماقت رهایی داشت؟ شاید باید ابن ملجم بودن را شناخت! ابن ملجم ها به نام حق و با چشمانی بسته در برابر شکل گیری هر جریان حق طلبانه ای می ایستند و آن را متوقف می کنند؛ ابن ملجمها به نام دفاع از حق، در برابر هر نهضت شکل گرفته بر حقی نیز قد علم می کنند و با به انحراف کشیدن، آن را از معرفت تهی کرده، تنها جسدی برجای می گذارند. زیرا آنها درسی از اولیا نیاموخته اند و خبری از علی ها ندارند.ابن ملجم ها از مولا علی (ع) و از گنجینه معرفت او، تنها جنگ آوری آن ولی خدا را در افق نگاه باقی می گذارند و بی آن که مرام او را بشناسند و زنده نگاه دارند، تنها از این می گویند که توانست در قلعه خیبر را بشکند. آنها از کفر ستیزی او فقط برق شمشیرش را به خاطر می سپارند و بی آنکه تفکر و معرفتی که پشت ذوالفقار بود، بشناسند، چرخش ذوالفقار در دستان او را به رخ عالم می کشند و رمز موحد بودن او را به دست فراموشی می سپارند. انسان امروز به دلیل فقدان معرفت و دوری از کمال الهی، در رنج و عذاب است و چنان که باید، طعمی از شیرینی و حلاوت حضور خدا و درک حقیقت نمی چشد. او نیازمند هدایت است و گاهی راهی می جوید و نمی یابد. زیرا ابن ملجم های تاریخ، پیام اولیای خدا را به شهادت رسانده اند. زیرا رمز کمال علی (ع) پنهان است. باید از ابن ملجم بودن پرهیز کرد؛ باید با مولا علی(ع) آشنا شد؛ باید به حریم عشق راه یافت و باید حرمت خون مبارک آن حضرت را که در پایداری بر حق و حقیقت به زمین ریخته شد، نگاه داشت و چنان که او و همه اولیای الهی دعوت کرده اند، تنها خدا را دید؛ تنها خدا را خواند و تنها از او یاری خواست! باید از غیر خدا رهایی جست و آزادگی کرد!» اگر این متن را به عدد ابجد وسط تبدیل کنیم حاصل ۸۱۰۸ می‌شود. ارقام عددهای ۱۰۸، ۱۸۰ و ۸۱۰۸ مشترک هستند. اگر عبارت «قدر غدیر» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۵۱۸ می‌شود. ارقام عددهای ۱۵۱۸ و ۱۸۱۵ مشترک هستند. در برگ ۱۰۸ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه استاد و در قصیده ۱ نسیمی و در قصیده ۱ جهان ملک خاتون کلمه عرفان و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در قصیده ۱ سلیم تهرانی و در شعر ۱۰۸ پیام مشرق اقبال لاهوری و غزل ۱۸۰ شاه نعمت الله ولی و در غزل ۳۵۲ سعدی کلمه حلقه وجود دارد. استاد محمد علی طاهری بنیان‌گذار عرفان حلقه است. در مقاله عدد ۱۳۵۷ ذکر شده است. مکتب عرفان کیهانی حلقه در سال ۱۳۵۷ خورشیدی پایه‌گذاری شده است. استاد طاهری متولد سال ۱۳۷۵ قمری است. ارقام عددهای ۱۳۵۷ و ۱۳۷۵ مشترک هستند. در مقاله به دوبیتی ۱۰۸ باباطاهر اشاره شده است. استاد طاهری و بابا طاهر همنام هستند. در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه لقمان و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در قصیده ۱۰۸ ناصرخسرو و غزل ۱۸۰ حکیم نزاری کلمه حکیم وجود دارد. لقمان به لقمان حکیم معروف است. در توضیحات سوره لقمان در ویکی‌پدیا بیان شده: «لقمان در نظر ارباب قصص مردی از نژاد سیاه معرفی می‌شود که از اهالی سودان (مصر) بوده و به بردگی روزگار می‌گذرانده و خواجه خود را شیفته حِکَم و اندرزهای خویش کرده‌است.» در این مطلب نیز به بردگی اشاره شده است. در توضیحات لقمان حکیم در ویکی‌پدیا بیان شده: «عده‌ای معتقدند او غلام حبشی یکی از ثروتمندان بنی‌اسرائیل در زمان داوود بود که به دلیل داشتن حکمت و دانایی از طرف ارباب خود آزاد شد.» در غزل ۳۷ حافظ ودر قصیده ۳۷ مجد همگر کلمه غلام و در ادامه مقاله کلمه حبشه و در باب‌های ۱ و ۷۳ انجیل برنابا و در قصیده ۱۰۸ ناصرخسرو و در شعر «فی التوحید باری تعالی جل و علا» عطار کلمه داوود(ع) ذکر شده است.

اتباع خارجی سوئیس

مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «فرمانروایی و حاکمیت مطلق ویژه خداست» است که آدرس آن در زیر آمده است.

https://noorvaneshaneha.blogspot.com/2025/02/blog-post.html

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/d92580

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کتاب نور و کتاب نشانه ها

گوشه ای از تحریف ها در کتاب های مقدس و دین ها

ارتباط بین کلمه ها و عددها در قرآن، کتاب های مقدس، شعرها و ...