حلقههای کنترل تشعشع منفی
مکارم شیرازی مجتهد و مرجع تقلید شیعه است. «مرغ مقلد» و «زنجیر شکن» عنوان قسمتهایی از سریال بازی تاج و تخت هستند. تقلید یک موضوع ساختگی و تحریف دین است. تقلید را آخوندهای درباری برای اسارت و بردگی گرفتن مردم به وجود آوردند. زنجیر نماد اسارت است. در شعر ۱ عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در شعر ۱ دیگر سرودههای فرخی یزدی و در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در غزل ۴۱ حسین خوارزمی کلمه اسیر وجود دارد. منشور کوروش مبین حقوق بشر، نفی نژادپرستی و بردهداری است. در توضیحات استوانه کوروش در ویکی پدیا و در توضیحات مکارم شیرازی در ویکیپدیا به محمود احمدینژاد اشاره شده است. در زیر خبری از خبرآنلاین با عنوان «ببینید | احمدی نژاد نانجیب بود و بر سر روحانیت کلاه گذاشت» آمده که در آن ویدئویی قرار دارد که بر اساس آن محمود احمدینژاد بیان کرده که تقلید کار میمون است. در غزل ۱۴ یغمای جندقی کلمه محمود و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات خبر و کُله و در مقاله کلمه کلاه و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی و در غزل ۵۱۳ سیف فرغانی کلمه میمون وجود دارد. در توضیحات ناصر مکارم شیرازی در ویکیپدیا به محمود احمدینژاد و کلاه اشاره شده است. اگر کلمه احمدینژاد را به عددهای ابجد وسیط و صغیر تبدیل کنیم حاصل ۴۱ و ۳۵ میشود. احمدینژاد متولد سال ۳۵ خورشیدی است. در توضیحات فیض کاشانی در ویکیپدیا بیان شده: «سفینة النجاة یکی از مهمترین نوشتههای فیض کاشانی است که محمدرضا دورودیان تفرشی ترجمه کردهاست و موضوع آن در رد مجتهدان و اصولیین میباشد و با استدلال و با شواهد از روایتهای اهلبیت اجتهاد و اجماع را بدعت و ضلالت و خلاف روش فکری شیعیان میداند. در بخش خطبه این کتاب مینویسد: «اجتهاد در احکام شرعیه یعنی استعمال اصول و امارات ظنیه در استنباط آنها و همچنین اخذ بهاتّفاقِ آرا بدعت نهادن است در دین و از اختراعات اهل سنّت است.»» در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه اجتهاد و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی و در برگ ۵۳ کتابهای پله پله تا ملاقات خدا و کیمیاگر و در برگ ۱۳۵ کتاب مکتوب کلمه سنت وجود دارد. در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر کلمه حلوا و عبارت «بدون اینکه بیندیشد» ذکر شده است. حلوا اشاره به دست آوردن چیزی بودن زحمت یا بدون تفکر و اندیشه دارد. باید تقلید را رها کرد و روش تحقیق را در پیش گرفت. در مقاله به سوره نمل و سلیمان(ع) اشاره شده است. پیام داستان سلیمان(ع) و هدهد در سوره نمل تحقیق کردن است. در غزل ۲۲۴ حافظ کلمات هدهد و مکارم ذکر شدهاند. ناصر مکارم شیرازی متولد سال ۱۹۲۷ میلادی است. در مقاله بیان شده که سوره انعام ۲۹۷۱ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۹۲۷ و ۲۹۷۱ مشترک هستند. در سوره انعام کلمه تحقیق وجود دارد. اگر عبارت «ناصر مکارم شیرازی تحقیق» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۱۱۴ میشود. در مقاله عددهای ۱۴ و ۱۴۱ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. در خطبه ۱ نهج البلاغه و در رباعی ۱۴ خیام کلمه تحقیق وجود دارد. ترانههای خیام کتابی تحقیقی-ادبی از صادق هدایت است. در مقاله به تقلید دستخط صادق هدایت اشاره شده است. درگذشت صادق هدایت در سال ۱۳۳۰ خورشیدی است. ساعت ویدئو زیر ۱۳:۳۰ است. در مقاله عددهای ۲۵۶، ۵۲۶ و ۶۲۵ ذکر شدهاند. در زیر ویدئو زیر عددهای ۲۶۵ و ۳۵ وجود دارند. در توضیحات ناصر مکارم شیرازی در ویکیپدیا بیان شده: «وی از جمله فقیهان در نظام جمهوری اسلامی ایران است که به فساد بزرگ اقتصادی متهم شده است.» در سوره انعام کلمات نظام، فساد، بزرگ و متهم و در مقاله کلمات فساد و بزرگ ذکر شدهاند. در زیر خبری از IRANWIRE با عنوان «پروندههای فساد اقوام ناصر مکارم شیرازی؛ قاسم، سامان و سلطان شکر» آمده که بیان میکند: «بر اساس گزارش رسانههای ایران، قاسم مکارم شیرازی که بازرس ویژه و مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی بود، در روزهای گذشته بر سر قراری که برای دریافت رشوه به صورت یورو ترتیب داده بود، دستگیر شده است.مورد قاسم مکارم شیرازی تنها موردی است که دفتر آیتالله مکارم شیرازی بخشی از ماجرا را پذیرفته است. در اتهامهای فسادهای قبلی منتسب به مکارم شیرازی، دفتر این مرجع تقلید از اساس آنها را منکر میشد». اگر این متن را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۱۵۰۳ میشود. ناصر مکارم شیرازی متولد سال ۱۳۰۵ خورشیدی است. ارقام عددهای ۱۳۰۵ و ۱۵۰۳ مشترک هستند. در مقاله به رشوه اشاره شده است. اگر عبارت «ناصر مکارم شیرازی فساد» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۳۱۵ میشود. در ویکیپدیا بیان شده که ناصر مکارم شیرازی در سال ۱۳۳۵ طی یک مراسم سلطنتی جایزه بهترین کتاب سال را بابت تصنیف کتاب فیلسوفنماها از دست محمدرضا شاه پهلوی دریافت کرد. درمقاله عدد ۱۳۳۵ و کلمات محمدرضاشاه و جایزه ذکر شدهاند. در ترجیع بند ۱ خاقانی به ملکه سبا اشاره شده است. در توضیحات ملکه سبا در سایت ویکیشیعه بیان شده: «قرآن داستان دیدار حضرت سلیمان و بلقیس را نقل کرده است. حضرت سلیمان توسط هدهد از سرزمینی آگاهی یافت که زنی صاحبْمکنت بر آن حکومت میکرد که همراه قومش خورشید را میپرستید. سلیمان نامهای به ملکه سبا نوشت و او را به پیروی از خود دعوت کرد. ملکه در پاسخ به نامه، برای جلوگیری از فساد و کشته شدن مردم، هدیهای برای سلیمان فرستاد؛ اما سلیمان هدیه را نپذیرفت.» در این مطلب و در مطالبی که درباره مکارم شیرازی بیان گردید به هدیه و فساد اشاره شده است. سوره سبا 3510 حرف دارد. ناصر مکارم شیرازی متولد سال ۱۳۰۵ خورشیدی است. ارقام عددهای ۱۳۰۵ و ۳۵۱۰ مشترک هستند. در توضیحات ملکه سبا در سایت ویکیشیعه بیان شده «ملکه سبا تنها زنی است که قرآن از او به عنوان حاکم یاد کرده و نهتنها مذمتی بر مدیریت او ذکر نکرده بلکه غیر مستقیم و با اشاره نکات مثبتی را برای او برشمرده است. امروزه مقالات بسیاری در بررسی نگاه قرآن به مدیریت زنان نوشته شده که بخشی از آنها به همین داستان ملکه سبا پرداخته و از این داستان برای اثبات نقش و حضور فعال زنان در جامعه استدلال شده است.» این متن در نسخههای جدید سایت ویکیشیعه پاک شده و در بخش «نمایش تاریخچه» سایت ویکیشیعه و نسخههای قدیمی موجود است. در مقاله به خدمات ملکه فرح پهلوی اشاره شده است. در توضیحات مکارم شیرازی در ویکیپدیا و بخش مخالفت با وزیر شدن زنان بیان شده: «پس از معرفی سه کاندیدای زن جهت تصدی مقام وزارت، یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی در مورد وزیر شدن زنان شبهه فقهی دارند. مکارم شیرازی در همین زمان گفت وزیر شدن زنان دنبالهروی از نظام ارزشی غرب است. وی پرسید: آیا انتخاب وزیر زن مشکلی از جامعه زنان حل میکند؟» مکارم شیرازی معنا و مفهوم قرآن را تحریف کرده است. در ویدئو زیر بیان شده که تنها در دوره ریاست جمهوری محمود احمدینژاد ۱ وزیر زن منصوب شده است. محمود احمدینژاد متولد سال ۱۳۳۵ خورشیدی است. در خبر زیر به محمد قوچانی اشاره شده است. محمد قوچانی متولد سال ۱۳۵۵ خورشیدی است. ارقام عددهای ۱۳۳۵ و ۱۳۵۵ مشترک هستند. محمد قوچانی متولد سال ۱۹۷۶ میلادی است. در مقاله به سال ۱۹۷۶ میلادی اشاره شده است. در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر کلمه دستار و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه عمامه وجود دارد. در عکس زیر عمامه مشخص است. سخن گفتن سلیمان(ع) با پرندگان و مورچه قصه و داستان است. اگر عبارت «سلیمان سخن مورچه قصه» را اعداد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل 1350 میشود. در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات سلیمان، سخن، مور و قصه و در قصیده ۱ حافظ و در قصیده ۱۳۵ سوزنی سمرقندی کلمات سلیمان و داستان و در مقاله کلمات قصه و داستان ذکر شدهاند. در سوره نمل و ترجمه فولادوند بیان شده: «و سليمان از داوود ميراث يافت و گفت اى مردم ما زبان پرندگان را تعليم يافته ايم و از هر چيزى به ما داده شده است راستى كه اين همان امتياز آشكار است.» اگر این آیه را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۱۳ میشود. در سوره نمل و ترجمه الهی قمشهای بیان شده: «و سلیمان وارث (ملک) داود شد (و مقام سلطنت و خلافت یافت) و گفت: ای مردم، ما را زبان مرغان آموختند و از هرگونه نعمت عطا کردند، این همان فضل و بخشش آشکار است.» اگر عبارت «و سلیمان وارث (ملک) داود شد (و مقام سلطنت و خلافت یافت) و گفت: ای مردم، ما را زبان مرغان آموختند و از هرگونه نعمت عطا کردند، این همان فضل و بخشش آشکار است. قصه» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۳۱ میشود. در سوره نمل و ترجمه الهی قمشهای بیان شده: « تا چون به وادی مورچگان رسید موری (یعنی پیشوای موران) گفت: ای موران، همه به خانههای خود اندر روید مبادا سلیمان و سپاهیانش ندانسته شما را پایمال کنند.» اگر عبارت «تا چون به وادی مورچگان رسید موری (یعنی پیشوای موران) گفت: ای موران، همه به خانههای خود اندر روید مبادا سلیمان و سپاهیانش ندانسته شما را پایمال کنند. قصه» را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۶۹۱۵ میشود. در مقاله عددهای ۱۶۹۵، ۱۹۵۶ و ۱۹۶۵ ذکر شدهاند. ارقام این عددها مشترک هستند. در سوره نمل و ترجمه مکارم شیرازی بیان شده: «تا به سرزمين مورچگان رسيدند، مورچه اي گفت: اي مورچگان! به لانه هاي خود برويد تا سليمان و لشكرش شما را پايمال نكنند در حالي كه نميفهمند!» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۶۲۶۵ میشود. در مقاله ویدئویی با عنوان «دکتر الهی قمشه ای- نوروز شناسی و اعتدال سلیمانی بهار» آمده که مدت زمان آن ۶:۵۲ است. ارقام عددهای ۶:۵۲ و ۶۲۶۵ مشترک هستند.
https://www.khabaronline.ir/news/1689325/
https://iranwire.com/fa/videos/107321
توضیحات ملکه سبا در سایت ویکیشیعه
در این مقاله و در کتاب نور و کتاب نشانهها که آدرس آنها در ادامه آمده به ارتباطهایی بین کلمهها و عددها در قرآن، کتابهای مقدس، شعرها و ... اشاره شده است. در خطبه ۱ نهج البلاغه و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در باب ۱ انجیل برنابا و در آیههای ۱۳:۱۵ و ۵۱:۳۱ انجیل برنابا واژه کلمه و در قطعه ۱ خاقانی واژه اعداد وجود دارد. مقالهها در سایت تریبون رادیو زمانه قرار دارند. در شعرهای ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» و «جمشید» و در شعر ۳۵ شرفنامه نظامی گنجوی و در غزل ۱۵۳ حافظ و در غزل ۵۳۱ نظیری نیشابوری کلمه زمانه وجود دارد. لطفا مقالهها و کتابها را مطالعه فرمائید و در صورت تمایل به اشتراک بگذارید. در مقاله به سوره احقاف اشاره شده است. آیه ۳۵ سوره احقاف بیان میکند: «(ای رسول ما) تو هم مانند پیغمبران اولوا العزم (در تبلیغ دین خدا و تحمل اذیّت امت) صبور باش و بر امت به عذاب تعجیل مکن تا روزی که آنچه وعده داده شده به چشم ببینند آن روز پندارند که (در دنیا) به جز ساعتی از روز درنگ نداشتند. (این قرآن و آیات وعده و وعیدش) تبلیغ رسالت و اتمام حجتی است، پس آیا (به قیامت) جز مردم (شهوت پرست) فاسق هیچ کس هلاک خواهد شد؟» این آیه درباره تبلیغ است.
آدرس دانلود فایل فشرده پیدیاف مقالهها
https://drive.google.com/file/d/1X5ck-iy3dqp-PjzysPILRZOW5b-X5VN9/view?usp=sharing
آدرس دانلود فایل فشرده پیدیاف کتاب نور، کتاب نشانهها و مقالهها
https://drive.google.com/file/d/19eYpxNENpNbQ6MyDMlNgkgJod5kEVDOz/view?usp=share_link
آدرس چند مقاله درباره کتاب نور و کتاب نشانهها در سایتهای رادیو زمانه و بلاگ اسپات
https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/d92580
https://noorvaneshaneha.blogspot.com/p/blog-page_8.html
مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «ارتباط بین کلمهها و عددها در قرآن، کتابهای مقدس، شعرها و ...» است که آدرس آن در زیر آمده است.
https://noorvaneshaneha.blogspot.com/2025/01/blog-post_28.html
نظرات
ارسال یک نظر