تقلید نه؛ تحقیق آری
در توضیحات شهریار در ویکیپدیا بیان شده: «برخی منابع همچون سایت فصل نو ادعا میکنند که شهابالدین مرعشی نجفی از فقهای شیعه درست در لحظه سرودن شعر «علی ای همای رحمت» توسط شهریار در خواب آن را شنیده است.» در قصیده ۱ فضولی کلمات علی، هما و نجف و در مقاله کلمات علی، هما، رحمت و خواب و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» کلمات شهریار، خواب و نو و در غزل ۱ یغمای جندقی کلمه فقیه و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمه الشهب یا شهاب وجود دارد. در مقاله به شهابالدین یحیی سهروردی اشاره شده که با شهاب الدین مرعشی نجفی همنام است. اگر عبارت «سید شهابالدین مرعشی نجفی» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۲۴۰ میشود. در مقاله عددهای ۱۲۴۰، ۱۴۰۲ و ۲۴۰۱ ذکر شدهاند. درگذشت سید شهابالدین مرعشی نجفی در سال ۱۹۹۰ است. در مقاله عدد ۱۰۹۱۱ ذکر شده است. ارقام عددهای ۱۹۹۰ و ۱۰۹۱۱ مشترک هستند. در قصیده ۱ فضولی و در غزل ۱۵۲ صغیر اصفهانی کلمه نجف وجود دارد. در توضیحات سید شهابالدین مرعشی نجفی در ویکیپدیا بیان شده: «تأسیس مدارس علمیه یکی از فعالیتهای وی بوده که مدرسه مهدیه، مدرسه شهابیه از جمله آنهاست. مرعشی نجفی هرگز نتوانست به زیارت کعبه برود زیرا به گفته خودش استطاعت و تمکن مالی سفر حج را نداشتهاست چون درآمد خود را صرف خرید کتاب میکرد.» در مقاله کلمات کعبه، حج، مدرسه و کتاب و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات کعبه و حج و در برگ ۱۲۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه زیارت و در برگ ۱۵۲ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمات خرید و کتاب ذکر شدهاند. «زائر پرشور» شعری از شکسپیر است. استاد طاهری بیان میکنند که اگر فقیری در فاصله چندین کوچه از محل زندگی فرد وجود داشته باشد واجبتر است که هزینه حج را به مردم فقیر کمک کند. در قصیده ۱ فضولی کلمات کعبه و فقر و در ترجیع بند ۱ اوحدی کلمه کوچه و در ترجیع بند ۱ مولانا و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل ۱ شهریار و در قصیده ۱ عراقی و در مثنوی ۱ حزین لاهیجی و در تضمین ۱ فروغی بسطامی و در غزل ۸۵ فرخی یزدی و در غزل ۱۵۲ ابن یمین و در غزل ۲۵۱ سنائی کلمه کوی و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات کوی و فقیر و در قصیده ۱ جهان ملک خاتون و در غزل ۱ فرخی یزدی و در غزل ۱ آشفته شیرازی و در برگ ۱۵۲ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در برگ ۲۱۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه فقر و در باب ۱ کتاب مقدس استر و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی و در شعر ۵۸ دفتر پنجم مثنوی و معنوی و در آیه ۲۱۵ سوره بقره کلمه فقیر وجود دارد. «غزلیات کوچهها و بیشهها» سروده ویکتور هوگو است. جواد نوربخش نویسنده کتاب «فقر و فقیر» است. در ویکیپدیا بیان شده: «سیّد شهابالدّین مرعشی نجفی فقیه و مرجع تقلید شیعه اهل ایران بود. وی کتابخانهای را از خود در قم به جا گذاشتهاست. او شوهر خاله محمد فاضل لنکرانی از مراجع تقلید قم بود.» در مقاله کلمه خاله و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در شعر ۵۸ دفتر پنجم مثنوی و معنوی مولانا کلمه قم ذکر شده است. در چندین بیت از شعر ۵۸ دفتر پنجم مثنوی و معنوی مولانا تقلید نکوهش شده است. در شعر ۵۸ دفتر پنجم مثنوی و معنوی مولانا کلمه فیض و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات فیض و سفینه و در شعر ۵۸ لیلی و مجنون جامی کلمه سفینه و در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء و در قصیده ۱ جهان ملک خاتون و در برگ ۱۲۵ کتاب الف و در برگ ۱۲۵ کتاب عطیه برتر و در برگ ۱۵۲ کتاب مکتوب کلمه نجات و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه اجتهاد و در باب ۳۲ انجیل برنابا کلمات تقالید و سنت و در باب ۲۳ انجیل برنابا و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در برگ ۱۲۵ کتاب والکیریها کلمه سنت وجود دارد. در توضیحات فیض کاشانی در ویکیپدیا بیان شده: «سفینة النجاة یکی از مهمترین نوشتههای فیض کاشانی است که محمدرضا دورودیان تفرشی ترجمه کردهاست و موضوع آن در رد مجتهدان و اصولیین میباشد و با استدلال و با شواهد از روایتهای اهلبیت اجتهاد و اجماع را بدعت و ضلالت و خلاف روش فکری شیعیان میداند. در بخش خطبه این کتاب مینویسد: «اجتهاد در احکام شرعیه یعنی استعمال اصول و امارات ظنیه در استنباط آنها و همچنین اخذ بهاتّفاقِ آرا بدعت نهادن است در دین و از اختراعات اهل سنّت است.»» «مرغ مقلد» و «زنجیر شکن» عنوان قسمتهایی از سریال بازی تاج و تخت هستند. تقلید یک موضوع ساختگی و تحریف دین است. تقلید را آخوندهای درباری برای اسارت و بردگی گرفتن مردم به وجود آوردند. در شعر سایه گیسو رهی معیری و در غزل ۱۵۲ ابن یمین کلمه زنجیر و در غزل ۱ غنی کشمیری کلمات زنجیر و اسیر وجود دارند. زنجیر نماد اسارت است. در باب ۱ کتاب مقدس حزقیال کلمه اسارت و در باب ۱ کتاب مقدس ارمیا و در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در غزلهای ۱۵۲ خاقانی، حزین لاهیجی و جویای تبریزی و در برگ ۱۵۲ کتاب والکیریها کلمه اسیر وجود دارد. منشور کوروش مبین حقوق بشر، نفی نژادپرستی و بردهداری است. در توضیحات استوانه کوروش در ویکی پدیا به محمود احمدینژاد اشاره شده است. در زیر خبری از خبرآنلاین با عنوان «ببینید | احمدی نژاد نانجیب بود و بر سر روحانیت کلاه گذاشت» آمده که در آن ویدئویی قرار دارد که بر اساس آن محمود احمدینژاد بیان کرده که تقلید کار میمون است. اگر عنوان خبر زیر را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۵۲ میشود. در مقاله به عددهای ۱۵۲ و ۲۴۸ اشاره گردید. مدت زمان ویدئویی که در خبر زیر آمده ۲:۴۸ است. در لمعات ۱ عراقی کلمه محمود و در غزل ۱ حافظ و در غزل ۱ جهان ملک خاتون و در مثنوی ۱ مسعود سعد سلمان و در شعر ۵۸ دفتر پنجم مثنوی و معنوی مولانا و در غزل ۸۵ میلی و در غزل ۱۵۲ حزین لاهیجی و در شعر ۲۵۳ پیام مشرق اقبال لاهوری کلمه خبر و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات خبر و کُله و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در شعر ۱۵۲ ارمغان حجاز اقبال لاهوری کلمه کلاه و در غزل ۱ شهریار کلمات کلاه و کله و در ترجیع بند ۱ مولانا و در غزل ۳۵۴۱ صائب تبریزی کلمه کله و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمات خبر و روحانی و در قصیده ۱ شاه نعمت الله ولی و در باب ۱۵۲ انجیل برنابا و در برگهای ۱۵۲ و ۲۱۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در برگ ۵۱۲ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه روحانی و در قطعه ۱ سلیم تهرانی کلمه میمون وجود دارد. در مقاله به طوطی اشاره شده است. در زیر پستی آمده که در آن پاپ فرانسیس بیان کرده: «اما لطفا مثل طوطیها دعا نکنید نگو لاب لاب لاب» در مقاله کلمه ناقوس ذکر شده است. در پست زیر بیان شده: «اکنون که ناقوس واتیکان با اندوه از درگذشت پاپ فرانسیس خبر میدهد و جهان مسیحیت در آستانه انتخاب پاپ جدید قرار گرفته، شاید لحظهای مناسب باشد برای بازگشت به توصیه های معنوی او. پاپ فرانسیس میگفت: «دعا را فقط با زبانت زمزمه نکن؛ آن را با قلبت نجوا کن. بگذار دعایت، انعکاس عشق و نیاز واقعیات باشد، نه صرفاً تکرار کلمات.»» طوطی نیز بدون تفکر و اندیشه هر چه میگویند را تکرار میکند. تقلید باعث کنار گذاشتن تفکر و اندیشه میشود. در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در غزل ۱ آشفته شیرازی کلمه حلوا و در قصیده ۱ حزین لاهیجی و در آیه ۱۲۵ سوره انعام کلمه زحمت وجود دارد. حلوا اشاره به دست آوردن چیزی بودن زحمت یا بدون تفکر و اندیشه دارد. باید تقلید را رها کرد و روش تحقیق را در پیش گرفت. عنوان این بخش مقاله «تقلید نه؛ تحقیق آری» است. در غزل ۳۵۲ سعدی کلمات لا و نعم یا نه و آری و در قصیده ۲ طبیب اصفهانی کلمه نعم وجود دارد. در خطبه ۱ نهج البلاغه و در شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی گنجوی و در غزل ۱ نسیمی و در قصیده ۱ فضولی و در بابهای ۱، ۱۹، ۲۳ و ۲۵ انجیل برنابا و در آیه ۲۵:۱ انجیل برنابا و در شعر ۵۸ دفتر پنجم مثنوی و معنوی کلمه تحقیق و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمه محقق وجود دارد. ترانههای خیام کتابی تحقیقی-ادبی از صادق هدایت است. در مقاله عدد ۱۱۹ ذکر شده است. درگذشت صادق هدایت ۱۹/۱در سال ۱۳۳۰ خورشیدی است. ساعت ویدئو زیر ۱۳:۳۰ است. در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در ترجیع بند ۱ اوحدی کلمه مور و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات مور و سلیمان ذکر شدهاند. پیام داستان سلیمان(ع) و هدهد در سوره نمل یا مورچه تحقیق کردن است. . مکارم شیرازی مجتهد و مرجع تقلید شیعه است. ناصر مکارم شیرازی متولد سال ۱۹۲۷ میلادی است. سوره انعام ۲۹۷۱ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۹۲۷ و ۲۹۷۱ مشترک هستند. در سوره انعام کلمه تحقیق وجود دارد. در توضیحات ناصر مکارم شیرازی در ویکیپدیا به محمود احمدینژاد و کلاه اشاره شده است. در توضیحات ناصر مکارم شیرازی در ویکیپدیا بیان شده: «وی از جمله فقیهان در نظام جمهوری اسلامی ایران است که به فساد بزرگ اقتصادی متهم شده است.» در سوره انعام کلمات نظام، فساد، بزرگ و متهم و در مقاله کلمات فساد و بزرگ ذکر شدهاند. در توضیحات ناصر مکارم شیرازی در ویکیپدیا بیان شده: «به نقل از روزنامه اطلاعات صفحه چهارده که به برندگان جایزه کتاب سال و دیدار آنان با محمدرضا پهلوی اشاره شده است: روز اول فروردین پس از این که جمعی از برندگان جایزه سلطنتی جایزه خود را از شاهنشاه دریافت کردند شخص شاه در خصوص ایده نوشتن کتاب از آقای مکارم شیرازی سؤال کرد: شما از کجا به این فکر افتادید؟ آقای مکارم شیرازی توضیح داد که از چندی به این طرف در حوزه علمیه قم عدهای از طلاب علوم به مطالعه در باب مکاتب فلسفی همت گماشته، و بهخصوص در اطراف مکتب ماتریالیسم – که اساس مطلب کمونیسم میباشد، به مطالعه و تحقیق پرداختهاند. کتاب نگارش یافته به سبک رمان و با مقصد تجزیه و تحلیل و انتقاد به مکتب کمونیسم تألیف یافته بود.» در مقاله کلمات محمدرضاشاه و جایزه ذکر شدهاند. سوره سبا در جزء ۲۲ قرآن قرار دارد؛ ۵۴ آیه دارد و شماره نزول آن ۵۸ است. در مقاله عددهای ۲۲، ۵۴ و ۵۸ ذکر شدهاند. در توضیحات ملکه سبا در سایت ویکیشیعه بیان شده: «قرآن داستان دیدار حضرت سلیمان و بلقیس را نقل کرده است. حضرت سلیمان توسط هدهد از سرزمینی آگاهی یافت که زنی صاحبْمکنت بر آن حکومت میکرد که همراه قومش خورشید را میپرستید. سلیمان نامهای به ملکه سبا نوشت و او را به پیروی از خود دعوت کرد. ملکه در پاسخ به نامه، برای جلوگیری از فساد و کشته شدن مردم، هدیهای برای سلیمان فرستاد؛ اما سلیمان هدیه را نپذیرفت.» در این مطلب و در مطالبی که درباره مکارم شیرازی بیان گردید به هدیه و فساد اشاره شده است. در توضیحات ملکه سبا در سایت ویکیشیعه بیان شده «ملکه سبا تنها زنی است که قرآن از او به عنوان حاکم یاد کرده و نهتنها مذمتی بر مدیریت او ذکر نکرده بلکه غیر مستقیم و با اشاره نکات مثبتی را برای او برشمرده است. امروزه مقالات بسیاری در بررسی نگاه قرآن به مدیریت زنان نوشته شده که بخشی از آنها به همین داستان ملکه سبا پرداخته و از این داستان برای اثبات نقش و حضور فعال زنان در جامعه استدلال شده است.» این متن در نسخههای جدید سایت ویکیشیعه پاک شده و در بخش «نمایش تاریخچه» سایت ویکیشیعه و نسخههای قدیمی موجود است. در مقاله به خدمات ملکه فرح پهلوی اشاره شده است. در توضیحات مکارم شیرازی در ویکیپدیا و بخش «مخالفت با وزیر شدن» زنان بیان شده: «پس از معرفی سه کاندیدای زن جهت تصدی مقام وزارت، یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی در مورد وزیر شدن زنان شبهه فقهی دارند. مکارم شیرازی در همین زمان گفت وزیر شدن زنان دنبالهروی از نظام ارزشی غرب است. وی پرسید: آیا انتخاب وزیر زن مشکلی از جامعه زنان حل میکند؟» مکارم شیرازی معنا و مفهوم قرآن را تحریف کرده است. در ویدئو زیر بیان شده که تنها در دوره ریاست جمهوری محمود احمدینژاد ۱ وزیر زن منصوب شده است. در سوره نمل و ترجمه مکارم شیرازی بیان شده: «و سليمان وارث داوود شد، و گفت: اي مردم! زبان پرندگان به ما تعليم داده شده، و از هر چيز به ما عطا گرديده؛ اين فضيلت آشکاري است.» اگر عبارت «و سليمان وارث داوود شد، و گفت: اي مردم! زبان پرندگان به ما تعليم داده شده، و از هر چيز به ما عطا گرديده؛ اين فضيلت آشکاري است. قصه» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۳۲۵ میشود. در مقاله عدد ۳۲۵ ذکر شده است. در سوره نمل و ترجمه انصاریان بیان شده: «[پس حرکت کردند] تا به وادی مورچگان درآمدند. مورچه ای گفت: ای مورچگان! به خانه هایتان درآیید تا سلیمان و سپاهیانش ناآگاهانه شما را پایمال نکنند.» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۳۵۲ میشود. اگر عبارت «[پس حرکت کردند] تا به وادی مورچگان درآمدند. مورچه ای گفت: ای مورچگان! به خانه هایتان درآیید تا سلیمان و سپاهیانش ناآگاهانه شما را پایمال نکنند. قصه» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۳۵۸ میشود. در مقاله عدد ۳۵۸ ذکر شده است. در سوره نمل و ترجمه خرمشاهی بیان شده: «تا آنجا كه به وادى موران رسيدند، مورى [به زبان حال] گفت اى موران به درون خانههايتان برويد كه سليمان و سپاهيانش شما را ناآگاهانه درهم نكوبند» اگر عبارت «تا آنجا كه به وادى موران رسيدند، مورى [به زبان حال] گفت اى موران به درون خانههايتان برويد كه سليمان و سپاهيانش شما را ناآگاهانه درهم نكوبند. داستان» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۴۸۲ میشود. در مقاله عدد ۴۸۲ ذکر شده است. در سوره نمل و ترجمه الهی قمشهای بیان شده: «تا چون به وادی مورچگان رسید موری (یعنی پیشوای موران) گفت: ای موران، همه به خانههای خود اندر روید مبادا سلیمان و سپاهیانش ندانسته شما را پایمال کنند.» اگر عبارت «تا چون به وادی مورچگان رسید موری (یعنی پیشوای موران) گفت: ای موران، همه به خانههای خود اندر روید مبادا سلیمان و سپاهیانش ندانسته شما را پایمال کنند. داستان» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۴۰۵ میشود. در مقاله عدد ۴۰۵ ذکر شده است. در سوره نمل و ترجمه مکارم شیرازی بیان شده: «تا به سرزمين مورچگان رسيدند، مورچه اي گفت: اي مورچگان! به لانه هاي خود برويد تا سليمان و لشكرش شما را پايمال نكنند در حالي كه نميفهمند!» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۶۲۶۵ میشود. در مقاله ویدئویی با عنوان «دکتر الهی قمشه ای- نوروز شناسی و اعتدال سلیمانی بهار» آمده که مدت زمان آن ۶:۵۲ است. ارقام عددهای ۶:۵۲ و ۶۲۶۵ مشترک هستند. سخن گفتن سلیمان(ع) با پرندگان و مورچه قصه و داستان است. در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات سلیمان، سخن، مور و قصه و در قصیده ۱ حافظ کلمات سلیمان و داستان ذکر شدهاند. در خبر زیر از خبر آنلاین به محمد قوچانی اشاره شده است. محمد قوچانی متولد سال ۱۹۷۶ میلادی است. در مقاله به سال ۱۹۷۶ میلادی اشاره شده است. در ترجیع بند ۱ اوحدی کلمه دستار و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه عمامه وجود دارد. در عکس زیر عمامه مشخص است. در توضیحات پاپ فرانسیس در ویکیپدیا و در بخش گفتگوهای بین ادیانی بیان شده: «در این میان نیز دولت جمهوری اسلامی ایران با ریاست محمود احمدینژاد پیامی با موضوع تبریک انتخاب برگلیو به عنوان پاپ کاتولیک را به واتیکان ارسال کرد.» در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در قصیده ۱ حزین لاهیجی کلمه گفتگو و در مقاله کلمه دین ذکر شده است. اگر کلمه احمدینژاد را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۲۵ میشود. در مقاله عدد ۱۲۵ ذکر شده است. در زیر خبری از دویچه وله با عنوان «همکاری ۲۵ ساله یا باجدهی دولت ایران به چین؟» آمده است. در مقاله عدد ۲۵ و در قصیده ۱حافظ کلمات باج و چین و در غزل ۱۵۲ صغیر اصفهانی و در منشور کوروش کلمه باج و در مقاله کلمه چین ذکر شده است. اگر عنوان خبر دویچه وله را به عددهای ابجد کبیر و صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۱۸۰ و ۹۱ میشود. در مقاله عددهای ۱۱۸ و ۹۱ ذکر شدهاند. بین عددهای ۱۱۸ و ۱۱۸۰ سه رقم مشترک هستند. در خبر زیر بیان شده: «یکی از منتقدان پیشنویس سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین، محمود احمدینژاد رئیس جمهور پیشین ایران است که دولت روحانی را به پنهانکردن "حقایق" از ملت و "بخشیدن از کیسه ملت به دیگران" متهم کرده است.» در مقاله کلمه نقد و در قصیده ۱ شاه نعمت الله ولی و در ترجیع بند ۱ نسیمی و در لمعات ۱ عراقی و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در غزل ۱ محتشم کاشانی کلمه حسن و در مقاله کلمه روحانی ذکر شده است. اگر عبارت «حسن روحانی» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۴۵ میشود. در مقاله عدد ۴۵ ذکر شده است. در مقاله کلمات ایران و جیب ذکر شدهاند. در زیر خبری از ایران جیب با عنوان «ترامپ نرخ تعرفه واردات از چین را به 125 درصد افزایش داد» آمده است. اگر عنوان این خبر را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۱۹۱ میشود. در مقاله عدد ۱۹۱ ذکر شده است. ترامپ مانند چین به دنبال باج گرفتن است. در زیر خبری از تسنیم با عنوان «چین: تهدیدات آمریکا ذات باجگیرانه آن را آشکار میکند» برای ۱۹ فروردین آمده است. ارقام عددهای ۱۹ و ۱۹۱ مشترک هستند. ساعت خبر تسنیم ۱۰:۲۴ است. خبر ایران جیب ۲۱۴۰ بازدید دارد. در مقاله عددهای ۱۴۰۲ و ۲۴:۱۰ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. اگر عنوان خبر تسنیم را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۱۱ میشود. در مقاله عدد ۱۱۱ ذکر شده است. راه مقابله با چنین رفتارهایی این است که کشورها با یکدیگر متحد باشند و تعرفههای متقابل را وضع کنند و تا لغو تعرفهها و باجگیری از تمام کشورها تعرفههای متقابل را لغو نکنند. راه مقابله با چنین رفتارهایی وحدت و کنار گذاشتن منیت و خودخواهی است. مردم آمریکا در انتخاب ترامپ مصالح جهانی را در نظر نگرفتند و تنها به فکر خودشان بودند. ترامپ حرفهای پوچی زده که نمیتواند آنها را عملی کند. مردم آمریکا به حرفهای پوچ ترامپ طمع کردند. در مقاله بیان شده که شواهد نشان میدهد که مردم به پیشرفتهای دوران محمدرضا شاه قانع نبودند و به حرفهای پوچ خمینی طمع کردند و بدون، تفکر، اندیشه و آگاهی و همانند افراد کر، لال و کور به فتنه خمینی رای آری دادند. در مقاله روزنامهای از جهان صنعت آمده که در آن به نامزدی ترامپ در انتخابات اشاره شده است.
https://www.khabaronline.ir/news/1689325/
توضیحات ملکه سبا در سایت ویکیشیعه
https://www.instagram.com/p/DIyqawxI-gz
https://www.dw.com/fa-ir/a-53981838
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1404/01/19/3287277
مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «کتاب نور و کتاب نشانهها» است که آدرس آن در زیر آمده است.
نظرات
ارسال یک نظر