قتل صادق هدایت

اگر عبارت «قتل صادق هدایت» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۵۳ می‌شود. اگر عبارت «مصطفی فرزانه» را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۴۱ می‌شود. در مقاله عدد ۴۱ ذکر شده است. در توضیحات مصطفی فرزانه در ویکی‌پدیا بیان شده: «فرزانه سال اول حقوق را در تهران، و روان‌شناسی و مردم‌شناسی را در سوربن گذراند و تحصیل حقوق را تا دکتری حقوق بین‌الملل در پاریس و تولوز ادامه داد.» در مقاله کلمات سال، اول، حقوق، روانشناس، دکتر و پاریس ذکر شده‌اند. در توضیحات مصطفی فرزانه در ویکی‌پدیا بیان شده: «نخستین آموزشگاه فنی سینمایی را تأسیس کرد و از نخستین پایه‌گذاران تلویزیون ملی ایران شد.» در مقاله کلمات نخستین، سینما و تلویزیون ذکر شده‌اند. در کتاب به مطلبی درباره کتاب افسانه آفرینش نوشته صادق هدایت اشاره شده که در آن کلمه طنز وجود دارد. در زیر خبری از سایت ایبنا با عنوان «رازگشایی از قتل صادق هدایت در «خاطرات حسنعلی خان مستوفی»» آمده که بیان می‌کند: «کتاب «خاطرات حسنعلی خان مستوفی» نوشته ابوالفضل زرویی نصرآباد اثری طنز در باب اندیشه و فکر و سیاست است.وی بخش‌هایی از آنچه را در خلال سال‌های زندگی خود دست‌مایه‌ای برای نگاه طنزآمیزش قرار داده، توسط انتشارات کتاب نیستان چاپ و منتشر کرده است.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۱۷۲۱۹ می‌شود. در مقاله بیان شده که سوره انعام ۲۹۷۱ کلمه دارد. ارقام عددهای ۲۹۷۱ و ۱۷۲۱۹ مشترک هستند. در سوره انعام کلمات آبادی، اندیشه و فکر و در مقاله کلمات اندیشه و فکر و در برگ‌های ۱۳۵ و ۳۵۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه خاطره و در مقاله کلمه حسن و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی کلمات حسن و خان و در قصیده ۱ حافظ و در برگ ۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی و در غزل ۱۳۰۵ صائب تبریزی کلمه خان و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» کلمات خان، راز و آباد و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «جمشید» کلمات راز، اندیشه و آباد و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در غزل ۱ نظیری نیشابوری و در مقاله کلمه راز و در غزل ۱۴ یغمای جندقی کلمات راز و نصر و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در شعر ۳۵ شرف‌نامه نظامی گنجوی و در شعر ۵۳ پندنامه عطار و در غزل ۱۳۵ نظیری نیشابوری و در برگ ۳۵۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۱۳۵۰ صائب تبریزی کلمه آباد و در شعر ۱ دفتر اول مثنوی و معنوی مولانا کلمه نیستان و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی کلمه سیاست وجود دارد. افلاطون نویسنده کتاب سیاست است. خبر ایبنا بیان شده: «هنر زرویی در این اثر را می‌شود در ابعاد مختلفی جستجو کرد. از سویی او در این اثر به روایت و زبانی کلاسیک به سبک ادبیات دوران قاجار برای بیان خاطرات حسنعلی خان دست زده است. روایتی که می‌شود رد پای آن را در آثار متفاوت و بکری همچون روزنامه خاطرات اعتماد السلطنه جست و البته زرویی با زیرکی تمام با حفظ ساختار زبانی این خاطرات در این سبک روایی از برخی عبارت و اصطلاحات قدیمی و ناملموس قجری آن را پرهیز کرده و با عبارات و اصطلاحات رایج که به حد لزوم به آن افزوده شده است به این متن نمک و جذابیت زیادی بخشیده است.» اگر این متن را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۳۱۵۱۷ می‌شود. در مقاله عددهای ۱۳۵۷ و ۱۳۷۵ ذکر شده‌اند. ارقام عددهای ۱۳۵۷، ۱۳۷۵ و ۳۱۵۱۷ مشترک هستند. در مقاله کلمات هنر، جستجو، زبان، ادبیات، پا، نمک و روزنامه و در غزل ۵۳۱ نظیری نیشابوری کلمه اعتماد و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در غزل ۹ حافظ کلمه بکر ذکر شده است. خبر ایبنا بر اساس کتاب «خاطرات حسنعلی خان مستوفی» نوشته ابوالفضل زرویی نصرآباد بیان می‌کند: «نه مرگ مرحوم حسن شهید نورایی، نه سرخوردگی از بانو قوانلو، نه بی‌مهری دوستان و نه مشکل مادی، هیچ یک مرحوم هدایت را وادار به خودکشی نمی‌کرد. دستمال آغشته به «اِتر»، ته سیگار باقیمانده و تقلید دستخط مرحو هدایت برای درج وصیت کوتاه، موجب شناسایی قاتل شد. او به هدایت گفته بود که آخر شب برای گرفتن پنبه خواهد آمد. مادام copie سرایدار محل اقامت هدایت و برخی دیگر، از اینکه هدایت با بسته‌ای پنبه وارد ساختمان شده بود، تعجب کرده بودند. قاتل از همین پنبه‌ها برای گرفتن جرز در و پنجره آشپزخانه (محل مرگ هدایت) استفاده کرده بود. هدایت پس از بیهوشی با «اِتر» به آشپزخانه کشیده شده و پس از جرزگیری در و پنجره و گشودن شیرگاز، در به رویش بسته گردید.» اگر این متن را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۲۲۴۴ می‌شود. در مقاله عدد ۲۲:۴۴ ذکر شده است. ارقام این عددها مشترک هستند. در برگ ۵۳ کتاب والکیری‌های و در برگ ۱۳۵ کتاب الف کلمه سیگار و در باب ۱۵۳ انجیل برنابا کلمه وصیت و در برگ ۵۳ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه پنجره و در مقاله کلمات خط، آخر، شب، پنبه، بیهوش و مرگ و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی عبارت داروی بیهوشی و در برگ ۱۵۳ کتاب انسان از منظری دیگر کلمه گاز و در باب ۱۳۵ انجیل برنابا عبارت بسته شده وجود دارد. در غزل ۱۳۵۷ صائب تبریزی کلمات شب، پنبه و مست ذکر شده‌اند. در ادامه مقاله بیان شده که مصطفی فرزانه در هنگام جنایت مست بوده است. در برگ ۵۳ کتاب الف کلمه متاسفانه و در باب ۱۳۵ انجیل برنابا کلمه متاسف و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل ۱۵۳ سعدی کلمه واقعه و در مقاله کلمه رود و در شعر ۱ منطق العشاق اوحدی و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در غزل ۱۴ یغمای جندقی و در غزل ۲۲۴ حافظ و در باب ۵۳ انجیل برنابا و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در غزل ۵۳ مجد همگر و در برگ ۳۵۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در غزل ۱۳۰۵ صائب تبریزی کلمه نامه و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی کلمه نیت ذکر شده است. داستایفسکی نویسنده کتاب «رمان در نُه نامه» است. در خبر زیر بیان شده: «متأسفانه واقعه رود «مارن» و برخی نوشته‌ها و نامه‌های مرحوم هدایت، همگی تصمیم هدایت به خودکشی را تأیید می‌کرد و قاتل که از دوستان صمیمی هدایت بود، توانست نیت شوم خود را بی اینکه سوءظنی برانگیزد، عملی کند.» اگر عبارت «دوست صمیمی صادق هدایت» را در اینترنت جستجو کنیم اولین نتیجه در مورد مصطفی فرزانه است. در برگ ۳۵ کتاب زهیر و در مقاله کلمات جستجو و اول ذکر شده‌اند. مصطفی فرزانه نویسنده کتاب «صادق هدایت در تار عنکبوت» است. در غزل ۱۴ یغمای جندقی و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی و در غزل ۳۵۱ شاه نعمت الله ولی کلمه تار وجود دارد. در مقاله به سوره عنکبوت اشاره شده است. در سوره عنکبوت کلمات فرزانه، دوست، صادق، هدایت و قتل و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات مصطفی و صادق و در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی کلمات مصطفی و دوست و در مطلب زیر از توضیحات هوش مصنوعی درباره شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی کلمه هدایت و در غزل ۱۵۳ سعدی کلمات دوست و صادق در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» کلمه فرزانگان و در شعر ۳۵ شرف‌نامه نظامی گنجوی کلمه فرزانه وجود دارد. درگذشت مصطفی فرزانه در تاریخ ۲۰ ذی الحجه سال ۱۴۴۳ قمری بوده است. سوره قصص در جز ۲۰ قرآن است و ۱۴۴۳ کلمه دارد. در سوره قصص کلمات صادق، هدایت، دوست و قتل ذکر شده‌اند. در مقاله بیان شده که در سوره قصص به قارون اشاره شده است. در مقاله به نقل از ویکی‌پدیا بیان شده: «قارون از افراد بنی‌اسرائیل (مصر باستان)، معاصر موسی پیامبر و به قولی پسرعموی وی بود. قارون جاه‌طلب، بخیل، حسود و بسیار ثروتمند بود، آن‌چنان‌که چند تن زورمند زیر بار کلیدهای مخازن و دفاتر حساب اموالش زانو می‌زدند. هرچند او را اندرز می‌دادند که به مال دنیا مغرور نشود، و آن را در راه خیر مردم صرف کند، نمی‌پذیرفت.» در مقاله کلمات بنی، اسرائیل، معاصر، موسی، مصر، پسر، عمو، حسود، مغرور، کلید، راه و خیر و در غزل ۱۵۳ شاه نعمت الله ولی کلمات جاه و مخزن و در قطعه ۱ سلیم تهرانی کلمه مخزن و در غزل ۴۱ فیض کاشانی کلمات مخزن و خزانه و در باب ۱ انجیل مرقس کلمات موسی و زانو و در برگ ۵۳ کتاب الف و در برگ‌های ۲۱۲ و ۱۵۳ کتاب آشنایی با صادق هدایت و در برگ ۳۱۵ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه زانو وجود دارد. صادق هدایت خودکشی نکرده و توسط دوست صمیمیش مصطفی فرزانه به دلیل رشک و حسادت به قتل رسیده است. در غزل ۵۹ عبید زاکانی کلمه رشگ و در غزل ۱۳۵ میلی کلمه رشک و در باب ۱۳۵ انجیل برنابا کلمه حسود وجود دارد. درگذشت مصطفی فرزانه در تاریخ ۲۰/۱۲ سال ۱۴۴۳ قمری است. سوره عنکبوت در جزءهای ۲۰ و ۲۱ قرآن قرار دارد. عددهای ۲۰ و ۲۱ در کنار یکدیگر عدد ۲۱۲۰ را ایجاد می‌کنند. ارقام عددهای ۲۰/۱۲ و ۲۱۲۰ مشترکند. اگر عبارت «مصطفی فرزانه قاتل صادق هدایت» را به عدد ابجد وسیط تبدیل کنیم حاصل ۱۲۲ می‌شود. اگر از عدد ۲۰/۱۲ رقم صفر را کنار بگذاریم به عدد ۱۲۲ می‌رسیم. در برگ ۳۵۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا عدد ۱۲۲ وجود دارد. در مقاله ویدئویی با عنوان «بررسی حلقه قونیه یک - رقص سماع قونیه» آمده که مدت زمان آن در گوگل ۱۰:۲۲ نشان داده می‌شود. ارقام عددهای ۱۰:۲۲، ۲۰/۱۲ و ۲۱۲۰ مشترک هستند. در این ویدئو استاد طاهری به خودکشی اشاره می‌کنند. در مقاله به بیهوش کردن صادق هدایت با اتر اشاره شده است. در مقاله کلمات گوهر و پنج ذکر شده‌اند. در توضیحات اتر (فیزیک) یا گوهر پنجم در ویکی‌پدیا بیان شده: «در واقع کاملاً معلوم شده بود که قابلیت تراکم گازها، سیالی مایعات، کشسانی جامدات و همه خواص دیگر اجسام مادی مربوط به ساختمان مسکونی آنهاست، و نتیجه حرکت مولکول‌ها و نیروهایی است که بر آن‌ها وارد می‌شود. چنین به نظر می‌رسد که جز یک نفر شیمیدان روسی، به نام مندلیف، که در جدول تناوبی عناصر خودش عدد اتمی صفر را به اتر جهانی اختصاص داد، شخص دیگری هرگز فکر نکرده بود که شاید اتر جهانی از خود ساختمان ملکولی داشته باشد. در هر حال چنین فرضیه‌ای فقط به پیچیدگی‌های بعدی منجر می‌شد.» در این مطلب عدد صفر ذکر شده است. در مقاله کلمات شیمی و روسی و در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی کلمه اتم وجود دارد. در مقاله به بیهوشی الکسی ناوالنی معترض روسی اشاره گردید. در توضیحات الکسی ناوالنی در ویکی‌پدیا بیان شده وی یکی از رهبران اصلی اعتراضات سال ۲۰۱۲ بوده است. در برگ ۵۳ کتاب موجودات غیرارگانیک کلمه اعتراض وجود دارد. ارقام عددهای ۱۰:۲۲، ۲۰۱۲ و ۲۱۲۰ مشترک هستند. درگذشت صادق هدایت در سال ۱۳۷۰ قمری است. در مقاله بیان شده که سوره احزاب ۱۳۰۷ کلمه دارد. ارقام عددهای ۱۳۰۷ و ۱۳۷۰ مشترک هستند. در سوره احزاب کلمات فرزانه، بخل، قتل، دوست، صادق و هدایت ذکر شده‌اند. صادق هدایت متولد سال ۱۹۰۳ میلاد است. در مقاله به عدد ۱۳۰۹ اشاره شده است. ارقام عددهای ۱۳۰۹ و ۱۹۰۳ مشترک هستند. در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات صادق و زاغ یا کلاغ و در خطبه ۱ نهج البلاغه و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در غزل ۱ نظیری نیشابوری و در غزل ۴۱ حسین خوارزمی و در برگ ۳۵ کتاب‌های مکتوب و کیمیاگر و در قصیده ۵۳ افسر کرمانی و در برگ ۵۳ کتاب‌های کیمیاگر و تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه و در قصیده ۱۳۵ سمرقندی کلمه پیر و در برگ ۱۳۵ کتاب عطیه برتر کلمه مترجم وجود دارد. صادق هدایت مترجم کتاب کلاغ پیر نوشته الکساندر لانژکیلاند است. در مقاله کلمه آدم و در شعر ۱ در عدل و تدبیر و رای بوستان سعدی و در غزل ۱۴ یغمای جندقی و در غزل ۱۳۵ میلی و در غزل ۳۱۵ فروغی بسطامی کلمه پند وجود دارد. در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمه مائده ذکر شده است. آیات ۲۷ و ۳۱ سوره مائده بیان می‌کنند: «و داستان دو پسر آدم را [که سراسر پند و عبرت است] به درستی و راستی بر آنان بخوان، هنگامی که هر دو نفر با انجام کار نیکی به پروردگار تقرّب جستند، پس از یکی پذیرفته شد، و از دیگری پذیرفته نشد. [برادری که عملش پذیرفته نشد از روی حسد و خودخواهی به برادرش] گفت: بی تردید تو را می کشم. [او] گفت: خدا فقط از پرهیزکاران می پذیرد.» «آن گاه خدا کلاغی را برانگیخت که زمین را به چنگال حفر نماید تا به او بنماید چگونه بدن مرده برادر را زیر خاک پنهان کند. (قابیل) گفت: وای (بر من) آیا من از آن عاجزترم که مانند این کلاغ باشم تا جسد برادر را زیر خاک پنهان کنم؟ پس (برادر را به خاک سپرد و) از این کار سخت پشیمان گردید.» شماره آیات ۲۷ و ۳۱ سوره مائده در کنار یکدیگر عدد ۳۱۲۷ را ایجاد می‌کنند. در مقاله عددهای ۱۲۷۳، ۱۳۲۷ و ۱۳۷۲ذکر شده‌اند. ارقام عددهای ۱۲۷۳، ۱۳۲۷ و ۱۳۷۲ و ۳۱۲۷ مشترک هستند. در خبر زیر بیان شده: «قاتل هدایت، تا آخرین روزهای عمر، از عمل غیر انسانی خود پشیمان بود و می‌گفت تمام آن روز مست و از خود بی‌خبر بوده است.»در مقاله کلمات آخرین، روز، عمر، عمل، انسان، پشیمان، تمام، روز و مست و در غزل ۲۲۴ حافظ و در غزل ۱۵۳۷ تبریزی کلمه بی‌خبر وجود دارد. سریال بازی تاج و تخت با اقتباس از کتاب «ضیافتی برای کلاغ‌ها» ساخته شده است. در برگ ۱۳۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه ضیافت ذکر شده است. افلاطون نویسنده کتاب ضیافت است. در برگ ۱۳۵ کتاب «آشنایی با صادق هدایت» نوشته مصطفی فرزانه کلمه استاد و در مقاله کلمات استاد و خنده و در برگ ۱۲۲ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمات خنده و سبیل و در برگ ۳۵ کتاب الف کلمه سبیل ذکر شده است. در مقاله عکس خندان استاد طاهری با سبیل آمده است. بر روی عکس جلد کتاب «خاطرات حسنعلی خان مستوفی» سبیل مشخص است. در برگ ۱۵۳ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه جلد وجود دارد. در عکس زیر مصطفی فرزانه سبیل دارد. بر روی عکس جلد کتاب «خاطرات حسنعلی خان مستوفی» کلاه مشخص است. در سایت «ایران کتاب» عکس مصطفی فرزانه با کلاه آمده است. در شعر ۱ در نیایش خداوند بوستان سعدی و در شعر ۱ شاهنامه فردوسی «فریدون» و در برگ ۵۳ کتاب والکیری‌ها کلمه کلاه و در غزل ۱ شهریار کلمات کلاه و کله و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل ۹۵ عبید زاکانی و در غزل ۳۵۴۱ صائب تبریزی کلمه کله وجود دارد. فریدون فرهودی نویسنده فیلم «کلاهی برای باران» است. مصطفی فرزانه نویسنده کتاب «جزیره خارک» است. در برگ ۱۳۵ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه جزیره وجود دارد. کتاب دندان‌ها نوشته مصطفی فرزانه است. در باب ۱۳۵ انجیل برنابا و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در قطعه ۱ سلیم تهرانی و در مناقب ۱ جویای تبریزی کلمه دندان وجود دارد. در کتاب مقدس اعمال رسولان و ترجمه نسخع قدیمی فارسی بیان شده: « چون این را شنیدند دلریش شده، بر وی دندانهای خود را فشردند.» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۱۵۳ می‌شود.‌ آیه ۲۹:۱۷ کتاب مقدس ایوب و ترجمه نسخه قدیمی فارسی بیان می‌کند: «دندانهای آسیای شریر را میشکستم و شکار را ازدندانهایش میربودم.» اگر این آیه را به عدد ابجد کبیر تبدیل کنیم حاصل ۳۴۵۱ می‌شود. در مقاله عددهای ۲۹۷۱ و ۱۵۳۴ ذکر شده‌اند. ارقام عددهای ۲۹:۱۷ و ۲۹۷۱ و ارقام عددهای ۱۵۳۴ و ۳۴۵۱ مشترک هستند. در آیه ۱۰:۲۶ کتاب مقدس امثال و در آیه ۳۱:۳۰ کتاب مقدس ارمیا کلمه دندان وجود دارد. در مقاله عددهای ۲۰۱۶ و ۱۳۳۰ ذکر شده‌اند. ارقام عددهای ۱۰:۲۶ و ۲۰۱۶ و ارقام عددهای ۱۳۳۰ و ۳۱:۳۰ مشترک هستند. در باب ۱۰:۲۶ کتاب مقدس امثال و ترجمه مژده بیان شده: «کار خود را به مردم تنبل مسپار؛ آن‌ها مثل سرکه برای دندان و مانند دود برای چشم زیان‌بخش هستند.» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۴۲ می‌شود. آیه ۳۱:۳۰ کتاب مقدس ارمیا و ترجمه نسخه قدیمی فارسی بیان می‌کند: «بلکه هر کس به گناه خودخواهد مرد و هرکه انگور ترش خورد دندان وی کند خواهد شد.» اگر این آیه را به عدد ابجد صغیر تبدیل کنیم حاصل ۲۲۴ می‌شود. ارقام عددهای ۲۲۴ و ۲۴۲ مشترک هستند. در خبر ایبنا بیان شده که کتاب «خاطرات حسنعلی خان مستوفی» نوشته ابوالفضل زرویی نصرآباد ۲۲۴ صفحه دارد. در مقاله عدد ۲۲۴ ذکر شده است. در خبر ایبنا بیان شده که کتاب «خاطرات حسنعلی خان مستوفی» به قیمت ۱۴ هزار تومان روانه بازار شد. در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در باب ۵۳ انجیل برنابا کلمه قیمت و در مقاله عدد‌های ۱۴ و هزار و در ترجیع بند ۱ حسین خوارزمی و در شعر ۱۴ یغمای جندقی و در غزل ۱۳۵ سعدی کلمه بازار ذکر شده است. در خبر ایبنا به هیتلر اشاره شده است. هیتلر بیان کرده «قانون مثل تار عنکبوت می‌ماند، فقط می‌تواند مگس های کوچک را شکار کند.» در مقاله کلمات قانون، تار، عنکبوت و مگس ذکر شده‌اند. در مقاله کلمات منظر و ماه و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در برگ ۳۵ کتاب کیمیاگر کلمه گام و در رباعی ۱۴ خیام کلمه تحقیق و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات تحقیق و ماه و در غزل ۱ شهریار و در قطعه ۹ حافظ و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمات ماه و آه و در قصیده ۱ حسین خوارزمی و در شعر ۳۵ رضاقلی خان هدایت و در غزل ۱۵۳ نظیری نیشابوری و در غزل ۵۱۳ محتشم کاشانی کلمه آه و در غزل ۱۱۵۳ مولانا کلمات مه و حضرت و در شعر ۱ منطق العشاق اوحدی و در قصیده ۱ حسین خوارزمی و در غزل ۱۳۵ شاه نعمت الله ولی کلمه حضرت و در برگ ۵۳ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه عباس وجود دارد. در سایت «ایران کتاب» که آدرس آن در زیر آمده بیان شده: «کتاب "ماه به روایت آه" نوشته "ابوالفضل زرویی نصرآباد" از منظر متفاوت و تازه ای زندگی و شخصیت حضرت عباس را بررسی میکند. این کتاب در نوع خود کتابی ارزش مند است که گامی جدی در راستای تحقیقات پژوهش محور در موضوعات مقدس و ارزشی بر میدارد.» در توضیحات عباس(ع) در ویکی‌پدیا بیان شده: «کنیه‌اش ابوالفضل است و به او القاب دیگر مانند «قمر بنی هاشم»، «سقای کربلا»، «علمدار حسین» و قمر منیر بنی هاشم و غیره نیز داده‌اند.» در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در غزل‌های ۱۵۳ نسیمی و فیض کاشانی کلمه قمر وجود دارد. کتاب «سرگذشت ماه» نوشته صادق هدایت و کتاب «ماه گرفته» نوشته مصطفی فرزانه است. در غزل ۱۵۳ سعدی کلمه مستسقی به معنی «آب خواهنده برای نوشیدن» وجود دارد. ابوالفضل(ع) و ابوالفضل زرویی همنام هستند. در مقاله کلمات واقعه و یاران و در خطبه ۱ نهج البلاغه کلمات یاران و تشنگان و در شعر ۱ دیگر سروده‌های فرخی یزدی و در قطعه ۹ حافظ و در غزل ۲۲۴ حافظ و در غزل‌های ۱۵۳ نسیمی، فیض کاشانی و محتشم کاشانی و در برگ ۱۳۵ کتاب عطیه برتر و در غزل ۳۱۵ فروغی بسطامی و در غزل ۳۵۱ سعدی و در غزل ۱۳۰۵ صائب تبریزی کلمه لب و در غزل ۱۳۵ نسیمی کلمات یار، لب و تشنگان و در غزل ۹ نظیری نیشابوری عبارت لب تشنگان و در قصیده ۱ حسین خوارزمی کلمه تشنگی و در غزل ۱۳۵ حسین خوارزمی کلمه تشنه و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمه یزیدیان وجود دارد. در واقعه کربلا یزید آب را بست و حسین(ع) و یارانش با لب تشنه شهید شدند. حسین(ع) و یارانش مظهر شجاعت، مردانگی و آزادگی هستند. در مقاله به شجاعت، مردانگی و آزادگی اشاره شده است. در توضیحات شام غریبان در ویکی‌پدیا بیان شده: «مراسم مذهبی شیعه است که در غروب روز عاشورا برگزار می‌گردد. سوزاندن خیمه‌های خانواده حسین بن علی و به اسارت گرفتن خانواده حسین بن علی توسط لشکر یزید بن معاویه درون مایه این مراسم است. در این مراسم عزاداران با روشن کردن شمع به عزاداری می‌پردازند.» در غزل ۱۴ حافظ عبارت شام غریبان و در برگ ۳۵۱ کتاب پله پله تا ملاقات خدا کلمه عاشورا و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمات شام، شمع و روشنایی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در شعر ۱ گنجینه اسرار عمان سامانی کلمات شام و شمع و در تکه ۱ مولانا و در شعر ۱ دیگر سروده‌های فرخی یزدی و در غزل ۹ نظیری نیشابوری و در غزل ۱۳۵ افسر کرمانی و در برگ‌های ۵۳ و ۱۳۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در برگ ۳۱۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه شام و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی کلمات شام و روشن و در غزل ۱ فیض کاشانی و در غزل ۱ جهان ملک خاتون و در غزل ۱۴ یغمای جندقی و در غزل ۳۵ حسین خوارزمی و در غزل‌های ۱۳۵ سعدی، محتشم کاشانی و نسیمی و در غزل ۳۵۱ نظیری نیشابوری و در غزل ۱۰۳۵ بیدل دهلوی کلمه شمع و در ترجیع بند ۱ خاقانی کلمات خیمه و شمع و در برگ ۵۳ کتاب موجودات غیرارگانیک و در برگ ۳۱۵ کتاب پله پله تا ملاقات خدا و در برگ ۵۱۳ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه خانواده و در غزل ۱۵۳ سعدی کلمات واقعه و خیمه و در قصیده ۱ حافظ و در آیه ۳۵:۳۱ کتاب مقدس خروج کلمه خیمه و در غزل ۱۵۳۱ تبریزی کلمه سوخته وجود دارد. فروغی بسطامی متولد کربلا است. در «سوگ‌سرود مولوی برای شمس» و در شعر ۱ مجلس اول سعدی کلمه محتشم و در برگ‌های ۳۵ و ۱۳۵ کتاب آشنایی با صادق هدایت کلمه ادبیات و در مقاله کلمه فارسی ذکر شده است. در توضیحات محتشم کاشانی در ویکی‌پدیا بیان شده: «ترکیب‌بند «باز این چه شورش است که در خلق عالم است» معروف‌ترین مرثیه برای شهیدان واقعه کربلا در ادبیات فارسی است.» در غزل ۵۱۳ سیف فرغانی کلمه نوحه و در برگ ۱۳۵ کتاب تفسیر اشو بر چنین گفت زردشت نیچه کلمه طبل وجود دارد. در مراسم عزاداری حسین(ع) نوحه می‌خوانند و طبل می‌زنند. در توضیحات سوره فجر در ویکی‌پدیا بیان شده: «معرفی این سوره به عنوان «سورة حسین بن علی» می‌تواند به این خاطر باشد که مصداق روشن «نفس مطمئنه» حسین بن علی است (همان گونه که در حدیثی از جعفر صادق آمده‌است).» در تکه ۱ مولانا و در شعر ۱ مجلس اول سعدی و در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در ترجیع بند ۱ خاقانی و در غزل ۱ فیض کاشانی و در مناقب ۱ جویای تبریزی و در غزل ۱۴ یغمای جندقی و در شعر ۳۵ شرف‌نامه نظامی گنجوی و در غزل ۵۳ عطار و در شعر ۵۳ خردنامه اسکندری جامی و در آیه ۱۳۵ سوره‌های زنان و آل عمران و در باب ۱۵۳ انجیل برنابا و در آیه ۱۱۵:۱۳ انجیل برنابا و در غزل ۵۱۳ محتشم کاشانی و در غزل ۱۰۳۵ بیدل دهلوی و در غزل ۱۱۵۳ مولانا و در غزل ۱۵۳۱ صائب تبریزی کلمه نفس و در برگ ۳۱۵ کتاب زهیر کلمه مطمئن وجود دارد. افلاطون نویسنده کتاب نفس است. در ترجیع ۱ شاه نعمت الله ولی و در غزل ۱۵۳ نسیمی کلمه آل عبا وجود دارد. پنج تن آل عبا پیامبر(ص)، علی(ع)، فاطمه(ع)، حسن(ع) و حسین(ع) هستند. در مقاله به این بزرگان اشاره شده است.

رازگشایی از قتل صادق هدایت در «خاطرات حسنعلی خان مستوفی»
کتاب خاطرات حسنعلی خان مستوفی نوشته ابوالفضل زرویی نصرآباد، عکس 1
کتاب خاطرات حسنعلی خان مستوفی نوشته ابوالفضل زرویی نصرآباد، عکس 2
در سایت «ایران کتاب» عکس مصطفی فرزانه با کلاه آمده است.

مطلبی که بیان گردید بخشی از مقاله «ارتباط بین کلمه‌ها و عددها در قرآن، کتاب‌های مقدس، شعرها و ...» است که آدرس آن در زیر آمده است.

https://noorvaneshaneha.blogspot.com/2025/01/blog-post_28.html

https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/d92580

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کتاب نور و کتاب نشانه ها

گوشه ای از تحریف ها در کتاب های مقدس و دین ها

ارتباط بین کلمه ها و عددها در قرآن، کتاب های مقدس، شعرها و ...