نسلکشی ارامنه
در مقاله کلمات پاپ فرانسیس، سفر، ارمنی، ترکیه، عثمانی، جنگ، جهان، اول، دو، کبوتر، آزاد و کوه، کشتی و نوح و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات کبوتران، سفید و کوه در برگ ۳۱۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه ارامنه و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی کلمه نسل و در غزل ۲۲۴ حافظ و در آیه ۳:۵ کتاب مقدس مکاشفه یوحنا و در غزل ۳۱۵ محتشم کاشانی کلمه سفید ذکر شده است. در توضیحات پاپ فرانسیس در ویکیپدیا بیان شده: «پاپ فرانسیس برای انجام یک سفر سه روزه به ایروان، پایتخت ارمنستان سفر کرد تا در مراسم یادبود نسلکشی ارمنیها شرکت کند. پاپ فرانسیس در جریان این سفر از بنای یادمان نسلکشی ارمنیها در دوران حکومت ترکیه عثمانی در زمان جنگ جهانی اول دیدار کرد. وی همچنین در جریان این سفر دو کبوتر سفید را به سوی کوه آرارات، که گفته میشود کشتی نوح در آن جا است، آزاد کرد.» اگر این متن را به اعداد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۱۲۷۹ میشود. در مقاله بیان شده که سوره انعام ۲۹۷۱ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۲۷۹ و ۲۹۷۱ مشترک هستند. در سوره انعام کلمات سفر، نسل، جنگ، جهان، اول، نوح و آزاد و در باب ۱ انجیل مرقس کلمات دو و کبوتر ذکر شدهاند. اگر عبارت «نسلکشی ارامنه» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۳ میشود. در توضیحات نسلکشی ارمنیها در ویکیپدیا بیان شده «وینستون چرچیل در کتاب بحران جهانی مینویسد: در این شکی نیست که طرح این جنایت و اجرای آن به دلایل سیاسی بوده است. فرصتی پیش آمده بود تا یک نژاد مسیحی مذهب را که با نظرات دولت ترکیه مخالف بود و حتی آرزوهایی در سر میپروراندند که برآوردن آنها جز به زیان ترکیه امکانپذیر نبود و از دیدگاه جغرافیایی نیز حایل بین ترکان عثمانی و ملتهای مسلمان قفقاز بود، از بین ببرند. بعید نیست که حمله انگلستان به تنگه بسفر و داردانل خشم بیرحمانه دولت ترکیه را برانگیخته باشد. پیروان پانترکیسم فکر کردهاند که حتی اگر قسطنطنیه سقوط کند و ترکیه در جنگ مغلوب شود، از بین بردن ارمنستان مزیتی همیشگی برای آینده نژاد تُرک در برخواهد داشت.» در مقاله کلمات کتاب، جهان، مسیحی، دولت، ترکیه، عثمانی، مسلمان، حمله، انگلستان، خشم و جنگ و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در ترجیع بند و قصیده ۱ حسین خوارزمی و در غزل ۴۱ نظیری نیشابوری و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در برگ ۵۳ کتاب موجودات غیرارگانیک و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در غزلهای ۳۵ و ۱۳۵ حسین خوارزمی و در غزل ۱۵۳ فیض کاشانی و در غزل ۵۱۳ محشتم کاشانی کلمه آرزو و در برگ ۵۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمات آرزو و فرصت و در غزل ۱ نظیری نیشابوری و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در غزل ۱۰۳۵ بیدل دهلوی کلمه فرصت وجود دارد. در توضیحات پانترکسیم در ویکیپدیا بیان شده: «ساختن و مطرح کردن این اندیشه از سوی وامبری و بریتانیا در اصل به منظور ایجاد یک کمربند از آلتاییزبانها در جنوب روسیه بود تا مانعی شود برای گسترش و رخنه روسها به مستعمرات انگلیس در هندوستان. بعدها یهودیها و صهیونیستهای دیگری کار وامبری را ادامه دادند از آن جمله لئون کاهون که در کتاب خود «مقدمهای بر تاریخ آسیا ترکان و مغولان» و آرتور ل. دیوید که در مقدمه کتابِ «دستور زبان ترکی» خود کوشید به ترکها حس برتری نژادی بدهد. به شکلدهی پانترکیسم کمک کردند. این ایده در اوایل سده بیستم از طریق ترکان جوان در امپراتوری عثمانی شکل گرفت.» در مقاله کلمات اندیشه، زبان، جنوب، روسیه، انگلیس، هند، یهود، صهیون، ترکیه، عثمانی و برتری و در برگ ۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه مغول و در قطعه ۱ خاقانی کلمه آسیا و در قصیده ۱۳۵ سوزنی سمرقندی کلمات آسیا و جوان و در قصیده ۱ حافظ و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در غزل ۹ حافظ و در برگ ۳۵ کتابهای الف و زهیر و در برگهای ۳۵ و ۵۳ کتاب کیمیاگر و در برگ ۳۱۵ کتاب زهیر و در برگ ۳۵۱ کتاب آشنایی با صادق هدایت و در غزل ۵۱۳ نظیری نیشابوری و در برگ ۳۵۱ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زرشت نیچه کلمه جوان و در غزل ۴۱ نظیری نیشابوری کلمه مانع و در برگ ۵۳ کتاب والکیریها کلمه گسترش و در غزل ۱۵۳۱ صائب تبریزی کلمه رخنه و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات رخنه، روس و هند و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمات رخنه، روس و برتر وجود دارد. داستایفسکی نویسنده کتاب «جوان خام» است. صهیونیسم و پانترکسیم عقیدههای نژادپرستانه هستند. منشور کوروش مبین حقوق بشر، نفی بردهداری و نژادپرستی هستند. نشان پانترکیسم گرگ خاکستری است. در مقاله کلمات گرگ و خاکستر ذکر شدهاند. رژیم اسرائیل و بنیامین نتانیاهو مانند گرگ در حال نسل کشی مردم فلسطین است. در مقاله سوره یوسف و فلسطین و اسرائیل اشاره شده است. در سوره یوسف کلمات بنیامین و گرگ ذکر شدهاند. سوره یوسف ۱۱۱ آیه دارد. در آیه ۱۱:۱ کتاب مقدس رومیان و در آیه ۱۱:۱ کتاب مقدس دوم تواریخ کلمات اسرائیل و بنیامین و در آیه ۱۱:۱۰ کتاب مقدس دوم تواریخ کلمه بنیامین وجود دارد. در مقاله عددهای ۱۰۱۱، ۱۱۰۱ و ۱۱۱۰ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. در آیه ۳:۵ کتاب مقدس فیلیپیان کلمه بنیامین وجود دارد. در مقاله عدد ۳۵ ذکر شده است. در آیه ۳:۱۵ کتاب مقدس داوران کلمه بنیامین وجود دارد. در مقاله عدد ۳۱۵ ذکر شده است. در آیه ۱۳:۱۵ کتاب مقدس اول سموئیل کلمه بنیامین وجود دارد. در مقاله عددهای ۱۳۵۱ و ۱۵۳۱ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. در آیه ۴:۱ کتاب مقدس عزرا کلمه بنیامین وجود دارد. در مقاله عدد ۴۱ ذکر شده است. در آیههای ۲۰:۱۲، ۲۰:۲۱ و ۲۱:۲۰ کتاب مقدس داوران کلمه بنیامین وجود دارد. در ادامه مقاله عددهای ۱۰:۲۲، ۲۰۱۲ و ۲۱۲۰ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. در آیه ۱۵:۲۲ کتاب مقدس اول پادشاهان کلمه بنیامین وجود دارد. در مقاله عدد ۱۵۲۲ ذکر شده است. در آیه ۴۳:۱۴ سفر پیدایش تورات کلمه بنیامین وجود دارد. در مقاله به سفر پیدایش تورات و عددهای ۱۳۴۴، ۱۴۳۴ و ۱۴۴۳ اشاره شده است. ارقام این عددها مشترک هستند. در آیه ۳۷:۱۲ کتاب مقدس ارمیا کلمه بنیامین وجود دارد. در مقاله عددهای ۱۲۳۷، ۱۲۷۳ و ۱۳۷۲ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. در آیه ۴۳:۱۵ کتاب مقدس سفر پیدایش تورات کلمه بنیامین وجود دارد. در مقاله بیان شده که در آیه ۴۵:۱۳ کتاب مقدس اشعیاء و در آیه ۱۵:۳۴ کتاب مقدس ایوب کلمه رشوه وجود دارد. ارقام عددهای ۱۵:۳۴، ۴۳:۱۵ و ۴۵:۱۳ مشترک هستند. در توضیحات بنیامین نتانیاهو در ویکیپدیا بیان شده: «دادستانی کل اسرائیل همچنین بنیامین نتانیاهو را به مشارکت در یک پرونده فساد تازه متهم کرده است. یودیت تیروش از دفتر دادستانی کل اسرائیل در دادگاهی در تلآویو گفته است، نتانیاهو مظنون است که به یک شرکت مخابراتی وعده داده در صورت باز کردن «یک صفحه اینترنتی و گزارشدهی بهتر» میتواند از طریق وزارت ارتباطات، مزایای حقوقی دریافت کند. دادستانی کل اسرائیل مورد جدید اتهامی نتانیاهو را از «موارد بسیار سنگین» در زمینه «رشوه و رشوهخواری» نامیده است.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۲۷۳۱۰ میشود. اگر از این عدد رقم صفر را کنار بگذاریم به عدد ۲۷۳۱ میرسیم. در مقاله کلمه فساد و در برگ ۱۵۳ کتاب انسان از منظری دیگر کلمه مخابرات و در برگ ۱۳۵ کتاب انسان از منظری دیگر کلمه مخابره و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در شعر ۳۵ رضاقلی خان هدایت کلمه وزرات وجود دارد. در توضیحات چرچیل در ویکیپدیا بیان شده: «چرچیل دوستی نزدیکی با الیزابت دوم برقرار کرد و در بهار ۱۹۵۳ به درخواست او نشان بند جوراب را پذیرفت.» در مقاله کلمات دوست، الیزابت دوم، بهار و عدد ۱۹۵۳ و در منشور کوروش کلمات دوست و بند و در باب ۱ انجیل مرقس و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» و در شعر ۱ دفتر اول مثنوی و معنوی مولانا و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در غزل ۱ شهریار و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در غزل ۴۱ نظیری نیشابوری و در غزل ۵۳ عطار و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمه بند ذکر شده است. وینستون چرچیل متولد سال ۱۲۵۳ خورشیدی است. در مقاله عددهای ۱۳۲۵، ۲۳:۵۱ و ۳۵۱۲ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. درگذشت وینستون چرچیل در سال ۱۹۶۵ میلادی است. در مقاله به سال ۱۹۶۵ میلادی اشاره شده است.
مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «ارتباط بین کلمهها و عددها در قرآن، کتابهای مقدس، شعرها و ...» است که آدرس آن در زیر آمده است.
https://noorvaneshaneha.blogspot.com/2025/01/blog-post_28.html
نظرات
ارسال یک نظر