در دین، هیچ اکراه و اجباری نیست

استاد طاهری بیان می‌کنند که الرحمن در بسم الله الرحمن الرحیم بیانگر رحمت عام خدا یا ارتباط با خدا یا حلقه یا عروة الوثقی یا ریسمان خدا یا سلسله موی دوست است. در برگ ۵۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه عبارت «ارتباط با خدا» و در برگ ۳۱۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه ارتباط و در مقاله کلمات رحمت، عام و حلقه و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی کلمه ریسمان وجود دارد. در قرآن عبارت عروة الوثقی در آیات ۲۵۶ سوره بقره و ۲۲ سوره لقمان ذکر شده است. در آیه ۲۵۶ سوره بقره یا گاو عدم اجبار در دین بیان شده است. در «سوگ‌سرود مولوی برای شمس» و در شعر ۵۳ پندنامه عطار و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی کلمه گاو و در برگ ۵۳ کتاب الف کلمه جبری وجود دارد. استفاده کردن از حلقه‌های رحمت خدا یا عروة الوثقی نیز اختیاری است. در خلال فتح بابل، کوروش منشور خود در خصوص آزادی‌های اجتماعی و دینی را اعلام کرد. در توضیحات کوروش بزرگ در ویکی‌پدیا بیان شده: «در متون اکدی «کورِش» نوشته شده است. این نام در تورات به صورت «کورُش» و «کورِش» ضبط شده.» در برگ ۱۳۵ کتاب عطیه برتر کلمه تورات و در غزل ۵۳۱ محتشم کاشانی کلمه ضبط وجود دارد. اگر کلمه کورش را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۵۲۶ می‌شود. در ویکی‌پدیا درباره مشخصات آرامگاه کوروش به عدد ۲۵/۶ متر اشاره شده است. در مقاله کلمات آرامگاه و عددهای ۵۶۲ و ۶:۵۲ ذکر شده‌اند. ارقام عددهای ۲۵۶، ۵۲۶، ۵۶۲ و ۶:۵۲ مشترک هستند. در سوره شوری و ترجمه انصاریان بیان شده: «پس اگر [از دعوتت] روی برگردانند [اندوهگین مباش] ما تو را بر آنان نگهبان و مراقب نفرستاده ایم [تا آنان را به اجبار در دایره هدایت قرار دهی]، جز رساندن [پیام وحی] بر عهده تو نیست، و هنگامی که ما از سوی خود رحمتی [چون سلامت، امنیت و ثروت] به انسان بچشانیم، به آن سرمست و مغرور می شود، و اگر به سبب گناهانی که مرتکب شده اند آسیبی به آنان رسد [رحمت حق را فراموش می کنند]، بی تردید انسان بسیار ناسپاس است.» اگر این آیه را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۱۲۶۹ می‌شود. در مقاله عدد ۱۶۲۹ ذکر شده است. ارقام این عددها مشترک هستند. در سوره شوری و ترجمه خرمشاهی بیان شده: «پس اگر رويگردان شدند بدان كه تو را نگهبان ايشان نفرستاده‏ايم، بر تو جز پيام‏رسانى نيست، و ما چون از جانب خويش به انسان رحمتى بچشانيم، به آن شاد شود، و اگر به خاطر كار و كردار پيشينشان به ايشان بلايى رسد، آنگاه است كه انسان ناسپاس است‏.» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۲۱۰۱ می‌شود. در مقاله عددهای ۱۲۲۰ و ۲۰۱۲ ذکر شده‌اند. ارقام عددهای ۱۲۲۰، ۲۰۱۲ و ۱۲۱۰۱ مشترک هستند. در باب ۱ انجیل مرقس کلمه مژده وجود دارد. در باب ۱ انجیل مرقس و ترجمه مژده برای عصر جدید بیان شده: «مردم از طرز تعلیم او حیران ماندند، زیرا برخلاف علمای یهود، او با اقتدار و اختیار به آنها تعلیم می‌داد.» در باب ۱ انجیل مرقس نیز به اختیاری بودن دین اشاره شده است. جواد نوربخش نویسنده کتاب «حلاج (شهید عشق الهی)» است. در توضیحات حسین منصور حلاج در ویکی‌پدیا بیان شده: «او را به اتهام صوفی بودن تکفیر کردند و حکم به ارتدادش دادند.» در برگ‌های ۱۳۵ و ۱۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه صوفیان و در غزل ۹۵ عبید زاکانی کلمه صوفی وجود دارد. اشو نویسنده کتاب «صوفی مرد راه: آوازه سکوت» است. ارتداد یک موضوع ساختگی و تحریف دین است. بیان گردید که در آیه ۲۵۶ سوره بقره عدم اجبار در دین بیان شده است. اگر آیه ۲۵۶ سوره بقره و ترجمه الهی قمشه‌ای را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۹۰۳ می‌شود. آیه ۳۵ سوره انعام بیان می‌کند: «و اگر اعراض آنها بر تو سنگين است چنانچه بتواني نقبي در زمين بزن يا نردباني به آسمان بگذار (و اعماق زمين و آسمانها را جستجو كن) تا آيه (و نشانه ديگري) براي آنها بياوري (ولي بدان اين لجوجان ايمان نمي‏آورند) اما اگر خدا بخواهد آنها را (اجبارا) بر هدايت جمع خواهد كرد (اما هدايت اجباري چه سود دارد؟) پس هرگز از جاهلان نباش.» در این آیه نیز عدم اجبار در دین بیان شده است. اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۳۹۰۰ می‌شود. تفاوت عددهای ۹۰۳ و ۱۳۹۰۰ رقم ۱ است. در مقاله عدد ۱ ذکر شده است. در ویکی‌پدیا بیان شده در ذی‌القعده ۳۰۹ قمری او را ابتدا هزار تازیانه زدند، دست و پایش را بریدند و بدنش را به دار آویختند، سپس سرش را بریدند، جسدش را آتش زدند و خاکسترش را به دجله ریختند. ارقام عددهای ۳۰۹ و ۹۰۳ مشترک هستند. در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل ۱ فرخی یزدی و در قصیده و ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در قطعه ۹ حافظ و در غزل‌های ۱۴ و ۵۳ حسین خوارزمی و در برگ ۳۵ کتاب الف و در غزل ۱۳۵ محتشم کاشانی و در غزل‌های ۱۵۳ حافظ و میلی و در برگ ۱۳۵ کتاب عطیه برتر و در غزل ۵۱۳ نظیری نیشابوری و در برگ ۱۵۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه عدد هزار و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمات آتش و خاکسترش و در آیه ۱۳۵ سوره صافات و در غزل ۳۵۱ نظیری نیشابوری کلمه خاکستر و در غزل ۱۴ یغمای جندقی کلمات آتش و رود و در برگ ۳۵ کتاب مکتوب کلمه رود و در غزل ۵۳ مجد همگر کلمات هزار، رود و دجله و در منشور کوروش کلمه دجله وجود دارد. آهنگ‌های طناب دار و شلاق اثر توماج صالحی هستند. در آیه ۲:۲۴ قرآن کلمه شلاق وجود دارد. در مقاله عدد ۲۲۴ ذکر شده است. منصور حلاج متولد سال ۲۴۴ قمری است. ارقام عددهای ۲:۲۴ و ۲۴۴ مشترک هستند. مجازات شلاق در قرآن برای گذشتگان اعلام شده و در شرایط کنونی نباید اجرا شود. در زیر خبری از سایت دین آنلاین با عنوان «اسلام و شلاق» آمده است. اگر عبارت «اسلام و شلاق» را به عدد ابجد کبیر و وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۶۹ و ۳۵ می شود. در مقاله عددهای ۵۶۹ و ۳۵ ذکر شده‌اند. در خبر سایت سایت دین آنلاین بیان شده: «مدافعان مجازات با شلاق، به قرآن استناد می‌کنند(سورۀ نور، آیۀ ۲). بر پایۀ روایات نیز، مجازات بسیاری از جرم‌های اخلاقی و اجتماعی، شلاق است. اما استناد به قرآن و روایات برای مجازات با تازیانه، موجّه نیست؛ زیرا در صدر اسلام، مجازات‌های جایگزین مانند زندان به شکل امروزین، ممکن و رایج نبود؛ هم به دلیل هزینه‌های آن، و هم به دلیل نفرت شدید اعراب از زندان و اسارت، و هم به دلیل نامعمول بودن حبس و زندان در آن روزگاران. بنابر روایات معتبر و متواتر، در صدر اسلام محلی به نام زندان وجود نداشت و اسیران را به طور موقت در مسجد یا خانه‌های مسلمانان حبس می‌کردند. همچنین تحمل شلاق برای مردم آن روزگار، آسان‌تر از تحمل حبس بود؛ درست بر عکس امروز. نخستین زندان در اسلام، در زمان خلافت امام علی(ع) و در کوفه ساخته شد؛ پیش از آن، رایج‌ترین تنبیه و جریمه، شلاق بود(ر.ک: محمدحسین ساکت، نهاد دادرسی در اسلام).

باری؛ شلاق در آن روزگاران:

باصرفه‌ترین مجازات بود؛

چندان رواج داشت که کرامت انسانی مجرم را نابود نمی‌کرد و چیزی بیش از تنبیه بدنی محسوب نمی‌شد؛ اما در زمانۀ ما، شلاق افزون بر مجازات بدنی، روح و روان مجرم را هم زخمی می‌کند و بازگشت او را به جامعه و زندگی آبرومندانه، تقریبا ناممکن می‌سازد.طرفداران شلاق می‌گویند: تازیانه، حکم قرآن و فرمان خدا است و به هیچ بها و بهانه‌ای نباید از آن دست کشید. از این گروه باید پرسید: چرا تانک و هواپیما را می‌توان جایگزین اسب و شتر کرد، اما زندان را نمی‌توان جانشین شلاق کرد؟ مگر قرآن نفرموده است که برای جهاد در راه خدا اسب‌های خود را آماده کنید(سورۀ انفال، آیۀ ۶۰)؟ اگر اسب، موضوعیّت ندارد و اکنون می‌توان تانک و هواپیمای جنگی را مصداق «رباط الخیل = اسب‌های آماده برای جنگ» دانست، چرا شلاق را از دست نیندازیم؟ اگر شتر را می‌توان از قاموس دیه پاک کرد و جای آن را به پول رایج داد، چرا جای تازیانه را به جریمه‌های نقدی یا زندان ندهیم؟ آیا «سوگند به قلم» که در قرآن آمده است، خودکار و خودنویس و روان‌نویس و کیبورد را به حریم خود راه نمی‌دهد؟ مگر قلم در صدر اسلام، غیر از قلم پر بود؟ اگر قلم دیروز، کیبورد امروز است، چرا شلاق دیروز، جریمه‌های دیگر نباشد؟ چرا اکنون که شمشیر را کنار گذاشته و سراغ موشک‌های بالستیک رفته‌ایم، تازیانه‌ را هم کنار نمی‌گذاریم و از مجازات‌های معمول در دنیا استفاده نمی‌کنیم؟ اگر توانسته‌ایم برده‌داری را از صفحۀ روزگار براندازیم  به‌رغم آنکه احکام شرعی برده و امه در متون دینی آمده است  چرا شلاق را نتوانیم؟ آیا وفاداری به قرآن، یعنی وفاداری به شلاق؟» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۰۵۹۵۶ می‌شود. در مقاله بیان شده که استاد طاهری متولد سال ۱۹۵۶ میلادی است. بین عددهای ۱۹۵۶ و ۱۰۵۹۵۶ چهار رقم مشترک هستند. در توضیحات محمدعلی طاهری در ویکی‌پدیا بیان شده که رژیم سپاه و خامنه‌ای استاد طاهری را به مجازات شلاق محکوم کرده است. در مطلبی که از خبر دین آنلاین بیان گردید و در مقاله کلمات علی(ع)، سوره نور، قلم، اسب، شتر و شمشیر ذکر شده‌اند. در مطلبی که از خبر دین آنلاین بیان گردید کلمه تانک و در قصیده ۱ حافظ کلمه توسن وجود دارد. در توضیحات سلاح توسن در ویکی‌پدیا بیان شده توسن نام یک تانک سبک یا خودرو زرهی شناسایی ایرانی است. اگر عبارت «لغو مجازات شلاق» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۳ می‌شود. در سوره قصص کلمات لغو و مجازات ذکر شده‌اند. در مقاله بیان شده که سوره ۵۹۳۱ حرف دارد. خبر سایت دین آنلاین برای سال ۱۳۹۵ خورشیدی است. ارقام عددهای ۱۳۹۵ و ۵۹۳۱ مشترک هستند. در توضیحات محمدعلی طاهری در ویکی‌پدیا بیان شده: «مراجع تقلیدی چون مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی و علوی گرگانی پس از بررسی جزوات، آثار سمعی و بصری، سی‌دی‌ها و مدارک موجود از وی با ارائه توضیحاتی طبق فتاوایی او را مرتد اعلام کردند. مراجع مذکور غیر وحیانی دانستن قرآن، اهانت به پیامبر اسلام با عنوان تناقض گویی، غیر معصوم خواندن ائمه شیعه، شرک دانستن زیارت قبور ائمه، تمسخر رجعت و مهدویت، تمجید از شیطان و موحد خواندن آن، ادعای خروج جن از درون مردم، ترویج زیرکانه تناسخ، نفی برخی از مسلمات مانند ادعای وجود نداشتن عزرائیل، لمس و تماس غیرشرعی با بدن زنان نامحرم به بهانه درمان عرفانی و ده‌ها انحراف دیگر، از جمله انحرافات این فرقه و دلایل ارتداد رئیس آن دانستند. محمدعلی طاهری در پاسخ، ادعاهای مطرح شده در متن این استفتاها را دروغین خواند و انتساب فرضیات ارائه شده را تکذیب نمود و به‌دلیل کذب بودن صورت مسئله، تعلق فتاوی را به خود رد نمود..» در مقاله به مکارم شیرازی اشاره شده است. در غزل ۲۲۴ حافظ کلمه مکارم جود دارد. استاد طاهری در سخنرانی‌هایی که در یوتیوب ایشان موجود هستند بیان می‌کنند که قرآن قانون اساسی است. در مقاله عبارت قانون اساسی ذکر شده است. استاد طاهری بسیاری از مطالبی را که بیان می‌کنند با قرآن انطباق می‌دهند. بقیه مطالبی که درباره استاد طاهری بیان شده به جز خروج جن نیز دروغ هستند. مصطفی فرزانه نویسنده کتاب «راست و دروغ» است. در خطبه ۱ نهج البلاغه و در برگ ۳۵ کتاب زهیر و در برگ ۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه دروغ وجود دارد. استاد طاهری درباره معصومیت اشتباه می‌کنند. اگر عبارت «استاد طاهری معصومیت اشتباه» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۲۰۵۶ می‌شود. در مقاله بیان شده که در ترجمه آیه ۲۵۶ سوره بقره توسط انصاریان کلمه معصوم وجود دارد. بین عددهای ۲۵۶ و ۲۰۵۶ سه رقم مشترک هستند. در مقاله بیان شده که تنها خداوند و موجوداتی که خداوند آفریده و اختیاری از خود ندارند معصوم هستند. اگر عبارت «استاد طاهری و حسین منصور حلاج» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۲۵۳ می‌شود. در مقاله عددهای ۱۵۲۳، ۲۱۳۵، ۲۳:۵۱ و ۳۵۱۲ ذکر شده‌اند. ارقام این عددها مشترک هستند. در غزل ۱۳۵ نسیمی و در غزل ۹ حافظ و در باب ۱ انجیل مرقس کلمه مژده و در برگ ۵۳ کتاب کیمیاگر و در برگ‌های ۵۳ و ۱۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در برگ‌های ۵۳ و ۱۳۵ کتاب والکیری‌ها کلمه عصر و در مقاله کلمات جدید و ترجمه ذکر شده‌اند. در باب ۱ انجیل مرقس و ترجمه مژده برای عصر جدید بیان شده: «مردم از طرز تعلیم او حیران ماندند، زیرا برخلاف علمای یهود، او با اقتدار و اختیار به آنها تعلیم می‌داد.» در باب ۱ انجیل مرقس نیز به اختیاری بودن دین اشاره شده است. در ادامه مقاله عدد ۹۹ ذکر شده است. آیه ۹۹ سوره یونس بیان می‌کند: «و اگر پروردگارت [به اراده حتمى‏] مى‏خواست، تمامى اهل زمين ايمان مى‏آوردند، پس آيا تو مردم را به اكراه وامى‏دارى تا اينكه مؤمن شوند؟» در این آیه نیز عدم اجبار در دین بیان شده است. جواد نوربخش نویسنده کتاب «ذوالنون مصری» است. ذوالنون(ع) همان یونس(ع) است. آیه ۹۹ سوره مائده و ترجمه فولادوند بیان می‌کند: «بر پيامبر [خدا وظيفه‏ اى] جز ابلاغ [رسالت] نيست و خداوند آنچه را آشكار و آنچه را پوشيده مى داريد مى‏ داند» این آیه نیز درباره عدم اجبار در دین است. اگر این آیه را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۳۱۵ می‌شود. زردشت(ع) آزادی و اختیار انسان در انتخاب بین خیر و شر را بیان کرده است. در مقاله کلمه زردشت و در قصیده ۱ امیرخسرو دهلوی و در غزل ۵۳۱ نظیری نیشابوری کلمه اختیار و در شعر ۳۵ شرف‌نامه نظامی گنجوی کلمات اختیار و آزاد و در برگ ۵۳ کتاب والکیری‌های و در غزل ۱۳۵ نظیری نیشابوری کلمه آزادی و در برگ ۳۵ کتاب زهیر کلمات آزادی و انتخاب و در برگ ۵۳ کتاب موجودات غیرارگانیک کلمات اختیاری و انتخاب و در برگ ۳۵ کتاب الف کلمه انتخاب و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات اختیار، حق و باطل و در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی کلمات دین، باور، یمین و یسار یا گروه خیر و شر و در برگ ۵۳ کتاب کیمیاگر کلمه خیر و در برگ ۱۳۵ کتاب والکیری‌ها کلمه شر و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی و در قطعه ۳۱۵ ابن یمین کلمات نیک و بد ذکر شده‌اند. آزادی و اختیار انسان در انتخاب خیر و شر بیانگر آزادی و اختیار در عقیده، باور و دین است. عقیده، باور و دینی که بیان نشود، ارزشی ندارد. جمله زردشت(ع) بیانگر آزادی بیان نیز است. در توضیحات نسرین ستوده در ویکی‌پدیا بیان شده که در خرداد سال ۱۴۰۰، جایزه آزادی بیان در اسپانیا به نسرین ستوده اهدا شد. در غزل ۱۴ حافظ کلمه نسرین و در مقاله کلمه هدیه یا جایزه وجود دارد. اگر از عدد ۱۴۰۰ رقم صفر را کنار بگذاریم به عدد ۱۴ می‌رسیم. اگر عبارت «نسرین ستوده» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۴۱ می‌شود. در باب ۳۵ انجیل برنابا عدد ۱۴۰۰۰۰ وجود دارد. ارقام عددهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۰۰۰ مشترک هستند. در برگ ۵۳ کتاب مکتوب عبارت خانم وکیل و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی کلمه وکیل وجود دارد. نسرین ستوده وکیل است. در توضیحات منصور حلاج در ویکی‌پدیا بیان شده: «کرامتی در همین زمینه از خود نشان داده ‌است. از کنار یک انبار پنبه می‌گذشت، اشاره کرد و دانه از پنبه بیرون آمد.» در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات کرامت و دانه و در غزل ۳۵۱ نظیری نیشابوری کلمه دانه و در غزل ۱۳۵۷ صائب تبریزی کلمات پنبه و بیرون و در منشور کوروش و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در شعر ۱ دفتر اول مثنوی و معنوی مولانا و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در غزل ۹ نظیری نیشابوری و در رباعی ۱۴ خیام و در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی و در غزل ۱۳۵ نسیمی و در برگ ۱۳۵ کتاب انسان از منظری دیگر کلمه بیرون و در غزل ۳۱۵ محتشم کاشانی برون ذکر شده است. در توضیحات سوره لقمان در ویکی‌پدیا بیان شده: «لقمان در نظر ارباب قصص مردی از نژاد سیاه معرفی می‌شود که از اهالی سودان (مصر) بوده و به بردگی روزگار می‌گذرانده و خواجه خود را شیفته حِکَم و اندرزهای خویش کرده‌است.» در توضیحات سودان در ویکی‌پدیا بیان شده: «نام کشور سودان، نامی است که از لحاظ تاریخی به منطقه بزرگ ساحل صحرا در غرب آفریقا و در غرب سودان امروزی گفته می‌شد.» در باب ۱ انجیل مرقس و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در قصیده ۱ حافظ و در غزل ۱ بیدل دهلوی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در شعر ۳۵ شرف‌نامه نظامی گنجوی و در غزل‌های ۱ و ۱۵۳ نظیری نیشابوری و در باب‌های ۳۵، ۵۳ و ۱۳۵ انجیل برنابا و در غزل ۱۵۳ سعدی و در غزل ۱۳۰۵ صائب تبریزی و در برگ‌های ۵۳ و ۱۳۵ کتاب والکیری‌ها و در برگ ۱۵۳ کتاب مکتوب و در غزل ۳۵۴۱ صائب تبریزی کلمه صحرا و در مقاله کلمه بزرگ و در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر کلمات صحرا و آفریقا و در برگ ۵۳ کتاب زهیر کلمه آفریقا وجود دارد. منشور کوروش مبین حقوق بشر، نفی برده‌داری و نژادپرستی است. فریدون فرهودی بازیگر مجموعه تلویزیونی «برده رقصان» است. لقمان به لقمان حکیم معروف است. در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی و در برگ ۱۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه حکیمان و در آیه ۱۵۳ سوره انعام کلمه حکیمانه و در غزل ۱۴ نظیری نیشابوری کلمات حکیمان و حکمت و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمات حکیم و حکمت و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی و در باب ۱۵۳ انجیل برنابا و در آیه ۳۵:۳۱ کتاب مقدس خروج کلمه حکمت و در آیه ۱۳:۵ کتاب مقدس خروج کلمه معروف و در شعر ۳۵ رضاقلی خان هدایت کلمات معروف و مشهور وجود دارند. افلاطون نویسنده کتاب «حکیم، گفتگوی شبانه» است. در توضیحات لقمان حکیم در ویکی‌پدیا بیان شده: «لُقمان غلامی بود که در سرزمین سودان که آن موقع جزو امپراتوری حبشه بود، به دنیا آمد و در زمان داوود پیامبر می‌زیسته‌است.» در شعر ۵۳ جام جم اوحدی کلمه غلامان وجود دارد. صادق هدایت کتاب «مرداب حبشه» نوشته گاستون شرو را ترجمه کرده است. در ادامه مقاله ویدئویی آمده که در آن الهی قمشه‌ای به داوود(ع) اشاره می‌کند. مدت زمان این ویدئو ۶:۵۲ است. بیان گردید که در قرآن عبارت عروة الوثقی در آیات ۲۵۶ سوره بقره و ۲۲ سوره لقمان ذکر شده است. ارقام عددهای ۲۵۶ و ۶:۵۲ مشترک هستند. بیان گردید که منظور از عروة الوثقی ارتباط با خدا یا حلقه است. در ادامه مقاله به ارتباط یا حلقه شارژ شعوری و میراث داوود(ع) اشاره شده است. در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمه پادشاهان و در آیات ۱۳:۵ و ۳:۱۵ کتاب مقدس خروج و در برگ ۳۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه اجداد و در برگ ۳۱۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه جد و در برگ ۵۳۱ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمات اجداد و نیاکان و در برگ ۳۱۵ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه وفا وجود دارد. آیه ۱۵:۳ کتاب مقدس ۱ پادشاهان بیان می‌کند: «او مانند جدش داوود کاملاً به خداوند خدای خود وفادار نبود و مرتکب همه گناهانی که پدرش شده بود، گشت.» این آیه نیز معصومیت را رد می‌کند.

https://www.dinonline.com/6448

مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «ارتباط بین کلمه‌ها و عددها در قرآن، کتاب‌های مقدس، شعرها و ...» است که آدرس آن در زیر آمده است.

https://noorvaneshaneha.blogspot.com/2025/01/blog-post_28.html

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/d92580

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کتاب نور و کتاب نشانه ها

گوشه ای از تحریف ها در کتاب های مقدس و دین ها

ارتباط بین کلمه ها و عددها در قرآن، کتاب های مقدس، شعرها و ...