ارتباط بین کوچ مریم مقدس به اوفیر و امیرعباس هویدا
در مقاله کلمه اول و در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء کلمات اول، پادشاهان و بوستان و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در باب ۱ کتاب مقدس ارمیا و در غزل ۳۵۲ سعدی کلمه پادشاهان وجود دارد. در آیه ۱۰:۱۱ کتاب مقدس اول پادشاهان به اوفیر اشاره شده است. اگر کلمه ریاض را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۰۱۱ میشود. بین عددهای ۱۱۱ و ۱۰۱۱ سه رقم مشترک هستند. در ترجیع بند ۱ شاه نعمت الله ولی کلمه هویدا و در غزل ۱ محتشم کاشانی کلمات هویدا و غریبان و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در قصیده ۱ عراقی و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در غزل ۱۵۲ حزین لاهیجی و در برگ ۲۱۵ کتاب زهیر کلمه غریب و در آیه ۱۲۵ سوره بقره و در برگ ۱۲۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه غریبان و در قطعه ۱ سلیم تهرانی کلمه غربت و در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء کلمه برف وجود دارد. امیرعباس هویدا نویسنده کتابهای «در سرزمین غریبه»، «اعراب چه میخواهند» و «برف در صحرای سینا» است. عنوان این کتابها به کوچ، عربستان و مصر اشاره میکنند. کلیسا در انجیل فرار مریم مقدس و نامزدش یوسف به اوفیر را به مصر تحریف کرده است. این تحریف برای ایجاد نفاق و تفرقه صورت گرفته است. در آیه ۱۲۵ سوره توبه کلمه نفاق و در آیه ۱۵۲ سوره زنان و در قصیده ۱ فضولی کلمه تفرقه وجود دارد. در توضیحات هویدا در ویکیپدیا بیان شده: «با اعلام بیطرفی ارتش به دستور ارتشبد عباس قرهباغی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ خورشیدی، به نگهبانان زندان که همگی عضو ساواک بودند دستور داد هویدا را از زندان آزاد کنند و به هویدا هم توصیه کنند که فرار کند و برای کمک به هویدا، کلید یک اتومبیل و یک قبضه هفتتیر در اختیارش قرار دادند. هویدا توصیه قره باغی را نادیده گرفته و با دختر خالهاش خانم دکتر فرشته انشاء تماس گرفته و میگوید: میخواهد خود را تسلیم مقامهای دولت جدید کند. فرشته انشاء نیز بنابر درخواست هویدا، با داریوش فروهر تماس میگیرد.» در ترجیع بند ۱ شاه نعمت الله ولی و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات هویدا، انشا و دولت و در غزل ۱ محتشم کاشانی کلمات هویدا و دولت و در قصیده ۱ حافظ و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در قصیده ۱ عراقی و در غزل ۸۵ یغمای جندقی و در شعر ۱۵۲ دفتر اول سلسلةالذهب جامی و در قصیده ۱۵۲ سوزنی سمرقندی و در قصیده ۲۵۱ امیر معزی کلمه دولت و در آیه ۲۵۱ سوره بقره و در قصیده ۲۵۱ ناصرخسرو کلمه امیر و در برگ ۲۱۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمات امیر، محبوس و دولت و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات دولت و آزاد و در برگ ۱۲۵ کتاب عطیه برتر و در برگ ۱۵۲ کتاب والکیریها و در برگ ۲۵۱ کتاب زهیر کلمه آزاد و در برگ ۱۲۵ کتاب مکتوب کلمه توصیه و در برگ ۱۵۲ کتاب مکتوب کلمه فرار و در غزل ۵۸ همام تبریزی کلمات دولت و زندان و در باب ۱ انجیل مرقس کلمات زندان، فرشته و جدید و در برگ ۱۲۵ کتاب الف کلمه تسلیم و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در باب ۱ انجیل برنابا و در آیه ۱۲۵ سوره آل عمران و در برگ ۱۲۵ کتاب والکیریها کلمه فرشته و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در شعر ۱ خسرو و شیرین نظامی گنجوی و در غزل ۱ شهریار و در برگ ۱۲۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه کلید و در برگ ۲۱۵ کتاب زهیر کلمه ماشین یا اتومبیل و در شعر ۱ حمید الدین بلخی کلمات انشاء، قبضه، دولت و بهمن و در شعر ۱ مجلس سعدی کلمه قبضه وجود دارد. صادق هدایت نویسنده کتاب «علویه خانم» است. اشو نویسنده کتاب «زبان فرشتگان» است. شعر «اغانی جدید» سروده ویکتور هوگو است. ویکتور هوگو متولد ۲۲ مه سال ۸۵ میلادی است. در مقاله عددهای ۲۲ و ۸۵ ذکر شدهاند. در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی کلمه پیکان وجود دارد. در توضیحات امیرعباس هویدا در ویکیپدیا به تولید اولین اتومبیل پیکان در ایران اشاره شده است. سوره یوسف ۱۱۱ آیه دارد. در قصیده ۱ شاه نعمت الله ولی و در غزل ۱ یغمای جندقی و در غزل ۳۵۴۱ صائب تبریزی کلمه یوسف و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در غزل ۱ غنی کشمیری کلمه کنعان و در غزل ۵۸ همام تبریزی عبارت یوسف کنعان وجود دارد. یوسف نامزد مریم مقدس و یوسف کنعان همنام هستند. در توضیحات سوره یوسف در ویکیپدیا بیان شده منظور قرآن از «مادر یوسف» خاله او بوده است. در سوره یوسف در قرآن کلمه أَبَوَيْهِ ذکر شده که به معنی والدین است. در برگ ۱۲۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمات مادر و خاله ذکر شدهاند. در مطلبی که درباره هویدا بیان گردید کلمه خاله وجود دارد. شعر «شرقیها» سروده ویکتور هوگو است. صادق هدایت نویسنده داستان «نمایشگاه شرقی» است. در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی کلمه طلوع و در آیه نور کلمات ستاره و شرقی و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در شعر ۱ جاویدنامه اقبال لاهوری و در قصیده ۱ میلی و در برگ ۵۲۱ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه ستاره و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات اختر و مشرق و در قصیده ۱ حافظ کلمات اختر و شرق و در قصیده ۱ حزین لاهیجی و در غزل ۱ فرخی یزدی و در برگ ۱۵۲ کتاب انسان از منظری دیگر کلمه اختر و در برگ ۲۵۱ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه شرق وجود دارد. آیه ۲:۲ انجیل متی بیان میکند: «پرسیدند: «کجاست آن نوزاد که باید پادشاه یهود گردد؟ ما طلوعِ ستاره او را در شرق دیدهایم و آمدهایم تا او را بپرستیم.»» این آیه تحریف شده و اینگونه بوده: «پرسیدند: «كجاست مادر آن نوزاد که پادشاه یهود است؟ ما طلوع ستاره او را دیده و برای پرستش او آمدهایم.» در این آیه کلمه مادر را پاک کردند. در سوره ۲۲ قرآن (سوره حج) و در سورههای مریم و یوسف کلمات مادر و پاک و در باب ۲ انجیل برنابا کلمات مریم، یوسف، مادر و پاک و در ترجیع بند ۱ نسیمی و در قصیده ۲ طبیب اصفهانی کلمه یوسف و در قصیده ۱ شاه نعمت الله ولی کلمات یوسف و پاک و در غزل ۸۵ یغمای جندقی کلمات کنعان و پاک و در باب ۱ انجیل برنابا و در باب ۱ انجیل مرقس و در باب ۱ کتاب مقدس ارمیا و کلمات مادر و پاک و در شعر ۱ آغاز کتاب عراقی و در برگ ۱۲۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت و در برگ ۱۵۲ کتاب والکیریها و در برگ ۲۱۵ کتاب زهیر کلمه مادر و در آیههای ۱۲۵ و ۲۱۵ سوره بقره در آیه ۱۲۵ سوره زنان و در بابهای ۲۲ و ۱۱ انجیل برنابا و در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی و در قصیده ۱ فضولی و در متفرقات ۱ شاه نعمت الله ولی و در قصیده ۱ حافظ و در آیه ۱ سوره اسراء کلمه پاک و در پستی از الهی قمشهای که در ادامه مقاله آمده کلمات مادر و فرار ذکر شدهاند. در باب ۸۵ انجیل برنابا کلمات متی و پاک ذکر شدهاند. در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات تاج، تخت و مادر وجود دارند. «آمرزگاری مادر» عنوان یکی از قسمتهای سریال بازی تاج و تخت است. در خطبه ۱ نهج البلاغه و در ترجیع بند ۱ مولانا و در دوبیتی ۱ باباطاهر و در قطعه ۱ خاقانی و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی و در قصیده ۱ حزین لاهیجی و در شعر ۱ حمید الدین بلخی و در قصیده ۱ میلی و در قصیده ۱ فضولی و در قصیده ۲ طبیب اصفهانی کلمه فلک و در قصیدههای ۱ حافظ و سلیم تهرانی کلمات فلک و ماهی و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمه ماهی وجود دارد. در توضیحات صورت فلکی ماهی در ویکیپدیا بیان شده: «پیش از آن که تیتونوس بتواند به آنها برسد، مادر و پسر به دریا پریدند و خود را به شکل دو ماهی درآوردند.» «عیسی مسیح(ع)، در دوران ابتدایی مسیحیت با این صورت فلکی ارتباط داده میشد.» در این مطلب نیز کلمه مادر وجود دارد. نازنین بنیادی در فیلم «آشنایی با مادر» بازی کرده است. در توضیحات نازنین بنیادی در ویکیپدیا به کلیسا و فیلم مستند «پاک شدن» اشاره شده است. در ویکیپدیا بیان شده که نازنین بنیادی از لندن به لس آنجلس مهاجرت یا کوچ کرد. نازنین بنیادی متولد ۲۲ مه است. باب ۲ انجیل متی و باب ۲ انجیل لوقا بیان میکنند که مسیح(ع) در بیت لحم متولد شده است. باب ۲ انجیل متی بیان میکند که بعد از تولد مسیح(ع) در بیت لحم مریم مقدس و نامزدش یوسف به مصر فرار کردند. آیه ۲۲ سوره مریم بیان میکند که قبل از تولد مسیح(ع) مریم مقدس به نقطه دوردستی رفت. این نیز نشان میدهد که درباره تولد مسیح(ع) در انجیل تحریف صورت گرفته است. منظور از نقطه دور در آیه ۲۲ سوره مریم اوفیر یا حجرالیمامه یا ریاض کنونی است. در باب ۲۲ کتاب مقدس ایوب و در باب ۲۲ کتاب مقدس اول پادشاهان به اوفیر اشاره شده است. آیه ۲۲ سوره مریم و ترجمه مکارم شیرازی بیان میکند: «سرانجام (مريم) باردار شد و او را به نقطه دوردستي برد.» در خطبه ۱ نهج البلاغه عبارت نقطه دور و در شعر ۱ لیلی و مجنون جامی و در قطعه ۱ خاقانی و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمات نقطه و دور و در قصیده ۱ شاه نعمت الله ولی و در برگ ۱۵۲ کتاب انسان از منظری دیگر و در برگ ۱۵۲ کتاب الف کلمه نقطه وجود دارد. آیه ۲۲ سوره مریم و ترجمه الهی قمشهای بیان میکند: «پس مریم (به مشاهده جبرئیل، در گریبانش نسیم اهتزازی یافت و) به آن پسر بار برداشت و (برای آنکه از سرزنش قوم جاهل برکنار باشد) با آن به مکانی دور خلوت گزید.» در باب ۱ انجیل برنابا کلمات مریم، پسر و جبرئیل و در مقاله کلمه مشاهده و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمه جاهلیت و در قصیده ۱ حزین لاهیجی کلمه جهل و در مثنوی ۱ حزین لاهیجی کلمه جاهل ذکر شده است.
مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «کتاب نور و کتاب نشانهها» است که آدرس آن در زیر آمده است.
https://noorvaneshaneha.blogspot.com/2025/01/blog-post.html
نظرات
ارسال یک نظر