کعبه، مسجدالحرام، مسجدالاقصی و عید نوروز نماد وحدت
در سوره بقره به تغییر قبله اشاره شده است. اگر عبارت «تغییر قبله» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۳ میشود. منطقی این بوده که قبله مسلمانان در عربستان باشد تا مسلمانان به آن دسترسی آسان و راحت داشته باشند. در سوره بقره کلمات منطقی، قبله، دسترسی، آسان و راحت و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات منطق، قبله و مکیان و در برگ ۱۵۳ کتاب کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه منطق و در غزل ۱ حافظ و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمه آسان و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمه سهل وجود دارد. در عربستان بودن قبله محوریت قویتری برای وحدت مسلمانان بوده است. در سوره بقره کلمه قویتر و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در برگ ۳۵ کتاب والکیریها و در برگ ۱۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه قوی و در قصیده ۱ حافظ و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و غزل ۱۴ یغمای جندقی و در بابهای ۱۳۵ و ۱۵۳ انجیل برنابا و در غزل ۱۳۵ سعدی و در برگ ۱۳۵ کتاب عطیه برتر کلمه قوت و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات قوت و کعبه وجود دارند. منطقی این بوده که قبله مسلمانان کعبه باشد اما اول قبله بیت المقدس اعلام شده که باعث ایجاد وحدت و پیوند بین مسلمانان، مسیحیان و یهودیان شود. در سوره بقره کلمات منطقی، قبله، مسلمانان، کعبه، اما، اول، قبله، بیت المقدس، اعلام، پیوند، مسلمانان، یهود و نصاری و در غزل ۱۵۳۱ تبریزی کلمه کعبه و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات کعبه و قبله و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات کعبه و دو قبله و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی کلمات قبله و وحدت و در غزل ۱ بیدل دهلوی و قصیده ۱ حسین خوارزمی و در قطعه ۳۱۵ ابن یمین کلمه وحدت و در غزلهای ۱، ۴۱ و ۵۱۳ نظیری نیشابوری کلمه پیوند در باب ۱۳۵ انجیل برنابا کلمات متحد و تغییر و در آیه ۱۱۳:۵ انجیل برنابا کلمه اعلام وجود دارد. در برگهای ۵۳ و ۳۵۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر کلمه مکه وجود دارد. کعبه در مکه و در مسجدالحرام قرار دارد. در مقاله به آیه ۱ سوره اسراء اشاره گردید. در آیه ۱ سوره اسراء به مسجدالحرام و مسجدالاقصی و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در غزل ۳۵ حسین خوارزمی و در غزل ۵۳۱ نظیری نیشابوری به نوروز اشاره شده است. کعبه، مسجدالحرام، مسجدالاقصی و عید نوروز نماد وحدت هستند. معبد هیکل سلیمان بر روی تپه موریا قرار داشته است. هم اکنون مسجدالاقصی و قبه الصخره بر روی این تپه قرار دارند. در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی کلمه هیکل و در برگ ۱۵۳ کتاب والکیریها کلمه صخره وجود دارد. در آیه ۴:۱ کتاب مقدس نوحه کلمه قدس و در آیههای ۱:۴ و ۴:۲۲ کتاب مقدس نوحه کلمه صهیون و در مقاله کلمات کوه و اورشلیم ذکر شدهاند. در توضیحات کوه صهیون در ویکیپدیا بیان شده: «کوه صهیون (عبری: הַר צִיוֹן هار صیون، عربی: جبل صهیون) تپهای در جنوبِ غرب اورشلیم است که در خارج دیوارهای شهر قدیمی قرار دارد. پرستشگاه اورشلیم و بعدها مسجدالاقصی بر روی این تپه ساخته شدهاند. داود پادشاه اسرائیل بر کوه صهیون دفن شدهاست و برای یهودیان مکانی مقدس است.» اگر این متن را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۹۶۵ میشود. در ادامه مقاله ویدئویی از الهی قمشهای آمده که ۹۵۶ بازدید دارد. ارقام عددهای ۹۶۵ و ۹۵۶ مشترک هستند. در این ویدئو و در مقاله به داوود(ع) اشاره شده است. در قصیده ۱ حافظ کلمات ملک سلیمان و جمشید ذکر شدهاند. ملک سلیمان آرمان شهر یا دروان طلایی فلسطین یا اورشلیم بوده است. الهی قمشهای بیان میکنند که دوران جمشید دوران طلایی ایران بوده است. در ابتدای سوره نمل یا مورچه حرف مقطعه طا سین قرار دارد. حرف مقطعه طا سین در آیه ۱ سوره نمل به صورت رمزگونه به هفت سین سفره نوروز اشاره میکند. در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات مورچه، طاس، هفت، سال نو و بهار و در مطلب زیر از توضیحات هوش مصنوعی درباره در ترجیع بند ۱ خاقانی در سایت گنجو عبارت سفره نوروزی وجود دارد. اگر عبارت «طاسین هفت سین سفره نوروز» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۳۴۹ میشود. در مقاله عدد ۱۳۴۹ ذکر شده است. اگر عبارت «طاسین هفت سین نوروز» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۰۰۴ میشود. در مقاله عدد ۱۴۰۰ ذکر شده است. ارقام عددهای ۱۰۰۴ و ۱۴۰۰ مشترک هستند. در توضیحات نوروز در ویکیپدیا بیان شده: «پدیدآوری نوروز در شاهنامه، بدین گونه روایت شده است که: جم(یما) در حال گذشتن از آذربایجان، بر روی ارگ جمشید (تخت جمشید) فرود آمد و با تاجی زرین بر روی تخت نشست با رسیدن نور خورشید به تاج زرین او، جهان نورانی شد و مردم شادمانی کردند و آن روز را روز نو و جم را جمشید نامیدند.» اگر عبارت «نوروز جمشید» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۴۱ میشود. در توضیحات نوروز در ویکیپدیا ۱۴ بار کلمه جمشید تکرار شده است. ارقام عددهای ۱۴ و ۴۱ مشترک هستند. در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی به جمشید اشاره شده است. اگر متن قطعه ۱ سلیم تهرانی را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۴۰۱۰ میشود. بین عددهای ۱۴، ۴۱، ۱۰۰۴، ۱۴۰۰ و ۴۰۱۰ دو رقم مشترک هستند. در توضیحات نوروز در ویکیپدیا بیان شده: «مهمترین چهرههای اسطورهای مانند جمشید، سیاوش و کیخسرو پیوندی نزدیک با نوروز دارند. نوروز روز پیروزی بزرگ جمشید بر دیوان است که نماد پلیدیهایی چون سرما، تاریکی، جهالت و خشونت بودند. عروج جمشید و عروج کیخسرو در این روز اتفاق افتاد که تفاسیر گوناگونی را به همراه دارد.» در مقاله به عروج کیخسرو اشاره شده است. در مقاله خبری از ایران اینترنشنال با عنوان «سال ۱۴۰۴ با شعارهای اعتراضی مردم در اماکن تاریخی آغاز شد.» آمده که بیان میکند: «بر اساس ویدیوهای دریافتی، شمار زیادی از شهروندان نوروز را در تخت جمشید جشن گرفتند.» در غزل ۱۴ حافظ کلمه مور و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات مور، گل و سنبل و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات مورچه، گل و سنبله و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در غزل ۱۳۰۵ صائب تبریزی کلمات گل و سنبل و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمات گل و سفره ذکر شدهاند. گل سنبل را در سفره هفت سین نوروز قرار میدهند. در عکس زیر گل زرد رنگ مشخص است. در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمات گل و زرد و در قصیده ۱ حافظ و در غزلهای ۱۳۵۱ و ۱۵۳۱ تبریزی کلمه زرد وجود دارد. در سوره نمل به سلیمان(ع) اشاره شده است در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل ۱۵۳۱ تبریزی کلمات مور، سلیمان و بهار و در غزل ۱۳۵ نظیری نیشابوری در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در غزل ۹۵ عبید زاکانی و در غزل ۴۱ فیض کاشانی و در غزل ۱ فرخی یزدی کلمه بهار و در آیه ۱:۴ کتاب مقدس نوحه و در غزل ۱۴ یغمای جندقی و در غزل ۱۵۳۷ صائب تبریزی کلمه عید و در قصیده ۱۳۵ سوزنی سمرقندی کلمات سال، نو، اعتدال و سلیمان و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات سال و نو و در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر و در برگ ۳۵۱ کتاب زهیر کلمه نو وجود دارد. در زیر ویدئویی با عنوان «دکتر الهی قمشه ای- نوروز شناسی و اعتدال سلیمانی بهار» آمده است. کتاب «طاسین الازل و الجوهر الاکبر» نوشته منصور حلاج است. در ادامه مقاله کلمه جوهر و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در غزل ۱ ابن یمین کلمه دوات ذکر شده است. کلمات جوهر و دوات هممعنی هستند. در توضیحات حسین منصور حلاج در ویکیپدیا بیان شده جد او در ابتدا زرتشتی بود که مسلمان شد. در مقاله کلمات جد و زردشت ذکر شدهاند. نوروز یک جشن زردشتی است. اشو نویسنده کتاب «زردشت پیامبر خندان» است. در مفردات ۹ طبیب اصفهانی کلمه خندان و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در غزل ۱ ابن یمین و در برگ ۵۳ کتاب والکیریها و در باب ۱۳۵ انجیل برنابا و در غزل ۱۵۳ حافظ کلمه خنده و در غزل ۱ بیدل دهلوی کلمه خندید و در غزل ۹ حافظ کلمه میخندد و در غزل ۵۳ عطار کلمه بخند و در غزل ۱۳۰۵ صائب تبریزی کلمات شکرخند و خندی و در برگ ۱۳۵ کتاب زهیر و در برگ ۳۵۱ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه لبخند وجود دارد. الهی قمشهای طاس است. کلمات طاس و طاسین شبیه یکدیگرند. در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات طاس و خنده و در مناقب ۱ جویای تبریزی کلمات خنده و شوخی و در برگ ۵۳ کتاب موجودات غیرارگانیک و در برگ ۱۵۳ کتاب آشنایی با صادق هدایت و در برگهای ۵۳ و ۳۵۱ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه شوخی وجود دارد. به نظر میرسد که این شوخی خداوند است. عکس رهی معیری در سایت گنجور خندان است. رهی معیری شعرهای ستاره خندان، خنده مستانه، خنده برق و لبخند صبحدم را سروده است. عکس خندان عبید زاکانی نیز از سایت گنجور در مقاله آمده است. عکس سوزنی سمرقندی در سایت گنجور خندان است. در توضیحات سوزنی سمرقندی در ویکیپدیا بیان شده وفات او را رضاقلی خان هدایت ۵۶۲ و دولتشاه سمرقندی در ۵۶۹ نوشته است. مدت زمان ویدئو زیر ۶:۵۲ است و ۹۵۶ بازدید دارد. ارقام عددهای ۵۶۲ و ۶:۵۲ و ارقام عددهای ۵۶۹ و ۹۵۶ مشترک هستند. اگر عبارت «کعبه، مسجدالحرام، مسجدالاقصی و عید نوروز نماد وحدت» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۶۹۵ میشود. تفاوت عددهای ۵۶۹، ۹۵۶ و ۱۶۹۵ رقم ۱ است. در مقاله عدد ۱ ذکر شده است. اگر عبارت «کعبه، مسجدالحرام، مسجدالاقصی و عید نوروز مظهر وحدت» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۵۳ میشود. استاد محمدعلی طاهری متولد سال ۱۹۵۶ میلادی و متولد سال ۱۳۳۵ خورشید است. ارقام عددهای ۱۶۹۵ و ۱۹۵۶ و ارقام عددهای ۱۵۳ و ۱۳۳۵مشترک هستند. استاد محمدعلی طاهری بیان میکنند که اگر فقیری در فاصله چندین کوچه از محل زندگی فرد وجود داشته باشد واجبتر است که هزینه حج را به مردم فقیر کمک کند. در آیه ۴:۱ کتاب مقدس نوحه و در برگهای ۵۳ و ۳۱۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه کوچه و در قصیده ۱ حسین خوارزمی کلمات کوچه و کوی و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل ۱ شهریار و غزلهای ۱۳۵ و ۱۵۳ حسین خوارزمی و غزلهای ۱۵۳ شاه نعمت الله ولی، نظیری نیشابوری و میلی و در برگ ۱۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۱۵۳۱ صائب تبریزی کلمه کوی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در غزل ۱ فرخی یزدی و در غزل ۴۱ نظیری نیشابوری و در غزل ۳۵۱ شاه نعمت الله ولی و در غزل ۵۱۳ محتشم کاشانی کلمه فقر وجود دارد. داستایفسکی نویسنده کتاب «درخت کریسمس بچههای فقیر» است. جواد نوربخش نویسنده کتاب «فقر و فقیر» است. استاد طاهری متولد سال ۱۳۷۵ قمری است. در مقاله عدد ۱۳۵۷ ذکر شده است. ارقام عددهای ۱۳۵۷ و ۱۳۷۵ مشترک هستند. در توضیحات نوروز در ویکیپدیا بیان شده: «در این گردهماییهای نوروزی، زنان کرد لباسهای رنگین پوشیده و شالهای پرزرق و برق بر سر مینهند؛ مردان جوان کرد نیز پرچمهای سبز و زرد و سرخ را برافراشته و با رقص و پایکوبی گرد آتش، نوروز را پاس داشته و زنده نگاه میدارند.» در مقاله کلمات لباس، رنگ، پرچم، زرد و سرخ و در قصیده ۵۳ افسر کرمانی کلمه پرچم و در غزلهای ۱۳۵۱ و ۱۵۳۱ صائب تبریزی کلمه سبزی وجود دارد. در ادامه مقاله به رقص سماع اشاره شده است. در مقاله کلمه صوفیان ذکر شده است. در توضیحات سماع در ویکیپدیا و بخش «سماع در اشعار صوفیان» بیت زیر از دکتر جواد نوربخش آمده که در آن کلمه وحدت وجود دارد. در نام جواد نور بخش کلمات نور و بخش وجود دارند. در سوره اسراء و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی کلمات نور و بخش و در تکه ۱ مولانا و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در غزل ۱۴ یغمای جندقی و در شعر ۳۵ رضاقلی خان هدایت و در شعر ۱۳۵ ارمغان حجاز اقبال لاهوری کلمه بخش ذکر شده است. در مقاله بیان شده که سوره اسراء ۱۵۳۴ کلمه دارد. جواد نور بخش متولد سال ۱۳۴۵ قمری است. ارقام عددهای ۱۳۴۵ و ۱۵۳۴ مشترک هستند. در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» به جشن مهرگان اشاره شده است. در توضیحات مهرگان در ویکیپدیا بیان شده: «عیار اصلی سنجش این جشن، زمان برابری شب و روز یا اعتدال پاییزی بوده است، همانگونه که نوروز بر اساس اعتدال بهاری تعیین میشود.» در توضیحات مهرگان در ویکیپدیا بیان شده: «زمان برگزاری آیین قالی شویان در مشهد اردهال را جلال آل احمد، با مهرگان هم پیوند میداند. صدرالدین عینی در یادداشتها، از جشنی در تاجیکستان و سمرقند یاد میکند که هر سال در ماه میزان برگزار میشد. جشنی که میتواند، با همهً دگرگونیها، بازماندهً جشن مهرگان باشد.» در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه گلیم و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری و در قصیده ۵۳ افسر کرمانی جامی کلمه فرش و در مقاله کلمه سمرقند ذکر شده است. در عکس زیر گلیم یا قالی مشخص است. در توضیحات مهرگان در ویکیپدیا بیان شده: «مهر یا میترا در زبان فارسی به معنای «فروغ، روشنایی، دوستی، پیوستگی، پیوند و محبت» است و ضد دروغ، دروغ گویی، پیمانشکنی و نامهربانی کردن است.» در مقاله کلمات زبان فارسی، مهر، فروغ، روشنایی، پیوند، دروغ و عهد شکستند و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمه ضد ذکر شده است. در توضیحات مهرگان در ویکیپدیا بیان شده: «حکیم فردوسی در شاهنامه روز مهرگان را روزی میداند که فریدون در آن به پادشاهی نشست و تاج بر سر گذاشت. نیز بیشتر مورخان روزی را که فریدون بر ضحاک غلبه کرد و او را در کوه دماوند به بند کشید، روز مهرگان شمردهاند.» در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» به فریدون و ضحاک اشاره شده است. در مقاله به البرز اشاره شده که رشته کوه مادر کوه دماوند است. در ویکیپدیا ارتفاع کوه دماوند۵۶۱۰ متر ذکر شده است. در ادامه مقاله بیان شده که سوره ماه ۱۵۰۶ حرف دارد. ارقام عددهای ۱۵۰۶ و ۵۶۱۰ مشترک هستند. در مقاله کلمه مشرق ذکر شده است. در زیر خبری از مشرق نیوز با عنوان «منظرهای جالب از مقارنه سایه دماوند و ماه» آمده که ساعت آن ۲۲:۴۴ است. در مقاله عدد ۲۲۴ ذکر شده است. ارقام عددهای ۲۲۴ و ۲۲:۴۴ مشترک هستند. در زیر خبری از مشرق نیوز با عنوان «لبخند ماه, بوسه دماوند» آمده است. در مقاله کلمات خنده، ماه و دماوند و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات شرق، خنده، ماه و بوسه و در قصیده ۵۳ افسر کرمانی کلمات ماه و بوسه و در «سوگسرود مولوی برای شمس» کلمات قمر و بوسه و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در غزلهای ۱۵۳ سعدی، محتشم کاشانی و فیض کاشانی و در غزل ۹۵ عبید زاکانی و در غزل ۱۵۳۷ صائب تبریزی کلمه بوسه و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمه ببوسید و در غزل ۵۱۳ نظیری نیشابوری کلمه بوسیده وجود دارد. در توضیحات مهرگان در ویکیپدیا بیان شده: «این جشن در مهر روز آغاز میشود و شش روز به درازا میانجامد و در روز رام روز به پایان میرسد. نخستین روز جشن، «مهرگان عامه یا همگانی» و واپسین روز جشن، «مهرگان خاصه یا ویژه» نامیده میشود، که به مهرگان ویژه «روز جشن مُغان» نیز میگویند. در زمان ساسانیان بر این باور بودند که اهورهمزدا یاقوت را در روز نوروز و زبرجد را در روز مهرگان آفریده است و از دیر باز ایرانیان بر این باور بودند که در این روز کاوه آهنگر علیه ضحاک به پاخاست و فریدون بر اژی دهاک (ضحاک) غلبه کرد.» نقاشی اهورامزدا اثر صادق هدایت است. در مقاله کلمات عام، خاص، مغان و ساسانی و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» و در مقاله کلمه یاقوت و در غزل ۱۴ نظیری نیشابوری کلمه زبرجد ذکر شده است. جشنها نیز محوریتی برای وحدت مردم هستند. در آیه نور منظور از عبارت نه شرقی و نه غربی لامکان یا بیمکان است. در قصیده ۱ حافظ کلمات نور، شرق، غرب، لامکان، خامه و شبیه و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی کلمه لامکان و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات سپه و خامه و در قطعه ۱ سلیم تهرانی کلمه خامه وجود دارد. کلمات خامه و خامنهای شبیه هستند. رژیم سپاه و خامنهای مفهوم آیه نور را تحریف کرده و عبارت نه شرقی و نه غربی را عامل نفاق و تفرقه قرار داده است. در مقاله کلمات نفاق و تفرقه ذکر شدهاند. اگر عبارت «نه شرقی و نه غربی بیمکان» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۹۹ میشود. در مقاله عدد ۹۹ ذکر شده است. در عبارت «نه شرقی و نه غربی بیمکان» کلمات نه نه یا عدد ۹ ۹ ذکر شده است. اگر عبارت «نه شرقی و نه غربی بیمکان» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۲۰۶۱ میشود. در مقاله عدد ۲۰۱۶ ذکر شده است. ارقام عددهای ۲۰۱۶ و ۲۰۶۱ مشترک هستند. کوچکترین اجزای تشکیل دهنده جهان مادی ذرات بنیادی هستند. ذرات به یکدیگر میپیوندند و موج را ایجاد میکنند. در مقاله کلمه پیوند و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمات ذره و موج و در قصیده ۱ حافظ و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در غزل ۴۱ فیض کاشانی و در غزل ۱ نظیری نیشابوری در غزل ۱۳۵ نسیمی و در غزل ۳۵۱ شاه نعمت الله ولی کلمه ذره و در مقاله کلمه بنیادی و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در غزل ۱ حافظ و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در قطعه و رباعی ۱ سلیم تهرانی و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در شعر ۱۳۵ ارمغان حجاز اقبال لاهوری و در غزل ۱۵۳۷ صائب تبریزی کلمه موج و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی کلمات موج و هوش و در برگ ۳۵ کتاب انسان از منظری دیگر کلمات موج، ماده و انرژی و در برگ ۱۵۳ کتاب انسان از منظری دیگر کلمات ماده، انرژی و شعور یا هوشمندی و در برگ ۵۳ کتاب انسان از منظری دیگر کلمه هوشمندی و در مقاله کلمه هوش وجود دارد. جهان مادی از ذرات، موج، ماده، انرژی و هوشمندی ساخته شده است. بعد از ذرات بنیادی و خارج از جهان مادی، فضای تهی و لامکان و لازمان قرار دارد. در خطبه ۱ نهج البلاغه و در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی و در برگ ۱۵۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زرشت نیچه کلمه فضا و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در باب ۵۳ انجیل برنابا کلمه تهی و در مقاله کلمات لامکان و لازمان ذکر شدهاند. در مستندهای استاد محمد علی طاهری درباره فضا این موضوع بیان شده است. این مستندها در یوتیوب استاد طاهری که آدرس آن در ادامه مقاله آمده قابل مشاهده هستند. در «سوگسرود مولوی برای شمس» و در برگ ۳۵ کتاب انسان از منظری دیگر کلمه ماده و در غزل ۱ حافظ و در غزل ۱۵۳ عراقی کلمه تاریک وجود دارد. در زیر آدرس مستندی از استاد طاهری با عنوان «۴- مستند ماده تاریک، انرژی تاریک و ویسکوزیته فضا - براساس تئوری محمدعلی طاهری» آمده که مدت زمان آن در نتیجه جستجوی گوگل ۳۷:۵۱ نشان داده میشود. در مقاله بیان شده که استاد طاهری متولد سال ۱۳۷۵ قمری است. ارقام عددهای ۱۳۷۵ و ۳۷:۵۱ مشترک هستند. در زیر آدرس مستندی از استاد طاهری با عنوان «۵- مستند فضا و گرانش زمان - براساس تئوری محمدعلی طاهری (بخش دوم)» آمده که مدت زمان آن در گوگل ۳۵:۱۰ نشان داده میشود. در مقاله عددهای ۱۰۳۵ و ۱۳۰۵ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. مدت زمان ویدئو اصلی با آنچه در نتیجه جستجوی گوگل نشان داده میشود. ۱ ثانیه تفاوت دارد. در مقاله عدد ۱ ذکر شده است. در مقاله به لوح زمرد اشاره شده است. در لوح زمرد بیان شده «هر چیزی که به وجود میآید به خاطر اراده آن یکتای ابدی است. تمام اشیای مادی از طریق متراکم کردن انرژی به وسیله آن یکتای ابدی جلوه گر میشوند.» طبق رابطه همارزی جرم و انرژی آلبرت اینشتین هر جسم ساکنی معادل مقداری انرژی است. آلبرت اینشتین متولد سال ۱۲۹۶ قمری است. در مقاله عدد ۱۲۹۶ ذکر شده است.
مگر ما و منت گردد فراموش *** روی در بحر وحدت مست و مدهوش (دکتر جواد نوربخش)
https://www.aparat.com/v/cTJsY
https://www.mashreghnews.ir/news/1592135
https://www.mashreghnews.ir/news/1577628
یوتیوب استاد محمد علی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه
مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «ارتباط بین کلمهها و عددها در قرآن، کتابهای مقدس، شعرها و ...» است که آدرس آن در زیر آمده است.
https://noorvaneshaneha.blogspot.com/2025/01/blog-post_28.html
نظرات
ارسال یک نظر