اشتباه کردیم
استاد طاهری بیان میکنند که الرحیم در بسم الله الرحمن الرحیم بیانگر رحمت خاص خداوند یا مرگ است که حرکت در راه کمال را تضمین میکند. در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات رحمت، خاص و مرگ و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در برگ ۳۵ کتاب والکیریها کلمات خاص و مرگ و در «سوگسرود مولوی برای شمس» و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در شعر ۱ عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی و در برگ ۵۳ کتاب موجودات غیرارگانیک و در غزل ۱۵۳ نظیری نیشابوری و در برگ ۱۵۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه و در غزل ۱۳۵۱ تبریزی کلمه مرگ و در برگ ۳۱۵ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه تضمین وجود دارد. ارنست همینگوی نویسنده کتاب «مرگ در بعد از ظهر» است. در توضیحات بسم الله الرحمن الرحیم در ویکیپدیا به امیرعباس هویدا اشاره شده است. در مقاله به ارتباط بین امیرعباس هویدا و سوره یوسف و حجرالیمامه یا حجر اشاره گردید. در آیه ۱ سورههای یوسف و حجر حرف مقطعه الر به بسم الله الرحمن الرحیم اشاره میکند. در ابتدای کلمات الرحمن الرحیم حرف مقطعه الر قرار دارد. سوره انعام ۲۹۷۱ کلمه دارد. هویدا متولد سال ۱۲۹۷ خورشیدی است. ارقام اعداد ۱۲۹۷ و ۲۹۷۱ مشترکند. در سوره انعام کلمات هویدا و تسلیم وجود دارند. بسم الله الرحمن الرحیم ۲۷ حرف باطن و ۱۹ حرف اول دارد. این دو عدد در کنار یکدیگر عدد ۱۹۲۷ را ایجاد میکنند. در مقاله بیان شده که بسم الله الرحمن الرحیم به مرحله روح الله یا روح القدس یا مقام تسلیم یا مسلمانی اشاره میکند. این نشان از رسیدن امیرعباس هویدا به مقام تسلیم است. در کتاب نور و کتاب نشانهها که آدرس آنها در ادامه مقاله آمده مطالبی درباره رسیدن امیرعباس هویدا و سپهبد ربیعی به مقام تسلیم بیان شده است. در زیر مستندی از شبکه من و تو درباره فتنه خمینی با عنوان مدرسه اعدام آمده که در آن سپهبد ربیعی بیان کرده: «و اسلام عمیقا در قلب و جان و ما نفوذ دارد.» در سوره انعام کلمات اسلام، عمق، قلب، دل و جان و در برگهای ۳۵ و ۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه اسلام و در غزل ۱۵۳ سعدی کلمات من و تو و در قطعه ۱ سلیم تهرانی کلمات من، تو، اسلام، دل و جان و در غزل ۱۳۵ نسیمی کلمات اسلام، دل و جان و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در غزل ۱ جهان ملک خاتون و در غزل ۱۳۵ سعدی و در غزل ۱۳۵ افسر کرمانی و در غزلهای ۵۳ و ۱۵۳ حسین خوارزمی و در غزل ۳۱۵ محتشم کاشانی کلمات من، تو، دل و جان و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی کلمات من، تو، دل، قلب و جان و در شعر سایه گیسو رهی معیری و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل ۵۳ مجد همگر و در غزل ۱۵۳ حافظ کلمات قلب، دل و جان و در «سوگسرود مولوی برای شمس» و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در شعر ۱ منطق العشاق اوحدی و در غزل ۱ فیض کاشانی و در قصیده ۱ حسین خوارزمی و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی و در غزل ۴۱ فیض کاشانی و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در غزل ۱۳۵ محتشم کاشانی و در غزلهای ۱۳۵ و ۱۵۳ نسیمی و در غزل ۱۵۳ عراقی و در غزلهای ۱۵۳ و ۵۱۳ نظیری نیشابوری و در غزل ۱۵۳۱ صائب تبریزی کلمات دل و جان و در برگهای ۱۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه قلوب و در برگ ۳۵۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمات سپهسالار و قلوب و در برگهای ۳۵ و ۱۳۵ کتاب عطیه برتر و در برگ ۱۳۵ کتاب الف و در برگ ۱۵۳ کتابهای والکیریها کلمه قلب و در برگ ۱۵۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمات عمیقا و قلب و در برگ ۵۳ کتاب موجودات غیرارگانیک کلمه نفوذ و در برگ ۳۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه مدرسه ذکر شده است. اشو نویسنده کتاب «ضربان قلب، حقیقت مطلق» است. صفات خداوند یا روح خداوند در دل انسانهای عاشق خداوند جای میگیرد. کلمات قلب، دل و جان بیانگر مرحله کمال روح الله یا روح القدس یا مقام تسلیم یا مسلمانی هستند. در باب ۱ انجیل مرقس کلمات روح خدا یا روح الله، روح القدس و دل و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی کلمات روح القدس، دل و جان و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات عاشق و دل و در برگ ۳۵۱ کتاب زهیر کلمات قلب و تسلیم وجود دارند. از مستند شبکه من و تو چند سال قبل عکس گرفته شده است. مستند زیر بعد از تعطیل شدن شبکه من و تو پس از ۱۴ سال از سایت این شبکه پاک شد. در مقاله به پاک کردن اشاره شده است. در سوره انعام کلمات نگهبان و تسلیم ذکر شدهاند. سپهبد ربیعی افسر و فرمانده نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی و نگهبان و پاسبان ایران بود که در فتنه خمینی و در زندان قصر تیرباران و شهید گردید. در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی کلمات افسر و شحنه یا نگهبان و در برگ ۱۳۵ کتاب والکیریها کلمه نگهبان و در غزل ۱۵۳۷ صائب تبریزی کلمه فرمانده و در غزل ۱ ابن یمین کلمات افسر شاهی و زندان و و در قصیده ۱ حافظ کلمات افسر، شهنشاه و قصر و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» کلمات سپهبد و شاهنشهی و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی کلمه شاهنشهی و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمه شهنشه و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و غزل ۱۵۳ حافظ کلمه شهنشاه و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمه شاهنشهان و در شعر سایه گیسو رهی معیری کلمات افسر و فتنه و در مقاله کلمه زندان و در غزل ۱ شهریار و در باب ۱۳۵ انجیل برنابا کلمه قصر وجود دارد. «و اینک نگهبانی او پایان یافت» عنوان یکی از قسمتهای سریال بازی تاج و تخت است. در برگ ۱۳۵ کتاب والکیریها کلمات بازی و نگهبان ذکر شدهاند. در توضیحات امیر حسین ربیعی در ویکیپدیا بیان شده: «او پس از پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ دستگیر، توسط خلخالی به مرگ محکوم و در زندان قصر اعدام شد.» در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی کلمات فتنه و خلخال وجود دارند. فرخی یزدی نیز در زندان قصر بوده است. صادق خلخالی متولد ۱ مرداد سال ۱۳۰۵ خورشیدی است. سپهبد ربیعی متولد سال ۱۳۰۹ خورشیدی است. در مقاله عدد ۱۳۰۹ ذکر شده است. در برگ ۱۵۳ کتاب والکیریها کلمه انتقام وجود دارد. اعدام انتقام جویی است. در باب ۱ انجیل مرقس و در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی کلمه لایق و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در برگ ۳۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۱۵۳ محتشم کاشانی کلمه شایسته و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات افسر و ضعیف و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در برگ ۱۵۳ کتاب والکیریها کلمه ضعیف و در برگ ۱۳۵ کتاب انسان از منظری دیگر و در برگ ۳۱۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۱۴ یغمای جندقی کلمه ضعف و در برگ ۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمات فتنه و بغداد و در برگ ۳۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه جبهه وجود دارد. خمینی با اعدام فرماندهان، افسران و نگهبانان بالیاقت، ایران را ضعیف کرد و موجب گردید که صدام از رژیم بعث عراق به کشور حمله کند. کلمه جبهه به جنگ ایران و رژیم بعث عراق اشاره میکند. اگر کلمه صدام را به عددهای ابجد کبیر و صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۳۵ و ۹ میشود. اگر عبارت «صدام حسین» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۳۵ میشود. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمه شاپور و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه بختیاری وجود دارد. در توضیحات شاپور بختیار در ویکیپدیا و بخش «شاپور بختیار و جنگ ایران و عراق» بیان شده: «از سوی دیگر ارتش بر اثر اقدامات خمینی به شدت تضعیف و تحقیر شده و دیگر آن انسجام لازم را ندارد.» در توضیحات شاپور بختیار در ویکیپدیا بیان شده: «تیمور بختیار، پسرعموی شاپور، ۴ سال ریاست ساواک را بر عهده داشت. از دیگر خویشاوندان بختیار ثریا اسفندیاری (دخترعموی بختیار)، لوئیز صمصام بختیاری و محمدعلی قطبی هستند.» در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات شاپور و ریاست و در مقاله کلمات بختیاری، ساواک، عمو، محمدعلی و قطب و در غزل ۱ محتشم کاشانی کلمه ثریا وجود دارد. آرامگاه بختیار در پاریس است. در مقاله به پاریس و عدد ۱۶۲۹ اشاره شده است. در ویکیپدیا جمعیت پاریس ۲۲۲۹۶۲۱ ذکر شده است. ارقام عددهای ۱۶۲۹ و ۲۲۲۹۶۲۱ مشترک هستند. در قطعه ۱ خاقانی و در غزل ۱۴ نظیری نیشابوری کلمه پرگار وجود دارد. در مقاله عددهای ۲۷ و ۹ ذکر شدهاند. در زیر مصاحبه استاد طاهری با برنامه پرگار بیبیسی با عنوان «عرفان حلقه، پاسخ به نقدها توسط محمدعلی طاهری، پرگار» آمده که ایشان به دریافت جایزه یا هدیه از امیرعباس هویدا اشاره میکنند. در مقاله کلمه هدیه ذکر شده است. در ویدئو مصاحبه استاد طاهری با برنامه پرگار هدف مجری برنامه تخریب عرفان حلقه است و نیت خیری ندارد. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات نیت و خیر ذکر شدهاند. در عکسی که از این مستند در ادامه آمده استاد طاهری و داریوش کریمی مشخص هستند. استاد طاهری و داریوش کریمی متولد کرمانشاه هستند. فامیل مجری برنامه پرگار بیبیسی کریمی است. در توضیحات امیرعباس هویدا در ویکیپدیا بیان شده که شخصی به نام کریمی تیر خلاص به جمجمه یا مغز هویدا زد. در برگ ۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه عباس و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در برگ ۵۳ کتاب انسان از منظری دیگر کلمه هویدا و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمه کریم و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل ۴۱ نظیری نیشابوری و در برگ ۱۳۵ کتاب انسان از منظری دیگر کلمه مغز و در قصیده ۱ حافظ و در غزل ۵۱۳ نظیری نیشابوری کلمات مغز و تیر و در «سوگسرود مولوی برای شمس» و در شعر ۱ عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی و در غزل ۱۵۳ حسین خوارزمی و در غزل ۳۵۱ نظیری نیشابوری کلمه تیر و در قطعه ۱ سلیم تهرانی کلمات تیر و خلاص و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی و در برگ ۱۵۳ کتاب آشنایی با صادق هدایت و در غزل ۱۳۵۰ صائب تبریزی کلمه خلاص وجود دارد. آوردن رژیمی بدون تفکر و اندیشه باعث کشته شدن بسیاری از انسانها گردید. در مقاله خبری از ایران اینترنشنال با عنوان «سال ۱۴۰۴ با شعارهای اعتراضی مردم در اماکن تاریخی آغاز شد» آمده که به ضحاک اشاره میکند. در توضیحات ضحاک در ویکیپدیا بیان شده: «در شاهنامه، فردوسی او را مردی شناسانده که دو مار به انگیزه بوسه اهریمن از شانههایش درآمده بود و سالیان دراز در ایران به ستمکاری و کشتار جوانان ایران و سودجویی از مغز آنان برای خورش مارهای روی شانههایش میپرداخت، تا سرانجام با رستاخیز کاوه آهنگر و فریدون پور آبتین، ضحاک دستگیر و در البرزکوه زندانی گردید. واژه اژدها یک واژه اسطورهای است و آن باید کوه آتشفشان ویرانگر و نابودکننده باشد.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۲۰۲۶۱ میشود. در مقاله عددهای ۱۶۲۰ و ۲۰۱۶ ذکر شدهاند. ارقام عددهای ۱۶۲۰، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۶۱ مشترک هستند. منظور از خوردن مغز جوانان، جلوگیری از تفکر و اندیشه است. در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» کلمه ضحاک و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات جوان، سالیان و زندان و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمات دستگیر و مار و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات بوسه، مغز و مار و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در غزل ۱۱۵۳ مولانا کلمه مار و در باب ۱۳۵ انجیل برنابا کلمه افعی وجود دارد. «کوه و افعی» عنوان یکی از قسمتهای سریال بازی تاج و تخت است. در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی به رشته کوه البرز اشاره شده است. در توضیحات حسین منصور حلاج در ویکیپدیا ابیات زیر از حافظ و اقبال لاهوری آمدهاند که در آنها کلمات هویدا و فتنه ذکر شدهاند.
گفت آن یار کزو گشت سر دار *** بلند جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد (حافظ)
کم نگاهان فتنهها انگیختند *** بنده حق را بدار آویختند (اقبال لاهوری)
هویدا قربانی فتنه خمینی گردید. در زیر خبری از بیبیسی با عنوان «هویدا قربانی محمدرضا شاه یا آیتالله خمینی؟» آمده است. اینکه هویدا قربانی خمینی جنایتکار شده موضوعی آشکار است و با این وجود بیبیسی از این عنوان استفاده کرده است. بیبیسی نیت خیری ندارد. بیبیسی معنای آیت الله را میداند و با این وجود به خمینی جنایتکار آیت الله میگوید. به آخوندهای جنایتکار آیت الله نگویید. در مقاله و در خبر زیر از بیبیسی به ارتشبد قرهباغی اشاره شده است. در توضیحات بیبیسی فارسی در ویکیپدیا بیان شده: «ارتشبد عباس قرهباغی به ویلیام سالیوان سفیر وقت آمریکا، گفته بود: «یک طرح عملیات براندازی کامل علیه دولت ایران اجرا میشود و روزبروز هم شدیدتر میگردد. این همه تبلیغات که به وسیله بیبیسی علیه دولت و به نفع مخالفان و آقای خمینی صورت میگیرد چیست؟». قرهباغی در ملاقاتش با آنتونی پارسونز نیز مسئله تبلیغات رادیو بیبیسی علیه دولت ایران را مطرح میکند و میگوید با روابط حسنه دو کشور مغایرت دارد آیا ممکن است به نشانه دوستی متقابل، درباره برنامه این رادیو اقدام کنید تا دولت حاضر در انجام برنامههای اصلاحی خود موفق گردد؟ سفیر در جواب اظهار داشت: متأسفانه این مطلب صحیح است ولی رادیو بیبیسی یک رادیوی آزاد است اگر چه بودجه و هزینهاش را دولت انگلستان میپردازد، ولی در کیفیت برنامههای آن، دولت نمیتواند دخالت داشته باشد. حتی غالباً علیه خود دولت انگلستان هم مطلب پخش مینماید و همیشه بهطور آزاد عمل میکند!. قرهباغی مینویسد: «جریان مذاکرات و اظهارات سفیر بریتانیا را به اعلیحضرت عرض کردم. در مورد بیبیسی فرمودند: «بلی، متأسفانه همیشه همین جواب را دادهاند.»» در برگ ۵۳ کتاب الف کلمه متاسفانه و در باب ۱۳۵ انجیل برنابا کلمه متاسف ذکر شده است. در مقاله کلمه دروغ ذکر شده است. در توضیحات فتنه خمینی در ویکیپدیا و بخش نقش خارجیها بیان شده: «سپهبد امیرحسین ربیعی به هایزر یک نمونه ارائه داده بود: شب قبل بیبیسی به دروغ گزارش دادهاست که ربیعی قصد استعفا دارد. این دروغ در سراسر کشور شنیده شده و در میان غیرنظامیان و نظامیان ایجاد نگرانی کردهاست.» اگر این جمله را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۳۳۴۹ میشود. درگذشت سپهبد ربیعی در رمضان سال ۱۳۴۹ قمری است. در مقاله کلمه خدمت ذکر شده است. در توضیحات رابرت هایزر در ویکیپدیا بیان شده که خدمت هایزر در سال ۱۹۴۳ پایان یافته است. ارقام عددهای ۱۳۴۹، ۱۹۴۳ و ۱۳۳۴۹ مشترک هستند. در شعر سایه گیسو رهی معیری به سیارت مشتری، زهره، ماه و خورشید اشاره شده که نماد نجومی آنها به ترتیب ۹، ۴، ۳ و ۱ است. این ارقام در کنار یکدیگر عدد ۱۳۴۹ را ایجاد میکنند. در شعر سایه گیسو رهی معیری کلمه افسر وجود دارد. در مقاله بیان شده که سپهبد ربیعی افسر و فرمانده نیروی هوایی ارتش شاهنشاهی و نگهبان و پاسبان ایران بود. دلیل همدستی رژیم انگلیس و بیبیسی با فتنه خمینی حسادت به عظمت تاریخ ایران و پیشرفتهای ایران در دوران محمدرضاشاه پهلوی بوده است. در شعر ۱ عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات دزدان، همدست و فتنه و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در برگ ۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۵۳۱ نظیری نیشابوری کلمه فتنه و در برگ ۳۵ کتاب زهیر و در برگ ۵۳ کتاب کیمیاگر کلمه انگلیسی و در ادامه مقاله کلمات انگلیس و حسادت و در قصیده ۱ حافظ و در قطعه ۱ سلیم تهرانی کلمه رشک و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمه حسادت و در غزل ۱ نظیری نیشابوری عبارت فلا تحسد و در مناقب ۱ جویای تبریزی کلمات حسد، دوران، و شاه وجود دارند. در مقاله خبری از ایران اینترنشنال با عنوان «سال ۱۴۰۴ با شعارهای اعتراضی مردم در اماکن تاریخی آغاز شد.» آمده که در آن به انقلاب ۱۳۵۷ یا عبارت بهتر فتنه ۱۳۵۷ و گاهشمار شاهنشاهی اشاره شده است. در توضیحات گاهشماری شاهنشاهی در ویکیپدیا بیان شده: «آنتونی پارسونز آخرین سفیر انگلیس در دوره پهلوی دراینباره در کتاب «غرور و سقوط» نوشت: «تقویم شاهنشاهی یکی از نامعقولترین اقداماتی بود که شاه در چند سال قبل به آن دست زد و موجبات خشم و بدگمانی عناصر مذهبی را نسبت به خود فراهم ساخت».» تاریخ ایران به قبلتر از مبدا گاهشمار شمسی باز میگردد. گاهشمار شاهنشاهی محوریت قویتری برای وحدت مردم است. در ادامه مقاله بیان شده که در عربستان بودن قبله محوریت قویتری برای وحدت مسلمانان بوده است. مطلبی که آنتونی پارسونز بیان کرده حسادت رژیم انگلیس به عظمت تاریخ ایران را نشان میدهد. در توضیحات کتاب غرور و سقوط در ویکیپدیا بیان شده: «پارسونز این کتاب خود را به دوستان اعدام شده ایرانیش ازجمله امیرعباس هویدا، غلامرضا نیکپی و عباسعلی خلعتبری تقدیم کرده است. در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: "این کتاب، از دسیسههای شوم علیه شاه و دولت او پرده برنمیدارد و درباره توطئههای پنهانی من و آیتاللههای قم و مشهد مطلبی فاش نمیکند... آنهایی که دست پنهان انگلیس را در همه جا و هرکاری جستجو میکنند، داستان مرا قانع کننده نخواهند یافت.» در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمات شاه، قم، پرده و پنهان و در غزل ۱ بیدل دهلوی کلمه فاش وجود دارد. رژیم انگلیس امیرعباس هویدا و بسیاری از انسانها بزرگ دیگر را قربانی هوسهای خود کرده است. با این وجود سفیر انگلیس با وقاهت بیان کرده که کتاب خود را به دوستان اعدام شده ایرانیش از جمله امیرعباس هویدا، غلامرضا نیکپی و عباسعلی خلعتبری تقدیم میکند. سفیر انگلیس تعریف دوست را نمیداند. درگذشت آنتونی پارسونز در سال ۱۳۷۵ قمری بوده است. فتنه خمینی در سال ۱۳۵۷ خورشیدی بوده است. ارقام عددهای ۱۳۵۷ و ۱۳۷۵ مشترک هستند. در خبر زیر از پیشخوان با عنوان «قربانی ملکه حسود» بر اساس روزنامه وطن امروز و فیلم اسپنسر به حسادت الیزابت دوم به دایانا اسپنسر اشاره شده است. در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات وطن و امروز ذکر شدهاند. الیزابت دوم متولد سال ۱۹۲۶ میلادی است. در مقاله عدد ۱۶۲۹ ذکر شده است. ارقام عددهای ۱۶۲۹ و ۱۹۲۶ مشترک هستند. در ادامه مقاله بیان شده که سوره قصص ۱۴۴۳ کلمه دارد. الیزابت دوم متولد سال ۱۳۴۴ هجری قمری است. رقمهای اعداد ۱۳۴۴ و ۱۴۴۳ مشترک هستند. در مقاله کلمه تاج ذکر شده است. در خبر پیشخوان به سریال تاج درباره الیزابت دوم اشاره شده است. تاجگذاری الیزابت در سال ۱۹۵۳ میلادی بوده است. در ویکیپدیا مساحت انگلستان ۱۳۰۳۹۵ کیلومتر مربع ذکر شده است. تفاوت عددهای ۱۹۵۳ و ۱۳۰۹۵ رقم صفر است. درگذشت محمدرضا شاه پهلوی در سال ۱۳۵۹ خورشیدی بوده است. در سوره قصص کلمه فتنه وجود دارد. سوره قصص ۵۹۳۱ حرف دارد. رقمهای اعداد ۱۳۵۹، ۱۹۵۳ و ۵۹۳۱ مشترک هستند. در ادامه مقاله بیان شده که در سوره قصص به قارون اشاره شده است. در ویکیپدیا بیان شده: «قارون از افراد بنیاسرائیل (مصر باستان)، معاصر موسی پیامبر و به قولی پسرعموی وی بود. قارون جاهطلب، بخیل، حسود و بسیار ثروتمند بود، آنچنانکه چند تن زورمند زیر بار کلیدهای مخازن و دفاتر حساب اموالش زانو میزدند. هرچند او را اندرز میدادند که به مال دنیا مغرور نشود، و آن را در راه خیر مردم صرف کند، نمیپذیرفت.» در باب ۱ انجیل مرقس کلمات موسی و زانو و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات کلید و خزینه و در قصیده ۱ شاه نعمت الله ولی کلمه مخزن و در قصیده ۱ حافظ و در قطعه ۱ خاقانی کلمه خازن وجود دارد. در توضیحات قارون در ویکیپدیا بیان شده: «خدا زلزلهای سخت پدیدآورد و زمین «قارون، خانه و گنجش» را به کام خود کشید» در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمه قارون و عبارت «زمین از تب لرزه» و در خطبه ۱ نهج البلاغه عبارت لرزش زمین و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات زمین و لرزان و در قصیده ۱ حافظ کلمات زمین و لرزه و در باب ۵۳ انجیل برنابا کلمه زلزله و در آیه ۱۳۱:۱۵ انجیل برنابا کلمه لرزیدند و در برگ ۳۵۱ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه لرزیدن وجود دارد. عنوان یکی از آهنگهای توماج صالحی «منم یه زلزله زدم» است. در توضیحات فتنه ۱۳۵۷ در ویکیپدیا و بخش نقش خارجیها بیان شده که در دوره نهضت ملی نفت ایران بیبیسی از شاه در برابر مصدق حمایت کرده است. دلیلش این بوده که مصدق علنا با استعمار رژیم انگلیس و کشورهای بیگانه مخالف بوده است. در توضیحات فتنه ۱۳۵۷ در ویکیپدیا و بخش نقش خارجیها بیان شده که شبکه بیبیسی در جریان فتنه ۱۳۵۷ حمایت گسترده از خمینی انجام داد. دلیل این حمایت افزایش قیمت نفت توسط محمدرضاشاه پهلوی و حسادت به عظمت تاریخ ایران و پیشرفتهای دوران محمدرضا شاه پهلوی بوده است. رژیم انگلیس چشم طمع به منابع ایران داشته است. فرمان دهم لوحهای ده فرمان این است که چشم طمع به مال و ناموس همسایه نداشته باش. در قصیده ۱ شاه نعمت الله ولی و در قطعه ۱ خاقانی و در غزل ۱۵۳ نظیری نیشابوری و در غزل ۱۳۵۷ صائب تبریزی کلمه لوح و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمات لوح و ده و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در غزل ۱ فرخی یزدی و در غزل ۱ ابن یمین و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی کلمه فرمان و در شعر ۱ دفتر اول مثنوی و معنوی مولانا و در غزل ۱ بیدل دهلوی کلمه ناموس و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در غزل ۱ نظیری نیشابوری و در شعر ۵۳ پندنامه عطار و در غزل ۲۲۴ حافظ کلمه طمع و در شعر ۱ دفتر اول مثنوی و معنوی مولانا کلمات حرص و حریص و در مناقب ۱ جویای تبریزی کلمه حرص و در قصیده ۱ امیرخسرو دهلوی و در غزل ۴۱ نظیری نیشابوری و در غزل ۱۵۳ شاه نعمت الله ولی و در برگ ۱۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه جاه یا طمع و در برگ ۵۳ کتاب الف و در برگ ۱۵۳ کتاب زهیر و در برگ ۳۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه همسایه وجود دارد. یهودیان کتابهای پنجگانه موسی(ع) را ناموس موسی(ع) مینامند. در غزل ۱۳۵۷ تبریزی به افلاطون اشاره شده است. یکی از کتابهای افلاطون نوامیس است. نام دیگر کتاب نوامیس قانونگذاری است. در مقاله و در برگ ۱۳۵ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه قانون وجود دارد. داستایفسکی نویسنده کتابهای «شوهر حسود» و «دزد شرافتمند» است. رژیم انگلیس دزد و غارتگر است. فرمان هشتم لوحهای ده فرمان این است که دزدی نکن. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات فتنه و دزد و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی کلمات فتنه و غارت و در غزل ۱۵۳ نظیری نیشابوری و در بیت ۱۴ شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمه یغما و در غزل ۱۴ یغمای جندقی و در غزل ۴۱ حسین خوارزمی و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در باب ۱۵۳ انجیل برنابا کلمه دزد و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمه تاراج و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در برگ ۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه غارت وجود دارد. نازنین بنیادی متولد سال ۱۳۵۹ خورشیدی است. درگذشت محمدرضا شاه پهلوی در سال ۱۳۵۹ خورشیدی است. در مقاله عددهای ۱۳۹۵ و ۵۹۳۱ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. نازنین بنیادی در فیلم «میهن» بازی کرده است. در غزل ۵۱۳ محتشم کاشانی کلمه میهن ذکر شده است. با فتنه خمینی افراد میهن و وطندوست و خادم و با سابقه درخشان در سازندگی ایران مانند ملکه فرح دیبا پهلوی و محمدرضا شاه پهلوی مجبور به ترک کشور شدند و دولت به دست جنایتکاران و قاتلان افتاد. «عدالت ملکه» عنوان یکی از قسمتهای سریال بازی تاج و تخت است. در قصیده ۵۳ افسر کرمانی کلمه فرح و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» کلمات دیبا و شاه و در قطعه ۱ خاقانی و در غزل ۱ شهریار و در غزل ۱۵۳ حافظ و در قصیده ۱۳۵ سوزنی سمرقندی و در غزل ۱۱۵۳ مولانا کلمه شاه و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات شاه، خدمت، خدمتگزار و فتنه و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمات شاه، خدمت و مور و در قصیده ۱ حافظ و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی کلمات شاه و خدمت و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات شاه، خدمت و مورچه و در مناقب ۱ جویای تبریزی کلمات شاه و مور و در مقاله کلمات نمل، مور و مورچه و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در باب ۱ انجیل مرقس و در غزل ۹ حافظ و در باب ۱۵۳ انجیل برنابا و در غزل ۱۳۵ سعدی و در برگ ۱۵۳ کتاب زهیر کلمه خدمت و در مقاله کلمه درخشان وجود دارد. مورچه نماد خدمت است. ملکه فرح پهلوی متولد سال ۱۳۵۷ قمری است. در مقاله خبری از ایران اینترنشنال با عنوان «سال ۱۴۰۴ با شعارهای اعتراضی مردم در اماکن تاریخی آغاز شد.» آمده که در آن به انقلاب ۱۳۵۷ یا عبارت بهتر فتنه ۱۳۵۷ و رضاشاه اشاره شده است. در ادامه مقاله خبری از ایبنا آمده که بیان میکند: «ماجرای دعوت و خاکساری رضا شاه پهلوی از حسنعلی خان برای شرکت در مراسم تاجگذاری وی و نیز مقدمه خودنوشت این کتاب که در آن شرح توصیفات شخصیتهای مختلف سیاسی از این چهره است؛ میتواند گواهی بر این حقیقت باشد که زرویی در این کتاب حقیقت شخصیتهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ایران را در طول تقریبی یک صده، به زیر ذره بین خود برده است.» در ترجیع بند ۱ خاقانی و در مقاله کلمات رضا، شاه، پهلوی و تاج ذکر شدهاند. رضاشاه نیز به ایران خدمت زیادی کرده است. رضاشاه راه آهن را در ایران پایهگذاری کرد. در ادامه مقاله به راه آهن اشاره شده است. در مقاله کلمات صادق و زیبا و در غزل ۱۵۳ شاه نعمت الله ولی کلمه کلام وجود دارد. صادق زیبا کلام متولد شهر ری است. صادق زیباکلام متولد سال ۱۳۲۷ خورشیدی است. در مقاله عدد ۱۳۲۷ ذکر شده است. اگر عبارت «رضاشاه» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۳۰۷ میشود. در مقاله عدد ۱۳۰۷ ذکر شده است. در توضیحات صادق زیباکلام در ویکیپدیا بیان شده: «وی گفت بعد از مشروطه، قدرت مرکزی سراسر کشور از بین رفت و در بلوچستان، خراسان، گیلان، کردستان، خوزستان یاغیان مختلفی سر برآوردند و این رضاخان بود که با سرکوب آنها قدرت مرکزی را به کشور بازگرداند. در دوران دولت رضاخان، صنعت ایران با رشد بسیاری مواجه شد و صنایع راهآهن، نساجی، راهسازی و ورود بانکداری و علوم از موفقیتهای آن دوره است. زیباکلام با مردود دانستن سندهایی که رضاخان را دست نشانده انگلیس معرفی میکند اظهار داشت: اگر او انگلیسی بود، چرا دولت انگلستان او را برکنار کرد؟ وی افزود: انگلیسیها گرچه برای تأمین منافع ملی در ابتدا موافق روی کار آمدن رضا خان بودند، اما چون او در ده سال دوم سلطنت خود به آلمانها گرایش پیدا کرد، دولت انگلیس او را ساقط کرد. زیبا کلام در قسمت دیگری از سخنان گفت: بسیاری از نخبگان از جمله مدرس و دکتر مصدق از رضاخان حمایت میکردند، زیرا او فردی قلدر و قدرتمند بود و میتوانست امنیت برقرار کند. رضاخان مستبد بود ولی وطنپرست بود و برای آبادانی ایران تلاش و خدمت فراوانی کرد و تمام زیرساختهای لازم را جهت توسعه ایران فراهم کرد.» در ترجیع بند ۱ مولانا و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان کلمه رضا و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» و در قصیده ۳۶ سوزنی سمرقندی کلمه خان و در مقاله کلمات وطندوست، خدمت، صنعت، قطار و انگلیس و در باب ۱ کتاب مقدس اشعیاء کلمه یاغیگری وجود دارد. گرایش پیدا کردن رضاشاه به هیتلر خطا و اشتباه بوده است. در خبر ایبنا به هیتلر اشاره شده است. در خبر ایبنا بیان شده: «خاطرات حضرت استادی سِرپروفسور حَسَنعلی خان مستوفی از سوی دیگر و فراتر از این مباحث عرصهای برای نمایش اطلاعات و نگاه جامع نویسندهاش در ورود به لایههای زیستی اجتماع پیرامون خودش نیز هست. زرویی در این کتاب و در قالب روایت طنز خود از خاطرات حسنعلی خان به تمامی گونهها و تیپهای اجتماعی و پدیدههای فرهنگی پیرامونش به فراخور موضوع سرک کشیده و با بیانی جامع از نوع نگاه ایرانیان به آن شخص یا پدیده با زیرکی پرده برداشته است. حضور و دیدار با چارلی چاپلین، هیتلر، آندره مالرو, برشت و صادق هدایت و نیز شرح موضوعاتی مانند نحوه ورود موسیقی به ایران و یا بررسی بنیان فرهنگستان در ایران، مصداقی قابل توجه بر این مدعی است.» اگر این متن را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۶۲۰ میشود. در مقاله عدد ۲۰۱۶ ذکر شده است. ارقام عددهای ۱۶۲۰ و ۲۰۱۶ مشترک هستند. در قطعه ۱ خاقانی کلمه سرطان وجود دارد. صادق زیبا کلام مبتلا به بیماری سرطان شده است. عکس عبید زاکانی با ریش در سایت گنجور قرار دارد. ریش نامه عنوان بخشی از دیوان لطایف عبید زاکانی است. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی کلمه ریش وجود دارد. خمینی بیان کرده: «تراشیدن ریش و یا ماشین زدنی که در حکم تراشیدن باشد، حرام است علی الاحوط.» مردم با طناب فردی با اینگونه عقیدهها در چاه رفتند. شواهد نشان میدهد که مردم به پیشرفتهای دوران محمدرضا شاه قانع نبودند و به حرفهای پوچ خمینی طمع کردند و بدون، تفکر، اندیشه و آگاهی و همانند افراد کر، لال و کور به فتنه خمینی رای آری دادند. در شعر ۱ دفتر اول مثنوی و معنوی مولانا کلمات قانع، حرص و حریص و در مقاله کلمه طمع و در مناقب ۱ جویای تبریزی کلمات حرص و آگهی و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات اندیشناک، بداندیش، جاه، فتنه و رای و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» کلمات آگاهی، بداندیشگان و رای و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در غزل ۱۵۳ سعدی کلمات اندیشه و رای و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات بدون، فکر و اندیشه و در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر عبارت «بدون اینکه بیندیشد» و در برگ ۱۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمات اندیشه و جاه و در برگ ۳۵ کتاب والکیریها و در مقاله کلمات آگاهی و حرف و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمات حرف، صم و بکم و در «سوگسرود مولوی برای شمس» کلمه کر و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه لال و در غزل ۴۱ حسین خوارزمی و در غزل ۱۵۳ حافظ کلمه رای و در غزل ۱ شهریار و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در قصیده ۵۳ افسر کرمانی کلمات آگاه، رای و آری و در برگ ۱۵۳ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمات حرفهایش و بله در برگ ۱۳۵ کتاب والکیریها کلمه بله و در برگ ۳۵۱ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه آره و در برگ ۳۵ کتاب الف کلمات بله و خطا و در مقاله کلمات خطا و اشتباه ذکر شدهاند. اشو نویسنده کتابهای «الماس آگاهی» و «بگو آری!» است. صادق هدایت نویسنده کتاب «بوف کور» است. در برگ ۱۵۳ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمات بوف کور و چاپ ذکر شدهاند. کتاب بوف کور در سال ۱۳۱۵ چاپ شده است. فتنه سال ۱۳۵۷ خطا و اشتباه بوده است. در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات فتنه و خطا ذکر شدهاند. اگر عبارت «اشتباه کردیم» را به اعداد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۳ میشود. در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات هدایت و هما و در مقاله کلمه هما و در باب ۱۳۵ انجیل برنابا کلمات ناطقند و سرگین یا گه در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در غزل ۱ محتشم کاشانی و در شعر ۵۳ پندنامه عطار کلمه نقد و در برگهای ۳۵ و ۳۵۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه انتقاد و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در باب ۳۵ انجیل برنابا و در غزل ۱۳۵ فیض کاشانی و در غزل ۱۵۳ سعدی و در غزل ۱۵۳ محتشم کاشانی و در غزل ۳۵۱ نظیری نیشابوری و در مقاله کلمه اندیشه و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات اندیشه و پشیمان و در غزل ۱ بیدل دهلوی و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در غزل ۴۱ نظیری نیشابوری کلمه اظهار و در غزل ۱۵۳ فیض کاشانی کلمه پشیمان وجود دارد. در توضیحات هما ناطق در ویکیپدیا بیان شده: «ناطق در این سالها به نقد اندیشهها و کردههای سیاسی خود بهویژه در دوران انقلاب پرداخت و از مشارکت خود در آن اظهار پشیمانی کرد. وی در این باره با بیان اینکه پرونده او با توجه به اینکه هم مدرّس بود و هم محقّق نابخشودنیتر است، گفته بود: گه زدم. و به قول صادق هدایت اکنون آن گه را «قاشق قاشق» میخورم و پشیمان از خیانت به ایران، گوشهای خزیدهام تا چه پیش آید.» هما ناطق متولد سال ۱۹۳۴ میلادی است. درگذشت هما ناطق در سال ۱۳۹۴ خورشیدی است. اگر عبارت «آری بدون تفکر و اندیشه» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۳۴۹ میشود. در مقاله عددهای ۱۳۴۹ و ۱۹۳۴ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. درگذشت هما ناطق در فرانسه بوده است. خمینی مدتی به فرانسه و پاریس تبعید شده بود. در ادامه مقاله کلمه فرانسه و در برگ ۳۱۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه پاریس وجود دارد. مصطفی فرزانه نویسنده کتاب «خانه تبعید» است. مصطفی فرزانه نویسنده، فیلمساز و متفکر ایرانی مقیم پاریس بود. ارنست همینگوی نویسنده کتاب «پاریس جشن بیکران» است. در توضیحات محمد مصدق در ویکیپدیا بیان شده: «مصدق از طرفداران انقلاب مشروطه ایران بود و معتقد بود که مقام سلطنت مقام عالی تشریفاتی است. او در دوران نخستوزیری کوشید تا قدرت شاه را محدود به چارچوب مشخصشده آن در قانون اساسی مشروطه کند و نهادهای مدنی را تقویت کرد.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۳۴۹۱ میشود. ارقام عددهای ۱۴۳۹ و ۱۳۴۹۱ مشترک هستند. مردم باید از افرادی مانند محمد مصدق حمایت میکردند. درگذشت محمد مصدق در سال ۱۹۶۷ میلادی بوده است. در مقاله بیان شده که سوره اسراء ۶۷۹۱ حرف دارد. ارقام عددهای ۱۹۶۷ و ۶۷۹۱ مشترک هستند. در سوره اسراء و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی کلمه صدق وجود دارد. کلمات صدق و مصدق هممعنی هستند. درگذشت محمد مصدق در سال ۱۳۴۵ خورشیدی بوده است. سوره اسراء ۱۵۳۴ کلمه دارد. در مقاله عدد ۱۳۴۵ ذکر شده است. در توضیحات دریاچه هامون در ویکیپدیا بیان شده: «حقابه ایران از هیرمند، به دادخواست حقوقی ایران از آب رودخانه هیرمند در منطقه سیستان اشاره دارد. پس از شکست گفتگوهای بسیار میان سران حکومتی ایران و افغانستان در سالهای ۱۳۰۹ و ۱۳۲۷، با رأی کمیسیون بررسی حقابه هیرمند به نام به کمیسیون دلتا، قراردادی در سال ۱۳۵۱ میان امیرعباس هویدا، نخستوزیر وقت ایران و محمدموسی شفیق، نخستوزیر وقت افغانستان در کابل به امضاء رسید» در قصیده ۱ حافظ کلمه سیستان و در مقاله کلمات افغانسان، وزیر و رای و در برگ ۳۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمات وزیر، وقت و امضاء و در برگ ۳۵۱ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه امضاء وجود دارد. در برگ ۳۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا به شهرهای بلخ و هرات افغانستان اشاره شده است. ارقام عددهای ۱۳۵، ۱۵۳، ۳۱۵ و ۱۳۵۱ مشترک هستند. در مقاله عددهای ۱۳۰۹ و ۱۳۲۷ ذکر شدهاند. در «سوگسرود مولوی برای شمس» و در باب ۱ انجیل مرقس و در غزل ۱حافظ و در غزل ۱ جهان ملک خاتون و در غزل ۴۱ حسین خوارزمی و در غزل ۴۱ فیض کاشانی و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در غزل ۵۳ عطار و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در غزل ۳۱۵ محتشم کاشانی و در غزل ۵۱۳ نظیری نیشابوری و در غزل ۱۰۳۵ بیدل دهلوی و در غزلهای ۱۵۳۱ و ۱۵۳۷ صائب تبریزی کلمه خبر و در برگ ۳۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه رادیو و در تکه ۱ مولانا و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات خبر و فردا و در تکه ۱ مولانا و در غزل ۱ بیدل دهلوی و در باب ۱۵۳ انجیل برنابا و در غزل ۱۵۳ نظیری نیشابوری و در برگ ۳۱۵ کتاب زهیر و در برگ ۵۱۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه فردا و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» و در غزل ۱۳۵ محتشم کاشانی کلمه زعفران وجود دارد. در زیر خبری از رادیو فردا با عنوان «زعفران افغانستان برای چهارمین بار مقام بهترین زعفران دنیا را بدست آورد» آمده است. صادق هدایت نویسنده داستان «فردا» است. کشور افغانستان باید گیاهانی مانند زعفران که نیاز به آب کمی دارند را کشت کند. در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات باغ و زراعت ذکر شدهاند. بهتر است در مناطق کم آب زمینهای کشاورزی را به باغ تبدیل کرد. باید در درختکاری تنوع درختان و بومی بودن آنها مدنظر قرار گیرد. باید دولت از کشاورزان حمایت کند تا بتوانند زمینهای کشاورزی را به باغ تبدیل کنند. باید در تمام زمینهها از افراد عاشق، خادم و متخصص کمک گرفت. در غزل ۹ نظیری نیشابوری کلمه جلاب و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» کلمه گلاب و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی و در غزل ۳۱۵ فروغی بسطامی کلمه شربت وجود دارد. در توضیحات جلاب در ویکیپدیا بیان شده: «جلاب یا شربت گلاب زعفران نوشیدنی محبوب خاورمیانه به خصوص اردن، سوریه، فلسطین و لبنان است. این نوشیدنی معمولاً در ماه رمضان زیاد نوشیده میشود. شربت جلاب از ترکیب شیره انگور یا خرما، خرنوب و گلاب تهیه و با عود عربی دودی میشود. » در مقاله کلمات اردن، سوریه، فلسطین، رمضان، زعفران، انگور، خرما، عود، عرب و دود ذکر شدهاند. در توضیحات دریاچه هامون در ویکیپدیا بیان شده: «شرح اسطوره ای بزرگ شدن دریای وروکشه توسط افراسیاب که سنتهای پهلوی آن را تأیید میکنند در واقع دارای نوعی رابطه با برخی حقایق یعنی انجام یک سلسه کارهای نهر کشی و آبراه سازی در کنار رودخانه هیرمند که مساحت دریاچه را گسترده کرده است. انعکاس این عملیات در نام اوستایی خود رودخانه هلمند /هیرمند /هئتومنت به معنای "دارای سدهای بسیار" نیز دیده میشود" که به دریای کیانسه میریزد» در قصیده ۱۳۵ سمرقندی کلمه افراسیاب و در مقاله کلمات بزرگ، دریا، رود، سلسله، سنت و پهلوی ذکر شدهاند. در زیر خبری از صدای آمریکا با عنوان «اختلاس با طعم «چای دبش» در سایه سکوت مجلس؛ واکنشها: از «جیب مردم» است» برای تاریخ ۱۴ آذر آمده است. در مقاله کلمات خبر، صدا، سایه و مجلس و در باب ۱ انجیل مرقس کلمات خبر، صدای و ساکت و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمات خبر و صدای و در برگ ۵۳ کتاب والکیریها کلمات صدا و سکوت و در برگ ۳۵۱ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه سکوت و در برگ ۵۳ کتاب مکتوب کلمه ساکت و در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر کلمات صدا، سکوت، چای و جیب و در برگ ۵۳ کتاب موجودات غیرارگانیک کلمه چای و در غزل ۱ بیدل دهلوی و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در غزل ۳۱۵ فروغی بسطامی کلمه جیب و در مقاله عدد ۱۴ و کلمات آذر، سایه و مجلس ذکر شدهاند. اشو نویسنده کتابهای «یک فنجان چایی» و «صوفی مرد راه: آوازه سکوت» است. در برگ ۵۳ کتاب موجودات غیرارگانیک کلمات چای و قلیان و در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر کلمات چای و غلیان وجود دارند. در خبر زیر بیان شده: «بهنام امینی، فعال سیاسی، با یادآوری سخنی از امیرعباس هویدا، نخستوزیر دوره محمدرضا شاه پهلوی که دوره کار او با رشد و شکوفایی اقتصادی همراه بود، در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: «به قلههای فساد نزدیک شدهاند، رکورد اختلاس دزدی و فساد در تاریخ ایران با یک چای دبش شکسته شد، این ادعای خامنهای که به قلهها نزدیک شدهایم را مقایسه کنید با سخن هویدا نازنین که میگفت ما نمیخواهیم مردم را ناراحت کنیم!»» در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان کلمه امین و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات امینان و قله و در ترجیع بند ۱ نسیمی کلمه قله و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات قله و دزد و در مقاله کلمه دزد ذکر شده است. در زیر عکس داریوش کریمی مجری برنامه پرگار بیبیسی آمده است. اگر عبارت «داریوش کریمی» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۷ میشود. اگر کلمه پرگار را به عددهای ابجد وسیط و صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۷ و ۹ میشود. در توضیحات داریوش کریمی در ویکیپدیا و بخش نقدها بیان شده: «شاهین نجفی: «مقاله کارمند بیبیسی در قیاس اسما اسد و شهبانو فرح در ادامه عقدهگشایی و کینه همیشگی از پهلویست. این عقده درونی و دیرینه راه را بر اندیشه مستقل و نقد منصفانه تاریخی میبندد. اما جایگاه شهبانو فرح در قلب میلیونها ایرانی و در دل تاریخ هنر مدرن ما ثابت شده است.» در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در غزل ۱۳۵ سعدی کلمه انصاف در مقاله کلمات نقد، شاهین و فرح پهلوی و در غزل ۱۴ نظیری نیشابوری کلمات پهلوی، ثابت و عقده و در در غزل ۴۱ نظیری نیشابوری و غزل ۱ فیض کاشانی کلمه عقده و در غزل ۴۱ فیض کاشانی کلمه کینه و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در غزل ۳۵۱ سنایی کلمه کین وجود دارد. اسما اسد متولد سال ۱۳۵۴ خورشید است. در مقاله به سال ۱۳۵۴ خورشیدی اشاره شده است. اسما اسد متولد سال ۱۳۹۵ قمری است. در مقاله عدد ۱۳۹۵ ذکر شده است. اسما اسد متولد لندن پایتخت انگلیس است. در برگ ۳۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه لندن وجود دارد. در ویکیپدیا مساحت انگلستان ۱۳۰۳۹۵ کیلومتر مربع ذکر شده است. تفاوت عددهای ۱۳۹۵ و ۱۳۰۹۵ رقم صفر است. در ویکیپدیا بیان شده که اسما اسد در حال درمان بیماری سرطان است. در قطعه ۱ خاقانی کلمه سرطان وجود دارد. در توضیحات نازنین بنیادی در ویکیپدیا بیان شده: «بنیادی از یک آموزشگاه خصوصی در لندن فارغالتحصیل شد. او دارای مدرک تحصیلی لیسانس از دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در رشته زیستشناسی است و پژوهشهایی هم در مورد سرطان داشتهاست که باعث شد برنده جایزه چانگ پی-چون دانشجویان دوره کارشناسی شود.» اسما اسد همسر بشار اسد است. در قصیده ۱ حافظ کلمه همسر وجود دارد. عکسی از خبر بیبیسی که در ادامه آمده چند سال قبل گرفته شده است. در کنار خبر بیبیسی خبر دیگری با عنوان «آیا با درگیری روسیه در اوکراین، سپاه در سوریه قدرت بیشتری میگیرد؟» آمده که در آن عکس بشار اسد مشخص است. در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات روس و سپه و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در باب ۵۳ انجیل برنابا و در غزل ۵۳۱ محتشم کاشانی کلمه سپاه و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمه سپه وجود دارد. بشار اسد بلند قد و لاغر است. در قصیده ۵۳ افسر کرمانی و در غزلهای ۱۳۵ فیض کاشانی، افسر کرمانی و حسین خوارزمی و در غزل ۱۵۳ نسیمی و در غزل ۳۵۱ محتشم کاشانی کلمه قد و در قصیده ۱ حسین خوارزمی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در غزل ۲۲۴ حافظ و در غزل ۱۵۳ میلی و در غزل ۱۳۵۷ صائب تبریزی کلمه قامت و در غزل ۳۵۴۱ صائب تبریزی کلمات قامت و بلند و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در شعر ۱ سروردههای دیگر فرخی یزدی و قصیدههای ۱ حافظ و سلیم تهرانی و شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و غزل ۵۳ عطار و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمه بلند وجود دارد. بشار اسد متولد سال ۱۹۶۵ میلادی است. در مقاله عدد ۱۹۶۵ ذکر شده است. بشار اسد رهبر سابق سوریه است. ابومحمد جولانی رهبر کنونی سوریه است. در قصیده ۱ حسین خوارزمی کلمه جولان و در قصیده ۱ حافظ کلمه شرع وجود دارد. نام دیگر ابومحمد جولانی احمد حسین الشرع است. اگر عبارت «احمد حسین الشرع» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۵۳ میشود. در ویکیپدیا بیان شده که ابومحمد الجولانی رهبری جبهه النصره، شاخه القاعده در سوریه را بر عهده داشت. در برگ ۱۵۳ کتاب زهیر کلمه قاعده وجود دارد. در مقاله کلمه دمشق و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی کلمه غوطه وجود دارد. در توضیحات غوطه در ویکیپدیا بیان شده: «غوطه به مجموعهای از مزارع گفته میشود که در منطقه ریف دمشق در نزدیکی قسمت شرقی دمشق در سوریه واقع شدهاند.» در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه زراعت وجود دارد. در توضیحات حملات شمیایی غوطه در ویکیپدیا بیان شده که به ادعای ارتش آزاد سوریه تعداد کشتههای حمله شیمیایی غوطه دمشق ۱۷۲۹ نفر است. در مقاله عددهای ۱۲۹۷ و ۲۷۹۱ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. در کتاب نور و کتاب نشانهها و در مقالهای با عنوان «کافران مانند دخان یا دود حقیقت را میپوشانند» که آدرس آنها در ادامه آمده مطالبی درباره حمله شیمیایی غوطه دمشق بیان شده است. در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی کلمه جمهور و در مقاله کلمه پرتغال ذکر شده است. در خبر زیر از بیبیسی به انقلاب میخکها یا جمهوری در پرتغال اشاره شده است. در زیر عکس پوتین آمده است. در ادامه مقاله به پوتین اشاره شده است. در ادامه مقاله درباره ارتباط بین اسرار فاطیما که در کشور پرتغال اتفاق افتاده و صلح بین اوکراین و روسیه مطالبی بیان شده است.
https://www.youtube.com/watch?v=IYYKrYktUqQ
https://www.bbc.com/persian/blog-viewpoints-61021736
https://www.pishkhan.com/news/248095
https://ir.voanews.com/a/financial-corruption-embezzlement-iran-economy-poverty/7385429.html
https://da.azadiradio.com/a/31049500.html
مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «ارتباط بین کلمهها و عددها در قرآن، کتابهای مقدس، شعرها و ...» است که آدرس آن در زیر آمده است.
https://noorvaneshaneha.blogspot.com/2025/01/blog-post_28.html
نظرات
ارسال یک نظر