مستی نوح(ع)
اگر عبارت «سوره نوح» را در اینترنت جستجو کنیم اولین نتیجه ویدئو زیر با عنوان «سوره نوح «نگارش آسان» (پرهیزگار) - Surah Nooh - سورة نوح» است. در برگ ۱۳۵ کتابهای الف و والکیریها کلمه اولین و در مقاله کلمات اول و آسان ذکر شدهاند. نوح(ع) اولین پیامبر اولوالعزم است. در آیه ۳۵ سوره احقاف به پیامبران اولوالعزم اشاره شده است. مدت زمان ویدئو زیر ۳:۵۱ است. اگر عبارت «شارژ یونی و الکترونی» را در اینترنت جستجو کنیم به ویدئو زیر با عنوان «تئوری تبادلات یونی الکترونی و حلقه شارژ یونی و الکترونی» میرسیم که مدت زمان آن در نتیجه گوگل ۱۵:۰۳ نشان داده میشود. مدت زمان ویدئو اصلی ۱ ثانیه با آنچه در نتیجه گوگل نشان داده میشود تفاوت دارد. در مقاله عدد ۱۳۰۵ ذکر شده است. بین عددهای ۳:۵۱، ۱۳۰۵ و ۱۵:۰۳ سه رقم مشترک هستند. استاد طاهری در ویدئو زیر توضیحاتی درباره حلقه شارژ یونی و الکترونی بیان میکنند. ارتباط یا حلقه شارژ یونی و الکترونی و میراث نوح(ع) موجب نشاط، سرخوشی و سرمستی میشود. در شعر ۱ مجلس سعدی کلمات نوح، هود، قمر، خوش و مست و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات هود، ماه، خوش و مست و در سوره هود کلمات نوح و خوش و در سوره قمر کلمه نوح و در غزل ۴۱ فیض کاشانی کلمات نشاط و خوش و در غزل ۵۱۳ نظیری نیشابوری کلمات نشاط و خوشا و در غزل ۵۳۱ نظیری نیشابوری کلمات نشاط، خوش و مست و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در شعر ۱ دفتر اول مثنوی و معنوی مولانا و در قصیده ۱ امیرخسرو دهلوی و در غزل ۹۵ عبید زاکانی و در غزل ۲۲۴ حافظ و در غزل ۳۵۱ سعدی و در غزل ۳۱۵ فروغی بسطامی کلمات خوش و مست و در قصیده ۱ شاه نعمت الله ولی و در شعر ۱ منطق العشاق اوحدی و در غزل ۱ ابن یمین و در غزل ۹ نظیری نیشابوری و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در غزل ۳۵ حسین خوارزمی و در غزل ۵۳ مجد همگر و در برگ ۵۳ کتاب موجودات غیرارگانیک و در غزل ۱۳۵ میلی و در غزلهای ۹ و ۱۵۳ حافظ و در غزلهای ۱۵۳ و ۳۵۱ شاه نعمت الله ولی و در غزل ۵۱۳ محتشم کاشانی و در غزل ۱۳۵۷ صائب تبریزی کلمه خوش و در غزل ۱۳۵ شاه نعمت الله ولی کلمات خوش، مست و سرمست و در برگ ۱۵۳ کتاب الف کلمه سرخوشی و در برگ ۱۳۵ کتاب والکیریها کلمات سرخوشی و خوشحال و در باب ۱۳۵ انجیل برنابا و در برگ ۳۵ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمات خوش و خوشحال و در برگ ۵۳ کتاب کیمیاگر کلمه خوشحال و در غزل ۱۳۵ نسیمی کلمات خوش و مست و در برگ ۵۳ کتاب مکتوب کلمات ارتباط، خوشحال و مست و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در غزل ۵۹ عبید زاکانی و در غزلهای ۱ و ۳۱۵ نظیری نیشابوری و در غزل ۵۳ عطار و در آیه ۳:۱۵ کتاب مقدس نوحه و در غزل ۱۱۵۳ مولانا کلمه مست وجود دارد. حلقه شارژ یونی و الکترونی و میراث نوح(ع) باعث همسو شدن میدانهای مغناطیسی بدن انسان و زمین میشود. در غزل ۴۱ فیض کاشانی کلمات مغناطیس و زمین و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات بدن و زمین و در غزل ۱۵۳ فیض کاشانی و در برگ ۱۳۵ کتاب انسان از منظری دیگر و در برگ ۵۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه بدن و در قصیده ۱ حسین خوارزمی و در برگ ۳۵ کتاب انسان از منظری دیگر و در غزل ۳۵۱ نظیری نیشابوری کلمه میدان و در سوره عنکبوت کلمات نوح، میدان و زمین وجود دارند. در توضیحات سحابی عنکبوت قرمز در ویکیپدیا بیان شده: «سحابی دارای شکل برجسته ای دو لوب است که احتمالاً به دلیل یک همراه دوتایی یا میدانهای مغناطیسی است و دارای تقارن لوبها به شکل 'S' است - لوبهای مقابل یکدیگر شبیه به هم هستند. اعتقاد بر این است که این امر به دلیل وجود یک همراه با کوتوله سفید مرکزی است. با این حال، دیوارههای گاز دو ساختار لوب به هیچ وجه صاف نیستند، بلکه به روشی پیچیده موج میخورند.» اگر این متن را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۱۲۵۳ میشود. در مقاله به عدد ۱۲۵۳ و میدان مغناطیسی اشاره شده است. در ویدئو زیر استاد طاهری بیان میکنند که بدن انسان میدان مغناطیسی شبیه آهنربا دارد. در غزل ۴۱ فیض کاشانی کلمات مغناطیس و آهنربا و در مقاله کلمه آهنربا ذکر شده است. در ویدئو زیر استاد طاهری بیان میکند که در بدن انسان جریان الکتریک و برق جاری است. در شعر سایه گیسو رهی معیری و در بابهای ۵۳ و ۱۳۵ انجیل برنابا و در غزلهای ۱۳۵۰، ۱۵۳۱ و ۳۵۴۱ صائب تبریزی کلمه برق وجود دارد. در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات نور، شفق، رنگ، آسمان، خط، زمین و حلقه و در مناقب ۱ جویای تبریزی کلمه شفق و در غزل ۱۱۵۳ مولانا کلمه تابش و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در برگ ۳۵ کتاب موجودات غیرارگانیک کلمه نیروی و در مقاله کلمات نور، شفق، قطب، آسمان، زمین، خط و رنگ ذکر شدهاند. در توضیحات شفق قطبی در ویکیپدیا بیان شده: «نورهای قطبی درست همانند تابشهای رنگی در آسمان هستند. نورهای قطبی در اثر الکترونهایی که در طول خطوط نیروی میدان مغناطیسی زمین حلقه میزنند، به وجود میآیند.» در ادامه مقاله به اتر (فیزیک) اشاره شده است. در توضیحات اتر (فیزیک) در ویکیپدیا بیان شده: «بدیهی است که پدیده قطبش نور ثابت میکند که در امواج الکترومغناطیسی، با ارتعاشات عرضی سروکار داریم که در آن ماده به پس و پیش و عمود بر امتداد انتشار حرکت میکند.» در برگهای ۱۳۵ و ۱۵۳ کتاب انسان از منظری دیگر کلمه فیزیک و در مقاله کلمه موج و در برگ ۱۳۵ کتاب الف کلمه ارتعاش وجود دارد. در توضیحات «تداخل الکترومغناطیسی» در ویکیپدیا بیان شده: «تداخل میتواند کارایی سیستم را کاسته یا حتّی آن را از کار بیندازد. در انتقال دادهها، این اثر به صورت افزایش نرخ خطا در دادهها، یا حتی از دست رفتن همه دادهها بروز میکند. هر منبع طبیعی یا انسانساخته که باعث تغییرات جریان یا ولتاژ شود، میتواند به تداخل الکترومغناطیسی بینجامد. برای نمونه، تولید جرقه در شمعهای خودرو، تلفن همراه، رعدوبرق، توفان خورشیدی و شفق قطبی، نمونههایی از منابع تداخل الکترومغناطیسی ساختۀ انسان یا طبیعی هستند.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۳۰۵۹۱ میشود. در مقاله عدد ۵۹۳۱ و کلمات خطا، انسان، منبع، طبیعی، شمع، خودرو، تلفن، طوفان، خورشید، شفق قطبی و برق ذکر شده است. بین عددهای ۵۹۳۱ و ۳۰۵۹۱ چهار رقم مشترک هستند. برای انجام حلقه شارژ یونی و الکترونی باید پا برهنه، بدون کفش و مستقیم با زمین در تماس باشد. در سورههای نوح، هود، قمر و عنکبوت و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در قصیده ۱ حافظ و در قطعه ۱ خاقانی و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمات پا و زمین و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در غزل ۱ فیض کاشانی و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در غزل ۱ نظیری نیشابوری و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در رباعی ۱ فرخی یزدی و در «سوگسرود مولوی برای شمس» و در غزل ۹۵ عبید زاکانی و در غزل ۵۳ عطار و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی و در آیه ۱۳۵ سوره آل عمران و در باب ۱۳۵ انجیل برنابا و در غزل ۳۱۵ بسطامی و در غزلهای ۱۵۳ سعدی و عراقی و در غزلهای ۱۵۳ و ۵۱۳ محتشم کاشانی و در غزل ۱۳۵ فیض کاشانی و در غزلهای ۱۳۵ و ۱۵۳ میلی و در برگهای ۵۳ و ۱۳۵ کتاب الف و در غزل ۱۰۳۵ بیدل دهلوی و در غزلهای ۱۳۵۷، ۱۵۳۱، ۱۳۰۵ و ۳۵۴۱ صائب تبریزی کلمه پا و در غزل ۱۳۵۱ صائب تبریزی کلمه عریان یا برهنه و در برگ ۵۳ کتاب والکیریها کلمه لخت و در برگ ۳۱۵ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمات لخت و برهنه و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمات پا، مستقیم و زمین و در برگ ۱۵۳ کتاب الف کلمه مستقیم و در قصیده ۱ امیرخسرو دهلوی و در باب ۵۳ انجیل برنابا و در برگ ۱۵۳ کتاب مکتوب و در برگ ۳۱۵ کتاب زهیر و در قصیده ۱۳۵ سوزنی سمرقندی و در برگ ۵۱۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه زمین وجود دارد. در باب ۱ انجیل مرقس کلمه کفش و در برگ ۵۳ کتاب والکیریها کلمات پا و کفش کتانی و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» کلمات پا و کتان و در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر کلمات کتانی و صندل یا کفش و در غزل ۱۳۵۰ صائب تبریزی کلمه کتان وجود دارد. فریدون فرهودی نویسنده فیلم «دختری با کفشهای کتانی» است. فرهودی کارگردان تله فیلم «ماه میتابد» است. در باب ۹ سفر پیدایش تورات بیان شده: «و شراب نوشیده، مست شد، و در خیمه خود عریان گردید.» در مقاله کلمات شراب، مست، خیمه و عریان ذکر شدهاند. خداوند این حلقه را به نوح(ع) داده تا خوردن مشروبات را کنار بگذارد. آیه ۱۴ سوره عنکبوت و ترجمه الهی قمشهای بیان میکند: «و به راستى نوح را به سوى قومش فرستاديم پس در ميان آنان نهصد و پنجاه سال درنگ كرد تا طوفان آنها را در حالى كه ستمكار بودند فرا گرفت » در باب ۳۵ انجیل برنابا و در برگ ۵۳ کتاب کیمیاگر و در برگ ۱۳۵ کتاب زهیر و در غزل ۵۱۳ نظیری نیشابوری کلمه درنگ وجود دارد. در باب ۹ سفر پیدایش تورات نیز به ۹۵۰ سال عمر کردن نوح(ع) اشاره شده است.۹۵۰ سال عمر کردن نوح(ع) قصه و داستان است. نوح(ع) ۹۵ سال عمر کرده است. در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات نوح، عمر و قصه و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی و در برگ ۱۵۳ کتاب زهیر کلمات عمر و داستان و در قصیده ۱ امیرخسرو دهلوی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در غزلهای ۱۳۵ محتشم کاشانی و حسین خوارزمی و در برگ ۳۱۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۵۳۱ نظیری نیشابوری کلمه عمر و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در برگ ۵۳ کتاب الف و در غزل ۱۳۵ شاه نعمت الله ولی کلمات قصه و داستان و در شعر ۱ دفتر اول مثنوی و معنوی مولانا کلمه قصه و در غزل ۱۴ یغمای جندقی و در برگ ۱۵۳ کتاب الف و در برگ ۳۵۱ کتاب زهیر و در برگ ۵۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه داستان وجود دارد. ارنست همینگوی نویسنده کتاب «سه داستان و ده شعر» است. اگر عبارت «عمر نوح قصه» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۵۶۹ میشود. در مقاله عدد ۵۶۹ ذکر شده است. در غزل ۹ حافظ کلمات کشتی نوح و طوفان و در «سوگسرود مولوی برای شمس» و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در غزل ۱ فیض کاشانی و در غزل ۵۱۳ نظیری نیشابوری و در آیه ۱۵۱:۳ انجیل برنابا و کلمه کشتی و در غزل ۱ جویای تبریزی کلمات کشتی و طوفان و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در غزل ۹ نظیری نیشابوری کلمه طوفان وجود دارد. نوح(ع) با ساخت کشتی از طوفان نجات پیدا کرد. در باب ۵۳ انجیل برنابا و در برگ ۱۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۳۵۱ محتشم کاشانی کلمه نجات وجود دارد. «طوفانزاد» عنوان یکی از قسمتهای سریال بازی تاج و تخت است. در مقاله به نقل از توضیحات پاپ فرانسیس در ویکیپدیا بیان شده: «وی همچنین در جریان این سفر دو کبوتر سفید را به سوی کوه آرارات، که گفته میشود کشتی نوح در آن جا است، آزاد کرد.» در سوره هود و ترجمه مکارم شیرازی بیان شده: «و گفته شد اي زمين آبت را فرو بر، و اي آسمان خودداري كن، و آب فرو نشست و كار پايان يافت، و (كشتي) بر (دامنه كوه) جودي پهلو گرفت و (در اين هنگام) گفته شد: دور باد قوم ستمگر!» اگر این آیه و ترجمههای الهی قمشهای و مکارم شیرازی را به عدد ابجد وسیط تبدیل کرده و با یکدیگر جمع کنیم حاصل ۱۳۵۹ میشود. در مقاله بیان شده که سوره قصص ۵۹۳۱ حرف دارد. ارقام عددهای ۱۳۵۹ و ۵۹۳۱ مشترک هستند. در سوره قصص کلمات نوح و کوه و در قصیده ۱ حافظ کلمات کوه و جود و در مقاله کلمه کوه و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در غزل ۱۵۳ حافظ کلمه جود ذکر شده است. در سوره هود و ترجمه الهی قمشهای بیان شده: «و به زمین خطاب شد که ای زمین، فورا آب خود را فرو بر، و به آسمان امر شد که باران را قطع کن، و آب (به یک لحظه) خشک شد و حکم (قهر الهی) انجام یافت و کشتی بر کوه جودی قرار گرفت، و فرمان هلاک ستمکاران در رسید.» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۱۳۰۷ میشود. در مقاله بیان شده که سوره احزاب ۱۳۰۷ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۳۰۷ و ۱۱۳۰۷ مشترک هستند. در سوره احزاب کلمات نوح و کوه ذکر شدهاند. در مقاله خبری از خبرآنلاین آمده که ساعت آن ۱۳:۰۷ است. در این خبر به پاپ فرانسیس اشاره شده است. در ویکیپدیا بیان شده: «پاپ فرانسیس رئیس کشور واتیکان و رهبر سریر مقدس؛ حکومت مرکزی کلیساهای کاتولیک جهان است» در ادامه مقاله متنی آمده که در آن به کلیسای کاتولیک اشاره شده است. در ادامه مقاله بیان شده اگر این متن را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۸۰۹ میشود. در ویکیپدیا ارتفاع کوه جودی ۲۰۸۹ ذکر شده است. ارقام عددهای ۲۰۸۹ و ۲۸۰۹ مشترک هستند. در ویکیپدیا مختصات شمالی کوه جودی ۳۷۲۲۱۰ ذکر شده است. در مقاله عدد ۱۳۷۲ ذکر شده است. بین اعداد ۱۳۷۲ و ۳۷۲۲۱۰ چهار رقم مشترک هستند. کوه جودی در کردستان و در مرز عراق و ترکیه قرار دارد. در مقاله کلمات مرز، کردستان، عراق و ترکیه ذکر شدهاند. در ویکیپدیا مختصات شرقی کردستان عراق ۴۴۲ ذکر شده است. سوره نوح ۲۲۴ کلمه دارد. ارقام عددهای ۲۲۴ و ۴۴۲ مشترک هستند. در آیه ۲۲:۴۲ قرآن (سوره حج) کلمه نوح ذکر شده است. ارقم عددهای ۲۲۴ و ۲۲:۴۲ مشترک هستند. در ویکیپدیا ارتفاع کوه جودی ۶۸۵۴ فوت و ارتفاع کوه آرارات ۱۶۸۵۴ فوت ذکر شده است. تفاوت عددهای ۶۸۵۴ و ۱۶۸۵۴ رقم ۱ است. در مقاله عدد ۱ ذکر شده است. در مقاله کلمات نقد، قرآن، دجله، اختراع و خط ذکر شدهاند. در توضیحات نقد قرآن در ویکیپدیا بیان شده: «عناصر بینالنهرینی در روایت کتاب مقدس آشکار است و بیشتر محققان پذیرفتهاند که افسانه طوفان ابتدا در آن سرزمین شکل گرفته است. با توجه به وابستگی زندگی مردم بینالنهرین به دو رودخانه بزرگ دجله و فرات، سیل و طوفان و خسارات پس از آن امری رایج در منطقه بوده است و رایج شدن چنین داستانی نزد مردم دور از انتظار نیست. قدیمیترین نسخه داستان باید ریشه در گذشتههای بسیار دور و قبل از اختراع خط داشته باشد. توصیفات جهانِ پیش از طوفان در نسخه بابلی یادآور نیزارهای جنوب عراق است که در آن، خانهها و قایقها از نی ساخته میشدند.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۳۳۵۷۱ میشود. در ویکیپدیا بیان شده که ارتفاع کوه آرارات ۵۱۳۷ متر است. در مقاله عددهای ۱۳۵۷ و ۱۳۷۵ ذکر شدهاند. ارقام عددهای ۱۳۵۷، ۵۱۳۷ و ۳۳۵۷۱ مشترک هستند. در ویکیپدیا بیان شده که دماوند قله مادر کوه آرارات است. در مقاله به دماوند اشاره شده است. اگر عبارت «مکان کشتی نوح» را به عددهای ابجد کبیر، وسیط و صغیر تبدیل کنیم حاصل ۹۰۵ ، ۵۹ و ۴۱ میشود. در مقاله بیان شده که آیه ۱۴ سوره عنکبوت بیان میکند نوح(ع) ۹۵۰ سال درنگ کرد. ۹۵۰ سال عمر کردن نوح(ع) قصه و داستان و نوح(ع) ۹۵ سال عمر کرده است. ارقام عددهای ۹۰۵ و ۹۵۰ و ارقام عددهای ۹۵ و ۵۹ و ارقام عددهای ۱۴ و ۴۱ مشترک هستند. در سوره هود و ترجمه فولادوند بیان شده: «و گفته شد اى زمين آب خود را فرو بر و اى آسمان [از باران] خوددارى كن و آب فرو كاست و فرمان گزارده شده و [كشتى] بر جودى قرار گرفت و گفته شد مرگ بر قوم ستمكار» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۹۵۱۶ میشود. در مقاله بیان شده که استاد طاهری متولد سال ۱۹۵۶ میلادی است. ارقام عددهای ۱۹۵۶ و ۹۵۱۶ مشترک هستند. در مقاله بیان شده که اگر عبارت «عمر نوح قصه» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۵۶۹ میشود. تفاوت عددهای ۱۹۵۶ و ۵۶۹ رقم ۱ است. در مقاله عدد ۱ ذکر شده است. استاد طاهری بیان میکنند که گستردگی طوفان نوح در اثر ذوب شدن برفها یا یخهای قطب بوده است. در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات طوفان و گسترده و در رباعی ۱ سلیم تهرانی کلمه یخ وجود دارد. ارنست همینگوی نویسنده کتابهای «جزایر طوفان» و «برفهای کلیمانجارو» است. در ادامه مقاله کلمه کانادا و در برگ ۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه پناهنده ذکر شده است. استاد طاهری به کانادا پناهنده شدهاند. کانادا در کنار قطب است. در توضیحات یخبندان در ویکیپدیا عکس تار عنکبوت پوشیده از یخ سفید مایل به خاکستری و شبنم یخ زده در یک روز سرد زمستانی آمده است. در باب ۱۳۵ انجیل برنابا کلمات یخ و سرد وجود دارند. در توضیحات شبنم در ویکیپدیا عکس شبنم بر روی تار عنکبوت آمده است. در باب ۵۳ انجیل برنابا و در قصیده ۵۳ افسر کرمانی و در غزل ۱۵۳۱ تبریزی کلمه شبنم و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در غزل ۱۴ یغمای جندقی و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی کلمه تار و در برگ ۳۵۱ کتاب زهیر کلمات تار و سرد و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات سفید، روز و سرد و در آیه ۳:۱۵ کتاب کتاب مقدس مکاشفه یوحنا و در غزل ۱۳۵۱ تبریزی کلمه سرد و در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر و در غزل ۳۱۵ محتشم کاشانی و در غزل ۲۲۴ حافظ کلمه سفید وجود دارد. اشو نویسنده کتاب «نیلوفر سفید» است. در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمات نویسد کتابی و نیلوفری وجود دارند. سوره نوح ۲۲۴ کلمه دارد. آیه ۲:۲۴ وندیداد اوستا بیان میکند: «ای جم! پس از آن زمستان، در پی تازش آب، این سرزمینها بارآور گیاهان باشند؛ اما در پی زمستان و از آن پس که برفها بگدازند، اگر ایدر جای پای رمهای در جهان استومند دیده شود، شگفتی انگیزد.» اگر این آیه را به اعداد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۹۰ میشود. ارقام عددهای ۵۹۰ و ۹۵۰ مشترک هستند. در مقاله به اوستا و جمشید اشاره شده است. در زیر خبری از یورنیوز با عنوان «ذوب یخهای دائمی قطب شمال با افزایش دما خطر آزاد شدن یک «بمب جیوهای» را در پی دارد» آمده است. در مقاله کلمات ذوب، یخ، قطب، دما، خطر، آزاد و جیوه ذکر شدهاند. در خبر یورونیوز بیان شده: « تغییرات آب و هوایی و گرم شدن کره زمین باعث می شود تا یخهای دائمی قطب شمال به طور مکرر ذوب شوند، همزمان جیوه محبوس در خاکی که برای هزاران سال در آن منطقه یخ زده بود نیز آزاد میشود. رودخانه یوکان که از آلاسکا به دریای برینگ میریزد، یخهای دائمی را در امتداد سواحل خود می فرساید و رسوبات را به پایین دست منتقل میکند.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۷۲۳۳ میشود. در مقاله عددهای ۱۳۲۷ و ۱۳۷۲ ذکر شده است. ارقام عددهای ۱۳۲۷، ۱۳۷۱ و ۱۷۲۳۳ مشترک هستند. در خبر یورونیوز بیان شده: «این جیوه به تدریج در زنجیره غذایی انباشته میشود و ماهیها و حیاتوحش شکار شده به یک خطر بالقوه برای انسانها در آینده تبدیل میشوند.» در مقاله کلمات ماهی، شکار، خطر، بالقوه و آینده ذکر شدهاند. در خبر یورونیوز به دانشگاه دورنسیف کالیفرنیای جنوبی اشاره شده است. در مقاله به دانشگاه کالیفرنیا، ارواین اشاره شده است. در ویکیپدیا بیان شده که در ویکیپدیا بیان شده که دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در سال ۱۹۶۵ میلادی بنیانگذاری شدهاست. در مقاله به سال ۱۹۶۵ میلادی اشاره شده است. در ویکیپدیا بیان شده که دانشگاه کالیفرنیا، ارواین ۵۵۹۶ عضو هیئت علمی دارد. در مقاله عدد ۹۶۵ ذکر شده است. ارقام عددهای ۹۶۵ و ۵۵۹۶ مشترک هستند. در بخش مطالب مرتبط با خبر یورونیوز خبری دیگر با عنوان «تعداد کشتههای سیل در اسپانیا به ۲۱۱ نفر رسید، علت این همه قربانی چه بود؟» آمده است. در مقاله کلمه اسپانیا و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در برگ ۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه سیل وجود دارد. طوفان نوح به صورت سیل بوده است. در مقاله بیان شده که امیرعباس هویدا نویسنده کتابهای «در سرزمین غریبه»، «اعراب چه میخواهند» و «برف در صحرای سینا» است. در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات نوح، قمر و عرب وجود دارند. در متن عربی سوره قمر تنها در آیه ۹ کلمه نوح ذکر شده است. سوره نوح ۹۹۹ حرف دارد. ارقام عددهای ۹ و ۹۹۹ مشترکند. در مقاله عددهای ۹، ۹۹ و ۹۹۹۹۹ ذکر شدهاند. در توضیحات انقراض در ویکیپدیا بیان شده: «تخمین زده میشود که ۹۹٫۹ درصد از جانداران در طول تاریخ منقرض شدهاند.» طوفان نوح باعث انقراض طبیعی در زمین شده است. انقراض طبیعی فرصت را برای آفرینش نو و تکامل فراهم میکند. از این جهت انقراض طبیعی مفید است. در برگ ۵۳ کتاب الف کلمه طبیعی و در مقاله کلمات فرصت، آفرینش و نو و در برگ ۳۵ کتاب موجودات غیرارگانیک کلمه تکامل وجود دارد. در مقاله به تکامل اشاره شده است. در توضیحات گاتاها در ویکیپدیا بیان شده: «جهان به نیکی آفریده شده است و رو به تکامل پیشروی میکند چنانکه آفریدگار آن اهورامزدا میخواهد.» زردشت(ع) به تکامل اشاره کرده است. نقاشی اهورامزدا اثر صادق هدایت است. زمانی که تکامل جسم انسان به مرحله مشخصی رسیده کالبد ذهنی یا روح بر جسم یا مرکب سوار شده است. انسان و میمون از یک موجود تکامل پیدا کردند و جد مشترک دارند. در ادامه مقاله خبری از خبرآنلاین با عنوان «ببینید | احمدی نژاد نانجیب بود و بر سر روحانیت کلاه گذاشت» آمده که در آن ویدئویی قرار دارد که بر اساس آن محمود احمدینژاد بیان کرده که تقلید کار میمون است. در ادامه مقاله بیان شده که مکارم شیرازی مرجع تقلید است. در توضیحات مکارم شیرازی در ویکیپدیا بیان شده: «او درباره تکامل گفت: «مسئله تکامل یا ثبوت انواع مسئلهای نیست که بتوان با آزمایش و دلایل حسّی و عقلی اثبات کرد چرا که ریشههای آن در میلیونها سال قبل نهفته شده، بنابراین آنچه طرفداران یا مخالفان آن میگویند همه شکل فرضیه دارد و دلایل آنها بیش از یک سلسله دلایل ظنّی نیست، بنابراین هرگز نمیتوان گفت آیات خلقت انسان و عبارات نهج البلاغه با گفتههای آنها نفی میشود. به تعبیری دیگر: علوم در این گونه فرضیّات راه خود را طی میکنند بیآنکه بتوانند لطمهای به باورهایی مذهبی بزنند لذا فرضیّات علمی دائماً در حال تغییر و تحولّند و ای بسا فردا، قراین تازهای کشف بشود و فرضیّه ثبوت انواع، طرفداران بسیار زیادتری پیدا کند؛ مثلاً در این اواخر در مطبوعات، این خبر به چشم میخورد که جمجمههایی از انسانهای مربوط به حدود ۲ (دو) میلیون سال قبل پیدا شده که با انسان امروزی فرق چندانی ندارد و این مطلب پایههای فرضیّه تکامل را به لرزه درآورد چرا که آنها معتقدند انسانهایی که در چند صد هزار سال قبل میزیستهاند هرگز به صورت انسانهایی کنون نبودهاند. از این سخن به خوبی میتوان نتیجه گرفت که این فرضیهها تا چه حد ناپایدار است و در پرتو اکتشافات جدید ممکن است متزلزل شود ولی در علوم طبیعی چون راهی جز این نیست به عنوان یک اصل روی آنها تکیه میشود تا فرضیّه جدیدی به میدان بیاید.» اگر این متن را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۴۳۱۹ میشود. در مقاله عددهای ۱۳۴۹ و ۱۹۴۳ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. در مقاله کلمات عقل، ریشه، فرض، جدید، علم، نهج البلاغه، انسان، لرزه و جمجمه و در غزل ۱ فرخی یزدی عدد صد هزار وجود دارد. در زیر ویدئویی با عنوان «تکامل انسان از میمون تا به الان» آمده که مدت زمان آن ۱:۱۱ است. در مقاله عدد ۱۱۱ ذکر شده است. اگر عنوان این خبر را به عددهای ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۲۹۷ میشود. در ادامه مقاله بیان شده که ناصر مکارم شیرازی متولد سال ۱۹۲۷ میلادی است. ارقام عددهای ۱۲۹۷ و ۱۹۲۷ مشترک هستند. در مقاله کلمه خطا و در غزل ۱۵۳ عراقی و در برگ ۱۳۵ کتابهای انسان از منظری دیگر و والکیریها و در برگ ۳۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه خطر و در برگ ۱۵۳ کتاب زهیر و در برگهای ۱۳۵ و ۳۱۵ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه خطرناک و در غزل ۴۱ فیض کاشانی کلمات خطر و زمین و در باب ۵۳ انجیل برنابا کلمات منقرض و زمین وجود دارد. در شرایط کنونی بشر با اشتباهاتش کل زمین و موجودات زنده را در خطر انقراض و نابودی قرار داده است. ارنست همینگوی نویسنده کتاب «تابستان خطرناک» است. در برگ ۳۵ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه عبارت «تمام زندگی از روی زمین نابود شود» وجود دارد. در برگ ۵۱۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت به نابودی زمین اشاره شده است. این نوع انقراض مفید نیست. در ادامه مقاله بیان شده که صادق هدایت مترجم کتاب کلاغ پیر نوشته الکساندر لانژکیلاند است. در توضیحات کتاب کلاغ پیر در سایت کتابراه بیان شده: «او پیش خود فکر میکرد که بهراستی بشر با زمین چه کرده و چه بهروز او آورده و با چه حقی توانسته حق حیات و شادی را از حیوانات سلب کند؟ الکساندر لانژ کیلاند (Alexander Lange Kielland) عقیده دارد انسان با کارهای خود و زندگی صنعتی باعث آلودگی هوا و آب، فرسایش خاک، سیل، آتشسوزی و گرمایش زمین شود و این عقیده خود را به زیبایی در این داستان از زبان کلاغ شرح داده است.» در آیه ۳۱:۵ کتاب مقدس خروج کلمه صنعتی و در مقاله کلمات آب، خاک، سیل، آتش، زمین، زیبایی، داستان، زبان و کلاغ و در برگ ۳۵ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمات گرما و زمین ذکر شدهاند. در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» کلمه گیا و در باب ۵۳ انجیل برنابا و در برگ ۳۵۱ کتاب زهیر کلمه گیاه وجود دارد. در توضیحات گیاهخواری در ویکیپدیا به نقل از صادق هدایت بیان شده: «انسان نقش برادر بزرگتر را برای حیوانات دارد؛ نه حق دژخیمی و ستمگری بر آنان را» در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمات انس و نقش و در برگ ۳۵ کتاب زهیر کلمات برادر و بزرگ و در باب ۱ انجیل مرقس کلمات برادر و حیوانات و در مقاله کلمات نقش، بردار و بزرگ و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در غزل ۱۴ نظیری نیشابوری و در غزلهای ۱۵۳ و ۲۲۴ حافظ و در برگ ۳۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۵۱۳ محتشم کاشانی و در غزلهای ۱۳۵۰، ۱۳۵۷ و ۱۵۳۷ صائب تبریزی کلمه نقش وجود دارد. نقاشیهای «آهوی تنها» و «آهوی کوهی» اثر صادق هدایت هستند. در غزل ۳۱۵ فروغی بسطامی و در غزل ۱۳۵ میلی و در غزل ۳۵۴۱ صائب تبریزی کلمه آهو و در «سوگسرود مولوی برای شمس» و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی کلمه شکار و در غزل ۱۱۵۳ مولانا کلمات صید و شکار وجود دارند. در توضیحات علی بن موسی الرضا در ویکیپدیا بیان شده لقب ضامن آهو اشاره به ماجرایی مشهور نزد عامه شیعه دارد که بر اساس آن علی بن موسی الرضا در مسیر سفر به مرو، برگشت آهویی را نزد صیاد ضمانت میکند. در برگ ۵۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه منبع و در شعر ۵۳ منطق العشاق اوحدی و در برگ ۱۵۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه خلاصه و در مقاله کلمه تورات وجود دارد. در توضیحات نوح(ع) در ویکیپدیا بر اساس منبع پی، خلاصه آیات ۹:۱-۱۷ سفر پیدایش تورات اینگونه بیان شده: «اجازه کشتن حیوانات و ممنوعیت قتل. عهد با نوح و نشانه رنگینکمان». در مقاله عدد ۱۹۱۷ ذکر شده است. ارقام عددهای ۱۹۱۷ و ۹:۱-۱۷ مشترک هستند. در باب ۹ سفر پیدایش تورات اجازه کشتن حیوانات داده شده است. قربانی کردن و کشتن حیوانات تنها در صورت مجبور بودن و غذا دادن به فقرا صحیح است و اگر غیر از این باشد کارمای منفی دارد. در باب ۱ انجیل مرقس کلمات قربانی و حیوانات و در برگ ۵۳ کتاب الف و در آیه ۱۳:۵ انجیل برنابا کلمه قربانی و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در باب ۵۳ انجیل برنابا کلمه حیوانات و در شعر ۵۳ جام جم اوحدی و در آیههای ۱۳:۵ و ۱۳:۱۵ کتاب مقدس مکاشفه یوحنا و در غزل ۱۳۵ نسیمی کلمه حیوان و در برگ ۵۳ کتاب مکتوب و در برگ ۳۱۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه غذا و در برگ ۱۵۳ کتاب زهیر کلمه کباب و در برگ ۵۱۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه گوشت و در باب ۱۳۵ انجیل برنابا کلمات گوشت و فقر و در مقاله کلمه فقیر ذکر شده است. سوره زلزال بیان میکند اگر ذرهای کار نیک یا بد انجام دهیم نتیجه آن را میبینم و حساب و کتاب در جهان وجود دارد. این مطلب بیانگر کارما است. سوره زلزال سوره ۹۹ قرآن است. در مقاله به زلزله و عدد ۹۹ اشاره شده است. در توضیحات کتاب کلاغ پیر در سایت کتابراه بیان شده: «در هوای نمناک، تند و خدنگ میپرید. کله سفید پشتههای کنار دریا را که از دور میدرخشید، دید. در این هنگام یک لکه سیاه بزرگی به چشمش خورد که آن پایین ممتد میشد. این باتلاق بود. اطراف آن، روی بلندیها خانههایی وجود داشت، ولی روی هامون که یک فرسنگ درازای آن میشد، هیچ نشان آدمیزاد پیدا نبود. تودههای زغال و در انتهای آن تلهای کوچک سیاه دیده میشد که بین آنها چالههای آب تلألؤ میزد.» در مقاله کلمات سفید، دریا، درخشان، بزرگ و هامون و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در غزل ۲۲۴ حافظ کلمات سفید و سیاه و در باب ۵۳ انجیل برنابا کلمات بلندی و سیاه و در غزل ۱ ابن یمین و در برگ ۵۳ کتاب کیمیاگر و در برگ ۱۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه سیاه وجود دارد.
https://www.aparat.com/v/s45ze3d
https://www.youtube.com/watch?v=38auPfoOPlk
توضیحات سایت کتابراه درباره کتاب کلاغ پیر
https://www.ketabrah.ir//book/59091
مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «ارتباط بین کلمهها و عددها در قرآن، کتابهای مقدس، شعرها و ...» است که آدرس آن در زیر آمده است.
https://noorvaneshaneha.blogspot.com/2025/01/blog-post_28.html
نظرات
ارسال یک نظر